ozo kirjoitti:Onkohan tälläista rakkautta olemassa? Haluaisin uskoa!
Eikös sillä kaverilla ollut sormus vasemmassa nimettömässä? Vai onko tuolla päin maailmaa eri merkitys?
redlate kirjoitti:Eikös sillä kaverilla ollut sormus vasemmassa nimettömässä? Vai onko tuolla päin maailmaa eri merkitys?
ervatsalo kirjoitti:Niin, miksi pitäisi mennä ratikalla, kun taksi vie perille saakka?
Joo, nää on just näitä. Tuollainen meininki on aivan perseestä. Ei noista naisista tiedä koskaan että mitä ne ajattelee, mielipiteet ym. vaihtuu kuin sukat! Nimim. Been there, done that.teemu_s kirjoitti:Poika tapaa tytön ja ihastuu tähän. Sitä huikeaa tunnetta kestääkin hetken aikaa kunnes... Äsken vitutti aika paljon. Ja jos nyt näkisin sen naisen niin varmaan vituttaisi taas.
Tyhmä kun olin niin luulin että sellainen kiva silmäpeli, kiihkeät suudelmat ja hellät yöt tarkoittaisi että tämä toinenkin tuntisi jotain mutta ei väkisin. Suhde ei sovi elämäntilanteeseen eikä kuulemma oikein meikäläinen sytyttänyt.
Gerodz kirjoitti:Tämän yhden ihmisen takia josta ei tullut lopulta mitään multa meni elämästä monta kontaktia pitkäksi aikaa poikki.
scholl kirjoitti:Suutelin viime yönä lesboa. Se oli pieni takaisku tässä muuten noususuhdanteessa olevissa naisasioissa.
scholl kirjoitti:Osa naisista on kyllä hölmöjä kun antavat puhelinnumeronsa. Schollhan ei soita kuitenkaan. Jos sillä hetkellä ei sitä kroppaa ymmärretä schollille ehdottaa tarjottavaksi niin se on game over sen osalta ja seuraavana iltana on muut kuviot.
Lesbopettymyksen huuhtelen nyt sillä, että huomenna pitäisi tulla käymään nuori hyväkroppainen mimmi. Tosin voihan sekin vielä tässä epäonnistua, mutta se on sitten ihan toinen juttu.
scholl kirjoitti:Miten tuo on mahdollista? Olitko tekemisissä jonkun kolmoismurhaajan kanssa, joka kiristi koko sukua?
Corbucci kirjoitti:Mutta suurin ongelma tässä jutussa lienee se, että vaikuttaa siltä, tuo muija ei edes tajua että mä oon sille suuttunu ja että se on mua loukannu. En tiedä olenko itse liian kiltti tms, kun en sano suoraan että painu vittuun mun elämästä lopullisesti..
Köntsä kirjoitti:Heheh, oon mä kyllä ihme hiihtäjä.
Nyt sitten se viime kesäinen/keväinen riivaaja on palannut kuvioihin ja haluaa mut näköjään takaisin. "Köntsä mä en ikinä pääse susta yli".
Viime viikonloppuna sitten lämmiteltiin suhdetta oikein kunnolla.
Ei pojat ja tytöt, ei hyvältä näytä.
Parasta on kuitenkin nyt se, että mä olen aika täydellisen immuunissa tilassa.
En oikein pysty heittäytymään mihinkään mukaan silleen kunnolla, niin ei sitten satukkaan. Mikä on näin vaihteeksi ihan kiva juttu.
Emmä tiiä, on nää mulle aina niin vaikeita nää jutut.
Pete2004 kirjoitti:Heh. No mullakin on sama juttu, eli tän vois melkein kirjoittaa tonne vitutusketjuunkin.
Noh, tapasin tossa jokunen viikko sitten yhden tosi kivan tytön. Nähtiin muutama kerta, noin 3-4 kertaa. Tyttö vaikutti mielenkiintoiselta ja kaikki meni hyvin. Mutta entäs sitten. Tässä yks päivä lähdin ryyppyreissulle ja seuraavana aamuna noin kasin aikoihin olin metrolla tulossa kotiin ihan uskomattomassa kännissä. No tietenkin se sama tyttö sattui samaan metrovaunuun. Mä toivoin ettei se huomais mua, mutta kuinkas kävikään. Se oikein ilahtui kun huomasi mut, ja hymyillen tuli mua vastapäätä istumaan. Voi helevetin helevetti. Kyllä sillä nopeasti hymy hyytyi kun tajusi että mä olin ihan kauheessa kännissä, haisin viinalle, eikä puheestakaan varmaan saanut kunnolla selvää. Äänikin oli lähes kokonaan mennyt, vissiinkin siitä kun olin juonut 70 prosenttista absinttiä. Vaatteet oli kurasia kun missälie ojissa olin konttaillut. Noh, seurasi sitten sellainen viiden minuutin hiljaisuus. Vaikka istuttiin vastakkain niin eri suuntiin katseltiin. Mä kun lähtin pois niin onneksi tajusin sanoa että "sori". Eipä sen kummemmin olla oltu yhteydessä. Vois sille kyllä vissiinkin tekstiviestin jossain vaiheessa lähettää.
Joskus ennenkin mulle sattui lähes vastaava tapaus, mutta ei se sentään näin vittumainen ollut.
wilco kirjoitti:Onko siitä sinun naiskyselykaavakkeestasi unohtunut kohta: "oletko kiinnostunut vastakkaisesta, omasta vai molemmista sukupuolista?"
Taitaisi olla päivityksen paikka.
Että silleen...
scholl kirjoitti:En kyllä tajua, miten voi olla sellaisia naisia, jotka eivät tunnista pullojen etikettejä ja tulevat muutenkin sönköttämään junttiläppää.