Naisasiat

  • 7 529 456
  • 26 599

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
tohtori4 kirjoitti:
Älä ota tätä pahalla, en todellakaan tarkota sitä sillä...mutta miten helvetissä voit olla edelleen tuon muijan kaveri?

Itse olen polttanut sillat kaikkiin muihin ex-kumppaneihini, en tule edes sanallisesti heidän kanssaan toimeen...ja jos tulenkin jotenkin vielä, niin en todellakaan halua tulla.

Poikkeuksena tosin on yksi, jonka kanssa olin vakavammin yhdessä ennen eroa. Siinä meni noin 3 kk, ennen kuin kykenin puhumaan edes normi tasolla hänen kanssaan ja nyt tosin olemme vaihtaneet jo henk koht asioita, kun luottamus kavereina on palannut välillemme. Mutta tuokin prosessi keski sen ½ vuotta melkein, milloin "moi" sanominen kun törmäiltiin oli ylitsepääsemätöntä.

Ja varsinkin kuin tietää, mitä tuo naikkonen on tehnyt sinulle, niin väitän että harva pystyy olemaan tuon jälkeen edes kaveri.

Joo en tuota todellakaan pahalla ottanut, itseasiassa tämä juttu ihmetyttää minuakin. Yleensähän meikäläinenkin on toiminut samalla taktiikalla kuin sinä, mutta mutta.. No yksi syy on varmaankin siinä, että aloite tuli häneltä, eli kysyi kuulumisia ym. mutta ei me kyllä tämän jutun jälkeen tavattu olla. Ja mun puolesta ei kyllä tulla koskaan ikinä tapaamaankaan. Eli ei tässä nyt kovin läheisiä kavereita olla, mitä se nyt aina jossain mesessä tulee juttelemaan tahi lähettää tekstarin..

Mutta suurin ongelma tässä jutussa lienee se, että vaikuttaa siltä, tuo muija ei edes tajua että mä oon sille suuttunu ja että se on mua loukannu. En tiedä olenko itse liian kiltti tms, kun en sano suoraan että painu vittuun mun elämästä lopullisesti..

No anyweis tämä ketju lienee kyllä Jatkoajan hyödyllisin ainakin Vapaan osaston ketjuista, helpottaa kummasti tulla tänne purkamaan tuntojaan, kun tietää, että täällä ainakin ymmärretään. Kiitokset kaikille!
 

scholl

Jäsen
redlate kirjoitti:
Eikös sillä kaverilla ollut sormus vasemmassa nimettömässä? Vai onko tuolla päin maailmaa eri merkitys?

itse en tiedä muiden sormusten merkityksestä, mutta jos on naimisissa niin on uskonnosta riippuen sormus jommassa kummassa nimettömässä. Tosiaan riippuu minkä sormuksen merkitystä haluat tietää.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ervatsalo kirjoitti:
Niin, miksi pitäisi mennä ratikalla, kun taksi vie perille saakka?

Toiset tykkää käyttää julkisia. Itsekin kuuluin ennen heihin, mutta nykyään haluan mennä ja tulla omassa rauhassa - eli kuljen yksityisautolla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Poika tapaa tytön ja ihastuu tähän. Sitä huikeaa tunnetta kestääkin hetken aikaa kunnes... Äsken vitutti aika paljon. Ja jos nyt näkisin sen naisen niin varmaan vituttaisi taas.

Tyhmä kun olin niin luulin että sellainen kiva silmäpeli, kiihkeät suudelmat ja hellät yöt tarkoittaisi että tämä toinenkin tuntisi jotain mutta ei väkisin. Suhde ei sovi elämäntilanteeseen eikä kuulemma oikein meikäläinen sytyttänyt.

Uutta matoa koukkuun ja siima veteen. Kyllä sieltä taas jotain nousee. Nyt on kuitenkin edellisiin verrattuna jo ollut taso nousussa. :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saa nähdä miten hommat luonnistuu, olin risteilyllä..Kai se tästä, unta tarvitaan!
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Naisen perkeleet. Tai naisen perkele. Taas vituttaa niin että aivoveritulppa uhkaa. Ja eilen oli vielä kaikki hyvin. Ehkä taas huomenna. Ja ylihuomenna sitten viimeistään taas vituttaa.
 

Kyle

Jäsen
Ihan ekaksi sanon että seuraava teksti on kirjoitettu krapulassa tunteellisessa tilassa, niin tuotos voi olla erittäin huonosti ilmaistua.

Nyt on taas semmonen olo että voisi avautua vaikka tänne. Itse en muista koska naisasiani olisi ollut yhtä hyvin kuin tällä hetkellä, tämä johtuu siitä ettei ole ketään tiettyä kiikarissa eikä näin ihastumisen tuomia paineita.
Alkusanat eivät ole kovin mainrittelevat, mutta sanompa omahyväväisesti että meikäläisellä ei ole koskaan ollut yhtäpaljon ottajia kuin tällähetkellä, viimmeisen kuukauden aikana on ollut virityksiä moneen erisuuntaan.

Itsellä on ollut naisten kanssa lähes aina vaikea saada ensimmäisen kontaktin jälkeen, mitään järkevää ulos suusta. Tämä johtuu siitä että meikäläisen rima ei ole pelkästään korkealla, vaan se on jossain toisessa ulottuvuudessa. Lisäksi kun tapahtuu se rakastumisen tunne, niin juttelu on yleensä ollut täydellistä paskan puhumista ja mukamas hassuttelua jolloin molemmille yleensä tunne että miksen kysy vain suoraan tyyliin "mennäänkö meille vai teille", että voi sanoa ei.

Tällähetkellä asiat on vetänyt täyden täyskäännöksen, rima on kuitenkin vieläkin siellä toisessa ulottuvuudessa, mutta olen pitänyt kiinni etten ihastu. Tämä johtuu siitä että kesä meni yhden naisen takia suoraan sanottuna pilalle. Kyseinen naikkonen on ehkä mukavinta ja kauneinta juttuseuraa mitä olen ikinä nähnyt, mutta todellisuudessa oli vain kiero paskiainen joka luulee saavansa kaiken ja lopulta hänen elämä pyörii vain itsensä ympärillä. Tämän yhden ihmisen takia josta ei tullut lopulta mitään multa meni elämästä monta kontaktia pitkäksi aikaa poikki.

Virheistä olen oppinut ja nyt jo olen tyytyväinen että tämä tapahtui minulle, tiedän etten tule tekemään vastaavaa mokaa uudestaan. Nykyiset kontaktit syntyvät sillä perjaatteella etten odota naisilta mitään vaan pystyn puhumaan ilman minkäänlaista taka-ajatusta illan ja olen huomannut että naikkoset eivät ole tottuneet siihen että kun normaalisista mies kysyisi puhelinnumeroa tjsm. Niin kerron vaan lähteväni että oli mukava jutella, muutaman kerran olen lähtenyt tyytyväisenä yksistäni kotio, mutta noin neljä kertaa viidestä nainen haluaa antaa puhelinnumeronsa tai pyytää kotionsa jatkoille. Itselle tämä on vain boonusta, voin hyvällä omatunnolla sanoa etten edes odotanut mitään. Eilen taas juttelin mukavan ihmisen kanssa ja vedin pientä flirttiä ja lopulta nainen kysyi minua hänelle yöksi nukkumaan, menin hänelle ja nukuttiinkin vierekkäin, enkä edes ehdottanut mitään seksiin liittyvää ja tänään on kokopäivän tullut tekstiviestejä häneltä. Vuosi sitten en olisi nukahtanut ilman alle tunnin vonkaamista. Nyt voin sanoa että olen onnellinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseni.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
teemu_s kirjoitti:
Poika tapaa tytön ja ihastuu tähän. Sitä huikeaa tunnetta kestääkin hetken aikaa kunnes... Äsken vitutti aika paljon. Ja jos nyt näkisin sen naisen niin varmaan vituttaisi taas.

Tyhmä kun olin niin luulin että sellainen kiva silmäpeli, kiihkeät suudelmat ja hellät yöt tarkoittaisi että tämä toinenkin tuntisi jotain mutta ei väkisin. Suhde ei sovi elämäntilanteeseen eikä kuulemma oikein meikäläinen sytyttänyt.
Joo, nää on just näitä. Tuollainen meininki on aivan perseestä. Ei noista naisista tiedä koskaan että mitä ne ajattelee, mielipiteet ym. vaihtuu kuin sukat! Nimim. Been there, done that.
 

scholl

Jäsen
Suutelin viime yönä lesboa. Se oli pieni takaisku tässä muuten noususuhdanteessa olevissa naisasioissa. Olen huomannut viimeisten viikkojen aikana, että mitä enemmän kännissä ja mitä enemmän yksinään sillä hetkellä liikkuu niin sitä varmemmin heittää hyvää juttua ja homma toimii. Varsinkin kun muistaa sen, ettei sotke naisasioihin mitään tunteita.

Osa naisista on kyllä hölmöjä kun antavat puhelinnumeronsa. Schollhan ei soita kuitenkaan. Jos sillä hetkellä ei sitä kroppaa ymmärretä schollille ehdottaa tarjottavaksi niin se on game over sen osalta ja seuraavana iltana on muut kuviot.

Lesbopettymyksen huuhtelen nyt sillä, että huomenna pitäisi tulla käymään nuori hyväkroppainen mimmi. Tosin voihan sekin vielä tässä epäonnistua, mutta se on sitten ihan toinen juttu.
 

scholl

Jäsen
Gerodz kirjoitti:
Tämän yhden ihmisen takia josta ei tullut lopulta mitään multa meni elämästä monta kontaktia pitkäksi aikaa poikki.

Miten tuo on mahdollista? Olitko tekemisissä jonkun kolmoismurhaajan kanssa, joka kiristi koko sukua?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
scholl kirjoitti:
Suutelin viime yönä lesboa. Se oli pieni takaisku tässä muuten noususuhdanteessa olevissa naisasioissa.

Onko siitä sinun naiskyselykaavakkeestasi unohtunut kohta: "oletko kiinnostunut vastakkaisesta, omasta vai molemmista sukupuolista?"

Taitaisi olla päivityksen paikka.

Että silleen...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Osa naisista on kyllä hölmöjä kun antavat puhelinnumeronsa. Schollhan ei soita kuitenkaan. Jos sillä hetkellä ei sitä kroppaa ymmärretä schollille ehdottaa tarjottavaksi niin se on game over sen osalta ja seuraavana iltana on muut kuviot.

Lesbopettymyksen huuhtelen nyt sillä, että huomenna pitäisi tulla käymään nuori hyväkroppainen mimmi. Tosin voihan sekin vielä tässä epäonnistua, mutta se on sitten ihan toinen juttu.

Tiedätkö jo nyt, että nuori ja hyväkroppainen nainen tulee huomenna tarjoamaan kroppaansa käyttöösi? Ai niin, sori, tuossahan on tuo epäonnistumismomentti mainittuna...
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Eikös ihannemies ole hauska, älykäs ja sopivasti renttu?

En jättänyt lauantaina mitään sattuman varaan vaan istuin iltaa kulmabaarissa. Kolviini olin asettanut punaisen vappunenän ja kaljaa lipitellessäni luin tieteen kuvalehteä.

Tulos oli taattu. Rumempia sai kivittää pois jaloista. Onneksi hanget olivat sen verta sulaneet, että kiviä sai kuppilan kukkapenkistä kaivettua.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Heheh, oon mä kyllä ihme hiihtäjä.
Nyt sitten se viime kesäinen/keväinen riivaaja on palannut kuvioihin ja haluaa mut näköjään takaisin. "Köntsä mä en ikinä pääse susta yli".
Viime viikonloppuna sitten lämmiteltiin suhdetta oikein kunnolla.
Ei pojat ja tytöt, ei hyvältä näytä.

Mitenköhän tästä ittensä repäsis? Hauskaa kuitenkin oli, mutta se oli kyllä se loppu aika silloin aikoinaan niin helvetistä, että ei mitenkään kaipaa sellaista. Hyviä aikoja toki oli myös, mutta on ehkä turhan naiivia ajatella kaiken yhtäkkiä sittenkin toimivan taas.
Mutta jotenkin tossa välissä oli kaikki luottamus naisia kohtaan tyystin kadonnut, että kaikki muu säätäminen vähän jäi.

Parasta on kuitenkin nyt se, että mä olen aika täydellisen immuunissa tilassa.
En oikein pysty heittäytymään mihinkään mukaan silleen kunnolla, niin ei sitten satukkaan. Mikä on näin vaihteeksi ihan kiva juttu.
Emmä tiiä, on nää mulle aina niin vaikeita nää jutut.
 

Kyle

Jäsen
scholl kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista? Olitko tekemisissä jonkun kolmoismurhaajan kanssa, joka kiristi koko sukua?

Voi hyvinkin olla kolmoismurhaaja, mutta sillä ei olisi väliä, koska saisi Suomen oikeiusjärjestön uskomaan että murha oli "ihan hyvä ratkaisu".

Avaudutaan lisää sitten kun olen taas herkässä tilassa.
 

Vesku

Jäsen
Corbucci kirjoitti:
Mutta suurin ongelma tässä jutussa lienee se, että vaikuttaa siltä, tuo muija ei edes tajua että mä oon sille suuttunu ja että se on mua loukannu. En tiedä olenko itse liian kiltti tms, kun en sano suoraan että painu vittuun mun elämästä lopullisesti..

Pitänee kertoa asia jämäkästi mutta täsmällisesti, jotta viesti menee perille tuollaiselle, joka ei halua nähdä perseilyitään ja koittaa syöttää paskaa toisellekin.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Köntsä kirjoitti:
Heheh, oon mä kyllä ihme hiihtäjä.
Nyt sitten se viime kesäinen/keväinen riivaaja on palannut kuvioihin ja haluaa mut näköjään takaisin. "Köntsä mä en ikinä pääse susta yli".
Viime viikonloppuna sitten lämmiteltiin suhdetta oikein kunnolla.
Ei pojat ja tytöt, ei hyvältä näytä.

Parasta on kuitenkin nyt se, että mä olen aika täydellisen immuunissa tilassa.
En oikein pysty heittäytymään mihinkään mukaan silleen kunnolla, niin ei sitten satukkaan. Mikä on näin vaihteeksi ihan kiva juttu.
Emmä tiiä, on nää mulle aina niin vaikeita nää jutut.


Äkkiä karkuun ja heti. Varsinkin jos se suhde meni tyyliin "sä olisit halunnu enemmän" ja hän "ei ollut siihen valmis". Nää vanhan lämmittelyt päätyy AINA katastrofiin. Siitä poikkeuksellinen sääntö että poikkeusta ei ole. Kohta sä oot taas korvias myöten uponnut tohon parisuhdepaskaan sen kanssa ja ainut mikä pelaa on pili, yläpää ei.

Mä tiedän mitä mä puhun. Itse olen kolme kertaa tehnyt ton tyhmyyden eri akan kaa. Koska mun elämääni se on vaikuttanut paljon (noi mokat) niin tunnemaailmassa kun ihan lompakossakin niin olen seurannut suurella mielenkiinnolla ao. tapauksia lähipiirissä. Mitään toivoa ei ole. Olen seurannut yht. satoja tapauksia ja kuullut joka kulmasta jokaisen toiveen, selityksen jne.... Wanha suola saa korkeintaan janottaa muutaman eri panokeikan tavoin ja tohon jätettynä se jättäisikin hyvät muistot.

Mutta me tiedeteään molemmat että sä puheistasi huolimatta aiot "yrittää vielä kerran". Mä tuun palstalle aina välillä tsekkaamaan koska sieltä sitten tulee raportti tyyliin "kaikki menee päin vittua paitsi muna". Silloin mä sanon sulle "olisit vaan kuunnellu mitä mä sanoin".... =)
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Tämän olisi voinut kirjoittaa tuonne vitutusketjuunkin. Nimittäin jokunen tunti sitten tuli eukon luota poistuttua ja nyt on sitten suhde loppunut. Pari kuukautta tuli pyörittyä ja viime viikonloppu tuli viimeisimpänä vietettyä yhdessä. Sunnuntai-iltana viedessäni hänet himaan sovimme, että näemme joko alkuviikosta tai sitten viikonloppuna seuraavan kerran. Tänään hän soittikin sitten minulle päin illalla ja sanoi, että homma onkin tässä. Vittu miten voi mielialat muuttua näinkin äkkiä. Tää on just niin tyypillistä, että kun kuvittelee taas löytäneen sen oikean ja kysyy tätä myös toiselta osapuolelta niin hänenkin vastaus on sama. Tunnut niin mukavalta. Nyt ollaan sitten tässä tilanteessa. Ottaa taas aikansa, että pystyy tuon ihmisen unohtamaan. Vittu, miksi aina käy näin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. No mullakin on sama juttu, eli tän vois melkein kirjoittaa tonne vitutusketjuunkin.

Noh, tapasin tossa jokunen viikko sitten yhden tosi kivan tytön. Nähtiin muutama kerta, noin 3-4 kertaa. Tyttö vaikutti mielenkiintoiselta ja kaikki meni hyvin. Mutta entäs sitten. Tässä yks päivä lähdin ryyppyreissulle ja seuraavana aamuna noin kasin aikoihin olin metrolla tulossa kotiin ihan uskomattomassa kännissä. No tietenkin se sama tyttö sattui samaan metrovaunuun. Mä toivoin ettei se huomais mua, mutta kuinkas kävikään. Se oikein ilahtui kun huomasi mut, ja hymyillen tuli mua vastapäätä istumaan. Voi helevetin helevetti. Kyllä sillä nopeasti hymy hyytyi kun tajusi että mä olin ihan kauheessa kännissä, haisin viinalle, eikä puheestakaan varmaan saanut kunnolla selvää. Äänikin oli lähes kokonaan mennyt, vissiinkin siitä kun olin juonut 70 prosenttista absinttiä. Vaatteet oli kurasia kun missälie ojissa olin konttaillut. Noh, seurasi sitten sellainen viiden minuutin hiljaisuus. Vaikka istuttiin vastakkain niin eri suuntiin katseltiin. Mä kun lähtin pois niin onneksi tajusin sanoa että "sori". Eipä sen kummemmin olla oltu yhteydessä. Vois sille kyllä vissiinkin tekstiviestin jossain vaiheessa lähettää.

Joskus ennenkin mulle sattui lähes vastaava tapaus, mutta ei se sentään näin vittumainen ollut.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Pete2004 kirjoitti:
Heh. No mullakin on sama juttu, eli tän vois melkein kirjoittaa tonne vitutusketjuunkin.

Noh, tapasin tossa jokunen viikko sitten yhden tosi kivan tytön. Nähtiin muutama kerta, noin 3-4 kertaa. Tyttö vaikutti mielenkiintoiselta ja kaikki meni hyvin. Mutta entäs sitten. Tässä yks päivä lähdin ryyppyreissulle ja seuraavana aamuna noin kasin aikoihin olin metrolla tulossa kotiin ihan uskomattomassa kännissä. No tietenkin se sama tyttö sattui samaan metrovaunuun. Mä toivoin ettei se huomais mua, mutta kuinkas kävikään. Se oikein ilahtui kun huomasi mut, ja hymyillen tuli mua vastapäätä istumaan. Voi helevetin helevetti. Kyllä sillä nopeasti hymy hyytyi kun tajusi että mä olin ihan kauheessa kännissä, haisin viinalle, eikä puheestakaan varmaan saanut kunnolla selvää. Äänikin oli lähes kokonaan mennyt, vissiinkin siitä kun olin juonut 70 prosenttista absinttiä. Vaatteet oli kurasia kun missälie ojissa olin konttaillut. Noh, seurasi sitten sellainen viiden minuutin hiljaisuus. Vaikka istuttiin vastakkain niin eri suuntiin katseltiin. Mä kun lähtin pois niin onneksi tajusin sanoa että "sori". Eipä sen kummemmin olla oltu yhteydessä. Vois sille kyllä vissiinkin tekstiviestin jossain vaiheessa lähettää.

Joskus ennenkin mulle sattui lähes vastaava tapaus, mutta ei se sentään näin vittumainen ollut.

Sitä on paha mennä sanomaan että kumpi ahdistaa vartaloa enemmän, oma täydellinen penailu kuten sinun tapauksessasi vai tuo ruoskan ja itsekokemani tilanne. Omasta penailusta kun tietää ketä voi tilanteesta tasan tarkkaan syyttää ja marssiminen kokovartalopeilin eteen ja siitä lähempi itsetutkiskelu yleensä auttaa. Siinä vaiheessa kun joku vosu kertoo ne legendaariset sanat "Sä olet ihan mukava, mutta..." alkaa mielessä pyörimään että mistäs nyt kenkä puristaa? Mutta so not. Naisia tulee, naisia menee, koitetaan polkaista niin useaa kuin mahdollista. Maalintekijä ei jätä paikkoja käyttämättä.
 

scholl

Jäsen
Kuinka moni on törmännyt naisten junttius -henkiseen ongelmaan?
Itse koin lauantaina siitä taas jälleen esimerkin. Olin juuri tullut yökerhoon ja oli vitutus päällä, mikä johtui palvelusta. Baaritiskilläkään homma ei alkanut toimia, joten alkoi tulla fiilis, että parin drinksun sijaan piti ottaa käyttöön järeemmät otteet. Tilasin siis pullon Lansonia yhdellä lasilla. Kun olin saanut pullon ja alkanut kiskoa sitä janoon siinä niin joku suht semi ok näköinen mimmi tuli kysymään "miks sä juot kuoharia?". Siis uskomatonta. Viime kesänä jouduin heittämään sviitistä ulos jotkut mimmit, kun yksi niistä tuli mussuttamaan tuota kuoharitarinaansa kun join Veuve Clicquotia. Nyt kävi sama juttu, että jouduin poistumaan hyvin nopeasti ko. naisen lähettyviltä. Tuolla tavallako naiset luulevat miehiä pokaavan. Itse en edes juo koskaan peruskuohuviiniä. Maistanut korkeintaan joskus. Enkä juo mitään kuplivaa juhlimistarkoituksessakaan yleensä, koska en oikeastaan juhli sen erityisemmin mitään. Enkä shampanjankaan mausta erityisemmin pidä, mutta sellainen pullo on ihan hauska joskus kiskoa pohjienotossa tai ravintolassa yksinään janoon. Ja jos ei juo joka päivä niin voi kyllä silloin todellakin kiskoa aitoa shampoota.

En kyllä tajua, miten voi olla sellaisia naisia, jotka eivät tunnista pullojen etikettejä ja tulevat muutenkin sönköttämään junttiläppää.

Toinen juttu, mikä tulee naisiin on se, että olen viime aikoina pyrkinyt harjoittamaan seksistä kieltäytymisen keinoa. Olen saanut viime aikoina mm. sähköpostia missä sanotaan "olisi ollut ihan kiva ... , mutta sä et koskenut muhun". Luulen, että naisilla on väärät luulot usein elämästä ja pitää osata opettaa sitä arvostamista, etteivät luule, että aina helposti irtoaa. Ainakin itse haluan olla se, joka päättää haluanko jotain vai en, eikä niin, että joutuu sitten vielä sen jälkeen johonkin epävarmuustilanteeseen. Toki jos naiset tulevat iskemään miehiä niin saavat todennäköisemmin seksiäkin kuin jos eivät tule ollenkaan, vaikka miehet asiaa pihtaisivatkin.

Mitä enemmän on kännissä ja ajautunut yksin eroon kavereistaan niin sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu. Ei mene aika jutteluun, vaan pystyy analysoimaan tilanteen ja sitten jossain vaiheessa - useimmiten jos on oikein kännissä, ei jaksa enää olla kriittinen jokaista kohtaan, vaikka aiemmin olisi ollut sata varma, ettei ko. baarissa ole yhtään hyvää mimmiä, vaan jotain tapahtuu ja ajautuu tilanteeseen. Tosin monissa naisissa on se vika, että pelaavat numeroilla. Nainen antaa numeron ja koska scholl ei halua soittaa koskaan kenellekään jälkeenpäin niin scholl ei soita. Varsinkaan, koska baarinaisten suhteen schollilla ei ole tunteita mukana. Jos scholl sattuu antamaan numeronsa niin homma menee pieleen, kun nainen soittaa väärään aikaan. En ymmärrä, miksei ole sen verran tapoja, että lähettäisivät tekstiviestin, että sopiiko, että soitan kohta. Ja jos ei sovi niin scholl voisi laittaa ehdotuksen, koska sopisi. Ei aina halua tai ehdi vastata puhelimeen, eikä usein halua vastata, jos ei muista tai tiedä kuka soittaa ja muutenkin on ihan asiallista kysyä, että tuntemattomana ihmisenä onko ylipäätänsä ok, että soittaa ja milloin se olisi mahdollista. Niinpä onkin parempi pelata e-maileilla. Naiset ovat usein vain niin hölmöjä, etteivät hanki viihdekäyttöön lyhyttä sähköpostiosoitetta, mikä on helppo antaa. Kuka jaksaa kirjoittaa ylös jotain pitkää. Sähköposti on siinäkin mielessä hyvä, että se on anonyymi. Tyyppi ei takuulla saa selville yht.tietojasi tai se on ainakin vaivalloista (itse en koskaan yleensä sano nimeäni tai sanon epäselvästi ja harvoin sitä edes kukaan kysyy). Jos mimmi lähettää viestiä ja se viesti ei kiinnosta niin voi vastata esim., että mimmi on erehtynyt tai joku antanut zoukkimielessä sen e-mailin. Tai sitten jos viesti on kiinnostava tai on itse lähettänyt jonkun teaserin mimmille jurripäissään niin voi katsoa sitten, että olisiko siitä irronnut tai miksei mennä pidemmällekin, jos haluaa. Myöhemminhän sitten voi jo aloittaa puhelimessa puhumisenkin, jos haluaa.

En tiedä johtuuko valoisuudesta, mutta itse olen viime aikoina huomannut sen, että naiset katsovat paljon enemmän ihan jossain päivisin kaupungilla kuin viihteellä. Viihteellä on niin pimeää ja aika pitkälti viinanvedon määrittelemää, että niin ei ehkä tapahdu niin paljon. Sen sijaan kadulla ne katsovat tai liikennevaloissa tai muissa tilanteissa. Useinhan se menee tietysti niin, että haluavat nähdä, minkänäköisellä tyypillä on juuri tuollainen takki tms. Se on ihan ymmärrettävää. Saatan itsekin katsoa, että minkänäköisellä naisella on tuollainen auto, jos valinta on ok.

Niinpä. Nyt on naisasiat hyvillä kantimilla, kun on ollut viimeisen kuukauden aikana erittäin paljon tapahtumia, muttei mitään tunteita sen enempää. Tai sanahelinää korkeintaan, jos tilanne on vaatinut. Sitä kutsutaan suomeksi hauskanpidoksi ja ihan jees.

Pete2004:sta käy vähän sääliksi.
 

scholl

Jäsen
wilco kirjoitti:
Onko siitä sinun naiskyselykaavakkeestasi unohtunut kohta: "oletko kiinnostunut vastakkaisesta, omasta vai molemmista sukupuolista?"

Taitaisi olla päivityksen paikka.

Että silleen...

Käytän sitä kyselyanalyysiä vain silloin, jos haen potentiaalista tyttöystävää. Niin ei ole ollut viime aikoina, vaan olen ollut tekemisissä naisten kanssa, joista ei sellaiseen ole. Eli ovat ajankäyttövälineitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös