Eipä tässä, pyörittelen peukaloita. Päivän duunit tuli tehtyä jo näiin vartti ennen työajan loppua. Aamulla vielä luulin, että tämä venyy huomisellekin, mutta nyt kävi näin.
Mikset sitten aloittanut huomisen töitä jo tänään, kysyis Orvon Petteri.
Eipä tässä, pyörittelen peukaloita. Päivän duunit tuli tehtyä jo näiin vartti ennen työajan loppua. Aamulla vielä luulin, että tämä venyy huomisellekin, mutta nyt kävi näin.
Koska aikaa oli se 15 min ja siirtyminen kohteeseen olisi vienyt 10 min. Toki, olisihan siinä viidessä minuutissa tieten jotain ehtinyt.Mikset sitten aloittanut huomisen töitä jo tänään, kysyis Orvon Petteri.
Minulla on paljon enemmän velkaa, ja ennakkoperinnön voimin olen ostanut jo kaksi asuntoa. Käsittääkseni voitin.Hyvin menee. Omin käsin olen raivannut tieni keskiluokkaisesta lapsuudesta absoluuttiseen kurjuuteen. Tyhjästä aloitin ja nyt on jo sata tonnia velkaa.
No ei mullakaan ole enää sataa tonnia velkaa, kunhan nyt pyöristelin ja dramaattisena efektinähän on hienompaa sanoa sata tonnia kuin 42196 euroa. Tai jotain.Minulla on paljon enemmän velkaa, ja ennakkoperinnön voimin olen ostanut jo kaksi asuntoa. Käsittääkseni voitin.
Toki jos muuttaisin johonkin böndelle, niin talous olisi ihan toisenlainen. Tätä olen toki harkinnutkin.
Eihän tuo teidän tilanteenne ole pahakaan, kun teitä on kaksi maksajaa. Velkamäärä on aika pieni. Minulla on yksinäni nelinkertainen määrä tuosta.No ei mullakaan ole enää sataa tonnia velkaa, kunhan nyt pyöristelin ja dramaattisena efektinähän on hienompaa sanoa sata tonnia kuin 42196 euroa. Tai jotain.
Oikeasti meillä on asuntolainaa jäljellä alle 50 tonttua, ja kun puolet on vaimon niin eihän tässä niin kusessa ollakaan!
Kiitos. Ollaan kavereita, juodaan safareita!Eihän tuo teidän tilanteenne ole pahakaan, kun teitä on kaksi maksajaa. Velkamäärä on aika pieni. Minulla on yksinäni nelinkertainen määrä tuosta.
Niin ja tervetuloa taas palstalle Iivuli. Yritetään olla nyt sovussa, modetkin varmaan arvostavat sitä.
Olen aivan totaalisen täydellisen rakastunut.
En osaa ajatella muuta kuin häntä. Luulin, että vain kriisit, huolet ja murheet on sellaisia että vaikuttavat negatiivisesti työntekoon, mutta nyt kun on käynyt näin niin tuntuu vaikealta, melkein mahdottomalta keskittyä työntekoon, koska ajatukset on koko ajan jossain ihan muualla. Eipä työ sinänsä niin tärkeää olekaan, mutta erikoiselle tuntuu. Erikoisen hyvälle.
En oikein tiedä. Olen viime aikoina ollut usein vaan ihan lamaantunut. Töihin ei pysty keskittymään kuin ajoittain ja vaikka en ole koskaan osannut itkeä, nyt tuntuu olevan kyyneleet herkässä tämän tästä. Paha olla eikä se tästä varmaan helpottamaan tule. Ei vaan pysty käsittämään läheisen ihmisen julmuutta.
En oikein tiedä. Olen viime aikoina ollut usein vaan ihan lamaantunut. Töihin ei pysty keskittymään kuin ajoittain ja vaikka en ole koskaan osannut itkeä, nyt tuntuu olevan kyyneleet herkässä tämän tästä. Paha olla eikä se tästä varmaan helpottamaan tule. Ei vaan pysty käsittämään läheisen ihmisen julmuutta.
Itsekin empaattisena ihmisenä ihmettelen jatkuvasti, että miten toiset ihmiset voivat olla niin julmia. Toisaalta aina sitten helpottaa, kun huomaa, että ihmisissä on myös paljon hyvää ja tukea on aina jotain kautta saatavilla, vaikka välillä tuntuukin siltä, että jää yksin.En oikein tiedä. Olen viime aikoina ollut usein vaan ihan lamaantunut. Töihin ei pysty keskittymään kuin ajoittain ja vaikka en ole koskaan osannut itkeä, nyt tuntuu olevan kyyneleet herkässä tämän tästä. Paha olla eikä se tästä varmaan helpottamaan tule. Ei vaan pysty käsittämään läheisen ihmisen julmuutta.
Ei meillä ole muita kuin nämä koiramme jakamassa tätä hiljaista arkea kanssamme...
Lemmikki olisi kyllä kiva, mutta eipä tuo minun budjetti anna siihen mahdollisuutta. Itse käärme ei maksaisi kuin pari-kolme sataa, mutta kun se tarvii sitten terraarionkin. Tietysti jos jonkun pikkulieron ostaisi niin ei se isoa asuntoa tarvisi. Haaveissa on kuitenkin kuningasboa niin se sitten tarviikin semmoisen, joka pitänee tilata mittatilaustyönä. Ei ole käytettynäkään tullut tarpeeksi isoa vastaan.Vaikka minulla ei olekaan koiraa, niin olen koiraihminen. Koira on pyyteetöntä seuraa ja tuo sisältöä ihan perusarkeen. Ymmärrän täysin mitä tuo on. Mutta tosiaan, en voisi koskaan ottaa koiraa, koska sen hoito on aivan liian haasteellista minulle. En, vaikka olisi esim asuintilojen puolesta mahdollista.
Lemmikki olisi kyllä kiva, mutta eipä tuo minun budjetti anna siihen mahdollisuutta. Itse käärme ei maksaisi kuin pari-kolme sataa, mutta kun se tarvii sitten terraarionkin. Tietysti jos jonkun pikkulieron ostaisi niin ei se isoa asuntoa tarvisi. Haaveissa on kuitenkin kuningasboa niin se sitten tarviikin semmoisen, joka pitänee tilata mittatilaustyönä. Ei ole käytettynäkään tullut tarpeeksi isoa vastaan.
On ollut käärmeitä ennenkin. Ne on mukavia lemmikkejä ja myös helppohoitoisia. En minä voisi kuvitellakaan ottavani esim. koiraa, joka pitäisi käyttää ulkona tarpeillaan aamuin illoin ja vielä lenkilläkin.Ihan vilpitön kysymys. Miksi käärme? :)
Jos helppohoitoisuus on kriteerinä, niin eikös kissa olisi hyvä vaihtoehto? Sisäkissat ovat koiriin verrattuna selvästi helppohoitoisempia. Minulla ei ole käärmeitä ollut, mutta kuvittelisin, että käärmeet vaativat vähintään saman määrän hoitoa kuin kissakin.On ollut käärmeitä ennenkin. Ne on mukavia lemmikkejä ja myös helppohoitoisia. En minä voisi kuvitellakaan ottavani esim. koiraa, joka pitäisi käyttää ulkona tarpeillaan aamuin illoin ja vielä lenkilläkin.