@UnenNukkuja
Voitaisiin mennä naimisiin, mutta valitettavasti seurustelen jo. Niin taidat sinäkin. Hehee.
Voitaisiin mennä naimisiin, mutta valitettavasti seurustelen jo. Niin taidat sinäkin. Hehee.
@UnenNukkuja
Löytyy NIIIN vahvana omista ominaispiirteistä...enemmänkin inho kaikkiin virallisuuksiin.
Mitä virallisempaa niin sen vältettävämpää.Löytyy NIIIN vahvana omista ominaispiirteistä...
Löytyy NIIIN vahvana omista ominaispiirteistä...
Melko hyvin menee...Miten sinulla menee?
"Ei ole väliä, kuinka monta kertaa kaadut, vaan kuinka monta kertaa nouset ylös"Melko hyvin menee...
... Just nyt on melko hyvä olla. On elämä, perhe, työ, harrasteet ja luonto... Ja syy elää.
Itse olin ex-vaimon ja hänen uuden miehen luona viettämässä joulua(meillä yhteinen lapsi) nykyisen vaimoni kanssa. Muutenkin ollaan hyvissä väleissä ja helppo sopia kaikki lapseen liittyvät asiat. Ja se tuntuu olevan monille ihmettelyn aihe, mun mielestä siihen pitäisi jokaisen pyrkiä etenkin jos on lapsia.Koska sosiaalinen elämäni on melkein aina ollut helvetin köyhää, olen pitänyt tätä ihan normaalina käytäntönä muissakin perheissä, kunnes olen muutaman kerran vuosien saatossa törmännyt eronneisiin vanhempiin, jotka ovat hyvissä väleissä keskenään.
Ihmiset eivät ole riittävän kiitollisia siitä, että he saavat elää.
Jonkun aikaa asiaa mutusteltuani ja useamman ei kovin nappiin menneen tapailun tai parisuhteen myötä on herännyt melko vahva näkemys siitä että taidan kärsiä melko pahasta hylätyksi tunteen pelosta ja/tai läheisriippuvuudesta. Onko täällä kohtalotovereita ja miten tähän saa parhaiten apua?
Yleistäminen on mainio tapa, varsinkin syyllistämisessä.
On myös paljon ihmisistä jotka eivät halua elää mutta eivät vaan halua kuolla. Ymmärtää ken ymmärtää.
Olen huono neuvomaan näissä asioissa, mutta toi on hyvä suunta. Itse tuli läträttyä reilut kolmekymmentä vuotta enemmän tai vähemmän, yleensä enemmän ja nyt ollut n. 2,5 vuotta kokonaan ilman. Tällä tavalla kaikki on paljon helpompaa, kun ei tarvitse jatkuvasti keksiä mitään selityksiä, että miksi taas meni niin, näin ja yleensä loppupeleissä väärinpäin.Hyvin. Lopetin alkoholin käytön vuoden vaihteessa. Tuskin juon enää koskaan. Olipa kiva käydä baarissa selvin päin, siellä oli vitun hauskaa, eikä tänään ole krapulaa ja morkkista.
Mulla ihan sama, enemmän tai vähemmän, yleensä enemmän. Viimeiset pari vuotta vähemmän, mutta joka kerrasta jäänyt hirveät morkkikset ja darrat.Olen huono neuvomaan näissä asioissa, mutta toi on hyvä suunta. Itse tuli läträttyä reilut kolmekymmentä vuotta enemmän tai vähemmän, yleensä enemmän ja nyt ollut n. 2,5 vuotta kokonaan ilman. Tällä tavalla kaikki on paljon helpompaa, kun ei tarvitse jatkuvasti keksiä mitään selityksiä, että miksi taas meni niin, näin ja yleensä loppupeleissä väärinpäin.