Oudosti. Jostain syystä Jasmin Voutilaisen kuolema on pyörinyt päässä ja aiheuttanut ahdistusta viime päivät. Täysin tuntematon henkilö minulle, enkä ollut edes kuullut hänestä ennen kuin luin uutisen hänen kuolemastaan.
Sitä kutsutaan empatiaksi.
Oudosti. Jostain syystä Jasmin Voutilaisen kuolema on pyörinyt päässä ja aiheuttanut ahdistusta viime päivät. Täysin tuntematon henkilö minulle, enkä ollut edes kuullut hänestä ennen kuin luin uutisen hänen kuolemastaan.
Kohta 4 kk raittiina, eikä ole tehnyt mieli palata entiseen.Hyvin. Lopetin alkoholin käytön vuoden vaihteessa. Tuskin juon enää koskaan. Olipa kiva käydä baarissa selvin päin, siellä oli vitun hauskaa, eikä tänään ole krapulaa ja morkkista.
@ZayWest
Muijan äidillä todettu Alzheimer, mutta varhaisessa vaiheessa. Ennustan suuria vaikeuksia, jos mummo elää vielä pitkään.
Äidilläni oli Alzheimer ja olihan se jotenkin järkyttävää todeta, kuinka oma äiti pikku hiljaa poistui tästä tietoisesta maailmasta. Eniten minua jäi kaduttamaan, ettemme kerinneet puhua minua oman sairauteni kautta askarruttaneista asioista ennenkuin hän jo oli sen rajan tuolla puolen, ettei enää voinut.@ZayWest
Muijan äidillä todettu Alzheimer, mutta varhaisessa vaiheessa. Ennustan suuria vaikeuksia, jos mummo elää vielä pitkään.
Helvetin hyvin menee... ja siitä jo joku piilovittuilee palstalla. En välitä onneksi. Kesärinkikin tällä viikolla.Pitkästä aikaa on aikaa kysyä miten sulla menee?
Pitkästä aikaa on aikaa kysyä miten sulla menee?
Kyllä se konkurssi voi koskettaa ihan kaikkia tahoja, oli sitten kyseessä yksityishenkilö tai firma.Alkaa jo pikkuhiljaa hermostuttaa kun duunit loppuu kolmen kuukauden päästä, eikä uudesta ole hajuakaan. Jos ei löydy niin teen konkurssin. Vai voiko ykstiyishenkilö tehdä Suomessa konkurssia vai onko se yritysten etuoikeus?