Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viikon lomaa, joka alkaa neljän tunnin päästä.
Aamuvuoroon on hyvä päättää työputki! Minä odotan sitä, että odottaisin jotain.
Viikon lomaa, joka alkaa neljän tunnin päästä.
Käy pelaamassa lotto ja voit sitten odottaa lottoarvontaa.Aamuvuoroon on hyvä päättää työputki! Minä odotan sitä, että odottaisin jotain.
Junassa tulossa.Odotan, että @Czescku tulee paikalle, jotta voimme juoda viinaa ja katsoa lätkää yhdessä.
Muista maski ja käy hakemassa yksi 24:n leka, kaljat alkaa loppua.Junassa tulossa.
Eikö sulla ole suolaa? Se on suolaista.Odotan erätaukoa niin voin lähteä käymään kaupassa. Pari saunajuomaa ja pieni pussi sipsejä kun nyt tekee mieli jotain suolaistakin.
Oisi ollut mutta ei se ole niin hyvää ilman perunaa.Eikö sulla ole suolaa? Se on suolaista.
Tee kuule ravioleja. Niitä minun olisi tarkoitus tällä viikolla itse tehdä. Pinaatti-ricotta täytteellä. Koskaan en moisia ole itse tehnyt. Ja jos taikinaa tulee paljon, osan täytän punajuurilla.Odotan ideaa. Kaupassa olisi tarkoitus mennä käymään, mutta pitäisi ensin keksiä mitä tekisin ruuaksi? Mitä tänään syötäisiin -ketjuakin selasin saadakseni inspiraation, mutta mikään ei oikein sytyttänyt. @banaaninviljelijä siellä kertoi tehneensä hernekeittoa, mikä voisi olla ihan jees, jos olisi torstai. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin mennä sinne kauppaan ja katsoa mitä on tarjouksessa ja rakentaa siitä sitten maittava ateria.
Sama täällä. Kahden vaiheilla ollaan osallistuako vai laittaako spoileriin kun tuo ulkoilma houkuttelee myös.Odotan kello 18.00 alkavaa @redpecka n maantietovisaa.
Kuusi minuuttia aikaa laittaa postia.Sama täällä. Kahden vaiheilla ollaan osallistuako vai laittaako spoileriin kun tuo ulkoilma houkuttelee myös.
Sama täällä. Kahden vaiheilla ollaan osallistuako vai laittaako spoileriin kun tuo ulkoilma houkuttelee myös.