Ei sitä uskoisi kuinka vaikeaa naisen kysyminen ulos voi olla. Aikani viivyteltyäni sain kysyttyä, vaikka olin vähällä jättää koko homman. En nimittäin näe oikein mitään syytä, miksi tämä naisihminen olisi minusta kiinnostunut. Noh, niin tai näin, sain myöntävän vastauksen ehdotukseeni lähteä yhdessä elokuviin ja ulos syömään myöhemmin päätettävänä ajankohtana. Puhelinnumerokin siis tuli kaupan päälle. Nyt, 5 päivää myöhemmin on vaikea käsittää koko asiaa todeksi. Silti lähipäivinä pitäisi soittaa ja tiedustella sitä sopivaa ajankohtaa.
Lähtisikö nainen kanssani ulos jos ei olisi kiinnostunut minusta? Tämä askarruttaa mieltäni. Tunnemme kuitenkin hieman toisiamme mm. opiskeluiden kautta, joten tekisikö hän tätä ihan puhtaasta kokeilunhalusta eli "ei ole muutakaan tekemistä"-pohjalta?
Kyllä ainakin minä voin uskoa miten vaikeaa jonkun pyytäminen ulos voi olla, kokemusta on!! Ja kaikkein vaikein on pyytää ulos juuri sellaista ihmistä johon itse tuntee ihastusta..
Niin, tulkitsenko siis oikein että sinä olet kiinnostunut hänestä? Sellaisessa tilanteessa ei kyllä normaalisti ainakaan ketään treffeille pyytäessään kannata koko ajan ajatella että "ei tuolla ole mitään syytä olla kiinnostunut minusta", se nimittäin näkyy helposti naamasta. Ja nainen se on sellainen pirulainen joka haistaa tuollaisen epävarmuuden jo kilometrien päähän, kokemusta on takavuosilta siitäkin.. onneksi nyt homma meni sinulla hyvin
Ja jos soittaminen tuntuu vaikealta, niin pistä ensin tekstari jossa ikään kuin "palaat asiaan". Ja sitten vasta soittelet perään. Ylipäätään tuossa vaiheessa kannattaa ajatella asioita positiivisesti: ainakin hän luottaa sinuun eikä kyllä varmasti pidä sinua mitenkään epämiellyttävänäkään koska numeronsa antoi..
Eli nyt siis vain reippaasti puhelinta käteen ja yhteyttä ottamaan. Pahin virhe tuossa tilanteessa on jäädä tuleen makamaan liian pitkäksi aikaa, nainen saattaa hukata kiinnostuksensa.. eikä se ota jollei se annakaan. Tsemppiä!