Mielestäni tapailua voi harrastaa ihan vain tapailun itsensä vuoksi, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään muuhun.
Pahaltahan tuo tuntuu edelleen ja tulee tuntumaan varmaan vielä pitkän aikaa. Onneksi nyt ei kuitenkaan ollut sen pidempi suhde kyseessä. Edellinen suhde kesti neljä vuotta ja siitä toipumiseen meni nimittäin aikaa.
Maistuu elämä niin paljon paremmalta, kun on rakastunut ja tietää saavansa vastakaikua juuri siltä ihmiseltä johon on jo kauan aikaa ollut rakastunut...
Herkkää tekstiä johtuen kellonajasta, mutta nyt elämä todella maistuu minulle ja nautinkin siitä täysin rinnoin. Toivottavasti en joudu tämän asian tiimoilta tulemaan vitutusketjuun parin viikon päästä... Toivottavasti.
No nyt voin sanoa että en naisia ymmärrä tai ainakaan tätä yhtä. Kuten tännekin kirjoitin niin eilen minulle tehtiin selväksi että homma on ohi. Tänä iltana sitten pyydellään anteeksi ja kysellään josko haluaisin viettää sittenkin joulua hänen kanssaan. Ja minä en tiedä mitä tekisin, toisaalta haluan tämän naisen seurassa olla mutta toisaalta taas milloin tuuliviiri seuraavan kerran käännähtää ja mieli muuttuu.
No, se on naisen tapa ilmaista, että mies on sinällään ihan kiva tyyppi, mutta ei kuitenkaan sellainen jonka kanssa voisi hypätä sänkyyn tai muuten kuherrella. Sellainen pieni valkoinen valhe, minkä avulla yritetään olla pahoittamatta toisen mieltä.Ärsyttää kun jotkut ämmät kehuu miehiä esimerkiksi söpöiksi tai kauniiksi, ja vaikka millä muillakin naisellisilla sanoilla.
Ted Raikas kirjoitti: No, se on naisen tapa ilmaista, että mies on sinällään ihan kiva tyyppi, mutta ei kuitenkaan sellainen jonka kanssa voisi hypätä sänkyyn tai muuten kuherrella. Sellainen pieni valkoinen valhe, minkä avulla yritetään olla pahoittamatta toisen mieltä.
En tiedä olisi ollut ihan hauska kuulla, mitä tällä naiselle kuuluu joulun aikaan, mutta eipä sieltä ole kuulunut juuri mitään eron jälkeen. Vituttaa itseäkin tällainen itsesäälissä riepominen, mutta kun ahdistaa... Jotenkin on alkanut tuntua siltä, että mitenkähän suuret tunteet tällä naisella edes oli mukana suhteessamme? Toisaalta kun itse on aina ollut sellainen, että kun kolahtaa, niin silloin ollaan täysillä mukana, eikä leikitä. Tästä on tosin tullut saatua useasti kärsiä. Olisi niin paljon helpompaa, jos olisi kovempi ihminen, eikä tällänen saatanan lapanen.
Siinä oli nyt vaan nopeasti mieleen tulleita ajatuksia, älkää välittäkö. Mutta hyvää joulun aikaa kuitenkin kaikille.
Jep, mutta lopetellaan taas tää siirappiosasto...
Joo, aika olis tosiaan lopettaa tää siirappiosasto, alkaa jo ittellekin riittämään... Mutta kiitos taas viestistä.
EDIT2: Tuosta poikien sanomisesta kauniiksi tai söpöksi...Meilläpäin tuo ainakin tarkoittaa sitä että jannu on sellainen vähän poikamainen kasvoiltaan mutta hyvännäköinen. George Clooney on komea. Joku Elijah Wood sitten taas kaunis. Näin luulisin, ja olen tästä naisten kanssa jutellutkin joskus kun ihmettelin kuinka joku sanoi mua kauniiksi.
Toisetkin reffit meni mainiosti. Sen jälkeen onkin ollut hissumpaa.. Nyt jo kolmatta viikkoa siis menossa näkemättä, erinäisistä syistä. Saas nähä, josko loppuviikosta onnistuis. Jos ei, niin alkaa oleen taputeltu.Fan-freakin'-tastic!! Onnistuneet treffit takana - ja viikonloppuna tulossa jatkoa!
Tähän saat vastauksen vain kokeilemalla. Eli kokeile ihmeessä, ei se paljoa maksa! Ellet sitten tarjoa. ;-)Lähtisikö nainen kanssani ulos jos ei olisi kiinnostunut minusta? Tämä askarruttaa mieltäni. Tunnemme kuitenkin hieman toisiamme mm. opiskeluiden kautta, joten tekisikö hän tätä ihan puhtaasta kokeilunhalusta eli "ei ole muutakaan tekemistä"-pohjalta?