Naisasiat

  • 7 535 302
  • 26 611

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Osasyynsä selviämisessä on myös siinä, että olen tämän päätöksen itse tehnyt. Hommahan oli kuitenkin jo pilalla ja sitä ei tuollaisen jälkeen voi elvyttää. Firman reissuja hänellä olisi tulevaisuudessakin ja en halua olla se kaveri, joka miettii niiden aikana, että mitähän siellä sitten tällä kertaa tapahtuu.

Homma oli pilalla..? Vaikea toki kommentoida sen enempää, mutta eihän tuossa minusta nyt mitään kauhean vakavaa ole tapahtunut. Minusta ihastumisia tapahtuu vaikka olisi naimisissakin. Niihin täytyy vain osata suhtautua ja lopulta kyse on myös tahdon asiasta. Annanko itselleni luvan ihastua ja katson mihin se johtaa, vai kunnioitanko kumppaniani ja hänen toiveitaan ja tunteitaan. Jos tämä on tyttösi ns. eka kerta, se voi olla ihan vain kasvamista, eikä mikään sinänsä ole pilalla, kun kerran voisitte hyvin olla naimisissakin.

Ymmärrän kyllä, että kipeää saattaa tehdä, mutta voi tilanteessa nähdä myös kasvunpaikan, joka lopulta saattaa vain lujittaa suhdetta.
 

scholl

Jäsen
Varoittavana esimerkkinä kaikille niille, jotka ovat avoliitossa. Tuossa asunnon ostotarjouksessa oli meidän molempien nimi, sopimusakko siis koskee meitä molempia. Itse en kuitenkaan tässä tapauksessa maksumieheksi joudu, kiitos loistavan lakimieheni, vaan ex on allekirjoittanut jo tiistaina sopimuksen omaisuutemme erottelusta, jossa hän myös sitoutuu vastaamaan täysin tuosta sopimussakosta. Asunto, jossa olemme yhdessä asuneet on täysin minun, neiti poistuu siitä tänään ja minä pääsen aloittamaan siis uutta elämääni ja sen sävelet on lähes tulkoon selvillä.

Täältä tähän,

MM

Niin avoliittohan on täyttä kusetusta muutenkin. Ei kukaan tervejärkinen voi sellaiseen lähteä. Avioliitossa voit sopia aviosopimuksessa kaiken ja sopimusrikkomustilanteessa voit tehdä alporusit ja lähteä hakemaan miljoonavahingonkorvauksia käräjäoikeudessa. Ehdotan, ettet jätä tuota tohon, vaan huolehdit, että saat jonkinlaisen hyvityksen tavalla tai toisella.

Itse en lähtisi silti edes avioliitossa mihinkään laittamaan molempien nimiä ainakaan ensimmäisen 10 tai 20 vuoden aikana. Sitten kun toisen lojaalisuus on täysin varmaa niin voi jotain harkita. Tai sitten säätiöi tuollaiset omaisuudet, joten tekee siitä kokonaisuudesta niin vaikean purkaa, ettei kukaan lähde kusettajaksi.
 
Homma oli pilalla..?

Pilalla oleminenhan on suhteellinen käsite, sehän on kiinni ihan jokaisen omasta arvomaailmasta. Minulle homma on pilalla kun toinen ihastumisen joutuu tunnustamaan ja pyytää saada miettiä kenet elämäänsä haluaa. Kyllä se viiden vuoden, lastentekoyritysten ja paritalon oston jälkeen pitäisi olla jo selvillä, mitä haluaa. Nämä ovat kuitenkin monimutkaisia juttuja ja jokainen, jonka kanssa olen asiasta kasvotusten jutellut, on ollut sitä mieltä, että olisi tehnyt saman päätöksen, jonka minä tein. Ja nämä ihmiset tuntevat molemmat osapuolet ja tämä ero tuli yllätyksenä heille kaikille, kuin myös minulle ja exällekin.

Siinä olet täysin oikeassa, että ihastumisia tapahtuu, kysymys onkin siitä miten ihastuja osaa asian hoitaa. Olen itse kokenut ihastumisen tämänkin päättyneen suhteen aikana ja se oli minulle nimenomaan tahdon asia ja lujitti yhteenkuuluvuuden tunnetta exään. Exällä en tästä silloin maininnut, nyt hän kuitenkin tietää ajankohdan ja henkilön nimenkin. Eikä olisi ikinä osannut aavistaa, koska silloin kunnioitin häntä, hänen toiveitaan ja yhdessä sovittuja asioita. Ihastumiseni kohde ei tästä taannoisesta asiasta tiedä mitään, eikä tule varmaan tietämäänkään.

Tämä case taas oli exäni mukaan hänen eka ihastumisensa meidän suhteemme aikana ja hänen ajatusmaailmaan, joka tosin on tällä hetkellä näköjään aika sekava, ihastuminen parisuhteen aikana ei mahdu ja siksi hän siitä kertoi. Asiassa on tosin juuri tuo mainitsemasi puoli, pystyykö näin ajatteleva ihminen ikinä pysyvään suhteeseen?

Kipeää tekee jollain tasolla, mutta kun ystäväpiiri apuna ja on kokemusta erosta entuudestaankin, niin jotenkin näitä asioita on oppinut käsittelemään, joten olo on jollain tasolla helpottunut ja pystyn katsomaan elämässä eteenpäin. Ei mulle tässä huonosti oo käynyt, ikää on kuitenkin alta kolmenkympin ja kaikki asiat on omalta kohdalta täysin kunnossa, kyllä mä rinnalleni löydän ihmisen, jonka kanssa alan sitten joku päivä jakamaan loppuelämääni. Mutta naisista aion pysyä silti erossa jonkin aikaa.

Ja Scholl, neiti on henkisesti helvetin huonossa jamassa, siinä on hänelle ihan riittävästi, jos ei liikaakin kestämistä. Rahallisen oikeuden pitää ilman muuta tapahtua ja se tapahtuukin, mutta ketään ei saa ryöstää. Millä perusteella ja miksi edes hakisin jotain vahingonkorvauksia, kun hän on jo allekirjoittanut sen paperin, jonka halusinkin? Jos esittäisin oikeudessa vahingonkorvausvaatimuksen perusteena, että Mysteryman on ollut avoliitossa viisi vuotta tuon vastaajana olevan helvetin hyvännäkoisen ja mukavan naisen kanssa, sekä saanut seksiä ihan tarpeeksi, niin eiköhän se käräjäoikeus siinä vaiheessa määrää siitä mulle jotain maksuja:)

Omaisuudeksi hänelle kuitenkin jäi vain henkilökohtainen omaisuus, minkä hän siis tuon tehdyn erottelun mukaan saa ja minä saan kaiken muun. Ja saahan hän velkaa, tuota asunnon sopimusakkoa kun ei perstaskusta tavallinen työtä tekevä ihminen suoraan maksa. Kolmekymppisestä ihmisestä tuli kuitenkin hetkellisesti koditon, jolla on sekaisin sekä ihmissuhde- että työasiat. Henkilökohtainen omaisuus on työsuhde-citymaasturin peräkontissa ja nukkumaan pitää mennä äidin kaksion sohvalle. Kortit, mitkä hänelle jäi siis käteen ei oo häävit. Sen verta kuitenkin pitää olla inhimillisyyttä, että ei tässä mitään korvauksia lähdetä hakemaan. Antaa neidin hoitaa itsensä kuntoon ja päästä jaloilleen, hän on kuitenkin ollut tuon suhteen ajan mun paras ystävä, joten hyvää mä vaan hänelle voin toivoa. Asioilla on kuitenkin tapana selvitä, joten eiköhän se aurinko paista joskus hänellekkin.

Ei tässä auta muuta, kuin nostaa leuka ylös ja rinta ulos.

MM
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin avoliittohan on täyttä kusetusta muutenkin. Ei kukaan tervejärkinen voi sellaiseen lähteä. Avioliitossa voit sopia aviosopimuksessa kaiken ja sopimusrikkomustilanteessa voit tehdä alporusit ja lähteä hakemaan miljoonavahingonkorvauksia käräjäoikeudessa. Ehdotan, ettet jätä tuota tohon, vaan huolehdit, että saat jonkinlaisen hyvityksen tavalla tai toisella.

Itse en lähtisi silti edes avioliitossa mihinkään laittamaan molempien nimiä ainakaan ensimmäisen 10 tai 20 vuoden aikana. Sitten kun toisen lojaalisuus on täysin varmaa niin voi jotain harkita. Tai sitten säätiöi tuollaiset omaisuudet, joten tekee siitä kokonaisuudesta niin vaikean purkaa, ettei kukaan lähde kusettajaksi.

Näillä eväillä kyllä pidättäytyisin kaikenlaisista suhteista, tulis vaivaa vähemmän ja olis halvempaa, elämää kun ei onneksi voi säätiöidä, eikä sille voi antaa numeraalista arvoa.

Muutoinkin tämmöinen listojenkirjoittelu, vaikka hauskaa ajankulua saattaa ollakin, on kyllä yhtä tangenteeraavaa todellisuuden kanssa kun kultaruukun etsiskely sateenkaaren päästä. Voisi olla hedelmällisempää ylöskirjata mitä itsestään on valmis suhteelleen antamaan ja ehtojen listaamisen sijasta miettiä osaanko rakastaa ja olla rakastettu, sillä rakkaushan on vapautta, koska se perustuu molempien osapuolen vapaaseen tahtoon.

Kuin elämä, myös rakkaus on ihmisen hallitsemattomissa ja jos sen maljansa täytenä haluaa kipata, sen voi tehdä vain tässä hetkessä, muita hetkiä tulee jos on tullakseen ja kaikenmaailman sitoumukset ja sopimukset ja varsinkin niiden vaatiminen toiselta osapuolelta tappaa varmasti sen mitä on tavoitellut. Muuta ei siis jää ihmiselle, kun luottaa toiseen, vaikka välillä saa nenilleen, kokeneempana sen sitten osaa jo ottaa huomioonkin ja selviää vähemmällä räytymisellä, jos kasvetaankin eri suuntiin ja eri tahtiin.

Tuo Mysterymanin tarina jää kyllä hieman mysteryksi. Jos tuo eropäätös nojasi ainoastaan johonkin satunnaiseen ihastukseen ja pusutteluihin, on se kyllä jotakuinkin epäsuhdassa vakavissaan avioitumiseen, kodinperustamiseen ja lapsien hommaamiseen verrattaessa. Voihan tietty olla, että kumpainenkin on puhallellut omaan hiilikuppiinsa yhteisen sijasta jo kauan aikaa ja kerrottu tapaus oli vain lopulta katalyytti joka toi onttouden esiin. Onni kuitenkin onnettomuudessa ettette lisääntymään ehtiny, rakkauden lisäksi siinä kun esiin astuu myös vanhemmuus, eikä siinä tilanteessa merkitse enää pelkästään oma tahto, vaan paljon tärkeämmät asiat.

Suhteesta on siis tärkeintä pohtia, mitä minä osaan antaa, eikä mitä minä haluan saada ja nauttia täpöillä hetkistä joita saa, kuristumatta menettämisen pelkoihin, elämä tai parisuhde kun saattaa päättyä tosta vaan naps, ja siinä ne hetket sitten oli, nautitko täysillä?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Blondi, punapää vai tumma?
-Vierestä käskettiin sanoa, että tumma on oikein hyvä ;D

Pituus itseesi verrattuna?
-Lyhyempi. 159-160cm on oikein sopiva. . .

Luinen, normaali, lihavahko?
-Normaali

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Isot, tietenki. DD/E on just käteen sopiva . . .

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
-Tietyistä asioista tulee luonnollisesti olla samaa mieltä (musiikki näin alkuun, helppo olla kun molemmat tykkää Sentenced-tyylin rokettirollista...), mutta taas joissakin asioissa on hienoa, kun vastakohdat täydentävät toisiaan.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
-naapurin isännästä

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Sporttinen sohvaperuna, kuten väsyneet kädet asian ilmaisi.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-Maria Lund
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Blondi, punapää vai tumma?
-Vierestä käskettiin sanoa, että tumma on oikein hyvä ;D

^Parempi tossun alla kuin taivasalla, niinhän. ;) No vitsivitsi. Ainahan sitä noihin kyselyihin tulee vastattua tavalla tai toisella jonkun kaavan mukaan. :)


-Cactus-
 

Ender00

Jäsen
Blondi, punapää vai tumma?
- Ei mitään väliä. Kaikkia löytyy historiasta.

Pituus itseesi verrattuna?
- Kunhan nyt ei kovasti minua pidempi.

Luinen, normaali, lihavahko?
- Melkein kaikki käy, pieni pyöreys ei minua ole koskaan häirinnyt eli vartalossa annan kovasti anteeksi, kunhan kasvot ovat kauniit.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Kaikki taas käy, mutta mieluummin pienemmän kuin suuremmat.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
-Toivottavasti pitäisi myös kauhuelokuvista, futiksesta, olisi kiinnostunut maailmanmenosta, olisi pohdiskeleva ja fiksu. Arvostaisi omaa aikaa ja tilaa.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
-Cosmopolitan lehdestä, se tarjoaa niin kamalaa naiskuvaa että toivoisin naiseni olevan siitä vaikutevapaa. Myös avioliitto ja lapset voisivat olla sellaisia asioita, joista hän ei olisi innostunut, kuten myös sukujuhlat. Feminismi, siinä muodossa jossa se nykyään julkisuudessa (ja Ruotsissa) tuntuu ilmenevän.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Sporttinen, että omaa omia menoja, jotta saan välillä makoilla sohvalla ajatusteni kanssa, mutta sen verran sohvaperunaa että välillä katsoisimme televisiosarjoja/elokuvia yhdessä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-Christina Ricci olisi varsin asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Minulle homma on pilalla kun toinen ihastumisen joutuu tunnustamaan ja pyytää saada miettiä kenet elämäänsä haluaa.

Kovin pitkistä liitoista ei kannata sitten edes haaveilla, koska pitkissä suhteissa voimakkaat ihastumiset ja useissa tapauksissa myös syrjähypyt ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Enkä kirjoita tätä mitenkään v*ttuillakseni vaan ihan faktisen tiedon varassa.

Ihmiset menevät liittoihin nykyään kovin kepein perustein. He eivät ole valmiita kohtaamaan edes muutaman vuoden kriisiä, saati sitten vuosikymmenen kriisiä, vaikka sellaiset ovat hyvin yleisiä eivätkä mitään poikkeuksia.

Homma nyt vain on sillä tavoin, että ihminen ei ole yksiavioinen eläin. Yksiavioisuuteen voi pyrkiä ja jotkut siinä onnistuvatkin, mutta liittoon mennessään olisi syytä tiedostaa, että ei tämä jatkuvasti mitään onnea ja autuutta tule olemaan. Ihastumisia voi sattua sekä itselle että toiselle. Niiltä on vaikea etukäteen suojautua eikä omaa toimintaakaan voi etukäteen ennustaa. Monet ovat vannoneet, mutta vain harvat valansa mukaan toimineet.

Eri asia on sitten se, jos ei edes halua pitkää liittoa. Minä olen alkanut taipua sille kannalle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Blondi, punapää vai tumma?
- Periaatteessa ei väliä mutta olen huomannut ihastuvani yleensä tummiin ja ruskeasilmäisiin.

Pituus itseesi verrattuna?
- Itsekään en ihan pätkä ole joten mielellään ei enää pidempi.

Luinen, normaali, lihavahko?
- Mieluummin "naisellisen pehmeä" kuin luinen.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
- Ei väliä, enemmän merkitsee kuinka nainen ne kantaa.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
- Ei mitään yksittäistä "sääntöä", kunhan on kiinnostunut jostain muusta kuin omasta itsestään, pelkästä bilettämisestä ym. pinnallisista asioista.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
- Katso edellinen.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
- Välimuoto, kuten itsekin.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
- Ei ketään, mieluummin voisi olla ihan oma persoonallinen itsensä.


Tuossapa noita. Mutta omat naisasiat on kyllä vähän "retuperällä", kun satun vaan nauttimaan yksinolosta ihan liikaa. Kyllähän sitä välillä toivoo ja ajattelee että olisi mukava olla joku kumppani mutta sitten taas toisessa vaakakupissa painaa ne yksin olemisen hyvät puolet niin yksinhän tässä edelleen ollaan. Mutta ehdottomasti en sano mitään jyrkkää eitä, jos jossain vaiheessa tulee vastaan sellainen nainen joka ihan oikeasti vie jalat alta ja jonka kanssa tietää haluavansa jakaa elämänsä.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jos tästä jotain positiivista hakee, niin viimeistään nyt huomasin, että tuon naisen kanssa haluan loppuelämäni viettää, kävi miten kävi.
Antaa neidin hoitaa itsensä kuntoon ja päästä jaloilleen, hän on kuitenkin ollut tuon suhteen ajan mun paras ystävä, joten hyvää mä vaan hänelle voin toivoa. Asioilla on kuitenkin tapana selvitä, joten eiköhän se aurinko paista joskus hänellekkin.

Ei tässä auta muuta, kuin nostaa leuka ylös ja rinta ulos.
Kaivoin tuon vanhan lainauksen aiemmasta viestistäsi. Todella harmi, että näin kävi. Mutta kyllähän tuostakin taas noustaan, vaikka exälläsi siihen varmasti myös oma aikansa menee.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Pilalla oleminenhan on suhteellinen käsite, sehän on kiinni ihan jokaisen omasta arvomaailmasta. Minulle homma on pilalla kun toinen ihastumisen joutuu tunnustamaan ja pyytää saada miettiä kenet elämäänsä haluaa. Kyllä se viiden vuoden, lastentekoyritysten ja paritalon oston jälkeen pitäisi olla jo selvillä, mitä haluaa. Nämä ovat kuitenkin monimutkaisia juttuja ja jokainen, jonka kanssa olen asiasta kasvotusten jutellut, on ollut sitä mieltä, että olisi tehnyt saman päätöksen, jonka minä tein. Ja nämä ihmiset tuntevat molemmat osapuolet ja tämä ero tuli yllätyksenä heille kaikille, kuin myös minulle ja exällekin.

Tähän MM:n tapaukseen on pakko kommentoida, Hemingwayn kanssa hyvin paljon samoilla linjoilla. Mun on vaikea käsittää tätä, että viiden vuoden suhde on laitettu poikki tämän ihastumisen takia. Olettaen siis, ettei taustalla ollut mitään muita ongelmia. Jos tämä oli vielä (ex-)tyttöystävällesi ensimmäinen kerta, niin eikö ole mahdollista, että tyyppi on ottanut ihastumisensa "liian" vakavasti? Mutta sehän on sitten loppujen lopuksi aika paljon myös molempien tahdosta kiinni, ja ilmeisesti sitä ei sittenkään ollut tarpeeksi tässä tapauksessa, vaikka niin annoit aiemmin ymmärtää.

Tsemppiä joka tapauksessa!

EDIT: Pakko vielä lisätä, Hemingwaylta viesti kokonaisuudessaan täyttä asiaa!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tsemppiä täältäkin Mysterymanille.

Meidän sivullisten on aika vaikea kuvitella sitä tuskaa ja mielipahaa, jota olet nyt joutunut kestään. Viiden vuoden suhteen päättyminen on varmasti erittäin raskasta, mutta kuten itsekkin totesit ovat ystävät todella tärkeitä. Ystävien avulla varmasti selviät tästä tilanteesta. Päivä kerrallaan vaan niin kyllä se siitä.

Itseäni alkaa pikku hiljaa v*tuttaan yksi misu. Maanantaina kyselin sillain varovasti, että tahtoisiko tavata joku päivä etc. Hän lupasi miettiä jos ei tarvitse heti päättää. No ei nyt varmaan ihan 4 päivää tarvitse miettiä, että tahtooko tavata vai ei? Menee kohta oikeasti hermot. prkl.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
lupasi miettiä jos ei tarvitse heti päättää

Öööööh. Ainoa järjellinen syy miettimiseen on minusta se että onko kalenterissa piukkaa. Muun miettiminen olisi minulle jo syy itsessään heivata ko. tapaus menetettyihin tapauksiin. Jos vähänkään tuntee niin sitä kyllä tietää haluaako tavata vaiko nou...siinä samassa hetkessä siis.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy "päivittää" omaa tilannetta sen verran, että soiteltu ollaan ja eilen oli oikein mukavan kahvittelut, plus käytiinpä vielä grillillä mätöllä - plussaa toki ettei vierastanut asiaa. ;) Hah.

Mysterymanille tosiaan tsemiä! Huhhuh.

Katsellaas sitten itsekin nämä pointit:

Blondi, punapää vai tumma?
-Tähän on pakko sanoa, että syystä tai toisesta blondit on aina iskeneet parhaiten silmään... Kuitenkin tähän mennessä seurusteltua on tullut vain brunejen kanssa, outoa. Ehkä ne blondit sitten on oikeesti niin tyhmiä, hah. Sanotaan näin että nykyään ihan sana.

Pituus itseesi verrattuna?
-Kunhan ei pidempi ole, ja minun tapauksessa ei kiitos saman pituinenkaan, 190cm kun olen. Sanotaan että joku 165-180cm, ei ole niin oleellista.. :)

Luinen, normaali, lihavahko?
-Normaali/hoikka, tai "kevyesti sporttinen" eli ei kuitenkaan leveämpiä hartioita kuin minulla...

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Mieluummin pienet ja terhakat kuin isot ja löysät... Eikä semmoset tupladeet ole muutenkaan kovin viehättävät..

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
-Ei oikeastaan väliä millään yksittäisillä asioilla, kunhan päälimmäisenä elämän tarkeimpiä asioita EI ole kaikenmaailman pinnalliset asiat. Toki plussaa on jos kiinnostunut samoista asioista, esim. musiikkirintamalla ja urheilun saralla...

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
-No jaa, sanotaan vaikka etttä kettutyttömeiningistä...

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Molempia. Mieluummin menot toki jotain urheilua kuin vaikkapa jatkuvaa tyttö(?)porukalla baarissa juoksemista. Itse rakastan kuitenkin rauhallisia koti-iltoja hyvässä seurassa, joten ehdottomasti sitäkin puolta

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-Höh, hankala... Eva Longoria? :D Joopajoo.
 
Nyt on taas hyvää meininkiä tällä suunnalla. Pari kertaa nähty, Transformers käyty kattomassa, ja siltikin likka haluaa vielä tavata! Pariin edelliseen "tapailuun" verrattuna, tämä tyttö on itsekin tempautuneempi ja haluaa tutustua paremmin. Specsitkin on aika hyvin kohillaan ja mukavakin vielä on. Ja timanttinen kroppa + nätit kasvot. Tää on sitä hyvää tennistä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Blondi, punapää vai tumma?
-Ihan sama. Värillä sinänsä ei niinkään väliä, vaan sillä että tytöllä on päässään se väri joka sinne sopii. Joillekin ei blondit sovi ollenkaan, joku näyttää typerältä brunena. Aika jännä juttu muuten, että vaikka itse tykkään yleisimmin blondeista, olen seurustellut vain brunejen kanssa. Ja täällä moni muukin on todennut saman. Pitäisiköhän teettää tutkimus.

Pituus itseesi verrattuna?
-Lyhyempi. Itse olen kait jotain 176 tai 177, joten jotkut tytöt ovat jopa aika lähellä, harvat jopa pidempiäkin. Edellinen tyttöystävä 152 tai 153, ja se oli kyllä jo hiukan liian lyhyt, kun aina pussatessa piti nostaa tyttö syliin. Tosin, eipä siinäkään mitään vikaa ole ;). Nojoo, 160-165 taitaa olla semmoinen ihannepituus.

Luinen, normaali, lihavahko?
-En vastaa mitään vaihtoehdoista, kun paha tietää mitä tässä tarkoitetaan luisella ja normaalilla. Jos luinen on tasoa nicolerichie, niin sitten normaali, ja jos taas normaali on joku perus suomiteinin pömppis, niin sitten luinen. Sanotaan laiha, ei makkaroita kiitos.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Hmm...sopivat. En sano kuppikoosta mitään, koska on sehän nyt riippuu ihan pituudesta että millaiset sopii. Se edellinen muija, 153cm, olisi näyttänyt ihan hirveältä jollain DD:llä. Ylipäätään en tykkää isoista, mutta pitää niissä toki jotain käsiteltävää olla.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
-Nojaa...Ei tälläisillä maallisilla kiinnostuksenkohteilla niin väliä ole. Elämänarvojen pitää tietysti olla suurinpiirtein samankaltaiset, en jaksa mitään rasistia tai perusluonteeltaan hirmunegatiivista akkaa katsella. Toki urheilusta saisi olla kiinnostunut. Mutta toisaalta, jos ei lainkaan urheile, niin on luultavasti niin ruma ettei mun tyttöystäväksi sitten päädykkään.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
-Rasismi, feminismi, massamurhaus ja Tappara. Pedin puolella joku eritteiden (paitsi sen yhen) nieleminen ja niiden kanssa pelailu ei oo ihan mua varten.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Sporttinen, mutta ei toisaalta mikään seuratason himourheilija, koska silloin yhteisen ajan kanssa voisi olla vähän niin ja näin.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-Elisha Cuthbertia juu ;).

Ihan hauska kysely.

Naisasiani ovat tällä hetkellä aika jäässä. Tuntuu, että esim. meidän koulusta (joka lienee helpoin paikka luoda kontakteja) on kaikki käyty läpi, eivät kelpaa, tai sitten ovat varattuja. Erittäin ärsyttävä tilanne.

Oli hieman outo tunne itseasiassa viime viikonloppuna kun oltiin kaveriporukalla saunomassa ja leffaa katselemassa ja hiukan juomassakin, niin siinä sitten joku tyttö heitti leikillään, että kenenkäs kanssa tänään olet, niin huoneen toiselta laidalta joku huusi, että se on ollut jo kaikkien kanssa. Ja tosiaan, siellä olleista tytöistä olen jotain säpinää harrastanut kaikkien paitsi yhden kanssa, ja hänkin on ollut varattu parisen vuotta. Siinä tilanteessa ei voinut muuta kuin kiittää onneaan että olen poika. Mielestäni typerää muuten, että tytöt saavat huoran maineen jos usein esimerkiksi kännissä ovat eri pojan kanssa. Hauskanpito kielletty tytöiltä?

Toki sitten ovat erikseen tapaukset, jotka hakevat huomiota tai jotain muuta, ja todella käyttäytyvät sluttimaisesti, mutta aika harvinaista sellainen kuitenkin. Yhden illan tai yön jutussa, jossa molemmille on pelisäännöt selvät, ei mielestäni ole mitään väärää, vaikka niitä usein harrastaisikin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jaa,vastaillaan sit näihin..

Blondi, punapää vai tumma?

- Ihan sama, kunhan tukkaa on päässä. Punapäät on kivoja, mut viimeisin oli blondi. Harmaatukkainen mummo jääköön sinne tulevaisuuteen..

Pituus itseesi verrattuna?

- Jaa..meikä on aika nysä. Ei kuitenkaan päätä pidempi saa olla.

Luinen, normaali, lihavahko?

- Normaali. Luut ei saa kolista, mut myöskään poimuihin lykkiminen ei iske.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?

- Semmoiset nyrkkiin mahtuvat ja terhakat.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?

- Urheilusta diggaminen ei paha. Keikoilla käyminen myös ok, mut harrastakoon mitä haluaa. Kunhan nyt normaali ois ja lamput palaisi kunnolla.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?

- Jaa. no vieraat miehet siinä mielessä. Narkkarit ja rikolliset myös pannassa.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotain siltä väliltä?

- Sporttisuus ei pahasta, mut välillä on kivaa vaan olla ja möllöttää. Ei mikään hiiri ja sopivasti luonnetta kehissä.

Ketä julkisuuden henkilöä han voisi etäisesti muistuttaa?

- Ei ainankaan A-K Hermusta..vaikea ketään nimetä, mut joku Sandra Bullock parhaimmillaan oli kyllä hot.

Sakun tapaan naisasiat taas jäissä, taitaa meikä olla kitenkin liian levoton sielu kotileikkeihin. Sika mikä sika.
 

Selänne 8#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, KalPa ja Anaheim Ducks
Mitäs mieltä täällä porukka ikäerosta parisuhteessa? Mulla itselläni nyt semmonen tilanne et vanhemman naisen kanssa ollaan seurusteltu nyt joku kolme kk ja mulla semmonen tunne että tästä jutusta voi tulla elinikänen ollaan nimittäin niin samalla aaltopituudella vaikka minä nuorempi olenkin.
 
Mitäs mieltä täällä porukka ikäerosta parisuhteessa? Mulla itselläni nyt semmonen tilanne et vanhemman naisen kanssa ollaan seurusteltu nyt joku kolme kk ja mulla semmonen tunne että tästä jutusta voi tulla elinikänen ollaan nimittäin niin samalla aaltopituudella vaikka minä nuorempi olenkin.
Mielestäni tuo on vähän häilyvä asia, sillä vanhemmiten eron merkitys vähenee. Esimerkiksi 20v/28v on tuossa vaiheessa aika iso ero jo pelkästään elämäntilanteiden takia. Kaveripiiritkin ovat erittäin todennäköisesti erilaisia, mikä saattaa aiheuttaa omat ongelmansa. Mutta sitten taas 40v/48v ei olekaan enää mikään ropleema.

Itselläni on tällä hetkellä ohjeellisena toleranssina -2/+3v. Parikymppistä likkaa en edes harkitisisi, koska usein tuossa vaiheessa on tulevaisuuden näkymät vielä epäselvät; paikkakunta voi vaihtua, ihmisenäkin vielä kasvaa jne.

Mutta nämähän ovat hyvin yksilöllisiä asioita, ja tärkeintä onkin juuri se, miten tulette yhdessä juttuun. Go for it.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämä tapaus taitaa todella pitää susta. Onneksi näytät sen itsekin tajunneen. Nyt kynnet kiinni...
Ja oli kuulemma ihan hyväkin hänen mielestään, vaikka vähän skeptinen alkuunsa olikin. Itsehän suunnilleen itkin nostalgiafiiliksissäni.

Eilen olikin sitten jo ruokaa tarjolla kun kävin kylässä. Hyvältä vaikuttaa. Aion halata itteni hänen sydämeensä!
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Eilen olikin sitten jo ruokaa tarjolla kun kävin kylässä. Hyvältä vaikuttaa. Aion halata itteni hänen sydämeensä!

Missä vaiheessa tulee eteen tilanne, jotta nimimerkkisi on jonkun illan jälkeen "Levänneet Kädet"? Onnea tytsin hurmaukseen. Tai mitä onnea siihen tarvitaan, jos on vaan oma ittensä ja kaikki käy kun tanssi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös