Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eräs naispuolinen tuttuni saarnasi taannoin minulle iskuvinkkejä baarireissuille, vaikka kuinka yritin sanoa, ettei tarvetta ole.

Oletkos Pärde varma, ettei naispuoleinen tuttusi ole itse kiinnostunut sinusta?Noita vinkkejä lukiessani tuli nimittäin mieleen, että on varmasti tehokkaampiakin tapoja hurmata nainen. :D

En ole feministi enkä niin vanhanaikainen, että ajattelisin, että miehen kuuluu "tehdä kaikki työt". Silti yleensä odotan, että mies on se, joka tekee aloitteen esim. puhelinnumeroiden vaihtamisen suhteen. Mielestäni on myös mieheltä kohteliasta tarjota naiselle ensin. Sen jälkeen toki voi nainenkin tarjota miehelle, mutta ainakaan omasta mielestäni drinkkiä kalasteleva mies ei tunnu kovin kiinnostavalta.

Se, että mies huomioi naisen ja osoittaa kiinnostuksensa avoimesti (mutta ei röyhkeästi) on mukavaa. Taidan sittenkin olla hieman romantikko. ;D Ja ettei tästä sanomista tule, niin olen myös sitä mieltä, ettei naisenkaan kuulu olla mikään jääkuningatar, vaan jos oikeasti kiinnostaa, niin sen voi kyllä hienotunteisesti näyttää. Paremmin uskaltaa mieskin sitä numeroa pyytää, jos nainen vaikuttaa edes hieman siltä, että kiinnostaa muukin kuin se ilmainen drinksu.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta tuntuu oudolta, jos nainen pitää jotenkin itsestäänselvänä, että drinksuja tulee. Ei sillä, ettenkö voisi sellaista tarjota, mutta jos se on ns. pakollinen paha, niin herää vaan heti kysymys, että onkohan tuo neitokainen vaan jallittamassa itselleen halpaa baari-iltaa hyväuskoisen miehen/miehien kustannuksella.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Oletkos Pärde varma, ettei naispuoleinen tuttusi ole itse kiinnostunut sinusta?Noita vinkkejä lukiessani tuli nimittäin mieleen, että on varmasti tehokkaampiakin tapoja hurmata nainen. :D

Saattaahan se ollakin. Mistä noista tietää. Itse en moisia ohjeita jaksa noudattaa, menen enemmän fiilispohjalta ja katson, mikä tulee luontevasti.

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta tuntuu oudolta, jos nainen pitää jotenkin itsestäänselvänä, että drinksuja tulee. Ei sillä, ettenkö voisi sellaista tarjota, mutta jos se on ns. pakollinen paha, niin herää vaan heti kysymys, että onkohan tuo neitokainen vaan jallittamassa itselleen halpaa baari-iltaa hyväuskoisen miehen/miehien kustannuksella.

Jos annoin kirjoituksellani kuvan, että miehen kuuluu aina ja ehdottomasti tarjota naiselle drinksu, olen pahoillani. Mielestäni se on vaan kohtelias ele ja kuten jo aiempaan juttuuni kirjoitin, myös nainen voi tarjota miehelle. Sekin on kohteliasta.

En tosin yhtään ihmettele, että mieleesi on tullut kuva naisista, jotka ilmaisten drinkkien toivossa ovat ystävällisiä miehille. Baareissa näkee naisia, jotka ovat kehittäneet ko. toiminnasta oikein taiteenlajin. Eli ensin lirkutellaan ja vilautellaan kaula-aukkoa kiinnostuneelle miehelle, mutta sen jälkeen kun on drinksu saatu, kuuluu "Odota, mä käyn äkkiä vessassa". Näitä naisia on turha noilta vessareissuilta odotella. Mielestäni todella säälittävää.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos annoin kirjoituksellani kuvan, että miehen kuuluu aina ja ehdottomasti tarjota naiselle drinksu, olen pahoillani.
Ei minulle sinusta sellaista kuvaa tullut, älä huoli. =)

Otin vain tuon asian esille vellovan keskustelun takia. Tuollaisia drinkkiharakoita todellakin on ja se on todella ärsyttävä piirre ihmisessä. No, pitää vaan osata valita seuransa paremmin. Tietysti juoman tarjoaminen on hieno ele ja jos selkeästi on seuralainen mukana, niin hyviin tapoihin kuuluu kyllä tarjota. Joskus tosin on tarjoamisesta kieltäydytty, siinä on vähän kahden vaiheilla sitten, mitä tehdä. Useamman kyselykerran jälkeenkin kieltäydytty, olen yleensä antanut asian olla.

Kieltämättä saattaisin itsekin kiusaantua, jos nainen haluaa tarjota juoman. Yleensä näin ei ole pahemmin ollut, mitä nyt puistokaljalla joskus joku neiti saattanut siinä yhden oluen lahjoittaa, kun ei itse jaksa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itselläni on hieman samantapainen "tilanne" kun Crapbag:llä.

Asia on kutakuinkin mennyt jokseenkin näin. Juhannuksena tuli oltua mökillä jossa oli myös sukulaisten tuttava pariskunta. Siinä juhannusta viettäessä sain kuulla että heidän toinen tyttäristä olisi vapaa ja sitä rataa. Luonnollisesti vanhemmat kehuivat tytärtään jne. Juhannuksen aikana sain sitten sen numeron ja ajattelin, että mitään en menetä jos laitan tekstaria.

Sainkin vastauksen ja viestejä läheteltiin siinä jonkin verran. Sitten se ehdotti messengeriä, olisi helpompaa jutella ja ei tulisi laskua. Tämä luonnollisesti sopi allekirjoittaneelle. Muutama kerta juteltiin niitä näitä, mutta viimeiset pari viikkoa on ollut todella todella hiljaista. Siitä ei ole kuulunut mitään, ei ole näkynyt messengerissä eikä kyllä ole tekstareitakaan kauheasti näkynyt saapuvan. Itse olen kyllä omasta mielestäni tehnyt "kaikkeni", että olisin kiinnostunut siitä. Laittanut tekstiviestiä ja mesessäkin viestiä vaikka se ei ole paikalla ja yrittänyt antaa sen kuvan että olen kiinnostunut.
Yhden viestin se on mesessä laittanut; kännylasku on ollut niin iso, että ei ole voinut laittaa viestiä.
No joo maksaahan se tekstari muutaman centin. Olenkin jo ajatellut että sitä ei allekirjoittanut kiinnosta, mutta sanoisi sitten v*ttu suoraan sen. Rupeaa oikeasti v*tuttaan tuollainen. Saako naiset jotain "kiksejä" kun "panttaavat" omaa keskusteluaan.

Mutta kaippa tässä nyt on vaan odotettava mitä tapahtuu. Ei vaan millään jaksaisi. Keskustellessa olen saanut sellaisen kuvan siitä, että se olisi todella mukava ja hauska. Itse tahdon ehdottomasti tavata sen vaikka asun 300 km päässä siitä. Omasta mielestäni kyseinen välimatka ei ole mikään este sille etteikö voisi tavata.
Mutta kun siitä ei kuulu mitään, niin en kuitenkaan tahtoisi väkisin tuputtaa itseäni.Vaikea on mennä sanoon toiselle, että hei mä olen susta oikeasti kiinnostunut ja tahdon tavata sut, kun toinen ei anna kuulua itsestään mitään...

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En ole feministi enkä niin vanhanaikainen, että ajattelisin, että miehen kuuluu "tehdä kaikki työt". Silti yleensä odotan, että mies on se, joka tekee aloitteen esim. puhelinnumeroiden vaihtamisen suhteen. Mielestäni on myös mieheltä kohteliasta tarjota naiselle ensin. Sen jälkeen toki voi nainenkin tarjota miehelle, mutta ainakaan omasta mielestäni drinkkiä kalasteleva mies ei tunnu kovin kiinnostavalta.

En ymmärrä tuollaista ollenkaan. Tai siis ymmärrän sen, ettet halua tehdä aloitetta. En minäkään halua, mutta ei sillä ole sukupuolikysymyksen kanssa mitään tekemistä.

En myöskään halua pyytää puhelinnumeroa. Miksikö. No siksi koska en soita kuitenkaan. Ehkä kahteen kolmeen numeroon olen tuollaisessa tilanteessa soittanut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana. Seuraavana päivänä tyyppi ei jotenkin kiinnosta kuitenkaan enää, jos tapaaminen on ollut hetken kestävä.

Juomien tarjoilua en oikein tajua. Tai siis tajuan että tarjotaan esim. ystävien kesken kun ne menevät pitkässä juoksussa about tasan tai miksei vähemmänkin tutun kanssa, jos iltaa vietetään yhdessä, mutta baaritiskillä iskemiset tai iskemisen kärttämiset sillä varjolla, että drinkki vaihtaa omistajaansa puoleen tai toiseen on jotenkin älytöntä.

Miksei se voi tehdä aloitetta, joka on aidosti kiinnostunut? Siis baarien ongelmahan on osittain se, ettei siellä näy todella kiinnostavia ihmisiä, mutta jos niin olisi ja pystyi nopeasti analysoimaan tyypin niin miksei sitten voi tehdä aloitetta, on nainen tai mies. Tuo on semantiikkaa. Olennainen kysymys on kiinnostavien ihmisten pieni määrä. Itsekin olen ollut tälläkin viikolla pari kertaa liikenteessä, enkä ole nähnyt yhtään mitään. Jos vertailukohtana on se, mitä baareissa usein tapahtuu, huomaa, että on kiinnostuneempi itsestään kuin paikalla olevista naisista. Niinpä jos ei lähde kavereiden kanssa jatkoille dokaamaan niin tarttuu vaihtoehtoon lähteä kaduille talsimaan ja viettämään ajatteluaikaa itsensä kanssa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä ei ole kuulunut mitään, ei ole näkynyt messengerissä eikä kyllä ole tekstareitakaan kauheasti näkynyt saapuvan. Itse olen kyllä omasta mielestäni tehnyt "kaikkeni", että olisin kiinnostunut siitä. Laittanut tekstiviestiä ja mesessäkin viestiä vaikka se ei ole paikalla ja yrittänyt antaa sen kuvan että olen kiinnostunut.
Varmaan mesen ja tekstarien kautta on ihan kiva ylläpitää orastavaa romanssia, mutta uskoisin että nainen kuin nainen haluaa välillä maistaa, kokea ja tuntea ihan ehtaa lihaa niiden näyttöpäätteelle ilmestyvien kirjaimien sijaan, ja ehkä tässä syy tyttelin hiljaisuuteen?

Ts. nyt panostat itsekin kumppaniin, joka ei asu 300 kilometrin päässä eikä tarvitse olla pelkkien sähkövempeleiden varassa yhteisen kanssakäymisen suhteen. Paitsi jo se sähkövempele on hieromasauva ja pääset henkilökohtaisesti sauvan ohjaimiin kutittelemaan mimosan liekehtiviä lemmengeysiirejä.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Moni varmaan onkin jallittelemassa pelkästään ilmaisia drinkkejä. Muutama oma kaveri harrasti tuota vähän nuorempana. Baarissa vaan lyöttäytyy jonkun vähän vanhemman ja rikkaamman näköisen miehen seuraan niin johan alkaa drinkkejä tulla liukuhihnalta. Sitten kun on tunnin siinä niitä juonnut ja saanut hyvät pohjat niin ei kun katoaminen vaan paikalta.

En sano että kaikki tätä tekisivät, mutta näitä on yllättävän paljon. Varsinkin jos nainen on paljon itseä nuorempi/paremman näköinen niin pitäisi varmaan kellot soida.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama kerta juteltiin niitä näitä, mutta viimeiset pari viikkoa on ollut todella todella hiljaista. Siitä ei ole kuulunut mitään, ei ole näkynyt messengerissä eikä kyllä ole tekstareitakaan kauheasti näkynyt saapuvan.
Onko käynyt mielessä että tytön vanhemmat ehkä kävivät kehittämässä juhannuksen aikaan otetut valokuvat? No ei vaiskaan, mut kyllähän tuo yhteyksien lähes kokonaan katkaiseminen on aika suora vihje. Varsinkin jos ei mitään pätevää selitystä löydy miksei käytä enää esimerkiksi meseä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko käynyt mielessä että tytön vanhemmat ehkä kävivät kehittämässä juhannuksen aikaan otetut valokuvat? No ei vaiskaan, mut kyllähän tuo yhteyksien lähes kokonaan katkaiseminen on aika suora vihje. Varsinkin jos ei mitään pätevää selitystä löydy miksei käytä enää esimerkiksi meseä.

Itse asiassa tuo valokuva juttu kävi itselläkin mielessä,m tosin he ottivat digikuvia. Niitä ei tarvitse lähteä kehittämään... Ja mitä tulee tuohon yhteyden katkaisemiseen niin samaan tulokseen olen itsekkin tullut. Voisi se sitten kuitenkin sanoa sen suoraan, jos ei kiinnosta

Noita ilmaisten juomien metsästäjiä näkyy usein etenkin jossain kantakapakassa. Itselle tulee joskus hieman vaivaantunut olo jos toinen haluaa kokoajan tarjota. Kun nykyään olen tuon hieman vanhemman miehen kanssa ja hän on siltä osin just vähän vanhanaikainen. Tai siis en halua käyttää toisen anteliaisuutta hyväkseen. Ja nyt jos lähdetään esim. veneilemään niin tulee ostettua itse omat juomat, vaikka tietääkin että hän on niitä juomia varaillut sinne. No, eihän ne juomat onneksi pilaannu jos ei niitä ehdi juomaan siinä. Kerran olen jopa saanut tarjottua hänellekin oluen. Varmaan jotkut ihmiset luulee esim. baarissa että olen hänen seurassaan nimenomaan ilmaisten juomien ym. takia. Mutta se ei taas ole minun ongelma. Jos näin olisi, niin kai olisin etsinyt hieman rikkaamman miehen enkä jotain tavan duunaria.. Nyt ollaan jotain 3kk tunnettu ja vielä ei ole tullut mistään mitään ongelmia. Esim. tuosta isosta ikäerosta. Sen huomaa ainoastaan just tuosta hänen vanhanaikaisuudestaan muutamassa asiassa. Mutta ei niistä ongelmia ole tullut. Tosin tuota välimatkaa kun on se reilut 100km niin ei näe niin usein toista. No, tuli avauduttua omista asioistaan, vaikka ei ne kai naisasioita olekaan.. Paitsi olenhan minä nainen.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse asiassa tuo valokuva juttu kävi itselläkin mielessä,m tosin he ottivat digikuvia. Niitä ei tarvitse lähteä kehittämään... Ja mitä tulee tuohon yhteyden katkaisemiseen niin samaan tulokseen olen itsekkin tullut. Voisi se sitten kuitenkin sanoa sen suoraan, jos ei kiinnosta

Loppujen lopuksi kovin harva ihminen sanoo suoraan mitään. Monet naiset etenkin tuntuvat ajattelevan, että eivät halua loukata toista sanomalla ettei kiinnosta muuten enää. Mutta loukkaavat enemmän sanomattomuudellaan, mutta säästyvät seurausten näkemiseltä. Omaa persettänsä siis suojelevat.

Ja samaa käytöstä näkee molempien sukupuolten toimesta, toki.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juomien tarjoilua en oikein tajua. Tai siis tajuan että tarjotaan esim. ystävien kesken kun ne menevät pitkässä juoksussa about tasan tai miksei vähemmänkin tutun kanssa, jos iltaa vietetään yhdessä, mutta baaritiskillä iskemiset tai iskemisen kärttämiset sillä varjolla, että drinkki vaihtaa omistajaansa puoleen tai toiseen on jotenkin älytöntä.

Painotus sanalla "ystävien". Jos lähtee sovitusti naisen kanssa ulos, oli se sitten treffi tai enemmän/vähemmän tunnetun kesken niin sitten tietysti ostaa drinkin tai pari, koska voi ainakin hiukan luottaa kyseiseen ihmiseen. Jos juttu ei pidemmän päälle johda mihinkään niin ei se drinkki siltikään mene hukkaan, pidemmän päälle asiallinen ja tutuille sopivan antelias käyttäytyminen kantaa aina positiivista hedelmää. Sama homma vielä enemmän kun ollaan kotona, "väärin elkein" liikkuvat retaleetkin todennäköisesti antavat pidemmän päälle ainakin hyvää mainosta hölöttäessään kavereilleen kaverista jolla oli tyylikäs kämppä ja baarikaappi.

Tuntemattomille drinkin ostelua en minäkään oikein ymmärrä, suosittelen että ostatte kärttäjälle juoman - alkoholittoman limsan tai veden. Ehkä tajuavat vihjeen.

Yleisesti ottaen naisten kanssa ajoitus ja idea on taas rahasummaa tärkeämpi, tai pitää olla. Jäätelö tai tikkari oikeaan väliin tekee aina enemmän kuin kokonaisten iltojen tarjoilu.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosittelen muuten että asetatte aina ehdon naiselle jos hän haluaa teiltä juoman. Näkeepähän elkeet sitten. "Suukko suulle pilsnerhörpystä, drinkistä kieltä vähäsen, otto suuhun ice teasta!"

Olen kertonut aiemminkin mutta yksi älyttömimpiä iltoja oli vuonna 2001 kun Porvoossa törmäsimme työkamuni kanssa illan riennoissa jalostamolla pensaita siistineeseen kimalaiseen ja hänen kamuunsa. Aikamme juteltuamme he halusivat että ostamme tequilashotteja tytöille. Halusin vastapalveluksen, joten he kysyivät mikä minua kiinnostaa. Sanoin että minua kiinnostaa elämässä kaksi asiaa, jääkiekko ja suihinotto...ja kun kesällä ei lätkää pelata, niin...

He maitoilivat, "ei me ihan tommosiin panoksiin olla valmiita".

Loppupeleissä shotista machoiltiin niin että tytöt purivat fritsuja hauikseeni.

Yön päätteeksi en saanut pimppiä, mutta kusin jonkun Volvon tankkiin auki olleesta tankkausreiästä.

Vitun ruotsalaiset.

Ender00

Jäsen
No tosiaan. Lyöttäydyt kapakassa tuntemattomaan naisseuraan, rupeat ostamaan muijille viinaa, seuraat vielä loppuillan paikkaan ja sitten ihmettelet, kun luullaan, että olet pillun perässä.

Yksinkö olisi pitänyt murjottaa?
En ruvennut ostamaan, pyysivät tarjoamaan ja mä olen aika höveli raha-asioissa.
En seurannut loppuillan paikkaan vaan pyysivät mukaan. Olisiko pitänyt jäädä alkuillan kapakkaan pimeään nurkkaa murjottamaan?

No, eihän siinä mitään jos ei muka voi keskustella ja iltaa viettää muutenkuin pillunkuvat silmissä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ruvennut ostamaan, pyysivät tarjoamaan ja mä olen aika höveli raha-asioissa.
En seurannut loppuillan paikkaan vaan pyysivät mukaan. Olisiko pitänyt jäädä alkuillan kapakkaan pimeään nurkkaa murjottamaan?

Et ajatellut sanoa tuota heille, siis suutahtaneille naisille kyseistä asiaa, "kai täällä saa naisten kanssa viettää aikaansa muutenkin kuin pillun perässä", tai "jos nautitaan tästä baarista ja seurasta ihan kiltisti vain"?

Kun esittää asiansa tuolla tavoin tarpeeksi ylimielisesti niin saattavat ne tosin siitäkin suuttua mutta oletpahan rehellinen. Nooh, helppo neuvoa.

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pyysin yhtä varsin vetävän näköistä salituttavuutta, jonka kanssa juttu luisti hyvin ulkoilemaan kanssani noin kuukausi takaperin. Useamman kerran tässä ollaan ehditty tapailemaan, mutta eipä tästä taida rakkaustarinaa syntyä, vaikka aika neitosen kanssa hengaillessa meneekin kuin siivillä. Teinpä sitten päätöksen, että tää oli tässä eikä harmita yhtään. Jos olisin jäänyt jahkailemaan ja jossittelemaan, enkä olisi mitään tehnyt, niin sitten olisi voinut jäädä kaivelemaankin. Naisiahan on kuitenkin kaupunki täynnä ja osa jopa ihan kauniitakin.

Tällaisia tuli kirjoiteltua pari kuukautta sitten ja on se kummallista kun nyt on eri nainen mutta sama tilanne. Tällä kertaa tosin taisin tehdä sen ihan itse. Tämän uudemman tuttavuuden kanssa alku sujui aivan loistavasti, ihan kuin elokuvissa. Sitten erään illan aikana neitonen lipsautti seuraavaa: "olen hieman ymmälläni, vaikka kaikki on sujunut aivan ihanasti, niin en oikein tiedä haluanko seurustella vai olla sinkkuna?" Minä sitten suoraviivaisena tyyppinä ajattelin, että ei sitten mitään "kyllä sen tietää, jos suhde ja se toinen osapuoli tuntuu oikealta, joten katsellaan, moro". Pari päivää tästä kului ja tulin siihen ajatukseen, että taisipa tulla mokattua lahjakkaasti, kun olin naiseen niin kovin ihastunut ja tykkäsin kaikesta hänessä. Jopa odottelu (hän oli aina 10-15 minuuttia myöhässä) tuntui hyvältä, koska näkisinhän prinsessani taas.

Täytin tuossa vuosia ja syntymäpäiväni iltana nähtiin, kun neito oli ostanut minulle pienen lahjan. Siinä sitten hieman herkistyttiin ja kerroin, että tuntuu pahalta ja epäilin että ollaan tehty virhe tässä asiassa. Neitokainen oli periaatteessa samaa mieltä, mutta sanoi että onnistuttiin ehkä kuitenkin pilaamaan koko juttu. Naiset ovat fiksuja ja vahva mutu tällä hetkellä on se, että oikeassahan hän oli. Eilen ei neidon soittaessa huvittanut vastata puhelimeen, kun tuntui ettei ole mitään sanottavaa. Lähetin sitten viestin takaisin, jossa pahoittelin etten päässyt vastaamaan ja toivottelin mukavaa illanjatkoa. Nyt on sitten sellainen hieman alakuloinen ja välinpitämätön olo koko homman suhteen. Iso (lue vanha) mieshän ei neuvoja kaipaa, mutta kirjoittaminen hieman helpottaa ja selventää omia ajatuksia.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tämä on varmasti oikea linja. Yritä hyvä mies rauhoittua hieman. Ei ehkä kannattaisi ihan noin innokas olla ennenkuin saat vähän enemmän selvää mitä tämä tyttönen sinusta haluaa.

Liika innokkuus ja jatkuva roikkuminen/meilaaminen/soittelu/tekstailu karkoittaa naisen kuin naisen 100% varmasti. Anna nyt aloite hänelle ja yritä vaihtaa rooleja. Ota hieman "ei nappaa" asennetta peliin ja katso mitä tapahtuu.

mobyn tylympi linja muutamissa ketjun vastauksissa tuntuu ihan järkeen käyvältä, kiitos siis vastauksesta! Herätti ajatuksia tosiaan.. Täysinhän ei voi itseään muuttaa mutta sitä kultaista keskitietä on aina hyvä tavoitella asiassa kuin asiassa.

Sen verran on sanottava omaan tapaukseeni vielä, että reilun puolen vuoden aikana on kuitenkin tullut kirjoitettua vain n. 10 meiliä, aika pitkiä kylläkin mutta ei se nyt ihan jatkuvaa "pommittamista" ole.. Puhelimeenkaan en ole tarttunut, oottelen että neiti itse soittaa pilarin tai muuten jos haluaa tosiaan jutella, eli kyl mä jotenkin osaan olla ja antaa toisen olla ihan keskenään. Kuitenkin oon kertonut selkeästi mitä näen hänessä ja mitä ajattelen ja tunnen, että sekään ei oo mikään salaisuus välillämme.

Nyt on mielessä kyllä pyörinyt lähettää pieni "whinetys -henkinen" meili, mutta ei se lopulta kannattane. Tosin jotenkin pitäisi toimittaa "jakeluun" nuo tämänhetkiset hieman negatiiviset ja alakuloiset ajatukset touhun suhteen. olen hiukan miettinyt kokeilevani sitä, että kerron vetäytyväni takaisin kolooni, kerran olen sitä jo oikeasti vähän aatellut. Tarvii nyt miettiä tosi tarkkaan, tää tapaus on mulle vaan niin tärkeä kaikin puolin. Ja tosiaan, pidän vastaanottimet päällä koko ajan tossa nurkissa kulkiessa, ei vaan tunnu ihan joka oksalla kasvavan sellaista pakettia, jonka kanssa se juttu vaan alkaa luistaa ekasta repliikistä lähtien. Eli en siis tietoisesti sido itseäni tähän "unelmaan", vaikka se ajatukseni viekin, pakko myöntää.
Ja pakko sekin on myöntää, että se ulkonäkökin on vaan aika tärkeä seikka kartoitustyötä tehdessä, joku raja on vedettävä.. ainakin vielä..xD

...Nyt on sitten sellainen hieman alakuloinen ja välinpitämätön olo koko homman suhteen. Iso (lue vanha) mieshän ei neuvoja kaipaa, mutta kirjoittaminen hieman helpottaa ja selventää omia ajatuksia.

Niinhän se on.. Itse olen oppinut viimeisen parin vuoden aikana käsittelemään murheita juurikin kirjoittamisen kautta, tuskin munkaan tarinoita jaksaa kukaan edes lukea mutta ei sen niin väliä, kun ne ajatukset saa ulos ja vielä lukee ne itse kertaalleen, olo on monasti kevyempi ja helpottuneempi. Ja tosiaan etenkin tämän ketjun asioissa on todella vaikea neuvoa toisia tai tarttua suoraan erilaisiin ohjeisiin, koska nää jutut on niin tapauskohtaisia ja etenkin yksilöllisiä. Ja tosiaan kaikki me ollaan niin erilaisia ja koettu eri juttuja. Monasti tarvii sitä paskaa niskaan ennen kuin asiat valkenee, jotkut saattaa selvitä näissäkin kiemuroissa läpi elämän ilman sitä yhtäkään kylmää suihkua niskaan..

Kaivanto

Jäsen

Mikä jottei, on hienoa Humphrey Bogartin tyyliin seistä ryhdikkäästi baaritiskillä ja tarkkailla savupilven keskeltä ympäristöään.

Jos naiset ovat olleet tilanteessa aktiivinen osapuoli, se tietysti siirtää vastuuta heille. Joka tapauksessa aina, kun yöelämässä vastakkaiset sukupuolet tutustuvat, on olettama se, että pillu ja muna saattavat liittyä illan kulkuun tai ainakin tulevaisuuteen ja jos kotona odottaa muija/äijä, on se tahdikasta tuoda vaikka sivulauseessa esiin.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ender00; kirjoitti:
Tuli tuossa taas pyörittyä baarissa ja yhdessä törmäsin pariin ihan mukavan oloiseen naiseen. Herrasmiehenä (ja idioottina) tarjosin neideille illan mittaan muutamia juomia. Vaihdettiin sitten jonkin ajan päästä paikkaa ja siirryttiin yökerhoon. Ihan sellaista perus mukavaa jutustelua, mitä nyt ravintoloissa yleensä harrastetaan. Sitten yhtäkkiä toinen naisista kysyy minulta olenko sinkku. No, rehellisesti vastaan etten ole, vaan avoliitossa. Nainen tuntuu yhtäkkiä hermostuvan. "Mitä sä sitten meidän kanssa olet, jos nainen löytyy? Voit lähteä siitä!"

Nääh, neiti kai oli hakemassa nimenomaan aisaa ja kun huomasi tuhlanneensa aikaa varattuun mieheen ilmaisi pettymyksensä kärkevästi.

Sattuuhan sitä sellaista.

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tilanne: Mies istuu baaritiskin ääressä. Syliin tulee istumaan (kuuma) daami. Siinä pyöritellään ja istuskellaan tollanen 15 minsaa. Mies ihmettelee, että mitä tämä leidi esittelee kihlasormustaan. Lopulta daami tilaa KYNÄN JA PAPERIA. Daami sanoo no (tarkoittaen suomen kielellä puh.num.fi/nimi)Mies kysyy itseltään, että "mitä vishnua"?

Tämä oli onneksi varmaan helvetin epäselvästi kerrottu tilanne, mutta kysymys kuuluukin, että onko Tahmeen syytä ryhdistäytyä?

Tarkoituksella jätän tiettyjä asioita sanomatta, mutta jos olisin esimerkiksi panemassa kyseistä naista tällä hetkellä, niin luulenpa, että kuolonkellot kilkattaisi viimeistään huomenna.

Saukkosen Anulta terkkuja: miettikääpä sitä!

tompo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tahmee kirjoitti:
Tilanne: Mies istuu baaritiskin ääressä. Syliin tulee istumaan (kuuma) daami. Siinä pyöritellään ja istuskellaan tollanen 15 minsaa. Mies ihmettelee, että mitä tämä leidi esittelee kihlasormustaan. Lopulta daami tilaa KYNÄN JA PAPERIA. Daami sanoo no (tarkoittaen suomen kielellä puh.num.fi/nimi)Mies kysyy itseltään, että "mitä vishnua"?

Tämä oli onneksi varmaan helvetin epäselvästi kerrottu tilanne, mutta kysymys kuuluukin, että onko Tahmeen syytä ryhdistäytyä?

Jos en nyt ihan väärässä ole omien kokemuksieni kanssa niin aika monihan käyttää "kihlasormusta" ihan muuten vaan vaikka ei olisikaan kihloissa. Se kumminkin karsii osan urpoista pois, ketkä muuten kävisivät yrittämässä.

Jos todellakin tuo eukko on ollut kihloissa, niin hänhän ei olisi muuta halunnut kuin erän vaakamamboa, eikä varmasti olisi soitellut perään ;)

Eli Tahmee, mielestäni sinun pitäisi ryhdistäytyä heti nyt!

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhtäältä on morkkis siitä, että en antanut sitä numeroa, koska pildee varmaankin olisi lohjennut. Toisaalta hyvä näin, koska jos kyseisen naisen sulhanen olisi saanut tietää asioista, olisin varmastikin pari metriä maan alla.

Tämä ei kyllä sitten taas vahvistanut yhtään luottamustani kauniimpaan sukupuoleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy