Naisasiat

  • 7 533 615
  • 26 611

scholl

Jäsen
vlad kirjoitti:
Henk.koht. en kuitenkaan ole tuomitsemassa ketään koska minulle on periaatteessa aivan sama kuinka tälle yhteiskunnalle loppujen lopuksi käy ja jatkuuko sukuni vai ei - jos mahdollisuus sen jatkamiseen tulee niin voi olla, että se jatkuu mutta mikään prioriteetti numero yksi se ei missään mielessä ole.

Niin koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Puhtaan itsekeskeisestä näkökulmasta ajateltuna kannattaa jatkaa, koska onhan imagoa oman nimen jatkuminen ja pojan hankkiminen. Ja puhtaan itsekeskeisesti ajateltuna mies voi elää osittain lapsensa kautta kun esim. n. 10 vuotta täytettyään poika on siinä iässä, että hänen kanssaan voi pelata futista, korista, käydä matseissa ja tehdä jonkinlainen harjoitusohjelma mitä tulee kirjallisuuteen perehtymiseen ja kieltenopiskeluun ja muuhun itsensä sivistämiseen. Toisaalta jos lapsen hankkiminen on jonkinlainen meriitti jonkun mielestä niin ehkäpä siinä on sellaista todellista metsästysfiilistä, joten puhtaan itsekeskeisesti ajateltuna voisi sanoa, että aika moni voisi olla kiinnostunut naisen saattamisesta raskaaksi, jos siitä ei voisi jäädä kiinni.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
HN kirjoitti:
Se nimenomaan on meriitti - puhtaasti biologiselta kannalta katsottuna lähes ainoa meriitti, jolla on oikeasti merkitystä. Kyllähän nyt suora vaikuttaminen lajin säilymiseen on tärkeydeltään ihan eri sarjassa melkein minkä tahansa muun asian kanssa.

Kuuden miljardin ihmisen kansoittamalla maapallolla ei liene mitenkään selvää, että yhden tai kahden tekeminen lisää edistää lajin säilymistä.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perustin oman ketjun tälle jaadajaadalle, jaadailkaa siellä jos haluatte. Puhutaan täällä jatkossakin vain ja ainoastaan naisista.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Meinaatko, että jokainen nainen kiristää miestä? Entä ne naiset, jotka eivät halua lapsia? Vai onko tilanne niin, että jos nainen on löytynyt niin sen jälkeen miehen pitäisi luopua omista arvoistaan ja näkemyksistään ja alistua naisen tahtoon?

Voi Scholl rakas.. ei. En todella sanonut noin. Hieman sisälukutaitoa.
Pointti oli se, että elämässä ei pitäisi vannoa koskaan tuollaisten asioiden nimiin. Tänä päivänä joku 19-vuotias jannu voi helposti sanoa, ettei halua ikinä lapsia tai vaihtoehtoisesti että haluaa niitä vähintään viisi ja että jokainen joka niitä ei halua on yhteiskunnan luopio. Voisi joskus olla vain ihan hyvä ottaa iisisti ja löytää ensin se nainen jonka kanssa niitä lapsia haluaa tai on haluamatta. Nämä perhe-kuviot kun pääsääntöisesti tuppaavat olemaan kahden kauppaa, ainakin miehille ( naisten kun on hieman helpompi niitä lapsia saada sitten vaikka yksinkin )
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
scholl kirjoitti:
Eikö naista voi olla vaikkei puuhastelisi perhettä? Siis oikeasti haloo.

Vastaan nyt sitten hieman myöhässä. Voi olla, ja sinkkukin voi olla rakastunut. En nyt oikein varmaan tajunnut mitä tarkoitat perhepuuhastelulla, mutta puhun elämän jakamisesta ihmisen kanssa, ja siihen kuuluu arkikin. Minusta perhe voi olla myös ilman lapsia.

Ei se Pariisissa reissaaminen rakkaan kanssa sulje pois sitä, että se kuorsaa tai piereskelee eli on myöskin ihminen. Sinä glorifioit naisen liian täydelliseksi. Sellaista ei olekaan. Oiskin helvetin tylsää jos itse olisin täydellinen tai rakas olisi täydellinen. Ei olisi kasvettavaa eikä mitään odotettavaa. Särmät ja ristiriidat luovat intohimoa, ei niitä tarvi liikaa tylsyttää.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
scholl kirjoitti:
Ei se lasten kasvattaminen sen ihmeellisempää touhua ole, vaikka sisältääkin vastuuta. Se menee siinä elämässä siinä sivussa, mutta ei ole niin tärkeätä puuhaa kuin esimerkiksi työ, vaan se sitoo paljon aikaa muilta merkittäviltä asioilta ja, jos ei ole organisaatiota niin se on hankalaa. Eli jos on iso villa ja henkilökuntaa niin sen pystyy varmasti hoitamaan ilman mitään ongelmaa.

Sinut on ilmeisesti kasvattanut henkilökunta, ei biologiset vanhemmat, jotka ovat ilmeisesti hoitaneet vain työtään ja jälkikasvusta on tullut tuollainen pelle.

Sen verran paksua tuubaa tulee taas kerran.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
Perustin oman ketjun tälle jaadajaadalle, jaadailkaa siellä jos haluatte. Puhutaan täällä jatkossakin vain ja ainoastaan naisista.
No, no. Ei se, että sinua ei joku asia kiinnosta, tee siitä jaadajaadaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
sampio kirjoitti:
No, no. Ei se, että sinua ei joku asia kiinnosta, tee siitä jaadajaadaa.
Kyllä se kiinnostaa, mutta ei tässä ketjussa ja loputtomiin saakka kehää kiertäen. Se siitä. Viimeinen kommentti täällä ns. tähän aiheeseen. No harm done.
 

scholl

Jäsen
mtmela kirjoitti:
Vastaan nyt sitten hieman myöhässä. Voi olla, ja sinkkukin voi olla rakastunut. En nyt oikein varmaan tajunnut mitä tarkoitat perhepuuhastelulla, mutta puhun elämän jakamisesta ihmisen kanssa, ja siihen kuuluu arkikin. Minusta perhe voi olla myös ilman lapsia.

Perhepuuhastelu on lasten hankkimista. Nimenomaan puuhastelu. Itse en koe, että voi olla perhe, jos ei ole lapsia. Silloin on pariskunta.
 

scholl

Jäsen
mjarkko kirjoitti:
Sen verran paksua tuubaa tulee taas kerran.

Voisitko perustella? Turha tulla heittämään ihan sairasta kommenttia ilman perusteluita. Me muut sentään pyrimme keskustelemaan jonkinlaisin argumentein.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
scholl kirjoitti:
Voisitko perustella? Turha tulla heittämään ihan sairasta kommenttia ilman perusteluita. Me muut sentään pyrimme keskustelemaan jonkinlaisin argumentein.

Koska et ole koskaan asunut kenenkään kanssa naispuoleisen kanssa yhdessä oikeassa seurustelusuhteessa niin turha tulla kertomaan Lopullisia Totuuksia parisuhde- ja naisasioista.

Vai mitenkä, Dr. Scholl? http://www.drscholls.com/
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
teemu_s kirjoitti:
Koska et ole koskaan asunut kenenkään kanssa naispuoleisen kanssa yhdessä oikeassa seurustelusuhteessa niin turha tulla kertomaan Lopullisia Totuuksia parisuhde- ja naisasioista.
[/url]

Tähän soppaan ei varmaankaan kannattaisi laittaa lusikkaansa, mutta laitan kuitenkin, ihan kiusallanikin.

Scholl tuskin, sikäli kun minä itse ymmärrän, ei lauo mitään Lopullisia Totuuksia. Hän toteaa itselleen parhaan elämäntavan juuri nyt. Aiemmin on todennutkin, ettei hänkään tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Itselleni on täysin sama, onko ihmisillä pentuja. Se ei minun silmissäni tee sinusta sen parempaa tai huonompaa ihmistä. Ei myöskään se, haluaako niitä lapsia edes. Ja jos nyt juuri toteaa, ettei lapsia halua, niin maailmalla ja mielipiteillä on tapana muuttua. ”Eilliset typerät mielipiteeni eivät minua kiinnosta”, sanoi muuankin Sorsa (vaikka en demari olekaan, niin joskus niiltäkin tulee ihan fiksuja suustaan).

Se, millä on oleellista merkitystä, on yksinkertaistettuna: jos olette niitä lapsia hankkineet/saaneet, muistakaa siinä tapauksessa vastuunne. Onneksi useimmat myös sen tekevät. En ymmärrä, miksi ihminen arvostellaan sen perusteella onko jälkikasvua vai ei. Tai haluaako lapsia vai ei. Ei siinä ole itsekkyydestä ole kysymys.

Itse en koskaan ole lapsia halunnut. Siinä mielessä onnellinen olotila, koska en lapsia edes voisi saada. Voin vain kuvitella fiilikset, jos lapsia haluaisin ja niitä kun ei ole tulossa. Onneksi on lähipiiriin siunaantunut kaksi aivan mahtavaa kummityttöä, joiden kasvatuksesta olen erittäin mielelläni osaltani vastuussa. Minulle henkilökohtaisesti lapset ovat sopivasti annosteltuna oikein hyvä lisä elämään.
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On hiukan ketju luisunut sivuraiteille. Eikä vähiten siitä syystä, että eräs arjalainen täällä latelee mielipiteitään ketjussa, jolle hänellä on erittäin vähän annettavaa.
Hänen yleiset mielipiteensä kun edustaa alle promillen luokkaa valtaväestön mielipiteistä. Kaveri haukkuu muita dorkiksi, mutta on itse niin dorka ettei tajua mennä keskustelemaan ketjuihin, joissa hänen mielipiteensä eivät herätä enemmistössä oksennusreaktiota. Esimerkiksi Hifkin sentteritilanteen pohtiminen voisi sopia hänelle paljon paremmin. Fiksuutta on tajuta, koska kannattaa osallistua keskusteluun ja koska olla hiljaa..vapaan puolelta ei taida montaa ketjua löytyä, jossa kyseinen jamppa ei herättäisi hilpeyttä/sääliä/vitutusta. Ehkä siitä kannattaisi omat johtopäätökset vetää.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ted Raikas kirjoitti:
Pitkä matka mihinkään toki vielä, mutta lupauksia herättävää. Pitää vaan edetä maltillisesti ja järkevästi.

Muutaman viikon päästä tietää vähän paremmin, kunhan tapaan tämän henkilön eräässä tapahtumassa.

Tässähän vähän jännittää, mutta jalat maassa nyt Ted Raikas ja jäitä hattuun. =)

Mitenkään henkilön aiempaan kirjoitustuotantoon tai mihinkään muuhunkaan yhteyteen liittämättä kommentoin nyt vain ja ainoastaan tätä yhtä viestiä ja tapausta:

Viikkokausia ennalta sovitut tapaamiset on hyvin vaikea hoitaa niin, että siitä oikeasti mitään tulisi. Itselläni homma katkesi aikoinaan aina siihen, että vaikka perussupliikki oli hallussa ja päällepäin ilta näyttikin menevän ihan ok, olimme yleensä eri lähtökohdista liikkeellä. Lisäksi noissa tilanteissa ei kertakaikkiaan voi rentoutua, toisin kuin spontaaneissa tilanteissa joille ei etukäteen ole asettanut päämääriä tai paineita.

En tietenkään voi väittää etteikö tuo toimisi ikinä, mutta ainakin itselleni etukäteen suunnitellut tilanteet ovat aina olleet niitä kaikkein vaikeimpia.

Ja nyt kun vastaat, ettet tietenkään suunnittele, valmistaudu tai muutenkaan mieti tuota tapahtumaa, niin voin jo etukäteen sanoa: en usko.

Onnea kuitenkin tämänkertaisen ihastuksen kohteesi kanssa, Tedille jos kelle toivoo onnea näissä asioissa varmasti lisäkseni jokainen, joka tätä ketjua yhtään on lukenut.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Tulppu kirjoitti:
Viikkokausia ennalta sovitut tapaamiset on hyvin vaikea hoitaa niin, että siitä oikeasti mitään tulisi. Itselläni homma katkesi aikoinaan aina siihen, että vaikka perussupliikki oli hallussa ja päällepäin ilta näyttikin menevän ihan ok, olimme yleensä eri lähtökohdista liikkeellä. Lisäksi noissa tilanteissa ei kertakaikkiaan voi rentoutua, toisin kuin spontaaneissa tilanteissa joille ei etukäteen ole asettanut päämääriä tai paineita.
Eiköhän tuo ole aika henkilökohtaista. Itselläni ei ole ainakaan koskaan ollut mitän ongelmia tälläistenkään treffien suhteen. Etukäteensuunnittelulla voi helposti tehdä oikeasti unohtumattomat treffit. Jos ihmiset ovat eri lähtökohdista liikkeellä, ei ole varmaankaan mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kauan ennalta tapaaminen on sovittu.
Tulppu kirjoitti:
En tietenkään voi väittää etteikö tuo toimisi ikinä, mutta ainakin itselleni etukäteen suunnitellut tilanteet ovat aina olleet niitä kaikkein vaikeimpia. Ja nyt kun vastaat, ettet tietenkään suunnittele, valmistaudu tai muutenkaan mieti tuota tapahtumaa, niin voin jo etukäteen sanoa: en usko.
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että treffit olisivat jotenkin hirvittävän jännittävä asia. Minä en kyllä ole koskaan treffejä pahemmin jännittänyt - olen yrittänyt nauttia tästä tapahtumasta. Valmistautuminen ja panikoituminen ovat eri asioita. Vaikka valmistautuisit treffeille suunnittelemalla mitä teette, syötte ja minne menette katselemaan kaupungin valoja niin se ei ainakaan itselleni ole koskaan johtanut mihinkään vaikeaan tilanteeseen vaan hauskoihin treffeihin. Jos on alttiutta jännittämiseen niin ehkäpä kannattaa käydä useammin treffeillä erilaisten ihmisten kanssa. Jos ei pysty itse treffeistä nauttimaan niin miten ihmeessä se toinen henkilökään pystyy ihastumaan sinuun - ilo ja onnellisuus on tarttuvaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulppu kirjoitti:
Viikkokausia ennalta sovitut tapaamiset on hyvin vaikea hoitaa niin, että siitä oikeasti mitään tulisi.
Voihan se niinkin olla. Tässä tapauksessa vaan on niin, että kyseinen henkilö asuu hieman kauempana Suomessa ja on saapumassa samaan tapahtumaan kuin allekirjoittanut ja kun kerran ollaan oltu tässä yhteyksissä ja muutenkin, mikä hienointa, löytyy myös varsin yhteneväinen musiikkimakukin, niin mikä jottei?! Tavallaan tuo ennaltasopiminen tulee aika luonnollisesti kuvioon kun tapahtumasta kyse. Eli ei ehkä ns. normaali treffitilanne, tässä on ehdottomasti vahvuutena se, että ei tarvitse keksimällä keksiä tapaamispaikkaa ja ajankohtaa, vaan se on jo luontevasti valmiina. Molemmat tykkää. Ei paha lähtölaukaus välttämättä tuossa mielessä.

Ja nyt kun vastaat, ettet tietenkään suunnittele, valmistaudu tai muutenkaan mieti tuota tapahtumaa, niin voin jo etukäteen sanoa: en usko.
Niin, eli onhan sitä toki suunniteltu ja valmistaudutaan, mutta sen näkee onko se haitaksi vai ei. Jätän toki tapani mukaan monia asioita ihan sattumanvaraan, niin on yleensä mukava. Asiat menee omalla painollaan.

Onnea kuitenkin tämänkertaisen ihastuksen kohteesi kanssa, Tedille jos kelle toivoo onnea näissä asioissa varmasti lisäkseni jokainen, joka tätä ketjua yhtään on lukenut.
Kiitän, mutta en mielestäni nyt ole mitenkään poikkeuksellinen sellainen, kelle onnea toivoo. Eiköhän ihan jok'ikinen ansaitse onnensa toisen ihmisen kanssa. =)

Tässä kuitenkin kaikki on ihan alkutaipaleella ja salaperäisyyden verhossa, joten ei tuuleteta eikä paineta päätä alas.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Flu kirjoitti:
Minä en kyllä ole koskaan treffejä pahemmin jännittänyt - olen yrittänyt nauttia tästä tapahtumasta. Valmistautuminen ja panikoituminen ovat eri asioita. Vaikka valmistautuisit treffeille suunnittelemalla mitä teette, syötte ja minne menette katselemaan kaupungin valoja niin se ei ainakaan itselleni ole koskaan johtanut mihinkään vaikeaan tilanteeseen vaan hauskoihin treffeihin.

Itse olen sen verran jännittäjätyyppiä että ylenpalttinen suunnitteleminen saa aikaan lähinnä paniikkireaktiota muistuttavan (tosin onneksi vain pääni sisäisen) myrskyn. Tosin eipä tässä nyt toivottavasti ole enää tässä elämässä treffejä tiedossa joten mitäpä tätä jauhamaan. Aiheeseen otin kantaa siksi, että tunnistin itseni tuosta Teddyn kirjoittamasta treffien odottamisesta, ja kerroin kuinka itselleni on joskus vastaavassa tilanteessa käynyt.

Niin - eikä jännittäminen muuten ole mikään heikkous.
 
K

kiwipilot

mjarkko kirjoitti:
Sinut on ilmeisesti kasvattanut henkilökunta, ei biologiset vanhemmat, jotka ovat ilmeisesti hoitaneet vain työtään ja jälkikasvusta on tullut tuollainen pelle.

Sen verran paksua tuubaa tulee taas kerran.

Ei tätä schollia kannata ottaa vakavasti, trolli mikä trolli. Monet hyvät naurut olen herran ansiosta nauranut eli keep up the good work!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Loistavaa, että tämäkin ketju on saatu entiseen loistossa. Ei aikaakaan, kun 80% ketjun viesteistä on erään pääkaupunkiseutulaistuneen alaikäisistä pitävän haaveilijan tilitystä siitä, kun ei ketään naista löydy, mutta ei kuitenkaan ihan ketä tahansa elämänkumppaniksi huolisikaan. Ai niin, ja nyt on oltu viestein yhteyksissä yhteen sun toiseen ja lupaavalta näyttää, mikä jottei. Parin päivän sisällä sydäntäriipivä tunnustus: "se haluskin olla vaan kaveri, mikseimuakukaanhuoli".

Scholl, tuu takaisin!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pärde kirjoitti:
Ei aikaakaan, kun 80% ketjun viesteistä on erään pääkaupunkiseutulaistuneen alaikäisistä pitävän haaveilijan tilitystä siitä, kun ei ketään naista löydy, mutta ei kuitenkaan ihan ketä tahansa elämänkumppaniksi huolisikaan.
Oletan, että tuo on pitkälti vitsi, mutta hipoo siinä ihan mauttomuuden rajoilla. Sallittakoot sinulle silti, olethan sellainen veijari. Osin olen itse tosin tämän soppani keittänyt, eli siltä pohjalta sitä kai saa välillä mitä tilaakin.

Mitä taas tulee tähän naiseen, jonka lähitulevaisuudessa tapaan, niin hän ei todellakaan ole alaikäinen, eikä edes teini enää, joten ikävä tuottaa pettymys sinulle! ;)

Hyviä vointeja Pärdellekin!
 

Kaivanto

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Loistavaa, että tämäkin ketju on saatu entiseen loistossa. Ei aikaakaan, kun 80% ketjun viesteistä on erään pääkaupunkiseutulaistuneen alaikäisistä pitävän haaveilijan tilitystä siitä, kun ei ketään naista löydy, mutta ei kuitenkaan ihan ketä tahansa elämänkumppaniksi huolisikaan. Ai niin, ja nyt on oltu viestein yhteyksissä yhteen sun toiseen ja lupaavalta näyttää, mikä jottei. Parin päivän sisällä sydäntäriipivä tunnustus: "se haluskin olla vaan kaveri, mikseimuakukaanhuoli".

Voi kun vielä saisimme erään stadilaisen ensin lässytys-spämmäämään siitä, miten hän on löytänyt ensimmäisen tyttöystävänsä 20 vuoteen ja miten ihanaa nyt on maata sylikkäin sängyllä, ja sitten pillitys-spämmäämään siitä, miten entinen tyttöystävä lähetti ilkeen textarin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Wau, ihania uusia termejä olet kehitellyt. Mitä ne tarkoittavat? Olen joka tapauksessa todella otettu, että olet noin heikosti paneutunut pari vuotta vanhoihin asioihini. Jatka ihmeessä samaa rataa, hyvin Sä vedät.
 

Kaivanto

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Wau, ihania uusia termejä olet kehitellyt. Mitä ne tarkoittavat? Olen joka tapauksessa todella otettu, että olet noin heikosti paneutunut pari vuotta vanhoihin asioihini. Jatka ihmeessä samaa rataa, hyvin Sä vedät.

Kun et kerran laatuun näemmä panosta niin olisit nyt sitten yrittänyt edes määrällä sumuttaa huomion pois siitä koomisesta ristiriidasta, että kritisoit jotakuta muuta tilityksistä, vaikka vedit itse tässä ketjussa aikanaan suorastaan megalomaanisen saippuaoopperan.
 

Mace

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Wau, ihania uusia termejä olet kehitellyt. Mitä ne tarkoittavat? Olen joka tapauksessa todella otettu, että olet noin heikosti paneutunut pari vuotta vanhoihin asioihini. Jatka ihmeessä samaa rataa, hyvin Sä vedät.

Kaikilla on varmasti elämässään omat ongelmansa ja naisrintamallakin voi tulla joskus lunta tupaan. Eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa, että purkaa sisintään vaikkapa sitten keskustelupalstalle, jos se helpottaa omaa oloa eikä parempaakaan keinoa sillä hetkellä keksi. Kaikki aiempi huomioon otettuna komppaan ilman muuta Kaivantoa ja mielestäni on todella huvittaa kuulla juuri sinun vittuilevan toiselle tämän naisasioiden takaiskuista ja tilityksistä. Vitsiksihän sen toki tarkoitit, mutta se oli todellakin sangen mauton sellainen. Etkä sitten edes ymmärtänyt möhläystäsi, vaan yritit turhaan pelastaa "maineesi" ankealla vastineellasi, vaikka Kaivanto veti jo aivan napakymppiosuman vastapalloon. Sait siis juuri sitä, mitä kerjäsit.
 

markka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihme kyllä, uskollinen tyttöystävä jonka kanssa asun yhdessä. Eikä tule edes usein riitaakaa. Kyllä jokainen teistä löytää kumppaninsa jos edes viitsii tehdä asialle jotain eikä vain murjottaa kotona kun ei tule pesääkää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös