Ethän sinä sanantarkasti vaatinut niin, mutta asenne oli aika selvä, toki ymmärrän että nussit pilkkua minkä ehdit kun et muuten pärjää.
Kai se kertoo sinun suuresta epätoivosta jo kaiken kun sinun täytyy alkaa vetämään hatusta toisten sanomisia. Minä en missään vaiheessa VAATINUT kenenkään maastamuuttoa vaan KEHOITIN näin tekemään jos Suomen lait eivät miellytä. Näiden välillä on suuri ero jonka oletin sinunkin tajuavan. Oletin ilmeisesti liikaa.
Se että vedät jonkun taustani tähän vain alleviivaa siitä kuinka ala-arvoinen oikeastaan oletkaan.
Ajatus tuli mieleeni että suomen kieli ei ole sinun äidinkielesi ja siksi sinulla on niin suuria vaikeuksia näissä keskusteluissa. Ehkä se ei sitten johdu kielitaidosta vaan jostain ihan muusta, pahoittelut.
Vedäthän sinäkin tässä samassa viestissäsi asioita yhteen miten sattuu, miksei minulla olisi samaa oikeutta.
Mitä minä vedän yhteen? Konkreettisia esimerkkejä kiitos.
ps. sinänsä ihan hyvä että suoraan myönnät vetäväsi ihan hatusta näitä johtopäätöksiä. Se selittää paljon.
Siksi toisekseen, tämä on monikulttuurillisuus-ketju, on silkkaa hourailua väittää etteikö oma asenne maahanmuuttajiin heijastuisi jollakin lailla siihen mitä tähän ketjuun kirjoitetaan.
Lienee aika normaalia että omat ajatukset vaikuttaa siihen mitä kirjoittaa.
Duh.
Niin, mutta kun käsittelyssä on kaksi eri asiaa. Kak-si e-ri a-si-aa. Ihmisoikeudet ja eläinten oikeudet. Mahdatko ymmärtää eroa?
Etkö sinä nyt vieläkään ymmärrä että sillä ei ole mitään väliä kun puhutaan vanhojen perinteiden toimivuudesta nykymaailmassa, molemmissa tapauksissa niiden pitää kestää nykyaikainen tarkastelu.
Välimuoto ilmenee juuri siinä tullaanko aiheesta vaahtoamaan johonkin ketjuun vaiko ei. Välimuoto ilmenee siinä toimitetaanko jotakuta ajatuksen tasolla Israeliin vaiko ei. Välimuoto ilmenee siinä että minä näen asioissa välimuodot ja sinä et; tässä ero ihmisen ja eläimen välillä.
Mistäköhän sinä nyt puhut? Ketä ollaan toimittamassa Israeliin ja kenen tahosta? Sinä väität näkeväsi näitä välimuotoja, mitä ne ovat? Konkretiaa kiitos? Ihmisen ja eläimen ero lienee hieman kattavampi mutta ehkä sinä näet asiat juuri noin mustavalkoisesti.
Kosher-teurastuksella sinänsä on vähän tekemistä Suomen ja suomalaisen kulttuurin kanssa, mutta itse en ymmärrä miten tästä saadaan tällainenkin numero. Kuka tahansa suomalainen tekisi ulkomailla kaikkensa saadakseen noudattaa edes vähän omia kulttuurillisia tapojaan.
Voi hyvä luoja sentään, eihän tässä nyt ole siitä kysymys etteikö Suomessa saisi noudattaa omia kulttuurillisia tapojaan ollenkaan, kysymys on siitä että kuinka pitkälle Suomen pitää muokata lakejaan näiden tapojen takia.
Sinä lienet sitä porukkaa joka ymmärsi ja kannatti vaatimuksia poistaa sian muotoiset betoniesteet koska se kuulemma loukkasi muslimeita.