Siis mistä ei ole enää ulospääsyä. Siis tyhjyydestä vai jostain muusta. Eikä tyhjyyden tunne ole minulle mitäin uutta ole. Olen kokenut sitä paljon. Ja paljon yrittänyt täyttää. Ehkä nyt olen löytänyt tasapainon.Olo on ollut tyhjä jo parin vuoden ajan. Nyt asiat ovat kuitenkin eskaloituneet siihen pisteeseen, että ulospääsyä ei taida enää olla.
Ajattelitko itseltäsi hengen ottaa? Se on lyhytnäköinen ratkaisu. Enkä tiedä onko se oikea jos sinulla on kuitenkin hyvä yhteys vanhempiisi. He varmaan olisivat sinulle tuki jos puhuisit olostasi. En siis tiedä tilannettasi vanhempiesi suhteen. Mutta yleensä he haluavat hyvää lapsilleen ja auttaa.Huomenna lupasin mennä vanhemmilleni kylään. Voi olla, että jää viimeiseksi kerraksi.
Sitäkin minä välillä mietin. Mutta viha itseään kohtaan on mahdollisuus tutkia omaa tuntojaan ja tekemisiään. Loppujen lopuksi voi löytyy jotain hyvääkin itsestä kun on paljon pahaa havainnut ja sitä tutkiskellut. Jokaisessa on varmaan jotain hyvää vaikka sitä on vaikea nähdä. Kuten minun on ollut.Miten ihminen voikin vihata itseään näin paljon.
Voimia sinulle @Taikakaulin. Myös sinulla on väliä.
Viimeksi muokattu: