Tosin enhän minä nyt tietenkään välttämättä ihan tältä istumalta pysty sanomaan mikä on ehdottomasti tärkeää ja mikä ei.
No minä pystyn.
Elämässä tärkeitä asioita:
1. Paskalla istuminen rauhassa.
Mainittu jo toisessa ketjussakin. Jos ihmisellä on aikaa istua rauhassa paskalla, se kielii hyvinvoinnista. Silloin ei ole ihminen jonka tarvitsee juosta muiden ihmisten (naisten, pomojen) ja asioiden perässä, vaan asiat saa ja tulevat hoidetuksi omalla painollaan, sitten paskan jälkeen sopivasti puristaen, sen jälkeen kun on annettu rauha tälle elintärkeällä mielialan säätelijälle eli vatsalle. Haasteita, muttei pakkoa. Toimiva vatsa kertoo myös paljon, ihmisen ravinnosta ja kokonaishyvinvoinnista.
2. Vaatteet on mun aatteet.
Totta hel~wetissä vaatetukseen pitää panostaa. Kuten mainittu, ei tarvitse juosta trendien perässä, mutta pitää olla vähintäänkin siisti ja hyvin pukeutuva. Toimii oman ja läheisten itsetunnon ja yleisen hyvinvoinnin mittarina. Siisteys kielii siitä että elämä on tasapainossa. Sopivat ja sopivan urheilulliset vaatteet kielivät myös siitä että keho, kroppa on kunnossa, enkä nyt puhu verryttelyhousuista kauppareissulla. Myös läheiset saavat energiaa siisteistä, luotettavista ihmisistä, kokonaisuuksista, ei pelkästään siitä että kun saadaan katto pään päälle lyödään läskiksi vaan jatkuvuus on myös tärkeää - siisti pukeutuminen on yksi asia mikä kielii tästä. Eletään tätä päivää myös huominen mielessä.
En varsinkaan muuten ymmärrä ihmisiä jotka panostavat hyvään autoon mutta kulkevat kulahtaneissa kuteissa - kun yleensä se auton valinta ei kuitenkaan näille samoille ihmisille ole pelkkä kulkuvälineen pakollinen hankinta.
Sitäpaitsi, ei hyviin vaatteisiin tarvitse aina sijoittaa älyttömiä määriä rahaa, tosin laadukas, hieman kalliimpi vaate myös kestää enemmän kuin kolme pesua.
3. Halkopino
Kunnon halkopino kootaan jämeristä puista pilkotuista haloista. Siinä on monenmallista ja -kokoista lapikkaa, mutta säntillisesti ja ahkerasti kooten mies saa aikaan aina jämerän ja pysyvän Miespinon. Elämänsä alkupuolella hänellä tulee eteen kaikenlaista uutta palikkaa ja aina ei jaksaisi panostaa järjettömältä tuntuviin pinoihin, kun on sähköt ja kaikkea, joskus vaikka yrittäisikin, ei meinaa onnistua, mutta kun on oikealla asenteella ja yrityksellä liikkeellä poikapinoaminen (© veini) kehittyy pikkuhiljaa, kokemusten myötä säntilliseksi Miespinoamiseksi. Panosta halkopinoosi.
4. Nainen/puoliso
Liittyen edellisiin, tällaiset edellisentyyliset asiat liittyvät myös siihen miten puoliso/nainen suhtautuu asiaan, ja miten itse suhtautuu häneen. Kannustavuus ja sopiva kilpailuhenkisyys tasapainossa luotettavuuden ja turvallisuuden kanssa. Ymmärtämys toisen suhteen hänelle itselle tärkeiden asioiden kanssa, ja toisinpäin. Kannattaa panostaa itseensä ja puolisoonsa, sillä ei se ikinä mene täysin hukkaan. Vaikka kaikki menisi joskus päin persettä joku muu on sitten ainakin huomannut kuinka hyvä itse on toista kohtaan. SäPiä exän parhaalta ystävättäreltä jos ei mitään muuta!
~BREASTS!!!