Naisasiat

  • 7 532 477
  • 26 610
vlad kirjoitti:
Entäpä jos mies on yhtä ujo niin kuinkas silloin toimitaan?
Tuo on aika hankala tilanne. Itsellä on just tuollainen tilanne. Olisi kiinnostusta erääseen henkilöön. Joka ilmeisesti on myös melko ujo. Ei oikein tiedä miten etenisi, kun ei ole varma onko toinen kiinnostunut. Voisihan sitä tietysti laittaa asialle jonkun kaverin, joka tuntee hänet myös. Joka voisi hieman kysellä asioita. No jos ensin kattelisi miten homma muuten etenee. Toivon mukaan ollaan molemmat eräissä pippaloissa lähiaikoina. Siellä alkoholin vaikutuksen alaisena saattaa rohkaistua juttelemaan enemmän. Kunhan ei tietysti liikaa ota rohkaisua. Ai niin tää oli naisasiat-ketju... No oonhan minä nainen.
 
Jaahas, tulikohan sitä taas ero eteen...

Olen tässä nyt muutaman kuukauden erään oikein ihanan tytön kanssa pyörinyt. Baaristahan hän minut pokasi matkaansa, oli kuulemma jo pidempään touhujani etäämmältä seurannut. Ihastuin häneen välittömästi.

Todella usein olemme tapailleet ja suurimman osan öistäni olen tänä syksynä hänen luonaan viettänyt. Koska kyseessä on pienen tytön yh-äiti, on arki ollut lähinnä vain hänen kotonaan oleskelua. Pahemmin emme ole arkisin minnekään matkoille päässeet. Tämä on sopinut minulle oikein hyvin, johan sitä on tähän ikään aivan tarpeeksi arki-iltaisin pelleiltykin.

Joskus, yleensä kännissä, juhlimaankin olemme välillä ennättäneet, hän on kertonut minulle, että olisin hänelle täydellinen mies, jos hänen elämäntilanteensa olisi toinen. Hän ei kuulemma juuri nyt tahdo seurustella. Minusta suhteemme on kyllä ihan seurustelun kriteerit täyttänyt... Olen siis tulkinnut olevani välillä hieman tiellä ja päätellyt, että ei tämä välttämättä pitkään kestä, vaikka toisin toivoisinkin...

Asia on toki minua vaivannut, olenhan kovasti ihastunut tuohon kierolla huumorintajulla ja mukavalla asenteella varustettuun naiseen. Järki on sanonut useammankin kerran, että lähde nyt äkkiä pois, ennen kuin sattuu. Sydän on sanonut muuta ja hänen luokseen olen kerta kerran jälkeen aina palannut.

Eilen pidimme hänen luonaan pienet juhlat ja luonnollisesti päissäni menin laukomaan jotain nerokasta ja välillemme syntyi konflikti. Minä tietenkin raukkana paskahousuna en jäänyt asiaa selvittämään, vaan jätin ihmiset taaksaeni ja painelin lähipubiin vetämään olutta. Paikalle jääneet suuntasivat ilmeisesti taksilla keskustaan. Vitutti ankarasti.

Olin niin kännissä, että sammuin bussiin kotimatkalla. Heräsin kotoani aamuyöllä ystäväni soittoon ja huomasin samalla, että olin saanut tytöltä parikin viestiä, joissa hän tiedusteli sijaintiani.

Soitin hänelle ja kotonaanhan hän oli. Pyytelin anteeksi ja kysyin, voisinko ajella taksilla hänen luokseen juttelemaan asioista. Ei kuulemma käynyt. Hänellä oli seuraa. En tiedä kuka tai ketä. Alkoi vitutta vielä enemmän ja päätin muutaman oluen vielä aamuyöstäkin hörpätä.

Nukuttua en saanut. Ahdisti aivan saatanasti. Miksi helvetissä pitää pilata jotain niinkin hienoa jollain typerällä tokaisulla? Nytkö se pelkäämäni loppu sitten tuli?

Pakko oli aamulla lähteä noin nollan tunnin yöunien ja armottoman krapulan kourissa ulos, kun seinät meinasivat tulla kotona päälle. Matkalla ahdisti niin, että kävin erään luottoystäväni luona tirauttamassa pienet itkut. Vitutti.

Tekstiviestin tytölle laiton ja pyysin ilmoittelemaan, jos vielä joskus tapaamme.

En tiedä. Tuntuu aivan helvetin pahalta, vaikka tilanne varmaan näyttöpäätteltä luettuna melkoisen mitättömältä vaikuttaakin. Taitaa olla tämäkin juttu ohi, sillä en usko, että tilanne välttämättä enää korjaantuu.

Me haluamme tältä suhteelta aivan eri asioita. Minä tahtoisin mukavan tyttöystävän, jonka kanssa aikaani viettää, hän jotain aivan muuta tai pahimmillaan ei mitään. Silti homma on jatkunut ilmeisesti tekohengityksellä mahdollisesti hieman liian pitkää.

Saisi nyt edes vastata siihen tekstiviestiini. Paskat fiilikset, morjens.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
cosmic_rodeo kirjoitti:
Minä tietenkin raukkana paskahousuna en jäänyt asiaa selvittämään, vaan jätin ihmiset taaksaeni ja painelin lähipubiin vetämään olutta.
.
.
.
Olin niin kännissä, että sammuin bussiin kotimatkalla.
.
.
.
Alkoi vitutta vielä enemmän ja päätin muutaman oluen vielä aamuyöstäkin hörpätä.

Kuten se Rautiaisen Timppa on sanonut, että mikään asia ei ole koskaan niin huonosti, etteikö sitä viinaa juomalla saisi vielä huonommaksi. Pätee varsinkin ihmissuhdeasioissa. Kaikki sen kyllä tietävät, mutta mikähän siinä on, etteivä ihmiset sitten kuitenkaan toimi niin kuin olisi kannattavampaa, eli pitää korkki kiinni?
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
cosmic_rodeo kirjoitti:
Todella usein olemme tapailleet ja suurimman osan öistäni olen tänä syksynä hänen luonaan viettänyt. Koska kyseessä on pienen tytön yh-äiti, on arki ollut lähinnä vain hänen kotonaan oleskelua. Pahemmin emme ole arkisin minnekään matkoille päässeet. Tämä on sopinut minulle oikein hyvin, johan sitä on tähän ikään aivan tarpeeksi arki-iltaisin pelleiltykin.

Vai kotia olette leikkineet. Vie se naisesi nyt vaikka Hippokselle peliin tai edes pubikierrokselle. Jos ei suostu niin anna olla koko jutun. Elämä menee ihan hukkaan jos jää neljän seinän sisälle tuijottamaan telkkaria tai jotain väsynyttä DVD:tä.
 
TM kirjoitti:
Elämä menee ihan hukkaan jos jää neljän seinän sisälle tuijottamaan telkkaria tai jotain väsynyttä DVD:tä.

Niinhän sitä sanotaan ja tottahan tuo on. Minusta moinen on vaan ollut ihan siistiä, kun tässä on yksinelävänä poikamiehenä tullut temmellettyä vähän siellä sun täällä enemmän tai vähemmän epämääräisissä olosuhteissa.

Hienoa, että on useimpina arki-iltoina saanut duunin jälkeen vaan rauhoittua asiallisella sohvalla ja ihanassa seurassa. Kuulostaa keskiluokkaiselta paskalta, tiedän, mutta kyllä minä ainakin semmoistakin välillä kaipaan, vaikka hieman tylsää saattaa välillä ollakin. Tuntuvat sitten ne kodin ulkopuolella sattuvat huikeilutkin huikeimmilta, kun on skaalaa enemmän käytössä.

Jahas, neiti suvaitsi vihdoin vastatakin siihen tekstiviestiin. Hänen mielestään mitään erikoista ei ole edes tapahtunut, ei ole mitään syytä ahdistua. Kai minä sitten vaan olen ollut yöstä lähtien jossain psykoosissa tai perkele hermoromahduksen kourissa, kun minusta tässä olisi selkeästi keskustelun paikka. Pittää kattella.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
TM kirjoitti:
. Vie se naisesi nyt vaikka Hippokselle peliin tai edes pubikierrokselle. Jos ei suostu niin anna olla koko jutun. Elämä menee ihan hukkaan jos jää neljän seinän sisälle tuijottamaan telkkaria tai jotain väsynyttä DVD:tä.


Älä nyt ainakaan Hippokselle vie!! Enemmin vaikka DVD:tä peiton alla.

E
 

Cube

Jäsen
cosmic_rodeo kirjoitti:
Tuntuvat sitten ne kodin ulkopuolella sattuvat huikeilutkin huikeimmilta, kun on skaalaa enemmän käytössä.
Itse kun elän ihan suosiolla suht koht leppoisaa elämää, niin saanko kysyä elämää hieman isommalla lusikalla maistelleilta herroilta, että mitä ovat nämä huikeilut, joista puhutte? Minä ilmeisestikin olen jäänyt niistä aikalailla kokonaan paitsi, kun en yhtään ymmärrä mistä on kyse :)
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
cosmic_rodeo kirjoitti:
Kai minä sitten vaan olen ollut yöstä lähtien jossain psykoosissa tai perkele hermoromahduksen kourissa, kun minusta tässä olisi selkeästi keskustelun paikka. Pittää kattella

Sinä välitit ja tunsit, hän näemmä ei. Tuleepa tämmöinen vaan väkisin mieleeni tekstisi luettuani.

Tsemppiä sinne sinulle.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cosmic_rodeo kirjoitti:
Jahas, neiti suvaitsi vihdoin vastatakin siihen tekstiviestiin. Hänen mielestään mitään erikoista ei ole edes tapahtunut, ei ole mitään syytä ahdistua. Kai minä sitten vaan olen ollut yöstä lähtien jossain psykoosissa tai perkele hermoromahduksen kourissa, kun minusta tässä olisi selkeästi keskustelun paikka. Pittää kattella.

Kyllähän kunnon suhteessa pitää silloin tällöin, joskin harvakseltaan, jotain rähinääkin olla. Jos aina menee vitun hyvin eikä koskaan riidellä eikä ovet pauku, niin se tuntuu minusta a)falskilta ja b) tylsältä. Itse myönnän jopa joskus haastavani riitaa ihan tahallani.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
cosmic_rodeo kirjoitti:
Kai minä sitten vaan olen ollut yöstä lähtien jossain psykoosissa tai perkele hermoromahduksen kourissa, kun minusta tässä olisi selkeästi keskustelun paikka. Pittää kattella.
Niin, eikös se keskustelun paikka ole silloin, kun vähintään toinen on sitä mieltä, että se on? Jätetään tietty pois laskuista ne hysteerikot, joiden mielestä mikä tahansa vinossa olevasta taulusta lähtien on kriisi ja keskustelun paikka.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Asiantuntijalausunto

cosmic_rodeo kirjoitti:
...hän on kertonut minulle, että olisin hänelle täydellinen mies, jos hänen elämäntilanteensa olisi toinen. Hän ei kuulemma juuri nyt tahdo seurustella. Minusta suhteemme on kyllä ihan seurustelun kriteerit täyttänyt... ..

Niin, eikös tässä jo tullutkin vastaus näihin em. kysymyksiin?

Asian tässä valossa ja muutenkin kaikenlaista nähneenä, päädyn sanomaan, että itse nostaisin kyllä jo vankasti kytkintä. Omasta mielestäni elämä on nimittäin vähän liian lyhyt ns. turhanaikaiseen mälväämiseen.

Loppukaneetiksi päädyn vielä alleviivaamaan, että näin siis itse toimisin.

Täältä tähän
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
massimo kirjoitti:
Enemmin vaikka DVD:tä peiton alla.
Jaa-a, kyllä tuokin käy muutaman tunnin jälkeen vähän tylsäksi. Vai pitäisikö olettaa että peiton alla olisi jotain katselulaitteita?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Päivitystä tilanteeseeni: 5 kuukautta tullut seurusteltua erään todella mahtavan nuoren naisen kanssa.
Eli paistaa se päivä risukasaankin!
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän vinkki: Olis ihan kiva, jos te naiset joskus osaisitte arvostaa miehiä.

Annoin suhteen aikana vittu kaikkeni ja välillä unohdin itseni ja oman jaksamisen. No nyt sitten vuosi eron jälkeen tulee sellaista paskaa niskaan, että oikeat ystävät ovat kuulemma jossain ihan muualla.

Tästä lähtien keskitynkin vain ja ainoastaan itseeni. Jos joku nainen tulee kuvioihin, niin hänen täytyy todellakin olla nainen, joka osaa huolehtia itse itsestään eikä mikään pikkutyttö.

Ja kyllä, tämä viesti on kirjoitettu sydänverellä.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tahmee kirjoitti:
Päivän vinkki: Olis ihan kiva, jos te naiset joskus osaisitte arvostaa miehiä.

Annoin suhteen aikana vittu kaikkeni ja välillä unohdin itseni ja oman jaksamisen. No nyt sitten vuosi eron jälkeen tulee sellaista paskaa niskaan, että oikeat ystävät ovat kuulemma jossain ihan muualla.

Tästä lähtien keskitynkin vain ja ainoastaan itseeni. Jos joku nainen tulee kuvioihin, niin hänen täytyy todellakin olla nainen, joka osaa huolehtia itse itsestään eikä mikään pikkutyttö.

Ja kyllä, tämä viesti on kirjoitettu sydänverellä.

Sen kyllä kirjoituksestasi aisti, että sydän verellä oli kirjoittu. Tämän kuulet aina, mutta pidä silti mielessä: kyllä sieltä puskista jonain päivänä nousee nainen joka arvostaa sitä mitä olet. Monta kertaa tuota on hoettu, mutta kyllä se kutinsa tuntuu pitävän. Kunhan vain pysyy omana itsenään, ei kyynisty rakkauden vastoinkäymisistä, ja pitää sydämensä avoimena. Sitä tuskaa ei vihaksi kannata kääntää, vaikka vaikeaahan se on.

Joskus vanha mies, tuttu kausikorttilainen vieressäni opetti matsissa minulle: Rakkausjutut ovat vähän kuin kolmosen spora; jos myöhästyy yhdestä, niin voi olla varma että kyllä sieltä jossain vaiheessa uusi tulee.
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
jester kirjoitti:
Joskus vanha mies, tuttu kausikorttilainen vieressäni opetti matsissa minulle: Rakkausjutut ovat vähän kuin kolmosen spora; jos myöhästyy yhdestä, niin voi olla varma että kyllä sieltä jossain vaiheessa uusi tulee.

Itse oon kuullut hiukan vastaavan, yhtä lailla paikkansa pitävän. Kun yksi menee ohitsesi, toinen on jo kulman takaa tulossa, ja jos vähän aikaa odotat, se joka meni ohitsesi tulee uudelleen...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Bronco Nailgun kirjoitti:
Kun yksi menee ohitsesi, toinen on jo kulman takaa tulossa, ja jos vähän aikaa odotat, se joka meni ohitsesi tulee uudelleen...
Tai sitten kun yksi menee ohitse, toinen tulee kulman takaa ja painaa myös ohitse.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sampio kirjoitti:
Tai sitten kun yksi menee ohitse, toinen tulee kulman takaa ja painaa myös ohitse.
Tai sitten kun yksi menee ohitse, kyllästyt odottamaan seuraavaa ja päätät mennä jalkaisin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
Tai sitten kun yksi menee ohitse, kyllästyt odottamaan seuraavaa ja päätät mennä jalkaisin.
Nyt alkaa mennä aforismit yli hilseen. Onko tämä se kuuluisa Nyrkki-Kyllikki?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sampio kirjoitti:
Nyt alkaa mennä aforismit yli hilseen. Onko tämä se kuuluisa Nyrkki-Kyllikki?
Rakkaalla harrastuksella on monta nimeä.

Olen muutenkin aina tykännyt kävellä paikasta toiseen, jos mahdollista, siinä ehtii ajatella monenmoista rakentavaa.
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joops kyllä noihin naisiin (tyttöihin) rupeaa menemään usko. Vituttaa vieläkin taannoinen tilanne, mikä sattui meikäläisen naisrintamalla.

Elikä. Tapasin yhden kauniin tyttösen ja siinä alkusähläyksen jälkeen kumpikin ilmaisi, että kiinnostuneita ollaan toisistamme. Pari kuukautta siinä sitten meni aika tiiviissä tahdissa ja aika hyvin tuli tyttö tutuksi. Jokin kuitenkin hommasta puuttui. No sitten meni viikko ja kysyin, että mikäs nyt mättää, kun hän on hieman hiljainen ollut. Hän sitten kertoi, että kuvioissa on mukana toinen poika ja että tuo poika on hänen sydämensä valittu. Kertoi myös, että minä olen kaikinpuolin ihana ym. paskaa. Vitutti. No, laitoin tekstarin, että ok...(haista vittu piti ensin kirjoittaa, mutta maltoin mieleni..)

Eipä hätää. Kyllä merestä kaloja löytyy. No, viikon pidin siinä henkistä paussia ja sitten saan tekstarin tyyliin "Pidät mua varmaan tosi tyhmänä, mutta mun mielestä se poika ei oo oikee mulle, ja haluisin et jatkettais sun kanssa, koska oot niin turvallinen ja blaa blaa blaa..." Tivasin siinä sitten, että en ala mihinkään enää, jos en varmasti tiedä, että muuttaako hän mieltään taas viikon päästä? Lupauksia sateli, että tämä on nyt varma päätös ja tunnun siltä oikealta.

Menee noin 5-6 päivää ja tyttö rupeaa käyttäytymään taas oudosti. Kysyn, että onko se taas se poika? Hän vakuuttaa, että ei todellakaan. Viikon 7:nä päivänä hän kertoo että se sama poika on edelleen kuvioissa mukana (viikko sitten olin kysynyt, että ethän vaan muuta mieltäsi viikon päästä taas?) ja sillon totesin että tää on ihan haista vittu meininkiä ja snadisti tuli suututtua sille muijalle. Miksi vitussa pitää tahallaan satuttaa ja antaa toiselle tyhjiä lupauksia?

Vaikka juttu ei tuon pidempää kestänyt, niin satuttaa kyllä ihan kivasti. Nytkin vasta pystyin tänne tulemaan avautumaan, pari viikkoa on asiaa päässä pyöritellyt, ja miettinyt että mitä tein väärin. Lopetin mietiskelyn ja totesin, että vika yksin oli tytössä, eikä mua vois vähempää kiinnostaa.

Nykyään kyllä ollaan toki kavereita, mutta ehkä välit ovat "hieman" kylmenneet. Arvatkaapa mitä vastaan, jos saan viikon päästä viestin: "Hei eix me voitais viel yrittää...?"

Tällä hetkellä olen onnellisesti poikamies, ja asia ei tule todellakaan muuttumaan vähään aikaan. En vaan jaksa.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Corbuccille

Kyllä nuo pelien pelailut kannattaa jättää ihan suosiolla väliin. Annoit likalle toisen mahdollisuuden, mutta mielestäni jos sen tuhrii, niin kukaan ei ansaitse enää kolmatta.

Itse en muutenkaan voi ymmärtää ihmisiä, jotka yrittävät onkia monella virvelillä yhtäaikaa. Jos vähänkään tuntuu siltä, että olisi jotain mahkuja vakavampaan juttuun, niin silloin ei todellakaan leikitä muiden kanssa. Tämä siis vain henk.koht. mielipiteeni.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Julkiset pannaan

sampio kirjoitti:
Tai sitten kun yksi menee ohitse, toinen tulee kulman takaa ja painaa myös ohitse.

Niin, miksi pitäisi mennä ratikalla, kun taksi vie perille saakka?

Täältä tähän
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
L´amour fou on Ranskalainen ilmaus joka kääntyy vapaasti "hullu rakkaus".
Kuuma, kaiken tuhoava, järjetön, henkilö jonka kanssa EI VOI olla mutta kuitenkaan EI VOI olla ilman jne... on se hienoa kun joku asia avautuu.. ei voi suositella kenellekkään.
Nykyyään ymmärtää myös vanhan Kiinalaisen kirouksen :"Toivottavasti elät mielenkiintoisia aikoja".
En tosiaan välittäisi elää näin mielenkiintoisia... Prkl naiset
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Corbucci kirjoitti:
Nykyään kyllä ollaan toki kavereita, mutta ehkä välit ovat "hieman" kylmenneet. Arvatkaapa mitä vastaan, jos saan viikon päästä viestin: "Hei eix me voitais viel yrittää...?"

Älä ota tätä pahalla, en todellakaan tarkota sitä sillä...mutta miten helvetissä voit olla edelleen tuon muijan kaveri?

Itse olen polttanut sillat kaikkiin muihin ex-kumppaneihini, en tule edes sanallisesti heidän kanssaan toimeen...ja jos tulenkin jotenkin vielä, niin en todellakaan halua tulla.

Poikkeuksena tosin on yksi, jonka kanssa olin vakavammin yhdessä ennen eroa. Siinä meni noin 3 kk, ennen kuin kykenin puhumaan edes normi tasolla hänen kanssaan ja nyt tosin olemme vaihtaneet jo henk koht asioita, kun luottamus kavereina on palannut välillemme. Mutta tuokin prosessi keski sen ½ vuotta melkein, milloin "moi" sanominen kun törmäiltiin oli ylitsepääsemätöntä.

Ja varsinkin kuin tietää, mitä tuo naikkonen on tehnyt sinulle, niin väitän että harva pystyy olemaan tuon jälkeen edes kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös