Sattuuu...
En niin hirveästi ole koskaan jatkoaikaan kirjoittanut, mutta nyt on kirjoitettava tänne ja purettava tunteita, tuntuu niin pahalle.
Olin seurustellut naiseni kanssa 3,5 vuotta ja suhde oli kieltämättä koko ajan ala- ja ylämäkeä eikä ollut mikään unelmasuhde kuin osittain, ja viimeisen parin kuukauden aikana hellyydet yms. hävisivät kokonaan, ehkä tietoisesti tein tämän ja yritin eroa, ei ollut vaan motivaatiota enää yrittää monesta alamäestä johtuen. Silti jatkettiin yhdessä ja olihan kuitenkin edelleen hyviäkin hetkiä ja uskottiin, että tästä tämä paranee ja naiseni ehdotti yhteenmuuttoakin isompaan asuntoon, mihin en suostunut vaan päätin lopulta muutama viikko sitten muuttaa yksin pienen välimatkan päähän. Ehkä hain alitajuisesti eroa näin, tai en osaa sanoa, mutta tämän muuton jälkeen aloimme kummatkin tajuamaan, että juttumme alkoi olla loppusuoralla.
Keskiviikkona erosimme ison riidan jälkeen ja uskoin, että tämä oli oikein ja pärjään yksinkin. Joka päivä tyttöystäväni kuitenkin lähetteli viestejä kuinka hän kaipaa minua ja harkitsee vielä yhteenpalaamista ja siksi en surrutkaan tätä eroa, koska tiesin että ehkä palataan vielä yhteen tai jotenkin se että hän kaipaa minua ja minä häntä niin helpotti oloani.
Sain sitten kärsiä tästä kaikesta eilen, kun eksyin samaan illanviettopaikkaan tyttöystäväni kanssa. Hän ei ollut tunteakaan minua, vietti aikaa toisen vanhemman miehen seurassa ja lopulta lähdin pois kun en kestänyt enää tätä. Vielä päivällä hän oli lähetellyt kaipuu viestejä ja kutsui minua kullaksi mutta miksi satuttaa sitten näin?! En voi olla niin paha ihminen että tekee näin. Kaiken kruunasi, kun "eksyin" seuraamaan heitä illan jälkeen ja yhteinenhän osoite heiltä löytyi illan päätteeksi ja katsoin tätä käsikädessä kulkevaa paria yksin jonkun matkan päästä. Tämä sattuu niin paljon, ja en tiedä miten jaksan. Alitajuisesti jotenkin luulin että vielä jatkamme, vaikka järki sanoikin ettei enää, mutta rakastan tätä tyttöä ylikaiken ja sovimme tarkasti eilen ettemme etsi muuta seuraa tulevana iltana ettei satuteta toista yms. , mutta miksi hän teki näin?!
En voi sanoin kuvata tätä oloa mitä nyt tunnen: vihaa, surua, tyhjyyttä, en tiedä miten jaksan :/ sattuu niin paljon ja en ole tottunut olemaan yksin. Oli pakko kirjoittaa tänne vähän näin sekavassakin mielentilassa, mutta sattuu niin paljon ja on pakko puhua tai kirjoittaa jollekin, miten hän voi tehdä minulle näin kysyn koko ajan itseltäni?! Olemme vielä samassa työpaikassa ja koko ajan tekemisissä enkä tiedä mitä maanantain työpäivästä tulee, olen aivan hajalla.