scholl kirjoitti:Eli voisi laittaa tilaukseen yhden suhteen Tukholmasta. En vain tiedä, mistä tilaisi.
Malmskillnadsgatan. Ja tippi oli ilmainen..-;)
scholl kirjoitti:Eli voisi laittaa tilaukseen yhden suhteen Tukholmasta. En vain tiedä, mistä tilaisi.
tohtori4 kirjoitti:Mitä muuta voin enään tehdä, kun erota. Viisaita(ja vähemmän viisaita myös) neuvoja kaivataan nyt todella!
tohtori4 kirjoitti:Eli tapasin tuossa kesällä yhden kivan tytön, joka asuu Helsingissä ja ikää hänellä on 17-vuotta(vuoden minua nuorempi). No hän vaikutti mukavalta ja meillä synkkasi hyvin...
spertti kirjoitti:A - Työkavereihin ei kosketa
B - Kyseinen naisimmeinen on varattu, joten toisten apajille ei lähdetä.
avatar kirjoitti:Työkaveri on paha. Jos homma kusee niin vois kusta koko duunin ilmapiiri tai siis kuseekin. Eli siinä mielessä työkavereihin tosiaan ei pitäisi koskea.
Varattu on myös sellainen, että niihin ei pitäisi koskea. Koska vituttaahan se itseäänkin jos joku hinuri olisi omaa muijaa vokottelemassa. Kirveellähän siinä pitää mennä kommentoimaan. Lumihanki vain puuttuu. Erhe tapahtui jo vaimon puolesta. Nojoo.
Mutta siis molemmat juttuja, jotka mättävät. Ymmärrän jos on työkaveri. Varattu työkaveri ei. Itse, vaikka tiedänkin, että asia ei ole näin yksioikoinen, niin aina ajattelen, että varattu jos nyt pettää minun kanssani, niin voi pettää myöskin minua. Piste.
avatar kirjoitti:Varattu on myös sellainen, että niihin ei pitäisi koskea. Koska vituttaahan se itseäänkin jos joku hinuri olisi omaa muijaa vokottelemassa. Kirveellähän siinä pitää mennä kommentoimaan. Lumihanki vain puuttuu. Erhe tapahtui jo vaimon puolesta. Nojoo.
Tarkoittavatko hölmöys ja lestadiolaisuus (otaksun nimityksen sisältävän ylipäätään uskovat) tässä tapauksessa samaa? Jos eivät tarkoita, sitten ei ole ongelmaa, mutta muussa tapauksessa mulle tulee mieleen ainakin kolme omaan lähipiiriin kuuluvaa pariskuntaa, jotka aloittivat touhunsa alle parikymppisinä. Kaikki ovat vieläkin yhdessä; ensimmäisellä yli 20 vuoden, toisella hiukan alle 20 vuoden ja kolmannellakin reilun neljän vuoden matka takanaa. Ei tuollaisia vuosimääriä jaksaisi, jos fiilis elämättömästä nuoruudesta ahdistaisi rinnassa. Ei toimiva parisuhde tapa omaa elämää, päinvastoin siihen kuuluu reilusti myös omaa aikaa ja omia juttuja.avatar kirjoitti:Ei tuon ikäisenä vielä vakiinnuta. Ne, ketkä niin tekee ovat joko lestadiolaisia tai vain hölmöjä. Piste.
Snakster kirjoitti:Tästä olen eri mieltä. Minusta sinkkumies ei ole vastuussa toisten parisuhteesta. Jos nainen haluaa hyppiä vieraissa, niin kyllä vierasta löytyy; ei se ole kenenkään miehen tehtävä arvioida voiko sellaiselle naiselle antaa vai ei.
sampio kirjoitti:Kunhan avauduin.
avatar kirjoitti:Niin. Se nyt vaan on niin, että koska itse tosiaan vetäisin sinua kirveellä takaraivoon jos olisit muijani peräaukossa viistoistasenttiä myöten minun makkarissani, niin siksi en sitä myöskään itse tekisi, koska en syyttäisi jos saisin kirveen sinun käsistäsi siihen hypotalamuksen kohdalle jos itse niin tekisin. Joten en tee. Näkemyseroja. Nää on niin näitä.
spertti kirjoitti:A - Työkavereihin ei kosketa
B - Kyseinen naisimmeinen on varattu, joten toisten apajille ei lähdetä.
Eikö olisi kuitenkin syytä pysähtyä miettimään, mitkä henkilön motiivit ovat? Jos kyseessä on hetkellinen halu, voi harkinnan pettäessä sysätä muuten onnellisen parisuhteen tuhoon melaansa heiluttelemalla. Tosin tässä tapauksessa kai parisuhteessa on jotain vikaa, kun nainen on piirittänyt uhriaan jo pidempään. Mutta siis noin yleisesti ottaen kehottaisin sinkkuja miettimään hetken ennen peitsen paljastusta tai haarojen levittämistä, olinpa kuinka kukkahattu tahansa.Snakster kirjoitti:Tästä olen eri mieltä. Minusta sinkkumies ei ole vastuussa toisten parisuhteesta. Jos nainen haluaa hyppiä vieraissa, niin kyllä vierasta löytyy; ei se ole kenenkään miehen tehtävä arvioida voiko sellaiselle naiselle antaa vai ei.
Kyllä paitsi, jos nykyinen suhde on karilla ja/tai mies on sellainen, jota ei kertakaikkiaan kestä.1Timer kirjoitti:etta jos han nyt kay muiden kanssa "kaljoilla", niin han tulee kaymaan silloinkin kun te olette yhdessa. Noi on aina suuntaa-antavia juttuja naisissa/miehissa.
scholl kirjoitti:Kyllä paitsi, jos nykyinen suhde on karilla ja/tai mies on sellainen, jota ei kertakaikkiaan kestä.
1Timer kirjoitti:Yksi neuvo: sina olet 18 ja tytto (ei nainen!) on 17 ja kuukauden paasta alatte olemaan vakavissanne...
Niin... se neuvo: ottakaa iisisti!! Teilla ole mitaan kiiretta. Vakavista asioista kannattaa alkaa puhua vasta vanhemmalla ialla. Nyt teidan pitaa nauttia vapaudestanne ja nuoruudestanne. Jos se ei toiselle kay, niin highway, vai miten se sanonta menee...? Turha alkaa pilaamaan elamaa ja turhauttaa itseaan noin nuorena.
Dtzsiisus kun ajattelee mista itse olis jaanyt paitsi tassa elamassa, jos olis ruvennut vakavoitumaan jonkun kanssa 18-vuotiaana... Huh huh!
Tsemia!
scholl kirjoitti:Älä anna periksi, sillä jos kerran luovut periaatteistasi, on tulevaisuus negatiivinen kannaltasi.
En minäkään. Ja hyvä juttu, että tajusin tämän aikoinani. Parasta on, kun suhteen aloittamiseen sisältyy harkintaa, oli sitten 20 tai 60 vuotta.avatar kirjoitti:Itse en missään nimessä olisi 18-vuotiaana ollut valmis mihinkään ns. oikeaan suhteeseen.
1Timer kirjoitti:Miksei ole sitten jattanyt miestaan? Miksi roikkuu (epatoivoisesti?) suhteessa ja kay muiden kanssa ulkona?
scholl kirjoitti:Yhteinen kämppä, yhteiset rahat, yhteiset lapset...?