Naisasiat

  • 7 462 300
  • 26 494

scholl

Jäsen
Kevyiksi tapailusuhteiksiko näitä kutsutaankin?

Kyllä, jos ei ole tunteita mukana. Perusajanvietettä tuo on. Koen, että seurustelussa toista esim. rakastaa ja haluaa ehkä muutakin kuin satunnaisen tapaamisen esim. kerran kuussa safkan tai seksin merkeissä. Itselläni oli yksi case tuossa vuosituhannen vaihteessa, jolloin näin yhtä naista ehkä kolmen kuukauden välein ja silti nainen väitti, että olisi jotain seurustelua ollut.

Kevyt tapailusuhde on parempi vaihtoehto selkeästi kuin yhdenillan jutut, mutta kuten sanottua, naisille asia ei ole oikein vielä avautunut.
 

julle-jr

Jäsen
Kevyt tapailusuhde on parempi vaihtoehto selkeästi kuin yhdenillan jutut, mutta kuten sanottua, naisille asia ei ole oikein vielä avautunut.
Itse olen ollut huomaavinani, että monetkin naiset tuntuvat ajattelevan, että tapailun olisi jotenkin tarkoitus johtaa seurustelusuhteeseen. Eli he tuntuvat odottavan, että milloin otetaan askel, joka muuttaa suhteen seurusteluksi. Eli ikään kuin olisi jotenkin odotettavissa, että seurustelu olisi parempaa kuin vain tapailu. Mielestäni tapailua voi harrastaa ihan vain tapailun itsensä vuoksi, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään muuhun.

Toki asiat pitää olla molemmilla osapuolilla selvillä, jotta peli on reilua.
 

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Ei naisongelmia

Viisi vuotta yksin ilman naista. Ei haittaa ja ongelmia ei ole. Musta tulee ikuinen peräkammarin poika!
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pahaltahan tuo tuntuu edelleen ja tulee tuntumaan varmaan vielä pitkän aikaa. Onneksi nyt ei kuitenkaan ollut sen pidempi suhde kyseessä. Edellinen suhde kesti neljä vuotta ja siitä toipumiseen meni nimittäin aikaa.
 

scholl

Jäsen
Mielestäni tapailua voi harrastaa ihan vain tapailun itsensä vuoksi, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään muuhun.

Niin ja tapailua voi harrastaa ennenkaikkea naisten kanssa, joiden kanssa ei ikinä missään tapauksessa seurustelisi. Suurin osa ei nimittäin ole seurusteluainesta.

Itse en ole koskaan kyllä osannut kuvitellakaan, että naiset mukamas luulevat siirtyvänsä seurusteluun myöhemmin. Yksi tosin on sanonut tossa, että häntä harmittaa, että meillä meni aikoinaan sukset ristiin. En ole itse erikoisemmin huomannut niin käyneen, jos ei lasketa sitä lukuun, että seksi loppui ehkä joku nelisen vuotta sitten. Samalla tavalla olen edelleen välillä yhteydessä esim. messengerissä kuten ennenkin.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pahaltahan tuo tuntuu edelleen ja tulee tuntumaan varmaan vielä pitkän aikaa. Onneksi nyt ei kuitenkaan ollut sen pidempi suhde kyseessä. Edellinen suhde kesti neljä vuotta ja siitä toipumiseen meni nimittäin aikaa.

Pitkästä suhteesta "toipumiseen" menee varmasti pitkän aikaa.

Tietenkin noin pitkän ihmissuhteen aikana omakin elämä muuttuu. Kaukosuhteessa ehkä vähemmän, mutta varsinkin jos olette ehtineet muuttaa yhten. Täytyy taas oppia elämään itsekseen, ilman sitä toista siinä vieressä. Päivärytmikin voi muuttua ja normirutiinit myös.

Mutta suurin muutos on tunnepuolella. Ei ole sitä yhtä, sen ajatuksia tukemassa tai vaikuttamassa muuten, ei sen sanoja tai lauseita. On vain tyhjää. Menee monta viikkoa ennenkuin oikeasti tajuaa, että se mitä sanon ei nyt ihan välttämättä saa sitä aikaisemmankaltaista spontaania vastareaktiota aikaan, sitä mitä silloin osasi odottaa...sieltä voi tulla mitä vaan.

Yksinäisyys.

Mutta samalla vapaus. Rakentelee siinä pikkuhiljaa ystävien ja uusien tuttavuuksien avulla maailmaa taas paremmaksi. Muokkaa sitä sellaiseksi kuin on halunnut. Ajattelee positiivisesti vaikka pahalta tuntuukin. On näistä muutkin selvinneet!

Ja se uusi ihastus. Katso, ajattele vaan älä koske ihan vielä ettei se vaan mene pois. Liika varovaisuus? Ehkä, mutta se on viisautta viisautta vii...äh, antaa mennä.

No nyt ei ainakaan tarvitse tuntea morkkista. Taivas on taas auki.

Ah.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vielä vähän aikaa sitten näytti että lopultakin minua olisi onnistanut naisasioissa, oli oikein mukava naisihminen jonka seurassa viihdyin. Tässä viime päivinä en kuitenkaan saanut hänestä enää mitään positiivistä irti ja tänään sitten sain kuulla että hän ei minulta saa sitä mitä tarvitsee ja juttu on ohi tai ainakin tukevasti telakalla. Eihän tämä ole kuin pari kuukautta vanha juttu eikä mitään suurempia tunteita ole syntynyt mutta kyllähän tämä hieman vituttaa. Juuri kun oli oppinut nauttimaan läheisyydestä ihanan henkilön kanssa sitä ei enää olekaan saatavilla.

Kait tässä pitää yrittää jatkaa kaverilinjalla, varsinkin kun samassa työpaikassa ollaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerrankin menee naisasiat tismalleen, niin kuin itse haluan. Pari vuotta olen eräästä tytöstä pitänyt erittäin paljon ja nyt sitten ollaan yhdessä ilmeisesti. Tunteeni tätä tyttöä kohtaan ovat olleet todella suuret jostain syystä ja vaikka tähän yli 2 vuoden ajalle on sattunut ties mitä erilaisia tapauksia, niin aina on tämä tyttö ollut mielessä/sydämessä. En vain ole saanut kenestäkään niin hyvää fiilistä, kuin hänen läsnäolostaan. Tunteita oli ilmassa välimmämme jo pidemmän aikaa, mutta molemmat pitivät ne visusti piilossaan. Tunteemme toisiamme kohtaan huomasi vain molempien mustasukkaisuudella toisen entisiä kumppaneita kohtaan...
Tässä on nyt pari viikkoa ollut kivaa säpinää ilmassa, mutta olin vielä viikko sitten epävarma onko tyttö minusta kiinnostunut, kun tuntui herkemmät tekstiviestit lähtevän aina minun puhelimestani. Mutta muutama päivä sitten ja siitä eteenpäin onkin tämä tyttö ollut se aktiivinen eli tunteet ovat molemminpuolisia.
Maistuu elämä niin paljon paremmalta, kun on rakastunut ja tietää saavansa vastakaikua juuri siltä ihmiseltä johon on jo kauan aikaa ollut rakastunut...
Olen kokenut monta erikoista suhdetta ja kaikenlaisia säätöjä vaikka ikää on vasta kovin vähän. Olen aina ollut hyvin suosittu tyttöjen keskuudessa, mutta vain tämä tapaus on saanut myös minun tunteeni heräämään. Olenkin ajatellut häntä aina vaikka olisinkin ollut jonkun muun kanssa. Se on väärin sitä kohtaan johon en tunne oikeita tunteita...
Naisasiat ovat niin kovin vaikeita ja ne saattavat muuttua tosta vain päivän aikana, joten toivotan onnea kaikille jotka etsivät onnellisuutta raukkauden avulla.
Herkkää tekstiä johtuen kellonajasta, mutta nyt elämä todella maistuu minulle ja nautinkin siitä täysin rinnoin. Toivottavasti en joudu tämän asian tiimoilta tulemaan vitutusketjuun parin viikon päästä... Toivottavasti.
 

Fordél

Jäsen
Maistuu elämä niin paljon paremmalta, kun on rakastunut ja tietää saavansa vastakaikua juuri siltä ihmiseltä johon on jo kauan aikaa ollut rakastunut...

Varmasti maistuu. Tossa tilassa sitä kaiken näkee ihan eri tavalla. Päässä ei soi enää pateettinen suomirock vaan tilalle tulee Barry White ja kaikki sujuu leikitellen.

Tietysti kun sulla on pari vuotta ollut jo tunteita tuota naista kohtaan niin voit varmasti sanoa olevasi rakastunut. Itsellä tuo ihastumisen ja rakastumisen raja on kyllä ollut aina vähän epäselvä kun ei oikein osaa sanoa, että kummasta on kyse. Tai ainakaan sitä ei uskalla sanoa kovinkaan nopeasti rakastavansa vaikka ne tunteet olisivat alusta pitäen todella vahvoja. Okei, meni aika siirappihunajameloniosastolle, mutta eiköhän tähänkin porukka osaa heittää omia mietteitä.


Herkkää tekstiä johtuen kellonajasta, mutta nyt elämä todella maistuu minulle ja nautinkin siitä täysin rinnoin. Toivottavasti en joudu tämän asian tiimoilta tulemaan vitutusketjuun parin viikon päästä... Toivottavasti.

Ei muuta kun nyt otat tuosta ajasta kaiken irti! Vaikka suhde kestäisikin hamaan loppuun asti, ei tuo tunne kuitenkaan tuossa voimakkuudessaan kestä loputtomiin. Tunteet muuttuvat arkisemmiksi, mutta ei mitenkään pahassa mielessä. Siinäkin on nimittäin hyvät puolensa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää tosiaan ottaa nyt sitä iloa irti. Turha hiljakseen edetä tässä, kun eihän sitä ikinä mitä huomispäivä voi tuoda tullessaan. Satakymmenen lasissa ja nauttien näistä hetkistä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt voin sanoa että en naisia ymmärrä tai ainakaan tätä yhtä. Kuten tännekin kirjoitin niin eilen minulle tehtiin selväksi että homma on ohi. Tänä iltana sitten pyydellään anteeksi ja kysellään josko haluaisin viettää sittenkin joulua hänen kanssaan. Ja minä en tiedä mitä tekisin, toisaalta haluan tämän naisen seurassa olla mutta toisaalta taas milloin tuuliviiri seuraavan kerran käännähtää ja mieli muuttuu.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
No nyt voin sanoa että en naisia ymmärrä tai ainakaan tätä yhtä. Kuten tännekin kirjoitin niin eilen minulle tehtiin selväksi että homma on ohi. Tänä iltana sitten pyydellään anteeksi ja kysellään josko haluaisin viettää sittenkin joulua hänen kanssaan. Ja minä en tiedä mitä tekisin, toisaalta haluan tämän naisen seurassa olla mutta toisaalta taas milloin tuuliviiri seuraavan kerran käännähtää ja mieli muuttuu.

Sanon vaan että sinun ei tarvitse jouluasi pilata hänen kanssaan. Jos hän sulle selväksi teki että homma on ohi niin ehkä sulle ois kuitenkin parempi että unohdat kyseisen naisen. Tiedän että se on vaikeaa mutta ihan omaa etuasi ajatellen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää kun jotkut ämmät kehuu miehiä esimerkiksi söpöiksi tai kauniiksi, ja vaikka millä muillakin naisellisilla sanoilla. Millainen mies on söpö tai joku saamarin lutunen. Eihän heteromiehet halua kuulla mitään tollaista. Miehiä voi kehua esimerkiksi nopeiksi, tehokkaiksi tai vaikkapa nyt hyviksi maalintekijöiksi jne.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ärsyttää kun jotkut ämmät kehuu miehiä esimerkiksi söpöiksi tai kauniiksi, ja vaikka millä muillakin naisellisilla sanoilla.
No, se on naisen tapa ilmaista, että mies on sinällään ihan kiva tyyppi, mutta ei kuitenkaan sellainen jonka kanssa voisi hypätä sänkyyn tai muuten kuherrella. Sellainen pieni valkoinen valhe, minkä avulla yritetään olla pahoittamatta toisen mieltä.

Annetaan ikään kuin hiukan toivoa.
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kiitos Tulppu viestistä. Se auttoi. Ja pahinta on oikeasti se, ettet tunne enää minkäänlaista läheisyyttä. Vaikka kaukosuhde olikin kyseessä. Yksinäisyys. Se on perseestä. Onneksi on kavereita, joille on voinut asiaa tilittää. Mutta kiitos Tulppu!
 

Wilsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Colorado Avalanche
Ted Raikas kirjoitti: No, se on naisen tapa ilmaista, että mies on sinällään ihan kiva tyyppi, mutta ei kuitenkaan sellainen jonka kanssa voisi hypätä sänkyyn tai muuten kuherrella. Sellainen pieni valkoinen valhe, minkä avulla yritetään olla pahoittamatta toisen mieltä.



No ei nyt voi sanoa ihan nuinkaan. Nuoremmille tytöille tuo söpö tuntuu vaan istuvan paremmin suuhun kuin vanhemmille. Iän myötä aletaan sitten yleensä käytää sanaa komea, söpön sijasta. Kauniiksi sanominen on kyllä jo sitten vähän erikoista.
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jo tuolla vitutus- ketjussa taas avauduin. Ensinnäkin joulu on jo ylipäätään vituttanut ihan tarpeeksi, mutta sitten vielä tämä ero juuri joulun alla. Muutenkin joulusta on alkanut tulla yksi alakulon juhlista minulle, kaikki erot näköjään tapahtuu juuri joulun alla.

En tiedä olisi ollut ihan hauska kuulla, mitä tällä naiselle kuuluu joulun aikaan, mutta eipä sieltä ole kuulunut juuri mitään eron jälkeen. Vituttaa itseäkin tällainen itsesäälissä riepominen, mutta kun ahdistaa... Jotenkin on alkanut tuntua siltä, että mitenkähän suuret tunteet tällä naisella edes oli mukana suhteessamme? Toisaalta kun itse on aina ollut sellainen, että kun kolahtaa, niin silloin ollaan täysillä mukana, eikä leikitä. Tästä on tosin tullut saatua useasti kärsiä. Olisi niin paljon helpompaa, jos olisi kovempi ihminen, eikä tällänen saatanan lapanen.

Siinä oli nyt vaan nopeasti mieleen tulleita ajatuksia, älkää välittäkö. Mutta hyvää joulun aikaa kuitenkin kaikille.
 

Fordél

Jäsen
En tiedä olisi ollut ihan hauska kuulla, mitä tällä naiselle kuuluu joulun aikaan, mutta eipä sieltä ole kuulunut juuri mitään eron jälkeen. Vituttaa itseäkin tällainen itsesäälissä riepominen, mutta kun ahdistaa... Jotenkin on alkanut tuntua siltä, että mitenkähän suuret tunteet tällä naisella edes oli mukana suhteessamme? Toisaalta kun itse on aina ollut sellainen, että kun kolahtaa, niin silloin ollaan täysillä mukana, eikä leikitä. Tästä on tosin tullut saatua useasti kärsiä. Olisi niin paljon helpompaa, jos olisi kovempi ihminen, eikä tällänen saatanan lapanen.

Siinä oli nyt vaan nopeasti mieleen tulleita ajatuksia, älkää välittäkö. Mutta hyvää joulun aikaa kuitenkin kaikille.

Täältä ilmoittautuu myös yksi lapanen mukaan keskusteluihin, sillä täytän nuo tunnusmerkit paremmin kuin hyvin. Mikään kikkaileminen ja monen naisen pyörittäminen ei ole mun juttu vaan jos jonkun mielenkiintoisen löytää niin sitä ei sitten pysty muihin keskittymään yhtään. Tällä hetkellä ei ole kyllä ketään tiedossa, mutta eipä se haittaa. Kaikki asiat ovat muuten sen verran kivasti mallillaan.

Mitä tulee tohon sun tilanteeseen muuten niin eihän erosta pysty toipumaan hetkessä. Siis jos suhteessa on oltu täysillä mukana. Sitä voisi verrata oikeastaan jollain tavalla kuolemaan lopullisuutensa takia ja muutenkin. Mutta tärkein ero on se, että sulla on vielä mahdollisuus selvittää asiat ja tätä suosittelen. Selvittäkää asiat niin ettei mikään jää kaivelemaan vaan tiedätte molemmat mistä homma kiikasti yms. Kun saat päähäsi toitotettua, että jatkoon ei ole mahdollisuuksia eikä ero ollut mahdollisesti edes sun vika (taustoja kuin en tiedä) niin sun on paljon helpompi lähteä jatkamaan eteenpäin ja toipuminenkin on paljon nopeampaa. Muuten nimittäin jäät vain pyörittelemään noita asioita päässäsi ja se kuluttaa. Kavereilta on turha kysellä miksi näin kävi, koska sen tietää vain parhaiten sinä ja hän. Ja jossain vaiheessa pystyt vielä katsomaan asiaa positiivisesti. Samoin kuin kuolemassa, jää päättyneestä suhteesta kuitenkin se hyvä elämään. Esimerkiksi opit varmasti paljon siltäkin henkilöltä, jonka voit sitten siirtää siihen seuraavaan suhteeseen, joka tulee aivan varmasti.

Jep, mutta lopetellaan taas tää siirappiosasto...
 

Fordél

Jäsen
Joo, aika olis tosiaan lopettaa tää siirappiosasto, alkaa jo ittellekin riittämään... Mutta kiitos taas viestistä.

Ei ei kun tarkoitin, että omalta kohdaltani kun menee välillä tää analysointi liikaa tolle dawson´s greek osastolle, mutta suolla sie ihmeessä vain ajatuksiasi tänne, jos se edes pikkasenkaan helpottaa. Jaksamisia!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
EDIT2: Tuosta poikien sanomisesta kauniiksi tai söpöksi...Meilläpäin tuo ainakin tarkoittaa sitä että jannu on sellainen vähän poikamainen kasvoiltaan mutta hyvännäköinen. George Clooney on komea. Joku Elijah Wood sitten taas kaunis. Näin luulisin, ja olen tästä naisten kanssa jutellutkin joskus kun ihmettelin kuinka joku sanoi mua kauniiksi.

Kun joku minua sanoo söpöksi, miellän sen nimenomaan tuollaiseksi poikamaisen vetäväksi. Ja omasta mielestäni olen kaikkein eniten söpö, en komea enkä kaunis. Ehkä tuohon on syynä se, että on sanottu niin monesti söpöksi, mutta ei ikinä komeaksi. Kelpaa näinkin, nyt kun vielä löytyisi joku joka sanoisi tuon söpö.
Edellisen naissuhteeni taisin ryssiä itse, eihän se varmaa vielä ole, mutta siltä pahasti näyttää. Kärsimyksen ja tuskan määrä on valtava, ja sen takia onkin lähdettävä taas keitolle, jotta edes joskus tuntuisi normaalilta ja suru helpottaisi.
Pahinta tuossa on se, että olin ja olen vieläkin varma siitä, että tuo tyttö oli se minulle oikea, mutta en vain osannut pitää oikealla tavalla kiinni, vaan itse vedin ns. vituiksi. Syitä on monia, enkä varmasti ole ainoa syypää, mutta en niitä syitä nyt rupea tässä sen enempää erittelemään.
KaunoSaariolle valtavasti tsemppiä, samassa veneessä ollaan.
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Ei sitä uskoisi kuinka vaikeaa naisen kysyminen ulos voi olla. Aikani viivyteltyäni sain kysyttyä, vaikka olin vähällä jättää koko homman. En nimittäin näe oikein mitään syytä, miksi tämä naisihminen olisi minusta kiinnostunut. Noh, niin tai näin, sain myöntävän vastauksen ehdotukseeni lähteä yhdessä elokuviin ja ulos syömään myöhemmin päätettävänä ajankohtana. Puhelinnumerokin siis tuli kaupan päälle. Nyt, 5 päivää myöhemmin on vaikea käsittää koko asiaa todeksi. Silti lähipäivinä pitäisi soittaa ja tiedustella sitä sopivaa ajankohtaa.

Lähtisikö nainen kanssani ulos jos ei olisi kiinnostunut minusta? Tämä askarruttaa mieltäni. Tunnemme kuitenkin hieman toisiamme mm. opiskeluiden kautta, joten tekisikö hän tätä ihan puhtaasta kokeilunhalusta eli "ei ole muutakaan tekemistä"-pohjalta?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Lähtisikö nainen kanssani ulos jos ei olisi kiinnostunut minusta? Tämä askarruttaa mieltäni. Tunnemme kuitenkin hieman toisiamme mm. opiskeluiden kautta, joten tekisikö hän tätä ihan puhtaasta kokeilunhalusta eli "ei ole muutakaan tekemistä"-pohjalta?
Tähän saat vastauksen vain kokeilemalla. Eli kokeile ihmeessä, ei se paljoa maksa! Ellet sitten tarjoa. ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös