Naisasiat

  • 7 523 337
  • 26 580
Vilpittömät onnittelu Suolakuninkaalle.

Itselläni kolme tapaamista takana. Tyttö on täydellinen ja meikä täysin lääpällään. Enää on siitä kiinni, mitkä on tytön fiilikset. Ja niistä kun ei selvää saa. Toivottavasti on vain hitaasti etenemistä.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Älykäs(muttei liian)....
Minkälainen on liian älykäs nainen?

En tiedä onko tämä enemmän ihmetysketjun asiaa, mutta joutuessani lauantaina maaseudulle paikallisiin baareihin humaltumistarkoituksessa, illan aikana kaksi naimisissa olevaa naikkosta ehdotti ryhtymistä sukupuoliyhteyteen. Toinen naisista kimpaantui kieltäytymisestä ja rupesi kovaan ääneen huutamaan kaverilleen että "tää jätkä yrittää pokaa vaikka mä oon naimisissa!". Lievästi vaivaantunut olo tuli sen jälkeen. Toinen naisista jatkoi torjunnan jälkeen muiden seurueen karjujen vokottelua vaikka kaikki olivat ukkomiehiä. Viime perjantaina työmaan ainoa naispuolinen ihminen pyysi pukuhuoneeseen riisuutumistaan seuraamaan. Kyseinen neitokainen on kihloissa. Kysymykseni olikin että onko viime vuosien aikana tapahtunut selkesti suuntausta tälläiseen käytökseen naisten taholta? Aiemmin en muista vastaavaan varattujen naisten rynnäkköön törmänneeni. Eipä silti että aikaisemmin olisin joutunut Keravalla baarissa käymäänkään.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kysymykseni olikin että onko viime vuosien aikana tapahtunut selkesti suuntausta tälläiseen käytökseen naisten taholta? Aiemmin en muista vastaavaan varattujen naisten rynnäkköön törmänneeni. Eipä silti että aikaisemmin olisin joutunut Keravalla baarissa käymäänkään.

Muistaakseni Mr. Lothar (todellakaan muista kaverin oikeaa nimeä..) sanoi jossain haastattelussa, että hänen duunissaan on mennyt täysin usko naisiin, kun nämä tulevat keikan jälkeen sormus vasemmassa nimettömässä tarjoamaan itseään hänelle ilman mitään sitoumuksia..

Tiedä sitten mitä on meneillään, mutta yleisesti moraali tuntuu olevan syöksyliu'ussa alaspäin, sukupuolesta riippumatta.
 
Tarkoittaa varmaan sitä, on älykkäämpi kuin naista arvioiva mies.

Osittain oikeassa. Heti alkuun, etten tarkoita tätä millään tavalla halveksuvasti, mutta itselläni on mys kokemusta näistä itseäni älykkäämistä naisista. Näissä tapauksissa, älykkyys on mitattu enemmän koulutuksen kanssa. Itse nyt en ole paljon kouluja käynyt, joka on taas on näkynyt suhtautumisessa, sekä naisilta ja heidän vanhemmiltaan. Tietty luuseri-leima on vaivannut, joka nyt todenäköisesti on meikäläistä kohtaan varmaan vetänytkin, mutta suhtautuminen on ollut lopuksi melko ylimielistä ja suhteet ovat loppuneet erittäin nopeasti. En tässä tarkoita pelkästään kirjaälykkyyttä, vaikka kokemusta on myös niistä vähän hölmöistäkin tytöistä. Heidän kanssaan tulee vain aivan liikaa draamaa sekä keskusteluaiheet loppuvat todella nopeasti, ehkä olen itse liian vaativa, mutta kun Armageddonin tapaisessa elokuvassa joutuu selittämään elokuvan juonta, se vaivaa minua liikaa.

Nykyinen elämänkumppani on korkeasti koulutettu, mutta näkee siitä huolimatta minut vertaisenaan ja hyväksyy minut sellaisenaan kun olen. Itselleni varsinkin pienet asiat ovat erittäin tärkeitä ja varsinkin niitä hänessä arvostan hyvin paljon. Elämänarvot ovat meillä molemmilla samanlaiset, vaikka omia arvoja etsin aika pitkään, ennen kuin löysin hänet. Varsinkin seurustelumme ensimmäinen vuosi oli todella vaikeaa aikaa, kun hän oli vaihdossa Englannissa puoli vuotta. Itse jännitin, itseäni enkä häntä. Mutta se mitä tapahtui olikin itselleni kokonaan jotain uutta, sillä hänen lähtönsä ei minulta niin pahasti jalat alta, etten olisi ikinä uskonut. Oikeastaan ikävä antoi enemmän voimaa ja kun hän tuli takaisin jouluksi puolessa välissä, no se oli paras joululahja jonka olen koskaan saanut. Vaikeitakin hetkiä oli ja paljon, mutta itse ainakin minimoin mokaamisen mahdollisuuden, pysymällä poissa baareista ja olemalla juomatta koko sen ajan, kun hän oli poissa. Joulun jälkeen
ei enää tarvinnut pelätä, että mokaisin, koska en antaisi sitä ikinä itselleni anteeksi, jos hänen luottamuksen pettäisin.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Päivityksiä tilanteeseen

Kohta sitä on saman kanssa hengailtu vuosi enemmän tai vähemmän yhdessä. Alkukesän tilanteesta on toivuttu ja on puhuttu koko ajan enemmän. Minäkin ujona miehenä olen saanut nyt sanaisen arkkuni auki ja tuntuu, että se kaikki aika mitä on ei riitä puhumiseen. Kyseinen yh on nyt päästetty mun sisimmän suojamuurin taakse. Sen suoja muurin ei ole kovin moni päässyt näiden vuosikymmenien aikana. Yhen käden sormissa on ne jotka sinne on kelpuutettu. Tuli myös tunnustettua sillä kaikkein vahvimmalla sanalla miltä musta tuntuu. Helpottaa, mutta se yökin olla erossa tuntuu.
Silti yh ei tunne yhtä vahvasti kuin minä ja tän hän on sanonutkin. Mutta se kumminkin lohduttaa mieltä että murehtii ja valvoo mun takia, miettiessään minua ja sitä mistä saisi mulle aikaa. Olen myös huomannut muutosta hänen periaatteissaan ja käytöksessään minut hyväksyvämpään suuntaan, niitä en nyt tässä ala luettelemaan. Itsekin muutaman yön huonosti nukkuneena uskon että tänään tulee uni vaikka sama henkilö on ajatuksissa kun muinakin iltoina, niin tänää ollaan taas positiivisella mielellä.
Tänään sain purettua itse muutaman "peikon" menneisyydestä hänelle ja niin myös hän minulle. Muutama juttu minkä tänään kertoi sai mulle lasittuneen katseen siellä lasikopissa töissä ollessani ,noloa, karvainen mies itkeä tuhertaa työpöytänsä ääressä. (internet on kiva keksintö).
Nyt olen ajatellut että yksi näitä elämiä on että jos tästä saan väännettyä itselleni jotain niin olen sen ansainnutkin. Mulla riittää aika sekä kärsivällisyys, toivottavasti ei vaan eläkeikä tuu ennen sitä. Ja onhan hän sen työn arvoinenkin jos joskus tämä taas oikeaksi seurusteluksi muuttuu.

Itse olen ollut sitä mieltä että pitää puhua, mutta se on oikeasti todella vaikeaa. Puheen kun saa aloitettua niin tuntuu ettei se lopu koskaan. Asioista puhuminen on silti liian aliarvostettua.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ohho, onpas tämä ketju vaiennut, ennätyspitkäksi ajaksi. Nyt kun ollaan taas töissä ja ehtii jopa notkumaan netissä pari minuuttia päivässä (hymiöitä), niin tarinoidaan taas hiukan..

Oma juttuni on taas ûber-tylsää hömppää, toistaakin varmaan itseään (aiempia tilityksiäni) mutta pakko vähän tarinoida. Jotenkin nimittäin olen onnistumassa taas jumittaa pääni totaalisesti naisen, rakkauden tähden. Tuntuu että olen toista kertaa putkeen tilanteessa, jossa itse avoimesti puhun tunteista toiselle ja tunnen vahvasti, mutta takaisin en saa ihan sitä mitä haluan. Tai toinen ei vaan pysty "puhumaan/avautumaan". Kummassakaan tapauksessa mua ei silti ole työnnetty loitommas vähääkään, vaan pidetty "lähellä", mutta toisaalta sopivan kaukana. Siinä mielessä tilanteet eroaa toisistaan täysin että edellisessä tapauksessa oli kyseessä pitkän suhteen aikalisä ja suhteen jäissä oleminen, nyt on vasta kehitteillä vuosisadan rakkaustarina.. Ainakin minun unelmissani.

Nämä tunteet mitkä on nyt päässeet syntymään, olen koittanut pitää hillittyinä, koska välimatka on toistaiseksi suunnaton este jatkuvaan näkemiseen ja yhdessä olemiseen. Kuitenkin netti ja puhelin mahdollistavat sen, että välillä on tullut tarinoitua kokonaisia iltoja/öitä jossain muodossa.
En vaan mahda itselleni mitään, ko. tyttönen kolahti ensinäkemältä ja sitten kun jossain vaiheessa kerroin fiilareista tälle ja sain positiivisen palautteen, olen panostanut tähän juttuun 100%. Koittanut pitää pääni kylmänä, olla fiksusti ja malttaa mieleni. Ne kerrat mitä tässä on nähty, on olleet uskomattoman mukavaa aikaa, mielettömän hauskaa! Nyt alkaa pointti taas tästä tarinasta kadota, koitetaas miettiä mikä se oli..

Niin, eli kuitenkin mietin toisinaan, mitä tuo neiti mahtaa oikein meinata. Silloin kun sillä on murheita ym., niin soittaa mulle, koska "ei oo ketään muuta kelle nyt ois voinu/tullu mieleen soittaa". Se on kertonut jo aikaa sitten olevansa tietyllä tapaa ujo, etenkin "näissä jutuissa", vaikka muuten on kyllä mielestäni kaukana ujosta. Mutta silti, ihmettelen miksi se ei voi kertoa vastausta asioihin, joita olen kilometrin pituisissa meileissä kirjoitellut.. Toisaalta en silleen ole kysynyt mitään koska en halua painostaa, mutta tietyllä tapaa vihjannut.

Välillä vaan mietin, pitäiskö tää ottaa vaan kaveripohjalta, mutta kun vaan näen hänet niin ihanana ihmisenä, ihmisenä josta voisi jokaisena päivänä olla aidosti onnellinen, jos se olisi vierellä. Ja tosiaan olen omista fiilareista paljon suoraan puhunut enkä siltikään ole saanut "kenkää". Ja niistä mun esiin tuomista fiiliksistä tää kaikki kuitenkin periaatteessa alkoi. Sen kyllä tiedän, että neiti on vähän hukassa sen suhteen mitä nyt pitäisi elämässä tehdä (koulu/työt) ja missä pitäisi olla, joten kai nää asiat menee siinä muun ihmettelyn ohessa.

Tuntuu vaan välillä pahalta, kun tuntuu ettei mun tunteet saa mitään arvoa, nyt kun välillä on fiilis että samassa oravanpyörässä ollaan mitä exän kanssa reilu vuosi sitten. Oon kuitenkin niin vahvasti tunneihminen ja elän vahvasti sydämellä, että nää jutut rikkoo mut ihan täysin mennessään mahdollisesti pieleen. Vaikkakin tunteet on rikkaus ja elämän suola, niin aiheuttaahan ne äärettömän paljon tuskaakin.

Mutta joo. Mulla on ollu ihan läppänä treffi-palstalla ilmoitus jo aika pitkään, en ole ekojen kuukausien jälkeen hakenut ite mitään, vastaillut lähinnä kosiskelijoille. Ei vaan iske mikään eikä nappaa lähteä treffeille, perkele ku oon tällanen, miks otan nää niin vakavasti..:S Kymmeniä tyttöjä on laittanu viestiä, parista on tullu ok kamuja/tuttuja kun oon vahingossa törmäilly.
Se vähä mitä tulee nykyään liikuttua yöelämässä, niin ihan ok tulee oltua naisväen kanssa tekemisissä, mutta kun ei sytytä mikään muu kuin läpän heittäminen ja tyhmäily, ei vaan näe mitä kaikkea siellä liikkuu. Mitähän sitä tekisi itsensä kanssa, tykkään itseni ruoskimisesta mutta nyt en keksi kyllä muuta syytä tylytykseen kuin lievän itsesäälissä kieriskelyn.

Jonkun mukaan tietyissä jutuissa toisen pitää olla se rohkeampi, jotta jotain saadaan aikaan. No mä oon ollu ja oon tavallaan tyytyväinen itteeni, sain aikaan hyvän kontaktin kauniiseen tyttöön, joka on vieläpä fiksu ja hauska.
Nyt on ollut ennätyspitkään hiljaista, viikon jo! Molemmilla oli näille päiville ohjelmaa ja siksi ei ole törmätty virtuaalimaailmassakaan ollenkaan.
Nyt aattelin, että mä pidän hiljaisuutta, odotan mitä se tekee. Sillä lähetin postissa yhen sen toivoman jutun ja kirjoitin mukaan käsipelillä oikean kirjeen, oli muuten aika vaikeeta! Kummallista kirjoittaa ilman hymiöitä, voi elämä;D Siinä kertoilin ihan vaan kaikkia kivoja juttuja jne. Nyt perkele otan pikkaisen viileän linjan, leikin vähän vaikeasti tavoitettavaa, katotaan mitä tapahtuu..xD

Tässähän tätä.. Oikeastaan olisi hienoa jos joku hieno nainen alkaisi ahdistella minua, tässä ois valmis unelmamies valmiina, ei huvita enää oleskella yksinään, 1,5 vuotta alkaa riittää. Toisaalta on tää monella tapaa mukavaakin, mutta tietty kaipuu on aina sydämessä, ite kun tykkään kuitenkin läheisyydestä ja yhdessä olosta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
....

Tässähän tätä.. Oikeastaan olisi hienoa jos joku hieno nainen alkaisi ahdistella minua, tässä ois valmis unelmamies valmiina, ei huvita enää oleskella yksinään, 1,5 vuotta alkaa riittää. Toisaalta on tää monella tapaa mukavaakin, mutta tietty kaipuu on aina sydämessä, ite kun tykkään kuitenkin läheisyydestä ja yhdessä olosta.

Aikalailla samassa jamassa sitä ollaan täällä itsekkin. Eipä tuo yksin olo oikein enää maistu, onhan tässä sentään jo vuosi oltu itsekseen.
Onhan noita ihastuksia ollut, mutta aina on vähän itselle tullu semmonen olo, että "nääh, ei tästä taida mitään tulla", kun toinen ei vaikutakkaan sitten kovin innostuneelta enkä sitten viitsi koskaan oikeen kunnolla alkaa ketään ahistelemaan, ujo kun olen. Edellinenkin ihastus oli sitten varattu, että eipä kait tässä sitten. Olis se vaan hienoa, jos pitkästä aikaa joku nainen tulisi ja saisi meikäläiseltä jalat alta..
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt aattelin, että mä pidän hiljaisuutta, odotan mitä se tekee. Sillä lähetin postissa yhen sen toivoman jutun ja kirjoitin mukaan käsipelillä oikean kirjeen, oli muuten aika vaikeeta! Kummallista kirjoittaa ilman hymiöitä, voi elämä;D Siinä kertoilin ihan vaan kaikkia kivoja juttuja jne. Nyt perkele otan pikkaisen viileän linjan, leikin vähän vaikeasti tavoitettavaa, katotaan mitä tapahtuu..xD

Tämä on varmasti oikea linja. Yritä hyvä mies rauhoittua hieman. Ei ehkä kannattaisi ihan noin innokas olla ennenkuin saat vähän enemmän selvää mitä tämä tyttönen sinusta haluaa.

Liika innokkuus ja jatkuva roikkuminen/meilaaminen/soittelu/tekstailu karkoittaa naisen kuin naisen 100% varmasti. Anna nyt aloite hänelle ja yritä vaihtaa rooleja. Ota hieman "ei nappaa" asennetta peliin ja katso mitä tapahtuu.

Ehkä hän pitää sinua liian varmana nakkina, joten jos hän todella on kiinnostunut sinusta, sinun pitäisi hienovaraisesti vihjailla ettet sinäkään odottele ikuisuuksia ja käyt vaikka näiden nettituttavuuksien kanssa vähän radalla ja kerrot kuinka hauskaa oli.

Omalla kohdallani olen oppinut, että naisia tässä maailmassa riittää. Avioerot ja omalla kohdallani puuduttava elämä on takanapäin. Jos joku juttu ei satu nappaamaan, niin uutta vaan etsimään. Ei ole järkeä elää epätyydyttävää elämää jonkun naisen takia. Itse tuhlasin näin monta vuotta elämäni parasta aikaa.

Tietysti toivon, että löydän sellaisen naisen, jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni, mutta tiedän suurin piirtein mitä haluan, enkä ole hirveästi valmis joustamaan.

Pari kuukautta sitten katkaisin yhden suhteen, jossa jo asuimme yhdessä n. puolisen vuotta (tosin minulla oma asunto oli vuokralla kaverilla). Kerroin naiselle että on muutamia juttuja joihin en ole tyytyväinen. Häntä ei nämä jutut kiinnostaneet, joten pakkasin kamani ja lähdin.

Tämän jälkeen nainen halusi vielä tapailla ja viettää aikaa yhdessä, mutta lopetin senkin muutaman kerran jälkeen kun ei tuntunut enää hyvältä koko juttu. Nainen on todella hyvän näköinen, tyylikä etc ja muutenkin kaikki oli semi ok, mutta se ei nyt vaan minulle riittänyt.

Ehkä olen nykyään liian vaativa, mutta ei voi mitään. Pi**un takia en ala enää naisia nöyristelemään/tarjoamaan viinaa/ruokaa/mitävaan. Kyllä sitä järjestyy ilmankin. Tässä 30+ iässä naisetkaan ole enää niin nirppiksiä ja hommatkin hoituu paremmin kuin parikymppisenä molemmin puolin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"TURHAAN SÄ MITÄÄN ENÄÄ KYSELET! ME EI OLLA ENÄÄ YHDESSÄ!! TAJUUTKO??? EI KENEKKÄÄN TYTTÖYSTÄVÄN TARVI TÄLLÄSTA KATELLA!!! MÄ OLEN NYT HELVETIN TOSISSANI. TEIT VITUN SUUREN VIRHEEN JA OON AIVAN ÄIMISTYNYT TÄSTÄ SUN KÄYTÖKSESTÄS!!! MITEN OMA JÄTKÄ VOI JÄTTÄÄ VUOSIPÄIVÄN VÄLIIN KUN ON _MUUTA_ TEKEMISTÄ??? TOSI HIENOLTA TUNTUU OLLA KAKKOSSIJALLA!! VITUN HOMO SÄ ET ENÄÄ KUULU MUN ELÄMÄÄN!!!"

Näin meillä...
No just. In parisuhteet wii hääv tis ting koold reilu meininki.

Aika kohtuullista käytöstä kumppaniltasi, jos tuon vuosipäivän skippaamisen johdosta ja ilman sen suurempia aiempia skismoja laittaa tuollaista viestiä. Melkein tekisi mieli sanoa, että antaa akan mennä, ei kai tuollaiseen tykitykseen yltyvää, potentiaalista ruutitynnyriainesta kovin kauan jaksa yksikään tervejärkinen kaksilahkeinen katsella.
 

Mace

Jäsen
Mä oon nyt mokannut ihan täysin elämässäni. Meillä olisi ollut tyttöystävän kanssa vuosipäivä huomenna/ylihuomenna ja oisin mennyt hänen luokseen huomenna (rauma->espoo) ja lähtenyt maanantaina pois. No, koska mulla ei ole omaa autoa vaan tietynlainen liisingpirssi niin auton omistajasta johtuen olisi pitänyt jo su iltana lähteä pois. Tästäkös tyttöystäväni tulistui ja pisti suhteen poikki.

"TURHAAN SÄ MITÄÄN ENÄÄ KYSELET! ME EI OLLA ENÄÄ YHDESSÄ!! TAJUUTKO??? EI KENEKKÄÄN TYTTÖYSTÄVÄN TARVI TÄLLÄSTA KATELLA!!! MÄ OLEN NYT HELVETIN TOSISSANI. TEIT VITUN SUUREN VIRHEEN JA OON AIVAN ÄIMISTYNYT TÄSTÄ SUN KÄYTÖKSESTÄS!!! MITEN OMA JÄTKÄ VOI JÄTTÄÄ VUOSIPÄIVÄN VÄLIIN KUN ON _MUUTA_ TEKEMISTÄ??? TOSI HIENOLTA TUNTUU OLLA KAKKOSSIJALLA!! VITUN HOMO SÄ ET ENÄÄ KUULU MUN ELÄMÄÄN!!!"

Näin meillä...

Tuosta tyttösen viestistä saa sellaisen kuvan, että kyse olisi jostain muustakin kuin ajoneuvo-ongelmasta. Vai mitä helvettiä nuo "muuta tekemistä" ja kakkossijalla oleminen tarkoittavat? Tosin eipä sillä, helvetin kypsää käytöstähän tuo on häneltä olosuhteista riippumatta...

Jos kyse taasen on vain tuosta autoasiasta, niin kyllähän Suomessa voi liikkua paikkakuntien välillä muutenkin kuin henkilöautolla, joten ongelmaa ei edes pitäisi olla.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sorry vaan mutta tuosta viestistä saa sen kuvan että naiselle on annettu kaikki tarjottimella ja mies tässä on ollut kakkossijalla. Tämä on vain tekosyy heittää jamppa pellolle kun hän ei tee kaikkea mitä prinsessa haluaa. Eri paikkakunnat ei vaan toimi käytännössä ja paikallinen kaveri on tullut kuvioihin.

Anteeksi kyynisyyteni mutta tämä on nähty jo niin monta kertaa. Hankkikaa emäntä samalta paikkakunnalta ja tehkää se onnelliseksi. Ei tarvitse sitten miettiä tällaista paskaa. Over and out.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä oon nyt mokannut ihan täysin elämässäni.

Enemmän mokaat, jos et ymmärrä kertomasi tyylistä naista jättää muille. Minun mielestäni on todellista ajanhukkaa käyttää energiaa moiseen tyyppiin. Ja kuten joku tuossa jo mainitsikin, taitaa olla pelkkä tekosyy, jotta pääsee hyvällä omallatunnolla vehtaamaan.

Anna olla ja ole pikemminkin tyytyväinen, että pääsit eroon.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Exä pamahti pimputtelemaan ovikelloa ja avasin. Oli niinkin tärkeää asiaa, jotta esimiehensä kanssa flirttailee. On kuulemma vielä hyvä esimies. Siis mitä helvettiä?

Ei olla nähty moneen kuukauteen ja soiteltu erittäin harvoin. Mitä tyydytystä naiset saavat tästä? Ehkä en ole tehnyt selvästi sitä, kuinka paskana olen muutenkin ollut tässä kohta pari vuotta eromme takia.

No täytyy tosiaan olla jatkossa avaamatta ovia. Siellähän voi olla tv-lupatarkastaja tai exä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No täytyy tosiaan olla jatkossa avaamatta ovia. Siellähän voi olla tv-lupatarkastaja tai exä.

Huoraa turpaan, jos ei kiinnosta. Tai mikset pannut sitä? Ei se huvikseen tullu sun ovelle. Flirttailee pomolle? Ja sitten tulee sun ovelle. Äh, tuntuu et te kaikki ootte vässyköitä. Nainen tulee ovelle ja jätkät vaan itkee. Mitä vielä mies tarvitsee kuin naisen ovelle. Ai niin, nyt mä lähden saunaan ja selänpesijä odottelee jo. Herätkää.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mä oon nyt mokannut ihan täysin elämässäni. Meillä olisi ollut tyttöystävän kanssa vuosipäivä huomenna/ylihuomenna ja oisin mennyt hänen luokseen huomenna (rauma->espoo) ja lähtenyt maanantaina pois. No, koska mulla ei ole omaa autoa vaan tietynlainen liisingpirssi niin auton omistajasta johtuen olisi pitänyt jo su iltana lähteä pois. Tästäkös tyttöystäväni tulistui ja pisti suhteen poikki.

"TURHAAN SÄ MITÄÄN ENÄÄ KYSELET! ME EI OLLA ENÄÄ YHDESSÄ!! TAJUUTKO??? EI KENEKKÄÄN TYTTÖYSTÄVÄN TARVI TÄLLÄSTA KATELLA!!! MÄ OLEN NYT HELVETIN TOSISSANI. TEIT VITUN SUUREN VIRHEEN JA OON AIVAN ÄIMISTYNYT TÄSTÄ SUN KÄYTÖKSESTÄS!!! MITEN OMA JÄTKÄ VOI JÄTTÄÄ VUOSIPÄIVÄN VÄLIIN KUN ON _MUUTA_ TEKEMISTÄ??? TOSI HIENOLTA TUNTUU OLLA KAKKOSSIJALLA!! VITUN HOMO SÄ ET ENÄÄ KUULU MUN ELÄMÄÄN!!!"

Näin meillä...

Hilaat itsesi vaikka bussilla tai junalla tai vaikka s*tana taksilla espooseen huomiseksi. Pääasia on, että menet sinne vaikka väkisin ! Jos ei muuten niin sitten hommaat kaverin kuskiksi...
Uskoisin että se kuitenkin loppujen lopuksi heltyy kun vähän lepytät sitä.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huoraa turpaan, jos ei kiinnosta. Tai mikset pannut sitä? Ei se huvikseen tullu sun ovelle. Flirttailee pomolle? Ja sitten tulee sun ovelle. Äh, tuntuu et te kaikki ootte vässyköitä. Nainen tulee ovelle ja jätkät vaan itkee. Mitä vielä mies tarvitsee kuin naisen ovelle. Ai niin, nyt mä lähden saunaan ja selänpesijä odottelee jo. Herätkää.

Kyllähän se tossa sängyllä makoili, mutta vitut kiinnosta panna pätkääkään. Kiitoksia kuitenkin Mobylle asiallisesta palautteesta.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Voisin vähän mussuttaa tähän ketjuun piiiitkästä aikaa, kun nämä lauantait täällä töissä on niin kuolleita.

Viime vuonna samoihin aikoihin tilitin ja itkin tyttöni perään, ja niinhän siinä sitten kävi että erottiin ja tapeltiin viitisen kuukautta niin että jäi todella paska maku suuhun koko jutusta. Nyt ollaan jota kuinkin väleissä, mutta ei se vaan todellakaan ole helppoa ja yksinkertaista ystävystyä tytön kanssa, joka on puoli vuotta aikaisemmin tehnyt elämästäsi helvettiä. Nojoo.


Muuten tällä rintamalla puhaltelee ihan kivat tuulet. Olin talvella kiertelemässä alppeja skimbat harteilla kolme kuukautta, ja sain tarvittavaa etäisyyttä Suomen ihmisuhdevyyhtiin ja säätämiseen.
Palattuani maaliskuussa, minuun iski silmäni pari vuotta vanhempi puolituttu tai sellainen niin sanottu kaverin kaveri. Tyttö siis.
Itseäni ei kiinnostanut lainkaan koko touhu, kun olin juuri päässyt lopullisesti irti edellisestä riivaajasta, mutta tyttö yritti ja yritti. Enkä mä nyt mikään hirveän hyvä ole vastustelemaankaan. Lopulta sorruin ja alkoi säätäminen.
Kukaan ei uskonut sitä mitä meidän välillä tapahtui tai alkoi olla. Se, että yksi tuttavapiirin kauneimmista ja halutuimmista tytöistä ihastui tällaiseen räkäiseen rentunlupaukseen ja epämääräiseen haahuilijaan, jota kukaan ei ollut nähnyt moneen kuukauteen, ei todellakaan tuntunut monen mielestä lainkaan oikealta. Saati sitten reilulta.

No, mikäpäs mulla oli siinä oltaessa. Aloitettiin aika rennosti ja luulen, että molemmat ajattelivat, ettei tätä tässä kauaa kestä. Kunhan pidetään hetki hauskaa.
Huhtikuuhun tultaessa oltiinkin sitten jo seurusteleva pari ja nyt on kohta neljä kuukautta takana. Ei se pitkä aika ole, mutta tärkeintä on, ettei se pitkältä ole tuntunutkaan. Viime suhteessa kolmen kuukauden jälkeen tuntui siltä, että sitä oltiin oltu yhdessä jo muutama kymmenen vuotta.

Nykyinen tyttö on täydellinen vastakohta edelliselle. Fiksu, realistinen, ymmärtäväinen, kokenut, uskollinen, näyttävä ja kohtelee mua juuri oikealla tavalla. Antaa olla vapaasti, mutta nykäisee tiukasti remmistä kun mennään nuuskimaan liian lähelle kaivoa. Ja on muuten kaunis. Jännä nähdä jääkö elämäni kauneimmaksi tytöksi.

Ollemme tietenkin molemmat saatanan itsepäisiä ja aika kovia osallistumaan kaupungin rientoihin. Eli erimielisyyksiä on ja välillä lentelee tavarat, mutta se vaan tuo lisää haastetta. Molemminpuolinen luottamus on valtavaa, mikä on ehkä se suurin ero edellisiin. On turvallinen olo.

Katsotaan miten käy, tulevaisuutta ei tässä ole hirveästi jaksanut suunnitella, eikä suunnitellakkaan. Mutta kivaa on nyt. Olen todella onnellinen tämän tytön kanssa. Puspus.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mä oon nyt mokannut ihan täysin elämässäni. Meillä olisi ollut tyttöystävän kanssa vuosipäivä huomenna/ylihuomenna ja oisin mennyt hänen luokseen huomenna (rauma->espoo) ja lähtenyt maanantaina pois. No, koska mulla ei ole omaa autoa vaan tietynlainen liisingpirssi niin auton omistajasta johtuen olisi pitänyt jo su iltana lähteä pois. Tästäkös tyttöystäväni tulistui ja pisti suhteen poikki.

"TURHAAN SÄ MITÄÄN ENÄÄ KYSELET! ME EI OLLA ENÄÄ YHDESSÄ!! TAJUUTKO??? EI KENEKKÄÄN TYTTÖYSTÄVÄN TARVI TÄLLÄSTA KATELLA!!! MÄ OLEN NYT HELVETIN TOSISSANI. TEIT VITUN SUUREN VIRHEEN JA OON AIVAN ÄIMISTYNYT TÄSTÄ SUN KÄYTÖKSESTÄS!!! MITEN OMA JÄTKÄ VOI JÄTTÄÄ VUOSIPÄIVÄN VÄLIIN KUN ON _MUUTA_ TEKEMISTÄ??? TOSI HIENOLTA TUNTUU OLLA KAKKOSSIJALLA!! VITUN HOMO SÄ ET ENÄÄ KUULU MUN ELÄMÄÄN!!!"

Näin meillä...

Ja ikää oli neidillä 16-vee?

Jos kerroit hänelle tämän auto-ongelman, niin välien laittaminen poikki tuollaisesta syystä kertoo jo hänenkin tunteittensa syvyydestä. Toki tuosta huudetusta tulee fiilis, että sinulla on ehkä jotain muutakin säätämistä, josta hän on pimahtanut.
 

scholl

Jäsen
Ja ikää oli neidillä 16-vee?

Samantekevää oliko ikää sitten 16 tai 61v niin jos jollain on tuollainen kielenkäyttö niin hänet pitäisi eliminoida miesasioista välittömästi. Vanhemmat ovat epäonnistuneet kasvatusvelvollisuudessaan, jolloin tuloksena on muodostunut vähintäänkin semirikollinen. Kyllä jos nainen miehen kanssa tahtoo olla niin luulisi, että on yksi ensimmäisistä vaatimuksista se, että osaa miestä puhutella tasavertaisesti kohteliaasti ja kunnioittavaan sävyyn. Ehdotan, että Tumpe laittaa tuon naisen mustalle listalle niin ettei kukaan muukaan meistä joudu vahingossakaan tuollaista jatkossa kuuntelemaan.
 

Ender00

Jäsen
Tuli tuossa taas pyörittyä baarissa ja yhdessä törmäsin pariin ihan mukavan oloiseen naiseen. Herrasmiehenä (ja idioottina) tarjosin neideille illan mittaan muutamia juomia. Vaihdettiin sitten jonkin ajan päästä paikkaa ja siirryttiin yökerhoon. Ihan sellaista perus mukavaa jutustelua, mitä nyt ravintoloissa yleensä harrastetaan. Sitten yhtäkkiä toinen naisista kysyy minulta olenko sinkku. No, rehellisesti vastaan etten ole, vaan avoliitossa. Nainen tuntuu yhtäkkiä hermostuvan. "Mitä sä sitten meidän kanssa olet, jos nainen löytyy? Voit lähteä siitä!"

Hetken aikaa katselen häntä silmiin hieman epäuskoisena, että mitä helvettiä? No, ei siinä sitten mitään. Siirryin sitten toiseen yökerhoon pitämään mukavaa.

Mutta edelleen on vähän sellainen mitä ihmettä-fiilis päällä. Mistä se oikein hermostui? Eikö nyt normaalia baariseurustelua voi harrastaa ihan vapaasti varatumpikin tyyppi. Kuitenkin siinä ei ollut mitään kuhertelua tai sänkypuheita vaan normaalia illan viettoa. Vai oliko koko homma sittenkin vain näytelmää, saivat minulta ne pari drinkkiä ja kun olivat saaliiseensa tyytyväisiä niin tuo kävi hyvästä tekosyystä dumpata mut.

Kaikenlaista..
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Mutta edelleen on vähän sellainen mitä ihmettä-fiilis päällä. Mistä se oikein hermostui? Eikö nyt normaalia baariseurustelua voi harrastaa ihan vapaasti varatumpikin tyyppi. Kuitenkin siinä ei ollut mitään kuhertelua tai sänkypuheita vaan normaalia illan viettoa. Vai oliko koko homma sittenkin vain näytelmää, saivat minulta ne pari drinkkiä ja kun olivat saaliiseensa tyytyväisiä niin tuo kävi hyvästä tekosyystä dumpata mut.

Kaikenlaista..

Joo-o. Kai ne oletti että oot iskutouhuissa kun drinkkejäkin tarjoilit? En minäkään nää sinun käytöksessäi mitään väärää. Mutsi aina valittaa kun baarissa tulee miehet sormukset sormessa iskemään, siis tätä tapahtuu ihan jatkuvasti. Eikä se mutsin vika ole, vaan äijien. Tiedä sitten millaista "iskemistä" se on, mutta jotkut on ihan suoraankin sanoneet ehdotteluja. Kyllä varatullakin on oikeus viettää aikaa baarissa sen vastakkaisen sukupuolen kanssa, tosin mulla ei tunnetusti.
 

julle-jr

Jäsen
Mutta edelleen on vähän sellainen mitä ihmettä-fiilis päällä. Mistä se oikein hermostui? Eikö nyt normaalia baariseurustelua voi harrastaa ihan vapaasti varatumpikin tyyppi. Kuitenkin siinä ei ollut mitään kuhertelua tai sänkypuheita vaan normaalia illan viettoa. Vai oliko koko homma sittenkin vain näytelmää, saivat minulta ne pari drinkkiä ja kun olivat saaliiseensa tyytyväisiä niin tuo kävi hyvästä tekosyystä dumpata mut.

Kaikenlaista..
Monetkin naiset jostain syystä usein ajattelevat, että miehillä on aina taka-ajatuksena päästä viettämään yhteistä yötä. Ehkäpä tämänkaltaiset naiset pitävät itseään sellaisina, että ei heidän kanssaan kukaan halua muuten vain jutella. Eli eivät kai ole omasta mielestään kovinkaan fiksuja tai hauskoja tai jollain muulla tavalla mielenkiintoisia keskustelukumppaneita, mutta pitävät itseään niin mielenkiintoisina petikumppaneina, että olettavat jonkun miehen käyttävän baari-illan heidän iskemiseensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös