Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Ilveksen leirissä korona. Palsta saattaisi Lügan osalta räjähtää.
No se on hyvä... Voi odotellessa ruveta pyörryttämään. ;-)Hengitystä en vielä pidättele.
Yksi voitto enää! Sarja 3-1, eka ottelupallo kotona.Odottelen tässä sitä, että veli @Roger Moore
pääsee tänään nostamaan heikoille käsivarsilleen kannua yhdessä Toronton kanssa.
SE ON SIINÄ!Odottelen tässä sitä, että veli @Roger Moore
pääsee tänään nostamaan heikoille käsivarsilleen kannua yhdessä Toronton kanssa.
Kuvakaappaus tai muuten tätä ei usko kukaan ja kalkki ajattelevat sun hävinneen ja olevan surkea valehtelija.SE ON SIINÄ!
Ratkaiseva finaali 3-0 ja koko sarja 4-1. Löin luukut kiinni ja viimeiseen kolmeen peliin St. Louis teki vain yhden maalin, itse asiassa kaksi viimeistä matsia nollapelejä.
Yritin itse asiassa lisätä kuvaa mutta tiedosto oli liian suuri tänne niin ei onnistunut. Tavares oli kannun kanssa.Kuvakaappaus tai muuten tätä ei usko kukaan ja kalkki ajattelevat sun hävinneen ja olevan surkea valehtelija.
No uskon. Onhan se kannu ISO! Onnittelut. Kovan työn takana oli toi.Yritin itse asiassa lisätä kuvaa mutta tiedosto oli liian suuri tänne niin ei onnistunut. Tavares oli kannun kanssa.
Joo kyllä tässä toista viikkoa tahkottiin, huhhuh. Tuli hyvä mieli kun Patrick Marleau nosti kannun toisena.No uskon. Onhan se kannu ISO! Onnittelut. Kovan työn takana oli toi.
Onhan toi kova suoritus. Jätkä on sekä Bond että Stanley Cupin voittaja. Siinä jää aika moni baaritiskillä, kunhan ne avautuu, kakkoseksi.Joo kyllä tässä toista viikkoa tahkottiin, huhhuh. Tuli hyvä mieli kun Patrick Marleau nosti kannun toisena.
Onnea uuteen kotiin jo etukäteen.Toukokuussa muutto erittäin kivaan omakotitaloon. Kesäkuussa pääsee jäämään 9 viikon vanhempainvapaalle. Eli kesää odotellessa.
Itse muuttotapahtumaa odotan kyllä kauhulla, mutta odotan sitä hetkeä kun tavarat ovat uudessa paikassa ja voidaan alkaa sinne asettumaan. Nykyisessä kämpässäkään ei ole mitään vikaa, mutta kun kyse on ollut tietyllä tapaa väliaikaisesta kämpästä kun jotenkin on haikailtu omakotitalon perään...
@HPL76 Suomeen tuloa. Vihdoin päästään tapaamaan livenä. Ja nautitaan silloin @banaaninviljelijä tekemää sapuskaa, saunotaan ja höpötetään aamuun asti.
Voi vittu. Odotan päivää kun @HPL76 ja @ Czescku on lähteneet pois mun luota.
Vanhempi valtiohenkilö odottelee että pääsee "kokkaileen" teinin kanssa. Tuleeks muillekkin vahvat Breaking Bad -vibat tästä...?Meidän pitäisi tänään kokata yhdessä. Odotan ihan mielissäni sitäkin.