Naisasiat

  • 7 535 358
  • 26 611

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Välimatka on ja pysyy vielä jonkin aikaa, mutta johan alkaa elämä kuitenkin voittamaan.

On aina vain mahtavampaa kuulla toisen ääntä tai nähdä. Kun on erossa ymmärtää, ettei se toinen ihminen olekaan itsestäänselvyys, vaan osaa arvostaa aivan eri tavalla. Tämä välimatka on sellainen, ettei edes joka viikko viitsi matkustaa, mutta pääasia, että tietää toisen odottavan siellä jossain. Ja onneksi luottamus on molemmin puolin täydellinen.

Onkohan mikään parempaa kuin kuulla, että toinen ihminen rakastaa sinua? Noihin sanoihin ei vain kyllästy koskaan. Elämä on joskus aika hienoa. Jopa helkkarin hienoa.
 

scholl

Jäsen
Olen nyt teidän juttuja lukiessa alkanut innostua tuollaisesta etäsuhteesta. Analysoin hieman asiaa ja tulin siihen tulokseen, että muualta Suomesta oleva tyyppi ei tule kysymykseen, koska a) en jaksa vierailla niissä paikoissa ja b) en ole kiinnostunut muista heimoista Suomen sisällä. Niinpä kysymykseen tulee vain ulkomaat. Ei ole aikaa mennä joka paikkaan, joten sen pitää olla sellainen, missä liikkuu muutenkin säännöllisesti. Niinpä Tukholma olisi sopiva, koska minulla on asunto siellä ja käyn aika usein. Kuitenkin pääasiassa oleilen Suomessa, joten ei tarvitse nähdä liian usein, joten voin keskittyä työhön, harrastuksiin ja viihteeseenkin.

Eli voisi laittaa tilaukseen yhden suhteen Tukholmasta. En vain tiedä, mistä tilaisi.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Olen taas vaihteeksi joutunut suhteeseen muijan kanssa, joka on täysin sekopää. Miten voi aina käydä näin!

Eli tapasin tuossa kesällä yhden kivan tytön, joka asuu Helsingissä ja ikää hänellä on 17-vuotta(vuoden minua nuorempi). No hän vaikutti mukavalta ja meillä synkkasi hyvin...ja aluksi suhde lähti seksi suhteesta liikkeelle välillämme. Sitten suhde "astui" astetta vakavemmaksi 1 kk jälkeen ja vaikka olin yrittänyt välttää mitään vakavia suhteita, jossa joutuu leikkimään kotia, niin taas vaan meikäpoika huomasi, että vakavassa ja täyspainoisessa suhteessa sitä ollaan liikkeellä.

Mutta se ei ahdistanut ja oikestaan tunsin oloni jopa ihan mukavalta suhteessa, sillä sain käydä kuitenkin viihteellä v-loppuisin ja pääosin emme tämän muijan kanssa nyhvänneet neljän seinän sisällä kotia leikkimässä...kaikki näytti niin täydelliseltä tältä osin. Sitten eräs aamu tämä muija pyysi minua hoitamaan hänen kanssaan serkkunsa(30 wee yksinhuoltaja) 3- ja 5-vuotiaita lapsia yhden pe-la välisenä yönä. Mutta olin jo kaverille lupautunut että lähden sinä iltana baariin, joten en voinut luonnollisesti suostua pyyntöön, sillä itse ainakin pidän suht koht tärkeänä, että pidän lupauksen, jota olen luvannut myös kaverille.

No se taas ei sopinut tälle neidille ja ilmi riita siittä syntyi, sitä paitsi en muutenkaan edes pidä lasten hoitamisesta. Olin jo muutenkin havainnut merkkejä siittä, että hän yrittää saada minut tossun alle, mm. puuttumalla harrastuksiini ja siittä keitä naispuoleisia kavereita saan nähdä ja keitä en. Siksi otinkin sitten jämäkämmän linjan, enkä ihan piruuttani suostunut niitä kararoita mennä hoitamaan, sillä vaikka sitä seurustelee, niin kaiketi sitä omaakin aikaa nyt pitää sentään olla.

No sitten alkoi kiristys seksistä, ja uhkaus oli tätä muotoa: Jos en tule leikkimään kotileikkiin isäpuolta, niin seksiä on kuulemma turha odottaa. Ja lisäksi kuulemma baareissa ramppaaminen saa jäädä ja v-loput pitäisi viettää neljän seinän sisällä hänen serkkunsa kakaroiden kanssa. Hänen serkkunsa sen sijaan saa rampata viihteellä, on kuulemma ansainnut sen. Tässä vaiheessa nousi vitutuskäyrä huippuunsa, miksi helvetissä minun täytyy hoitaa tyttöystäväni serkun kakaroita. Tähän totesin sitten tyttöystävälleni, ettei tohtori ota osaa tähän leikkiin, kun sännöt ovat näin epäreilut....ei tule kauppoja.

Tästä syntyikin taas vaihteeksi riita + mykkäkoulu ja eilen sitten kun homma ei ollut käytännössä edennyt mihinkään, päätin aloittaa lähestymisen ja sovinnon teon. Mutta eihän siittä tullut lasta eikä p*skaa, joten kysyin yksinkertaisen kysymyksen: Minä tai kakaroiden hoito, kumpaakin ei voi saada. Vastauksena tuli "molemmat"...niin naismainen vastaus taas.. :/ .

Nyt olen alkanut miettimään vaihtoehtona vakavasti eroa. En todellakaan ryhdy miksikään 17- vuotiaan lähihoitaja opiskelijan(opiskelee siis lähihoitajaksi) puudeliksi, jotakin rajaa sentään. Lisäksi olen miettynyt, minne se mukava ja puoleensa vetävä seurustelun alkuaikoina oleva tyttöystäväni on mennyt? Miksi tilalle on tullut sosiaalitanttamainen feministi pirttihirmu? Mikä vittu tätä naista vaivaa? En oikeasti haluaisi erota, sillä tiedän kuinka mukava ja puoleensavetävä tämä naishenkilö osaa olla.

Mitä muuta voin enään tehdä, kun erota. Viisaita(ja vähemmän viisaita myös) neuvoja kaivataan nyt todella!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tohtori4 kirjoitti:
Mitä muuta voin enään tehdä, kun erota. Viisaita(ja vähemmän viisaita myös) neuvoja kaivataan nyt todella!

Et mitään. Tämä nainen oli tyhjä arpa. It´s time to move on, kuten leffassa sanotaan.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yksi neuvo: sina olet 18 ja tytto (ei nainen!) on 17 ja kuukauden paasta alatte olemaan vakavissanne...


Niin... se neuvo: ottakaa iisisti!! Teilla ole mitaan kiiretta. Vakavista asioista kannattaa alkaa puhua vasta vanhemmalla ialla. Nyt teidan pitaa nauttia vapaudestanne ja nuoruudestanne. Jos se ei toiselle kay, niin highway, vai miten se sanonta menee...? Turha alkaa pilaamaan elamaa ja turhauttaa itseaan noin nuorena.

Dtzsiisus kun ajattelee mista itse olis jaanyt paitsi tassa elamassa, jos olis ruvennut vakavoitumaan jonkun kanssa 18-vuotiaana... Huh huh!

Tsemia!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
tohtori4 kirjoitti:
Eli tapasin tuossa kesällä yhden kivan tytön, joka asuu Helsingissä ja ikää hänellä on 17-vuotta(vuoden minua nuorempi). No hän vaikutti mukavalta ja meillä synkkasi hyvin...

Kuten tuossa jo vähän kommentoitiinkin niin tämähän oli "Naisasia"-ketju. Nojoo. Huono, mutta siis elä ota stressiä, kun teinirakkaudet teinirakkauksina ja sillä siisti. Senkus hengailet niiden tyttöjen kanssa. Ihan tosi. Ei tuon ikäisenä vielä vakiinnuta. Ne, ketkä niin tekee ovat joko lestadiolaisia tai vain hölmöjä. Piste.

Omasta kaukosuhteestani Tedille ja muille kiinnostuneille (:P) kerron huomenissa lisää. Nyt en väsymykseltä ja pieneltä kaljapöhnältä jaksa :)
 

scholl

Jäsen
Ei tuo tohtorin juttu kuulosta siltä, että muija sekopää olisi. Hän on vain väärässä seurassa. Pitää muistaa, että sosiaalialalla ihmiset ovat yleensä tekemisissä pääasiassa naisten kanssa ja ainakin hyvin feministisessä, vässykkäympäristössä. Niinpä jos ei ole vahva luonne, muuttuu heidän kaltaisekseen.

Lähihoitajaporukoissa lastenhoito voi olla yhtä normaalia toimintaa kuin Räikköselle auton ajaminen. Ja jos on koko päivän tekemisissä samanlaisen porukan kanssa niin voi olla vaikea palata todellisuuteen illalla. Mielestäni sinun pitää vain sanoa, ettet pidä lapsista. Kyllä jokaisen pitää kuulla totuus ja kestää se.

Miten joku voi sanoa, että joku joutuu kärsimään siksi, että joku toinen on ansainnut mennä ulos? Eikö jossain ole ihmisiä, jotka oikeasti pitävät lapsista ja ovat valmiita viettämään aikaa niiden kanssa korvausta vastaan. Siis tyttöjä tulee lapsenvahdiksi, jos saavat hieman fyrkkaa. Eikä se lastenvahtiminen ole niin vaativaa, että siihen kahta tarvitaan. Siis yksi riittää. Joka hankkii lapsia, kantaa siitä vastuun. Joko nysvää himassa tai hoitaa lastenhoidon. Ei siihen soppaan tarvitse syyttömiä mukaan vetää.

Lisäksi tuo seksillä kiristäminen on aivan naurettavinta oman oksan sahaamista. Sano, että jos seksiä ei tipu, menet huoriin. Käyhän se sellainenkin suhde, missä joudut panemaan muilla pelikentillä, jos nainen on frigidi.

Älä anna periksi, sillä jos kerran luovut periaatteistasi, on tulevaisuus negatiivinen kannaltasi.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilitänpä pienessä sievässä tänne tällaisen tarinan juuri kotiin saapuneena.

Olin siis juuri töiden jälkeen ottamassa muutaman oluen työkaverini ( naispuoleinen ) pyynnöstä. Tämä samainen naishenkilö on osoittanut kiinnostusta meikäläiseen viimeiset pari kuukautta, ja nyt siis tohti pyytää minut ulos muutamalle. Oikein mukava henkilö on kyseessä, ja ulkonäkökin on vähintäänkin tyydyttävä. Kaikki hyvin eikös juu?

NO KUN EI OLE:

A - Työkavereihin ei kosketa
B - Kyseinen naisimmeinen on varattu, joten toisten apajille ei lähdetä.

Olen koettanut käyttäytyä korrektisti, ja omasta mielestäni antanut ymmärtää etten olisi kiinnostunut, mutta jostakin syystä tämä touhu vain tuntuu menevän mutkikkaammaksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiristys ylipäätään parisuhteessa on sen merkki, että kaikki ei ole reilassa. Jos sitä alkaa esiintyä puolin ja toisin, olisi syytä ottaa aikalisä ja katsoa asiaa tarkemmin ja pohtia strategiaa uusiksi. En itse ainakaan kovin pitkään kiristämisiä jaksaisi katsella ja kuunnella. Ei vaan sovi minun maailmaani.

Kyllä asioiden pitäisi tapahtua luonnostaan ja kompromissein, ei millään kieroilulla.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
spertti kirjoitti:
A - Työkavereihin ei kosketa
B - Kyseinen naisimmeinen on varattu, joten toisten apajille ei lähdetä.

Työkaveri on paha. Jos homma kusee niin vois kusta koko duunin ilmapiiri tai siis kuseekin. Eli siinä mielessä työkavereihin tosiaan ei pitäisi koskea.

Varattu on myös sellainen, että niihin ei pitäisi koskea. Koska vituttaahan se itseäänkin jos joku hinuri olisi omaa muijaa vokottelemassa. Kirveellähän siinä pitää mennä kommentoimaan. Lumihanki vain puuttuu. Erhe tapahtui jo vaimon puolesta. Nojoo.

Mutta siis molemmat juttuja, jotka mättävät. Ymmärrän jos on työkaveri. Varattu työkaveri ei. Itse, vaikka tiedänkin, että asia ei ole näin yksioikoinen, niin aina ajattelen, että varattu jos nyt pettää minun kanssani, niin voi pettää myöskin minua. Piste.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
avatar kirjoitti:
Työkaveri on paha. Jos homma kusee niin vois kusta koko duunin ilmapiiri tai siis kuseekin. Eli siinä mielessä työkavereihin tosiaan ei pitäisi koskea.

Varattu on myös sellainen, että niihin ei pitäisi koskea. Koska vituttaahan se itseäänkin jos joku hinuri olisi omaa muijaa vokottelemassa. Kirveellähän siinä pitää mennä kommentoimaan. Lumihanki vain puuttuu. Erhe tapahtui jo vaimon puolesta. Nojoo.

Mutta siis molemmat juttuja, jotka mättävät. Ymmärrän jos on työkaveri. Varattu työkaveri ei. Itse, vaikka tiedänkin, että asia ei ole näin yksioikoinen, niin aina ajattelen, että varattu jos nyt pettää minun kanssani, niin voi pettää myöskin minua. Piste.

Samat ajatukset itsellä mielessä. Siksipä karkasinkin tänään kotiin vielä kun jotain päässä liikkui, ettei vain humalassa kontrolli petä. Hienoa, että jollain on samansuuntaisia ajatuksia. Liian usein tapaa ihmisiä, joiden ajatusmaailma kantaa seuraavat 12 tuntia eteenpäin =)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Varattu on myös sellainen, että niihin ei pitäisi koskea. Koska vituttaahan se itseäänkin jos joku hinuri olisi omaa muijaa vokottelemassa. Kirveellähän siinä pitää mennä kommentoimaan. Lumihanki vain puuttuu. Erhe tapahtui jo vaimon puolesta. Nojoo.

Tästä olen eri mieltä. Minusta sinkkumies ei ole vastuussa toisten parisuhteesta. Jos nainen haluaa hyppiä vieraissa, niin kyllä vierasta löytyy; ei se ole kenenkään miehen tehtävä arvioida voiko sellaiselle naiselle antaa vai ei.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
No laitetaan nyt ilmoille, kun Ted ilmestyi paikalle. Sinähän se kuitenkin olet tätä heti kommentoimassa, meidän traaginen amorin apulainen :P

Tasan kahden viikon kuluttua 3. päivä tai siis nyt jo 4. päivä olen neidin luona käymässä. Tällä haavaa menen sinne siis 3. päivä perjantai ja lähden 4. päivä. Miksi nämä järjestelyt ovat tällaisia, niin en ala tässä sen enempää anonyymiteetin vuoksi puimaan. Ja syy siihen, miksen mene aiemmin löytyy myöskin naisen duunista. En viitsi ainakaan nyt edes paikkakuntaa mainita, koska kyseisen ihmisen duuni on kohtuullisen julkinen. En minä itse oman henkilöllisyyteni puolesta ole mitenkään huolestunut. Itselleni se on ihan yksi ja sama, mutta naiselle ei.

Jokatapauksessa homma on aika raiteillaan. Tässä on viikon päivät joka päivä keskusteltu ja olin alkuviikosta ihan hermona, että miten tämä tästä etenee, kun kuitenkin oma historiani ei ole niitä kaikkein helpoimpia. Tämä on ehkä jollain tapaa aikamoinen onnenkantamoinen, että juuri hänenlaisensa inhimillinen ja solidaarinen persoona sitten ymmärsi myöskin minun historiani vaikeita asioita ja pahoja depressiokausia, mistä toki nyt on jo selvitty, mutta niistä on jäänyt jälkensä. Nyt on koulukin jo pikkuhiljaa loppusuoralla ja sen jälkeen olen vapaa muuttamaan mihin tahdon. Joten vaikka sitten neidin perässä, koska hänen työnsä luonne on hiukan pysyväisempi.

Jokatapauksessa tässä on vielä aikaa pari viikkoa siihen, että näemme seuraavan kerran enkä sen myötä varmasti tänne enää asiaa niin raportoi, mutta tuo tapaaminen on melko fataali, koska kuitenkin olen hänen luonaan yötä. Tämä ei tarkoita sitä, että pitäis tehdä niinsanotut "temput", mutta siis yleensäkin vietämme pidemmän ajan keskenään. Ollaan hyvin tietoisia monista asioista toisissamme, kun historiaa tunnetaan netin välityksellä jo kauemmin, mutta jotenkin tuntuu, että tuo viikonloppu kuitenkin on aika ratkaiseva. No aika näyttää ja raportoidaan tänne sitten lisää vielä jopa ennen sitä, jos jotain tulee. Nyt nukkumaa. Pari bisseä teki tehtävänsä :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
avatar kirjoitti:
Ei tuon ikäisenä vielä vakiinnuta. Ne, ketkä niin tekee ovat joko lestadiolaisia tai vain hölmöjä. Piste.
Tarkoittavatko hölmöys ja lestadiolaisuus (otaksun nimityksen sisältävän ylipäätään uskovat) tässä tapauksessa samaa? Jos eivät tarkoita, sitten ei ole ongelmaa, mutta muussa tapauksessa mulle tulee mieleen ainakin kolme omaan lähipiiriin kuuluvaa pariskuntaa, jotka aloittivat touhunsa alle parikymppisinä. Kaikki ovat vieläkin yhdessä; ensimmäisellä yli 20 vuoden, toisella hiukan alle 20 vuoden ja kolmannellakin reilun neljän vuoden matka takanaa. Ei tuollaisia vuosimääriä jaksaisi, jos fiilis elämättömästä nuoruudesta ahdistaisi rinnassa. Ei toimiva parisuhde tapa omaa elämää, päinvastoin siihen kuuluu reilusti myös omaa aikaa ja omia juttuja.

Jos oikein nipotetaan, en minä moittisi noita tuttujani kovin hölmöiksikään, kun jokaisessa parissa ainakin toinen on akateeminen ja vanhempien pariskuntien janarit ovat luoneet vielä vakuuttavan työurankin. Sen verran myönnyn, etten minä suosittele teiniavioliittoja, mutta itse ikä ei silti ole tärkein määrittävä tekijä sille, kuinka homma lopulta toimii.

Kunhan avauduin lapsellisuuttani.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Snakster kirjoitti:
Tästä olen eri mieltä. Minusta sinkkumies ei ole vastuussa toisten parisuhteesta. Jos nainen haluaa hyppiä vieraissa, niin kyllä vierasta löytyy; ei se ole kenenkään miehen tehtävä arvioida voiko sellaiselle naiselle antaa vai ei.

Niin. Se nyt vaan on niin, että koska itse tosiaan vetäisin sinua kirveellä takaraivoon jos olisit muijani peräaukossa viistoistasenttiä myöten minun makkarissani, niin siksi en sitä myöskään itse tekisi, koska en syyttäisi jos saisin kirveen sinun käsistäsi siihen hypotalamuksen kohdalle jos itse niin tekisin. Joten en tee. Näkemyseroja. Nää on niin näitä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
sampio kirjoitti:
Kunhan avauduin.

Joo. Kyllä siulla ihan pointti tuossa on. En kiellä. Itse vain ehkä vähän liiaksi avauduin siitä, että ihmiset sitoutuvat liian nuorena. Koska niin monesti tekevät. Avioeroja kun sitten tulee kaksvitosena ja vähän myöhemmin melkoisesti. En tahdo olla mikään moraalinvartija ja paskiainen. Itse en missään nimessä olisi 18-vuotiaana ollut valmis mihinkään ns. oikeaan suhteeseen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Niin. Se nyt vaan on niin, että koska itse tosiaan vetäisin sinua kirveellä takaraivoon jos olisit muijani peräaukossa viistoistasenttiä myöten minun makkarissani, niin siksi en sitä myöskään itse tekisi, koska en syyttäisi jos saisin kirveen sinun käsistäsi siihen hypotalamuksen kohdalle jos itse niin tekisin. Joten en tee. Näkemyseroja. Nää on niin näitä.

Niin kyllä minusta tuollaisessa tapauksessa vika on 100 % vaimon. Ei missään tapauksessa sen miehen, jolla ei sinun ja vaimosi suhteessa ole osaa eikä arpaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
spertti kirjoitti:
A - Työkavereihin ei kosketa
B - Kyseinen naisimmeinen on varattu, joten toisten apajille ei lähdetä.

Niin monesti on tullut lahdettya tyokaverien kanssa yksille eika ne viela mitaan pahoja keikkoja ole olleet. Mutta asiaan:

A - Kylla tyokavereihin saa koskea, jos on varma, etta kestaa jalkiseuraamukset. Siis pahimmillaan niin, etta joskus menette sitten samalla kyydilla aina toihin. Ja kee) jos ja kun tulee banat, niin kestaa olla samassa duunissa ex:n kanssa. Semminkin jos ja kun ex alkaa kaymaan ulkona viereisen loossin kundin kanssa. Jos naitten asioiden kanssa on sinut, niin siitta vaan. Itse en voinut kun pan... noh... bylss... eikun... naisken.... noh, antaa olla... niiden kanssa.

B - Sina et ole tassa se, joka kay ulkona toisten kanssa kun seurustelet. Ongelma on siis taman naisen. Teet vaan selvaksi, etta itse et haluaisi mutkistaa omaa elamaasi kovin paljoa nykyisesta, joten jatkamme tarinaamme kun olet vapaa. Onko nainen valmis siihen? Sen nakee sitten. Sinulla ei tuossa ole havittavaa. Naissa jutuissa pitaa kuitenkin muistaa viela se, etta jos han nyt kay muiden kanssa "kaljoilla", niin han tulee kaymaan silloinkin kun te olette yhdessa. Noi on aina suuntaa-antavia juttuja naisissa/miehissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Snakster kirjoitti:
Tästä olen eri mieltä. Minusta sinkkumies ei ole vastuussa toisten parisuhteesta. Jos nainen haluaa hyppiä vieraissa, niin kyllä vierasta löytyy; ei se ole kenenkään miehen tehtävä arvioida voiko sellaiselle naiselle antaa vai ei.
Eikö olisi kuitenkin syytä pysähtyä miettimään, mitkä henkilön motiivit ovat? Jos kyseessä on hetkellinen halu, voi harkinnan pettäessä sysätä muuten onnellisen parisuhteen tuhoon melaansa heiluttelemalla. Tosin tässä tapauksessa kai parisuhteessa on jotain vikaa, kun nainen on piirittänyt uhriaan jo pidempään. Mutta siis noin yleisesti ottaen kehottaisin sinkkuja miettimään hetken ennen peitsen paljastusta tai haarojen levittämistä, olinpa kuinka kukkahattu tahansa.
 

scholl

Jäsen
1Timer kirjoitti:
etta jos han nyt kay muiden kanssa "kaljoilla", niin han tulee kaymaan silloinkin kun te olette yhdessa. Noi on aina suuntaa-antavia juttuja naisissa/miehissa.
Kyllä paitsi, jos nykyinen suhde on karilla ja/tai mies on sellainen, jota ei kertakaikkiaan kestä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
scholl kirjoitti:
Kyllä paitsi, jos nykyinen suhde on karilla ja/tai mies on sellainen, jota ei kertakaikkiaan kestä.


Miksei ole sitten jattanyt miestaan? Miksi roikkuu (epatoivoisesti?) suhteessa ja kay muiden kanssa ulkona?

Heikko luonne/itsetunto, mielestani, siina tapauksessa.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
1Timer kirjoitti:
Yksi neuvo: sina olet 18 ja tytto (ei nainen!) on 17 ja kuukauden paasta alatte olemaan vakavissanne...


Niin... se neuvo: ottakaa iisisti!! Teilla ole mitaan kiiretta. Vakavista asioista kannattaa alkaa puhua vasta vanhemmalla ialla. Nyt teidan pitaa nauttia vapaudestanne ja nuoruudestanne. Jos se ei toiselle kay, niin highway, vai miten se sanonta menee...? Turha alkaa pilaamaan elamaa ja turhauttaa itseaan noin nuorena.

Dtzsiisus kun ajattelee mista itse olis jaanyt paitsi tassa elamassa, jos olis ruvennut vakavoitumaan jonkun kanssa 18-vuotiaana... Huh huh!

Tsemia!

Niin, en nyt ihan tuota "vakavassa ja täyspainoisessa suhteessa" ilmaisua tarkoittanut sillä, että kyseessä olisi mikään avioliiton vakavuusasteella oleva suhde. Vain lähinnä tuollainen löyhä lupaus, etten ihan kaikkea liikkuvaa nai kanasta tikapuihin, mikä eteen sattuu niin kauan kun seurustelemme(tai jos teen niin, en ainakaan jää siittä kiinni ;) ).

Ja olen kyllä yrittänyt hänelle sanoa, että en ryhdy kotia leikkimään tässä iässä, joten sen puolen kyllä se hänellä pitäisi hyvin olla tiedossa. Mutta kun ei vain mene neidin kalloon se :/ . Eli tarkotukseni on käydä viihteellä, ryypätä ja naida mahdollisimman paljon ja todellakin elää nuoruus kun kerta kerran elämässä sen vain voi elää :) .

scholl kirjoitti:
Älä anna periksi, sillä jos kerran luovut periaatteistasi, on tulevaisuus negatiivinen kannaltasi.

Tuo on kyllä ihan totta, jos nyt periksi annan niin kohta toden totta olen tossun alla sen jälkeen asteittain pahemmin vain. Eli taitaa ainut pois pääsy tilanteessa olla eroaminen, sillä tuskin tuo meno miksikään tuosta muuttuu....ei häntä saa muuttumaan varmaan enään millään sellaiseksi, mitä alkuaikoina oli :( . Uutta matoa siis koukkuun vain...

Ja kiitos vielä kaikille, jotka jaksoitte pohtia ongelmaani, ainakin tämä sen verran auttoi, että tietää nyt suurin piirtein mitä tehdä :) .
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
avatar kirjoitti:
Itse en missään nimessä olisi 18-vuotiaana ollut valmis mihinkään ns. oikeaan suhteeseen.
En minäkään. Ja hyvä juttu, että tajusin tämän aikoinani. Parasta on, kun suhteen aloittamiseen sisältyy harkintaa, oli sitten 20 tai 60 vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös