Mace kirjoitti:
Kaikilla on varmasti elämässään omat ongelmansa ja naisrintamallakin voi tulla joskus lunta tupaan. Eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa, että purkaa sisintään vaikkapa sitten keskustelupalstalle, jos se helpottaa omaa oloa eikä parempaakaan keinoa sillä hetkellä keksi. Kaikki aiempi huomioon otettuna komppaan ilman muuta Kaivantoa ja mielestäni on todella huvittaa kuulla juuri sinun vittuilevan toiselle tämän naisasioiden takaiskuista ja tilityksistä. Vitsiksihän sen toki tarkoitit, mutta se oli todellakin sangen mauton sellainen. Etkä sitten edes ymmärtänyt möhläystäsi, vaan yritit turhaan pelastaa "maineesi" ankealla vastineellasi, vaikka Kaivanto veti jo aivan napakymppiosuman vastapalloon. Sait siis juuri sitä, mitä kerjäsit.
Ei, en tarkoittanut vitsiksi. Eikä kyse ollut vittuilusta koskien ongelmien tilittämistä tai takaiskuja.
Lähinnä hain takaa sitä, että mielestäni tämä ketju on mitä mainioin foorumi käsitellä mieskunnan keskuudessa ikuista ongelmaa - naisia. Näistä täällä olleista tarinoista, elämäntilanteista ja niiden seuraamuksista. Siinä voi oikeasti oppia jotain.
Ja kokemusten jakaminen on hyvästä, voi saada kylmää ja objektiista palautetta ulkopuolisilta ja kenties oivaltaa jotain uutta omasta tilanteestaan/elämästä yleisesti.
Ehdottomasti tämä ketju on loistava paikka "tilittää" ja saada vastauksia kirjoitukselleen, olen näin toiminut itsekin ja se on helpottanut jopa joskus omaa oloa.
Kysymys onkin siitä, että etkö esimerkiksi Sinä näe eroa siinä, että "tohtori#4"/"Pärde"/kukavaan käy täällä kertomassa ongelmastaan kerran vuodessa ja siinä, että "Ted Raikas" kirjoittaa (kärjistetysti) joka toinen päivä, ettei kuulu mitään uutta ja samat vanhat lätinät. Ei millään pahalla, mutta mielestäni jossain kohtaa viestistä loppuu sisältö, ja vastauksetkin ovat sitä samaa "kyllä se siitä" -muminaa.
Summa summarum, en itse näe minään itseisarvona kirjoittaa tähän ketjuun jatkuvalla syötöllä, mutta seuraisin mielelläni hyvää keskustelua täällä. Ja siihen ei oman näkemykseni mukaan kuulu jatkuva sama vanha jauhaminen.
Toki en ole mikään palstapoliisi, eikä moderointi kuulu toimenkuvaani, kunhan otin kantaa tämän yhden suosikkiketjuni sisältöön.
edit: Olet aivan oikeassa, minun kommenttini oli täysin mauton ja asiaton, toisin kuin Kaivannon vastine, joka oli lähinnä humoristinen ja oivaltava.