Tipattoman päättymistä.
On se kumma juttu, että kuinka sitä kaipaa yhtä tai kahta matsikaljaa.
No ota ne 1-2 kaljaa. Mä en ymmärrä tota tipatonta tammikuuta muutenkaan.
Vieläkö ne ovulaation lieveilmiöt vaivaa? ;-)Että mies tulisi kotiin pitsojen kanssa. Alkaa vähän jo olla nälkä. Sitä en tiedä että odotanko että "meidän pitää keskustella viikonloppuna esiin nousseesta asiasta"- osiota. Mutta kyllähän siitä miehen lapsen tänne muuttamisesta...
Odotas, tsekkaan tuntemuksia... Joo, jonkin verran kyllä... Siellä se munasolu lilluskelee eteenpäin ja kohtaa ehkä satunnaisen uiskentelevan siittiön. Kun munasolu saapuu kohtuun, se tajuaa ettei täällä ole mukava elää ja häipyy paikalta... ;-) Sellaista se on...Vieläkö ne ovulaation lieveilmiöt vaivaa? ;-)
Veikkaan, että katsot Ässien peliä. Minä katson jotain pari erää ja sitten vaihdan SHL:n puolelle jos ei satu jotenkin erityisen jännä peli. Vähän tylsiähän nuo liigamatsit tuppaa olemaan kun joukkueet vuorotellen puskee keskialueen träppiä vastaan ja heittää kiekkoa päätyyn. Pitäisikin tehdä joskus vertailu Liiga vs. SHL paljonko rännikiekkoja pelissä tulee?Huomista ja oikeastaan viikon muitakin pelipäiviä. Hyvää viihdettä tiedossa.
Aika harvoin on vituttanut jälkikäteen lenkille lähtö. Lähtemättä jättäminen sitten kylläkin useammin.
No ei todellakaan ole, jos kesken tärkeän keskustelun kirjoitat jatkoaikaan.Ei minua ole parisuhteeseen 'luotu', vaikka kuinka kerta toisensa jälkeen yritän.
Ainakin täällä Oulun korkeudella siihen menee hetki, sillä lunta on 78 cm.Pälvien ilmestymistä.
Ei päänahkaan vaan pihalle.
Onko teidän kaikki työntekijät itsesi mukaan lukien yli 80-vuotiaita saattohoidossa olevia pitkäaikaissairaita/monisairaita vai mistä tämmöinen rokotusnopeus?Tänään sain koronarokotteen numero kaksi ja nyt odottelen ja seuraan jännityksellä tuleeko jotain oireita tuosta. Kuten vaikkapa kuumetta tai käsikipua.
Onko teidän kaikki työntekijät itsesi mukaan lukien yli 80-vuotiaita saattohoidossa olevia pitkäaikaissairaita/monisairaita vai mistä tämmöinen rokotusnopeus?