Eniten minua kuvottavat suomalaiset äärimokuttajat, jotka vaativat toisten kulttuurien puolesta ja loukkaantuvat toisten kulttuurien puolesta, vaikka näiden edustajat itse eivät välttämättä asiasta jaksaisi meteliä jatkuvasti nostaa.
Tämä betoniporsasepisodikin on tietääkseni ihan suomalaisten "ymmärtäjien"vaatimuksia, ei minkään muslimi/mamujärjestön vaatimus. Samoin suvivirsiä poistavat kouluista "suvaitsevat kotouttajat", joiden mielestä oma suomalainen kulttuuri on junttimaista ja loukkaavaa ja jotka haluavat suvivirsiä pois mamujen puolesta. Tämähän on itse asiassa käänteisrasismia, jossa yritetään suojella ja hyysätä toista ihmisryhmää eikä anneta heille päätäntävaltaa tai vastuuta. Halutaan pitää maahantulijat eksoottisina "mamuina", joiden puolesta pitää ajaa erilaisia asioita ja niputtaa kaikki tulijat samaan nippuun. Jos maahantulijoilta kysyttäisiin, niin aika moni heistä ei varmasti lähtisi esittämään mitään suvivirsien poistoa tai edes tajuaisi, että betonieste on betoniporsas.
Oma lukunsa ovat sitten nämä Vapaan Liikkuvuuden anarkisti-punaviherpiipertäjäaktivistit, joiden toiminta lähentelee rikollisuuden rajoja ja jopa terrorismia (viime vuonnahan oli näitä Pasilan junakeskuksien sabotaaseja sekä jopa pommiuhkaa Pasilan poliisiaseman liepeillä), ja jotka pyrkivät edesauttamaan romanialaisten ammattirikollisliigojen ja -sukujen juurtumista Suomeen. Se viimevuotinen Kalasataman leirikin oli kahden romanien mahtisuvun hallussa, ja niiden päämiehet antoivat luvan, kuka romani saa yöpyä ja kuka ei, vaikka alue oli näennäisesti Vapaan Liikkuvuuden aluetta. Kummisedät ovat jakaneet Helsingin eri sektoreihin, joissa on omat kerjääjänsä, ja tapahtuuhan sitä kaikkea muutakin jännittävää kuten ryöstöjä, varkauksia työmailta sekä taannoin jopa 16-vuotiaan "sukulaistytön" parittamista. Mutta kaikkihan on ilkeiden natsisikapäättäjien vika, joita Vapaan Liikkuvuuden pitää vastustaa!
Taannoisessa Helsingin mielenosoituksessa olivat mukana toki myös Vasemmistonuoret. Tämä muistuttikin jälleen kerran, miksi en ikimaailmassa Vasemmistoliittoa äänestäisi. Vaikka ikinä en kommunismia tue, niin arvostan kyllä omalla tavallaan vanhoja työläiskansan "duunarikommareita", jotka ovat paiskineet tehtaissa ja telakoilla koko ikänsä raakaa työtä ja jotka vaativat hyvinvoinnin kakkua jaettavaksi myös tavallisen kansan vähäosaisille.
Sen sijaan en arvosta vaan halveksin kaikkia näitä itse itsensä "älyköiksi" julistaneita yliopiston humanistisen tiedekunnan punavihervasureita ja "aktivisteja", jotka vauhkoavat marginaalivähemmistöjen puolesta ja opiskelevat vuosikausia jotain naistutkimusta ja sosiologian perusopintoja, kunnes valmistuvat työttömiksi maistereiksi tai päätyvät johonkin "kulttuurikeskus Kajsaan" tms. töihin käynnistämään jotain veronmaksajien rahoilla rahoitettua kynänpyöritys- ja hyysäysprojektia. Tämäntapaiset suvaitsemattomat suvaitsijat saavat näkemään punaista, ja punaisen kohdallahan kuuluu pysähtyä eikä kulkea sinne päinkään.