Ihmettelen asennetta että yhteiskunnan pitäisi antaa kaikki valmiina työpaikkoja myöden. Ei kantaväestöllekään anneta. Asunnonkin saavat muualta tulleet helpommin kuin oma väki. Kun Suomalaisia aikanaan lähti Amerikkaan, Kanadaan tai Ruotsiin niin aika pitkälti se oli niin että itse se piti työpaikka hankkia ei sitä kukaan sulle eteen tuonut. Tai joillekin varmaan Ruotsissa toi mutta syynä oli se että sinut haluttiin siihen eli tärkeä yritykselle ja se tarvitsi sinua. Sinulla oli annettavaa yritykselle. Tänäkin päivänä se on niin tai ainakin itsellä on ollut että itse se työpaikka pitää hankkia. Niin on pitänyt hankkia myös asunto, irtaimisto yms. Ei ole saatu avustuksia vaan pienestä palkasta ne on pitänyt säästää. Se on kumma että vain tietyistä maista on näitä työttömiä maahanmuuttajia kun taas tietyistä tuntuu että kaikki ovat tuottavassa työssä. Mutta ei sitä toisaalta kannata ihmetellä kun näissä monessa afrikan maassa miehet eivät tee kotimaassaankaan töitä vaan naiset tekevät myös miesten työt. Miehet pelaa noppapelejä, juo teetä ja käy välillä mielenosoituksissa kaduilla. Sitten jos siellä on muutama menestyvä valkoinen maanviljelijä kuten Etelä-afrikassa ja sen naapurimaissa niin niiltä otetaan maat pois ja annetaan viljelyksien tuhoutua kun ei osata itse viljellä. Aina puhutaan että Afrikka on niin köyhä mutta kyllä siellä toiset hyvin onnistuisi elää jos vaan kateelliset antaisivat.