Minä ymmärsin, että konna_kuittaa on itse siinä 18 vee paikkeilla, joten kaipa se on ihan luonnollista tiirailla omanikäisiään, tai paremminkin vähän nuorempiakin. Tokihan joku voi vanhemmistakin neitokaisista tykätä, ei sillä, mutta se on sitten taas ihan toinen asia, löytääkö sellaisen reippaasti päälle parikymppisen, jota kiinnostaa vuorostaan 18-vuotias pojankoltiainen.Rallar kirjoitti:Mitä sinä sellaisia alta 18v mimmejä kattelet. Ei muuta kun haarukka sinne 22-25v tasolle niin kyllä löytyy hienoja naisia.
Ted Raikas kirjoitti:Minä ymmärsin, että konna_kuittaa on itse siinä 18 vee paikkeilla, joten kaipa se on ihan luonnollista tiirailla omanikäisiään, tai paremminkin vähän nuorempiakin.
Tässä kolmeakymppiä lähestyessä voi jo onneksi aika turvallisin mielin tsiigailla tuollaiset 10 vuottakin nuorempia misuja. Sikäli kiitollinen ikä kyllä.Hemingway kirjoitti:No, 20-vuotiaana ei kannata katsella 10-vuotiaita.
Hemingway kirjoitti:Ikäero erottaa sopivasti, mutta se ei ole kuitenkaan este millekään. Tällöin molemmat säilyttävät oman elämänsä ja maailmansa, mutta voivat siitä huolimatta luoda toimivan keskinäisen suhteen.
scholl kirjoitti:Eikös toimivaan suhteeseen tarvita juuri nimenomaan samankaltaisia ajatuksia? Siis ennen muuta niitä. En tarkoita, etteikö eri-ikäisten kesken voisi toimia, mutta jos ajatukset ovat kaukana toisistaan niin silloin luulisi käyvän huonosti.
Hemingway kirjoitti:Sama ikä, samat ajatukset ja yleensä samanlaisuus = tukehtuminen.
peno kirjoitti:Kerran annoin mennä sanaakaan sanomatta rauhassa mököttelemään makkariin, korkkasin kaljan ja menin sohvalle rötväilemään. Taisi mennä toista tuntia ennen kuin tultiin pyytelemään anteeksi omaa käytöstä. Tilanteeseen johtanut känä syntyi asiasta, mitä en vieläkään ymmärrä, siinä juteltiin ja ilmeisesti sanoin jotain hiukan väärin, johan tuli kärkevää kommenttia ja makkariin mykkäkoulua pitämään. Vitutti niin paljon että aattelin kattoa koska taipuu.
scholl kirjoitti:Eikös toimivaan suhteeseen tarvita juuri nimenomaan samankaltaisia ajatuksia? Siis ennen muuta niitä.
Arabialaisen sanonnan mukaan "naisten kanssa tehdään lapsia ja miesten kanssa pidetään hauskaa". Ei meilläkään vaimo urheilua seuraa, oikeastaan minkään vertaa. Sellaista urheilun suurtapahtumaa ei ole tähän saakka nähty että emäntä siihen huomiota kiinnittäisi. Meillä on muut yhteiset intressit, urheilu on kokonaan isännän reviirillä. Oikeastaan hyvä näin. En puhu vaimon kanssa juuri puolta sanaa urheiluun liittyvistä asioista eikä hän myöskään ihmeemmin kysele. Tämä asiaintila sopii kummallekin ja suht tyytyväisiä on oltu jo pitkään.pernaveikko kirjoitti:Urheilut katsotaan kavereiden kanssa ja vaimon kanssa tehdään sitten jotain muuta. Pieni miinus siinä on se, että hän ei koskaan tiedä mitä on tulossa ja välillä on "ai taas joku matsi? Aina jotain matseja."
Niinpä. Enimmäkseen olen samaa mieltä.moby kirjoitti:No mikä vika tässä mallissa oli, että teit vain kerran? Kaikki naiset ovat samanlaisia - jos annat narua, hirttäydyt siihen itse. Pikaisen analyysin perusteella olet tossun alla ja naisesi tekee mitä haluaa kustannuksellasi. Se on sitä vallan käyttöä...
Joko ne ovat "muunnelleet totuutta", tai sitten ne ovat sitä väestönosaa, jolle wowaaminen ja larppaaminen riittävät harrastuksiksi. Suomalainen mies on kiinnostunut urheilusta. Piste.pikkukatti kirjoitti:Itselle on osunut jostain syystä aina poikaystävä joka ei liiemmin ole kiinnostunut urheilusta.
Eivät ole.peno kirjoitti:Onko kaikki naiset tollasia?
Kyllä ne muuten oli ihan tavallisia miehiä, ei mitään nörttejä tms. Lätkä niitä kiinnosti sen verran että just mm-kisoja katsoivat. Moottoriurheilusta eivät juurikaan olleet kiinnostuneet.Leon kirjoitti:Joko ne ovat "muunnelleet totuutta", tai sitten ne ovat sitä väestönosaa, jolle wowaaminen ja larppaaminen riittävät harrastuksiksi. Suomalainen mies on kiinnostunut urheilusta. Piste.
Ei ole mahdollista.pikkukatti kirjoitti:Kyllä ne muuten oli ihan tavallisia miehiä, ei mitään nörttejä tms. Lätkä niitä kiinnosti sen verran että just mm-kisoja katsoivat. Moottoriurheilusta eivät juurikaan olleet kiinnostuneet.
Pete2004 kirjoitti:Ei siinä ole mitään järkeä, jos parisuhteessa toinen osapuoli määräilee ja tekee mitä tahtoo, ja toinen taas joutuu nöyrtymään ja alistumaan. Ei se ole kivaa, jos toinen mököttelee ilman syytä ja pitää kaiken maailman mykkäkouluja jne, ja se on väärin, jos toinen osapuoli antaa aina periksi ja pyytelee anteeksi vaikka ei olisi syytä jne.
Pete2004 kirjoitti:Jotkut ovelat ja ilkeät naiset osaavat tämän taidon ja tietävät, miten saa oman syyn siirrettyä miehen syyksi, ja siis miten saa tyhmän miehen tuntemaan syyllisyyttä ja pyytelemään anteeksi ja lepyttelemään jne, tai muuta vastaavaa.
Pete2004 kirjoitti:Monesti siitä kyllä puhutaan ja valitetaan joka paikassa, jos mies määräilee ja päättää joka asiasta, siis näitä tasa-arvojuttuja yms, mutta entäs jos nainen on se komentelija.
Sama homma täällä, tosin ehdittiin tottumaan toisiimme kuuden vuoden ajan. Onneksi eroon ei liity mitään suurta draamaa ja pystytään jatkamaan ystävinä. Vitunmoinen klisee, tiedän, mutta toivottavasti välit eivät kuitenkaan katkea. Vaikka menettää avovaimon niin se sama ihminen jää mun elämään parhaana ystävänä. Koska ei kukaan toinen voi meikäläisen ajatuksenjuoksua samalla lailla ymmärtää ja vastaavasti toisinpäin.-Niks- kirjoitti:Huoh meni muijan kanssa "poikki", oltiin jo ehditty olemaan 4 vuotta yhdessä.