Naisasiat

• 7 586 574
  • 26 609

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loppujen lopuksi kovin harva ihminen sanoo suoraan mitään. Monet naiset etenkin tuntuvat ajattelevan, että eivät halua loukata toista sanomalla ettei kiinnosta muuten enää. Mutta loukkaavat enemmän sanomattomuudellaan, mutta säästyvät seurausten näkemiseltä. Omaa persettänsä siis suojelevat.

Ja samaa käytöstä näkee molempien sukupuolten toimesta, toki.

Itselläni kävi just niin et sanoin suoraan kun ei kiinnostanut. kuukauden tapailtiin.

Kaikki kuulemma oli niin hyvin, että mikä nyt yhtäkkiä tuli? en kuulemma ole kertonut kaikkea ja minun olisi kuulemma pitänyt jo viikon jälkeen tietää onko tämä kyseinen nainen se oikea, etten aiheuta sydänsuruja.

Nyt olen saanut tekstiviestejä aamusta aamuun jossa kyseinen mimmi kyselee syitä ja latelee toteamuksia, et mikä mussa on vikana? sano nyt ?

Sanoin et ei vaan tunnu miltään, mut ei kuulemma ole mikään syy!

Ja sit nää pakolliset et en ikinä enää ihastu muihin miehiin ja en ikinä harrastele seksiä muiden kanssa. Grrrrrrrrr

Ei Ymmärrä naisia......

Nyt olen saanut tekstiviestejä aamusta aamuun jossa kyseinen mimmi kyselee syitä ja latelee toteamuksia, et mikä mussa on vikana? sano nyt ?

Ja sit nää pakolliset et en ikinä enää ihastu muihin miehiin ja en ikinä harrastele seksiä muiden kanssa. Grrrrrrrrr

Ei Ymmärrä naisia......
Veljen ex-emäntä on samanlainen. Ensin takerrutaan ja sitten vaivutaan itsesääliin kun ei kelvatakaan. Olenkin jo meinannut suositella velipojalle lähestymiskiellon hankintaa.

Cassu

Jäsen
Näitä teijän viestejä ku on lueskellu niin täytyy kyllä sanoa, että kyllä me naiset ollaan hirveitä! Aivan järkyttävää huomata olevansa just tollanen ruikuttaja ja mitä miehet meistä ajattelee...

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Sanoin et ei vaan tunnu miltään, mut ei kuulemma ole mikään syy!

Mies, tee asiat itsellesi helpoksi; jätä kerralla äläkä S*tana soittele joka kolmas viikonloppu kännissä ja vonkaa. Ihan vaan silleen pikku vinkkinä.

Nainen ymmärtää kyllä alitajunnassaan heti että tässä vaan louhitaan, mutta sen asian hyväksyminen ei ole ihan niin yksiselitteistä. Haluaisitko miehenä ajatella, että naisesi vaan käyttää sinun meisseliäs nyt kun ei oo muitakaan tarjolla. Sitä muuten tapahtuu myös. Aamu kolmelta omituisia viestejä lähettävä humaltunut nainen ei etsi eksältään teetä ja sympatiaa *vink vink*.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Viime viikko oli loistavinta aikaa mitä naisen kanssa olen viimeisen vuoden aikana viettänyt. Nyt heilahti vielä sitten täysin puskasta "kaverikortti". Silti nainen kärsii unettomuudesta yms miettien tätä asiaa. Tähän varmaan joku nyt sanoo että mistäs tiedät että miettii, no siitä että univaikeuksia hänellä ei ole ollut muuta kun silloin jos joutuu perumaan sovitun tapaamisen kanssani tai vihjaa itse kaverikortin suuntaan.
Sattuu ja itkettää.

Eikä tähän auta se että maailma on pullollaan naisia. Ei kuulkaa tässä tilanteessa vois vähempää kiinnostaa.

Kiero mieleni toi heti muutamia ajatuksia mieleen. Olenpa hetken aikaa vaikeasti tavoitettava niin näkee että onko sillä oikeasti kiinnostusta vetää kaverikortti takaisin taskuun, vai onko tuo huono idea? Taidanpa olla vastaamatta puheluihin ja viesteihinkin tai jos vastaan yritän olla tyly. (nyt mä jo nauran täällä itselleni että tuo ei mun mielenlaadulla kyllä tuu onnistumaan, en vaan osaa olla ilkeä rakastamalleni ihmiselle.)

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tohon on hyva vastaus: Haluatko, etta sinua kohdellaan/kohdeltaisiin tuolla tavalla?

Niinkuin tuossa jo samassa totesin,mun mielenlaadulla tuo ei tule toteutumaan, en osaa olla ilkeä rakastamalleni ihmiselle. Tällä ajattelin pikemminkin sitä että jos en olekaan sitä arkipäivää niin onko mieli edelleen sama. Kaverikortti kun on useasti vaan hieman pilkottanut taskusta niin ei se kauaa ole kyllä ollut näkyvillä.

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Tulipa tässä kolmisen viikkoa sitten ihmeteltyä naimisissa olevien naisten kevytkenkäisyyttä. Nythän on sitten käynyt niin, että kalikka on kalahtanut omaan nilkkaan. Elikä minä, naimisissa oleva ukko, olen mennyt ihastumaan työpaikan 22-vuotiaaseen harjoittelijaneitokaiseen. Eikä siinä nyt sinänsä mitään, mutta kun tunne on näköjään molemminpuolinen ja edennyt jo kaiken soveliaisuuden tuolle puolen. Enkä tarkoita pelkästään esimies-alais suhdetta. Morkkista ei oman petkuttamisen lisäksi vähennä ainakaan se, että tyttö on avoliitossa tahollaan. Tietysti järki sanoo että näpit irti vanha ukko, mutta eipä ole tällä tavalla jalat lähteneet alta moneen vuoteen. Jotenkin olen aina kuvitellut olevani tällaisen käytöksen yläpuolella, mutta näemmä siperia opettaa.

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mies, tee asiat itsellesi helpoksi; jätä kerralla äläkä S*tana soittele joka kolmas viikonloppu kännissä ja vonkaa. Ihan vaan silleen pikku vinkkinä.

Nainen ymmärtää kyllä alitajunnassaan heti että tässä vaan louhitaan, mutta sen asian hyväksyminen ei ole ihan niin yksiselitteistä. Haluaisitko miehenä ajatella, että naisesi vaan käyttää sinun meisseliäs nyt kun ei oo muitakaan tarjolla. Sitä muuten tapahtuu myös. Aamu kolmelta omituisia viestejä lähettävä humaltunut nainen ei etsi eksältään teetä ja sympatiaa *vink vink*.

Kun olisikin näin niin tietäisi mitä syyttää. Ei vaan yksinkertaisesti kuulu tapoihin vongata, varsinkaan joka kolmas viikko.

Kyllä mä sun pointtis ymmärrän ja kiitoksia hirveesti avustasi, mutta tästä ei ole kyse :)

Enemmänkin siitä että perheen perustamis ikää lähenevä nainen on omasta mielestään löytänyt sopivan miehen lapsilleen isäksi, eikä tahdo päästää irti ;)

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Tulipa tässä kolmisen viikkoa sitten ihmeteltyä naimisissa olevien naisten kevytkenkäisyyttä. Nythän on sitten käynyt niin, että kalikka on kalahtanut omaan nilkkaan. Elikä minä, naimisissa oleva ukko, olen mennyt ihastumaan työpaikan 22-vuotiaaseen harjoittelijaneitokaiseen.

Kuormasta ei saisi syödä eikä työkavereihin seota - varsinkaan varattuihin - mutta yritä edes käyttäytyä kotona kuin kaikki olisi niin kuin ennenkin. Ei säästettyjä tekstiviestejä, ei uusia vaatteita, ei uusia asentoja tai muuten käry käy. Hyvällä tuurilla ette narahda ja homma hiipuu itsestään, huonolla tuurilla kaksi eroa lisää tilastoihin.

Ja toivottavasti sinulla tai harjoittelijaneitokaisella ei ole lapsia nykyisten kumppanienne kanssa.

julle-jr

Jäsen
Miten niin ei uusia vaatteita? Itse en edes seurustele, mutta silti ostan uusia vaatteita harva se viikko, joskus jopa päivä. Mitä järkeä sitä aina samoissa kulkea? Vaatteidenostaminen on sitä paitsi hyvä rentoutumiskeino.
No ehkäpä heikkik tarkoittikin, ettei kannata ostaa uusia vaatteita epätavallisen paljoa, tai vaihtaa pukeutumistyyliään mikäli ei normaalitilanteessa vaihtele tyyliään usein. Tai ylipäänsä tehdä sellaisia asioita, joita ei normaalisti tee ja aiheuta näin epäilyksiä. Tuo vaatteiden ostelu lienee ollut vain yksi esimerkki. Tai siis tavallisesta poikkeava vaatteiden ostelu. Miten muka et tajunnut?

Ja samoissa vaatteissahan voi ihan hyvin kulkea, miksi pitäisi ostaa uusia, jos vanhatkin vielä ovat käyttökelpoisia?

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Miten niin ei uusia vaatteita? Itse en edes seurustele, mutta silti ostan uusia vaatteita harva se viikko, joskus jopa päivä.

Naurettavaa paskaa taas sinulta. Miten joku jaksaa päteä vaateostoksillaan? Tajusit varmasti mitä heikkik ajoi takaa.

Elikä minä, naimisissa oleva ukko, olen mennyt ihastumaan työpaikan 22-vuotiaaseen harjoittelijaneitokaiseen.

Ei välttämättä kyllä ole kovin helppoa sen uuden suhteen salailu. Muija ihmettelee kun työt onkin yhtäkkiä alkaneet "maistumaan" ja aamusin itsensä laittamiseen kuluu enempi aikaa. Mitään uutta et todellakaan saa alkaa tekemään, vaan ole kuin ennenkin.. muuten palaa näpit.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Silloin on todellakin syytä vaihtaa naista jos vaatteiden ostelukaan ei enää kiinnosta. Itseensä panostaminen kun on myös läheisiinsä panostamista ja toisinpäin.

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Elikä minä, naimisissa oleva ukko, olen mennyt ihastumaan työpaikan 22-vuotiaaseen harjoittelijaneitokaiseen.

Kaiken maailman nuoria harjoittelijaneitokaisia aina työpaikalle suolletaan meita kunnon kansalaisia kiusaamaan. Sen kanssa on vaan elettävä! Tosin voisin nähdä saman skenaarion itselleni tapahtuvan, arjen keskellä sitä helposti sortuu kiusaukseen.

scholl

Jäsen
Silloin on todellakin syytä vaihtaa naista jos vaatteiden ostelukaan ei enää kiinnosta. Itseensä panostaminen kun on myös läheisiinsä panostamista ja toisinpäin.

Aivan totta. Tosin aina löytyy lättäpäitä, jotka eivät tajua mitään perusasioita siitä, mikä on tärkää elämässä.

scholl

Jäsen
Tuo vaatteiden ostelu lienee ollut vain yksi esimerkki.

Täysin epärealistinen esimerkki. Kai nyt esimerkeilläkin pitäisi olla jotain totuuspohjaa. Ihminenhän ostaa vaatteita sen mukaan, miten haluaa. Ei siihen mikään nainen tai mikään muukaan vaikuta. Jos näkee jotain mukavaa niin hemmottelee itseään shoppailulla.
Tai siis tavallisesta poikkeava vaatteiden ostelu.

Aika huono itsetunto pitää olla, jos aikuisella miehellä ei ole omaa tyyliä, vaan jossain tilanteessa tulee tavallisesta poikkeavaa vaatteidenostelua. Aikuinen mies kuitenkin.
Ja samoissa vaatteissahan voi ihan hyvin kulkea, miksi pitäisi ostaa uusia, jos vanhatkin vielä ovat käyttökelpoisia?

Sen takia, koska se kaupoissa pyöriminen on mukavaa ja toisekseen näyttää urpolta, jos joku näyttää siltä, että sillä on aina samat vaatteet päällä. Tosin tiedän miehen, joka ostanut paljon samanlaisia paitoja ja jopa collegepaitaakin oli 3 tismalleen samanlaista. Muut luulevat, että sillä on aina samat vaatteet, mutta onkin aina tismalleen samanlaiset vaatteet.

Ei koske nyt sinua, mutta täytyy kyllä todella ihmetellä, että taas tuli jotain ihmespedejä oikein joukolla paikalle. Realismia miehet viesteihin.

ipaz

Jäsen
Kuormasta ei saisi syödä eikä työkavereihin seota - varsinkaan varattuihin -.

Amen! Meillä on töissä reilusti yli kymmenen sellaista 20-30 v. neitoa, osa vapaita, osa varattuja, osa perkeleen nättejäkin vielä. Ja kun työporukka on muutenkin tiivis ja monesti viikonloppuisin porukassa ryypiskelemme, niin tekee välillä tiukkaa pitää periaatteistaan kiinni kun nuo neidot hiprakassaan tulevat kuhertelemaan tällaiselle 32 v äijälle.

Itse olen sanoutunut irti kaikista työpaikkaromansseista tai edes niihin viittavista koska jos (ja kun) hommat kusee, niin se ei voi olla vaikuttamatta koko työyhteisön henkeen. Näissä asioissa ajattelen aina ensin järjellä kuin tunteella tai vehkeellä.

julle-jr

Jäsen
Aivan totta. Tosin aina löytyy lättäpäitä, jotka eivät tajua mitään perusasioita siitä, mikä on tärkää elämässä.
No jaa, eipä nuo vaatteet mihinkään olennaiseen vaikuta. Ei niiden avulla esimerkiksi pysty keksimään Aids-lääkettä tai yhdistämään kvanttimekaniikkaa ja suhteellisuusteoriaa tai ratkaista säieteorian ongelmia tai ylipäänsä tehdä mitään kovinkaan merkittävää. Tai no jos vaatteet ovat IFK:n fanituotteita niin ehkä siinä tapauksessa niillä voi olla pieni vaikutus IFK:n menestykseen mutta yhtä helposti voisi lahjoittaa seuralle suoraan rahaa. Toisin sanoen, en ymmärrä miten uudet vaatteet tai vaatteiden ostelu ovat yhteydessä siihen mikä on tärkeää. Tosin enhän minä nyt tietenkään välttämättä ihan tältä istumalta pysty sanomaan mikä on ehdottomasti tärkeää ja mikä ei.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tosin enhän minä nyt tietenkään välttämättä ihan tältä istumalta pysty sanomaan mikä on ehdottomasti tärkeää ja mikä ei.

No minä pystyn.

Elämässä tärkeitä asioita:

1. Paskalla istuminen rauhassa.

Mainittu jo toisessa ketjussakin. Jos ihmisellä on aikaa istua rauhassa paskalla, se kielii hyvinvoinnista. Silloin ei ole ihminen jonka tarvitsee juosta muiden ihmisten (naisten, pomojen) ja asioiden perässä, vaan asiat saa ja tulevat hoidetuksi omalla painollaan, sitten paskan jälkeen sopivasti puristaen, sen jälkeen kun on annettu rauha tälle elintärkeällä mielialan säätelijälle eli vatsalle. Haasteita, muttei pakkoa. Toimiva vatsa kertoo myös paljon, ihmisen ravinnosta ja kokonaishyvinvoinnista.

2. Vaatteet on mun aatteet.

Totta hel~wetissä vaatetukseen pitää panostaa. Kuten mainittu, ei tarvitse juosta trendien perässä, mutta pitää olla vähintäänkin siisti ja hyvin pukeutuva. Toimii oman ja läheisten itsetunnon ja yleisen hyvinvoinnin mittarina. Siisteys kielii siitä että elämä on tasapainossa. Sopivat ja sopivan urheilulliset vaatteet kielivät myös siitä että keho, kroppa on kunnossa, enkä nyt puhu verryttelyhousuista kauppareissulla. Myös läheiset saavat energiaa siisteistä, luotettavista ihmisistä, kokonaisuuksista, ei pelkästään siitä että kun saadaan katto pään päälle lyödään läskiksi vaan jatkuvuus on myös tärkeää - siisti pukeutuminen on yksi asia mikä kielii tästä. Eletään tätä päivää myös huominen mielessä.

En varsinkaan muuten ymmärrä ihmisiä jotka panostavat hyvään autoon mutta kulkevat kulahtaneissa kuteissa - kun yleensä se auton valinta ei kuitenkaan näille samoille ihmisille ole pelkkä kulkuvälineen pakollinen hankinta.

Sitäpaitsi, ei hyviin vaatteisiin tarvitse aina sijoittaa älyttömiä määriä rahaa, tosin laadukas, hieman kalliimpi vaate myös kestää enemmän kuin kolme pesua.

3. Halkopino

Kunnon halkopino kootaan jämeristä puista pilkotuista haloista. Siinä on monenmallista ja -kokoista lapikkaa, mutta säntillisesti ja ahkerasti kooten mies saa aikaan aina jämerän ja pysyvän Miespinon. Elämänsä alkupuolella hänellä tulee eteen kaikenlaista uutta palikkaa ja aina ei jaksaisi panostaa järjettömältä tuntuviin pinoihin, kun on sähköt ja kaikkea, joskus vaikka yrittäisikin, ei meinaa onnistua, mutta kun on oikealla asenteella ja yrityksellä liikkeellä poikapinoaminen (© veini) kehittyy pikkuhiljaa, kokemusten myötä säntilliseksi Miespinoamiseksi. Panosta halkopinoosi.

4. Nainen/puoliso

Liittyen edellisiin, tällaiset edellisentyyliset asiat liittyvät myös siihen miten puoliso/nainen suhtautuu asiaan, ja miten itse suhtautuu häneen. Kannustavuus ja sopiva kilpailuhenkisyys tasapainossa luotettavuuden ja turvallisuuden kanssa. Ymmärtämys toisen suhteen hänelle itselle tärkeiden asioiden kanssa, ja toisinpäin. Kannattaa panostaa itseensä ja puolisoonsa, sillä ei se ikinä mene täysin hukkaan. Vaikka kaikki menisi joskus päin persettä joku muu on sitten ainakin huomannut kuinka hyvä itse on toista kohtaan. SäPiä exän parhaalta ystävättäreltä jos ei mitään muuta!

~BREASTS!!!

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tulin juuri tuolta meidan koirapuistosta ja se se vasta kiva paikka onkin nain paivisin. Siella on aina todella mukavaa MILFia ja pre-MILFia koirineen. Mmm-mm-mmm... Itseasiassa se on hyva syy kayda siella, vaikka ihan vaan kavelyllakin vois koiran kanssa kayda. Siina kun koirat haistelee toistensa perseet, niin siina samalla isanta voi bongata koiranomistajan ja miettia mita milloinkin.

Oliko tama nyt siis koira-asia vai naisasia, en tieda. MILFia nyt kuitenkin!

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Ja toivottavasti sinulla tai harjoittelijaneitokaisella ei ole lapsia nykyisten kumppanienne kanssa.
Hyvällä tuurilla ette narahda ja homma hiipuu itsestään, huonolla tuurilla kaksi eroa lisää tilastoihin.

Onneksi on se perusvirhe jäänyt tekemättä. Kaikki muut onkin sitten tehty. Tytsä on tosin eroamassa avokistaan ja hakee uutta kämppää, joten ehkä se lasketaan lieventäväksi asianhaaraksi. Kaikenlaisia selityksiä tässä tulee keksittyä että ei olisi niin paha morkkis.

Ei välttämättä kyllä ole kovin helppoa sen uuden suhteen salailu. Muija ihmettelee kun työt onkin yhtäkkiä alkaneet "maistumaan" ja aamusin itsensä laittamiseen kuluu enempi aikaa. Mitään uutta et todellakaan saa alkaa tekemään, vaan ole kuin ennenkin.. muuten palaa näpit.

Näinhän se menee...työkaverit ovat tosin ainakin osaksi huomanneet mistä päin tuulee. Ellei sitä pidä normikäytöksenä että notkun kyseisen neitokaisen seurassa alvariinsa. Noh "onneksi" kyseinen tyttölapsi on viimeistä päivää töissä että saa töitäkin tehtyä. On ne naiset silti ihmeellisiä otuksia kun aikuisen ja suhteellisen tervejärkisen (eriäviäkin mielipiteitä on kuultu) miehen pään saa näin pahasti sekaisin.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Näinhän se menee...työkaverit ovat tosin ainakin osaksi huomanneet mistä päin tuulee. Ellei sitä pidä normikäytöksenä että notkun kyseisen neitokaisen seurassa alvariinsa. Noh "onneksi" kyseinen tyttölapsi on viimeistä päivää töissä että saa töitäkin tehtyä. On ne naiset silti ihmeellisiä otuksia kun aikuisen ja suhteellisen tervejärkisen (eriäviäkin mielipiteitä on kuultu) miehen pään saa näin pahasti sekaisin.

Osaksi huomanneet hehe. Voisin sanoa että kaikki firmassa tietävät jo asista mutta eivät puhu siitä teidän läsnäollessa. Kyllähän tuo toiminta on aina ihastuneilla pareilla niin läpinäkyvää vaikka kuinka itselleen vakuuttelisi ettei kukaan huomaa/tiedä.
Komppaan täysin, on ne ihmeellisiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy