Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 173
  • 2 528

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mikä NBA-joukkue joukkue ehtii varaamaan Barron Trumpin (15 v, 201 cm). Tosin en tiedä harrastaako kaveri urheilua, mutta edellytyksiä voisi olla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän sitä kesälomaa alkaa jo odottamaan. Ei minulla ole tänä kesänä kyllä lomaa kuin reilun kahden viikon verran mutta kuitenkin.

Kyllähän se vähän korpeaa kun porukkaa lähtee lomille näillä keleillä vuoro toisensa perään ja minulla on kesäloma vasta elokuun puolivälistä lähtien. Mutta taisi siihen muistaakseni olla ihan syytkin miksi itse valitsin että lomani on vasta elokuussa. Toinen syy on se että kun varsinainen palkallinen työsuhteeni on kuitenkin vielä melko nuori niin laskeskelin että elokuussa minulle on jo kertynyt lomapäiviä sen verran että voin lomaa pitää ainakin sen kaksi viikkoa. Lomapäiviäni vähensi myös siis keväällä ollut hiihtoloma.

Ja toinen syy on se että toivoin ja toivon että koronarajoituksia olisi jo entistä vähemmän tuolloin elokuun loppupuolella. Mutta tämän sitten aika näyttää toteutuuko tämä toiveeni.

Enkä minä nyt muille katkera ole tai pahan mielinen. Tiedän kuitenkin että minullakin vielä se kesälomakin edessä on. Ja se on muuten sitten työurani virallinen ensimmäinen kesäloma. Mutta kesälomaa tässä odottelen jo ja alan suunnittelemaan reissuja kesälomalleni. Haaveilla saa ainakin aina.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...että vihanneskeitto lämpiää ja päästään syömään...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Saunavuoroa.

Olen todennut, että tässä helteessä vähän jopa piristää lämmin suihku ja sauna. Sauna lähinnä sillä, että ihon verenkierto toimii paremmin. Ihoa kun on muuten kiusannut aurinkorasvoilla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
J. Karjalaisen keikkaa Tuuloksen Kapakanmäellä. Pitäisi alkaa 40 minuutin päästä. Miksi näiden musiikkikeikkojen yleensä pitikin alkaa vasta näin myöhään? Siinä onkin suurin haasteeni ollut jaksaa valvoa tänne asti kun usein olen mennyt maate monta tuntia aiemmin jo.

Mutta on se hienoa kohta nähdä, kokea ja kuunnella taas livemusiikkia. Muistaakseni olen ollut viimeksi livemusaa kuuntelemassa joskus helmikuussa 2020, että on siitä jonkin verran aikaa jo vierähtänyt.

Unohtui hassutella että muistaakseni joku J.Karjalainen aikoinaan pelannut myös HPK:ssa. Nyt ei taida kuitenkaan olla kyseessä sama heppu?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ensi viikon perjantaita odottaa väkisin aika kovin. Lappeenrannasta auton keula aluksi kohti savitaipaletta 01:00. Savitaipaleelta kohti Raumaa ja pitsiturnausta. 8:45 kiekko jäähän SaiPa- Sport. Uuh miten odottanut SaiPaa ilman tammenkasvattajaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin ja voi pojat. Peer Günt, Uriah Heep ja Amorphis oli ihan saatanan tykissä. Mulla on nyt kurkku kipeä.
Oltiin samassa paikassa siis. Kotiteollisuuskin esitti parhaan kappaleensa, joten sekin oli hyvä.

Nyt mietin kuka siellä mahtoi olla banaaninviljelijä, se nunnaksi pukeutunut mies kenties...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oltiin samassa paikassa siis. Kotiteollisuuskin esitti parhaan kappaleensa, joten sekin oli hyvä.

Nyt mietin kuka siellä mahtoi olla banaaninviljelijä, se nunnaksi pukeutunut mies kenties...
Näin sen miehen. Helpotan arvausta. Kotiteollisuutta en käynyt edes vilkaisemassa, muita kyllä. Olin siis se pitkätukkainen mies, jolla musta bändipaita.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ismo Alangon keikkaa Viikinsaaressa parin viikon päästä ja Tuhdimmat Tahdit -festareita Nokialla viikkoa myöhemmin. Onkin ollut ikävä livemusiikkia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
LPRHC
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pelicansin ensimmäistä harkkapeliä, joka on jo muutaman päivän päästä. Kesän ensimmäinen harkkapeli on joka vuosi ikään kuin se ensimmäinen askel kohti uutta lätkäkautta. Noin kuukauden päästä pelataankin jo runkosarjan avauskierros. Alkais jo!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
James Bondia. Muutama minuutti vielä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mieheni kotiin tuloa että päästäisiin syömään. Ruuat alkaa olla jo valmiita...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kun tämä kerran mainittu huonoimmissa ketjuissa niin pakkohan tähän heti kirjoittaa. Odotan huomisen työpäivän jälkeen alkavaa pientä loman jatkoa eli loppuviikon lomaa ja Tallinnan risteilyä juuri lomansa aloittaneen @peksa kanssa.

Edit: raporttia risteilystä ei tietenkään tule tähän ketjuun vaan tuonne mihin kaikki kirjoittaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kun tämä kerran mainittu huonoimmissa ketjuissa niin pakkohan tähän heti kirjoittaa. Odotan huomisen työpäivän jälkeen alkavaa pientä loman jatkoa eli loppuviikon lomaa ja Tallinnan risteilyä juuri lomansa aloittaneen @peksa kanssa.

Edit: raporttia risteilystä ei tietenkään tule tähän ketjuun vaan tuonne mihin kaikki kirjoittaa.

Lomaa eka päivä ny ja huame sit ylläkirjottaneen kanssa merille. Ei tosin jää mulla ainooks visiitiks kun saattaa olla taas viime kesäseen tapaan road trip. Mut saa @Czescku kyllä rentoo matkaseuraa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kesälomaani tässä olen jo odottanut pidemmän aikaa. Ja ihan hienoa että huomenna se sitten vihdoin alkaa, ensin oltuani noin kello 14 saakka töissä. On tottakai upeaa että loma tulee ja alkaa. Mutta monen syyn lisäksi se on hienoa myös siksi että pääsee vihdoin tästä odottamisesta eroon.

Toisaalta, odottamisen tunne on hieno juttu. Mutta toisaalta taas aika v-mäinen, kun päässä ei oikein sitten pyöri muuta kuin se odottamisen tunne ja on yli-innostunut ja malttamaton.

Odottamisesta minulla onkin ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta hienoa odottaa ja fiilistellä sopivan musiikin tahdissa vaikka sitä edessä olevaa joulua ja lomia mutta sitten taas se että joutuu odottamaan ei aina ole kiva juttu.

Noh, onneksi tässä nyt ei ole enää koetinkivenä kuin tuleva yö. Saa nähdä kuinka uni näin lomaa edeltävänä yönä vielä maistuu? Mutta töihin menen joka tapauksessa nukuin kuinka paljon tai vähän tahansa. Töissä on sitten ihan erilaista olla kun siellä sitten pakko ajatella muuta ja keskittyä työhön ja on paljon tekemistä.

Loman odotus päättyy täällä siis monelta kannalta ajateltuna onneksi huomenna.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän tässä jo liigan alkua odotellaan innolla. Onneksi sentään pahimpaan kiekkonälkään tulee helpotusta jo ensi viikolla kun Kaleva näyttää Kärpät - Jyp ottelun.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tietoa siitä, että sisko on synnyttänyt terveen poikavauvan. Ovat nimittäin harvinaisia sekä minun että siskon miehen suvussa. Minulla on kaksi tyttöä, siskolla ja miehellään on kaksi tyttöä ja lankomiehen siskolla on myös kaksi tyttöä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tietoa siitä, että sisko on synnyttänyt terveen poikavauvan. Ovat nimittäin harvinaisia sekä minun että siskon miehen suvussa. Minulla on kaksi tyttöä, siskolla ja miehellään on kaksi tyttöä ja lankomiehen siskolla on myös kaksi tyttöä.
Ja odotus palkittiin yöllä. Seuraavaksi odottelen, että kotiutuvat sairaalasta ja pääsen katsomaan pienintä sukulaistani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös