Mikä helkkari siinä on, että jos tapaat mukavan naisen, niin siinä mukavassa naisessa on kuitenkin jotain vikaa, siis sellaista joka estää koko suhteen?
Hoh hoi. Muija olisi muuten täydellinen tapaus, mutta tekee jotain sellaista mitä kukaan suomalainen täysijärkinen vakavaa suhdetta haluava mies ei hyväksy. Harmittaa ihan vietävästi. Tekis mieli itkeä, mutta ei kuulu aikuisen miehen tapoihin. Tämä asia on tosi monimutkainen, mutta joku tuossa kiehtoo minua niin sairaasti, että olen valmis ottamaan riskejä tässä, jos jotain mahdollisuuksia on.
Kaiken kukkuraksi tapasin aiemmin myös erään mielenkiintoisen tapauksen, mutta se nyt on ihan eri juttu. Tosin tämän aiemman tapauksen aikaan selvisi myös erittäin ikäviä perheen sisäisiä asioita, jotka vaikuttivat siihen, että en oikeen tiennyt mitä ajatella. Pidän kyllä edelleen hänestä, mutta kaikki on ihan sekaisin. Mieli tekisi tutustua häneen joskus, mutta en tiedä mitä hän enää ajattelee minusta. Taisin kyllä itse sekoitta tämän homman omalla tyhmyydelläni.
Olisi erittäin kiva saada nämä asiat kuntoon vihdoinkin, mutta kaikki on kovin sekavaa. Etenkin kun olen sellainen, että en halua loukata ketään. Joo, tämmöstä tänään. Taitaa olla pelit minun osaltani pitkälti ohi... Vituttaa.. Tunteet on jakautunu oudosti kahtia. Pitäisi kai uskaltaa tutustua tuohon yhteen, mutta tuskinpa häntä kiinnostaisi, mikäli tietäisi mitä minä tänne vuodatan. Pitää yrittää mietiskellä näitä asioita vähän, että tietäisi mitä tässä voi tehdä. Sydän sykkii kuitenkin tälle tuoreemalle tapaukselle, mutta jotenkin kiehtoo tuo toinenkin. Ahistavaa. Koskaan ennen ei ole näin käynyt ja tämä kuulostaa jo ihan teiniltä.
Edit. Taidan jättää tämän viestiketjun lukemisen kesken, kun täällä saa näemmä lukea vain muka hauskoja kommentteja... Tarkennetaan vielä, että kyseessä ei ole mitään maailman sallituimmista jutuista. Eli silleen...