Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Noh, itselläni oli edes sen aavistuksenomainen suhde naispuoliseen henkilöön juuri ala-asteella. Sellaista pientä kahdenkeskistä ihastumista kenties. Sitten se syystä tai toisesta, tässä liiemmin erittelemättä jäi ja muutuin itse umpimielisemmäksi ja jopa sellaiseksi että mietin suhteiden sun muiden olevan perseestä ja turhia ja että ne eivät ole minua varten. Tavallaan katkeroiduin vuosiksi. Noh, kului sitten tuollainen 12-13 vuotta vaan ja aloin muuttumaan, pikku hiljaa kehittyi tuota kykyä suuntautumaan ulospäin ja se poiki myös pieniä kokemuksia vastakkaisen sukupuolen läheisyydestä. Lopulta sitten se että vuosi takaperin tutustuin ihanaan tyttöön ja olen seurustellut nyt hänen kanssaan.Viestin lähetti Damien
Itse olen varmaan keskustellut vapaa-ajalla jonkun tytön/naisen kanssa viimeksi vuonna 94 (ala-asteen bileet) tai jotain, joten en millään tahdo uskoa että olisit samassa tilanteessa ollut. Olen siis paitsi mr nobody että sosiaalisesti erittäin rajoittunut.
Joku voi varmasti nauraa tälläisille asioille, mutta toisille ne on ankeaa arkea ja heille on oman heikon rypeytyneen itsetunnon ja muiden ongelmien vuoksi hankalaa lähestyä järkevästi ja ennakkoluulottomasti vastakkaista sukupuolta ja tehdä tälläiseen henkilöön vaikutusta vieläpä. Se ei ole läpihuutojuttu ja se vaatii oikeanlaisen tilanteen, ajankohdan ja ihmisenkin että kaikki menee putkeen.
Itse olen valmis uskomaan että tuolla jossain on aina ihminen joka voi välittää juuri minusta. Tai sinusta. Tai kenestä tahansa. Meitä on joka lähtöön.
Juu, tiedän ettei tule. ja usko nyt vaan hyvä mies, kyllä minä olen käynyt vuosia läpi noita samoja ajatuksia, joten ei ne vieraita ole laisinkaan.
Tiedän ettei kukaan tule hakemaan minua kotoa. Mutta kun itse vihaan itseäni niin en pysty uskomaan että muutkaan voisivat minua rakastaa joten en edes uskalla lähteä "metsälle".
Noh... en voi tietysti sanoa että juuri sinä varmuudella tapaat jonkun joka on käänteentekevä elämässäsi, mutta pidän mahdollisena että ajatuksesi ja suhtautumisesi ympäristöön voi muuttua. Sitä kautta sitten syntyä tiiviimpiä suhteita toisiin ihmisiin. Se on aina mahdollista. Toivon sinulle kaikkea parasta, kaikki vie aina aikansa... Kyllä minä sen tiedän.