Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 343
  • 2 528

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Se muuten on sillä lailla, että Trump voittaa vuoden 2024 presidentinvaalit. En suinkaan tätä toivo, mutta totean vaan. Koskaan ei kannata aliarvioida Amerikan äänestäjien typeryyttä. Tänä päivänä lyön kossupullon vetoa kenen tahansa kanssa, että Bidenin jälkeen seuraava Yhdysvaltain presidentti on Donald Trump. Kuka tarttuu?
Valitettavasti mulla on aivan sama fiilis tulevasta. Ihmettä odotan, mutta liekö turhaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tipattoman päättymistä.

On se kumma juttu, että kuinka sitä kaipaa yhtä tai kahta matsikaljaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tipattoman päättymistä.

On se kumma juttu, että kuinka sitä kaipaa yhtä tai kahta matsikaljaa.

No ota ne 1-2 kaljaa. Mä en ymmärrä tota tipatonta tammikuuta muutenkaan.

Mä odotan, että pääsisi lenkille eli tämä kevyt flunssan kolotus loppuisi.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
No ota ne 1-2 kaljaa. Mä en ymmärrä tota tipatonta tammikuuta muutenkaan.

Ei pysty, ei pysty. Se pitää olla nolla promillee veressä vielä pari viikkoo.

En minäkään ymmärrä juuri tammikuuta. Itselläni on vain ollut tapana pitää kerran vuodessa tipaton kuukausi ja leikkiä puhdistuvani kaikista synneistä ja myrkyistä. Tällä kertaa ajattelin hoitaa sen heti alta pois.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pitäis lähteä lumitöihin tuonne pihalle, on illan ja yön aikana tullut ihan miehekäs määrä lunta. Onneksi on mönkkärissä puskulevy, ei tuota määrä enää pelkällä kolalla taida ainakaan minun kyvyilläni saada lykittyä kasaan. Muuten ehkä, mutta polven nivelrikko tykkää liikaa kyttyrää moisesta puskemisesta ja sitten on taas kaikki kävelyt kortilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Että mies tulisi kotiin pitsojen kanssa. Alkaa vähän jo olla nälkä. Sitä en tiedä että odotanko että "meidän pitää keskustella viikonloppuna esiin nousseesta asiasta"- osiota. Mutta kyllähän siitä miehen lapsen tänne muuttamisesta...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Että mies tulisi kotiin pitsojen kanssa. Alkaa vähän jo olla nälkä. Sitä en tiedä että odotanko että "meidän pitää keskustella viikonloppuna esiin nousseesta asiasta"- osiota. Mutta kyllähän siitä miehen lapsen tänne muuttamisesta...
Vieläkö ne ovulaation lieveilmiöt vaivaa? ;-)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vieläkö ne ovulaation lieveilmiöt vaivaa? ;-)
Odotas, tsekkaan tuntemuksia... Joo, jonkin verran kyllä... Siellä se munasolu lilluskelee eteenpäin ja kohtaa ehkä satunnaisen uiskentelevan siittiön. Kun munasolu saapuu kohtuun, se tajuaa ettei täällä ole mukava elää ja häipyy paikalta... ;-) Sellaista se on...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiusaamiskortin ottamista käyttöön. Sitten odotan sitä, että viitsinkö lähteä lenkille vaiko en. Se on siinä ja siinä. No, huomenna menen jos en tänään ja lauantainen pitkä lenkki voi vielä vähän painaa. Ei kai tässä muuta odota.
 

Glove

Jäsen
Huomista ja oikeastaan viikon muitakin pelipäiviä. Hyvää viihdettä tiedossa.
Veikkaan, että katsot Ässien peliä. Minä katson jotain pari erää ja sitten vaihdan SHL:n puolelle jos ei satu jotenkin erityisen jännä peli. Vähän tylsiähän nuo liigamatsit tuppaa olemaan kun joukkueet vuorotellen puskee keskialueen träppiä vastaan ja heittää kiekkoa päätyyn. Pitäisikin tehdä joskus vertailu Liiga vs. SHL paljonko rännikiekkoja pelissä tulee?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika harvoin on vituttanut jälkikäteen lenkille lähtö. Lähtemättä jättäminen sitten kylläkin useammin.

Kyllä. Ja lähtemättä jäi. Mutta tänään kymmenen kilsaa. Tosin en ole varma, onko palautuminen lauantaisesta pitkästä lenkistä millä mallilla eli voi jäädä alle kymmenen kilsan tänään. Tämä ikä se on tuonut näitä palautumisjuttuja. Ennen sitä oli freesinä seuravaana päivänä megalenkin jälkeen tai siten freesinä, että veti kuitenkin kymmenen kilsaa kevyesti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan että tuo helmikuun palkastani napattu ulosoton maksuun mennyt summa rekisteröidään tuonne nettitietoihin. Odotan jännityksellä että nollautuuko toden totta ulosotossa olevani velkasumma? Onko noihin nettitietoihin täysin luottamista?

Epäilykseni sai heräämään tuo kun ulosotossa on nyt minulla velkaa nettipalvelun tietojen mukaan vain 518 euroa. Silti helmikuun palkastani napattiin ulosottoon kuitenkin noin 630 euroa. Miksi näin? Onko ulosotossa sittenkin velkaa enemmän kuin mitä tuo nettipalvelun kertoo?

Tässä voi olla mukana nyt sitten myös vainoharhaisuuttakin. Uskon vasta sitten kun omin silmin näen? Sellainen harmi ollut tuo ulosottovelka tässä muutaman vuoden ajan että eihän sitä nyt hevillä usko että pian se varmaan on kuitattu. Odotan toki myös sitä hetkeä jos ja kun se sitten on kuitattu. Varmaan aika onnellinen fiilis silloin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Noin 2,5 tunnin päästä alkavaa ilmaista Blizzcon Online-tapahtumaa. Odotan etenkin Diablo-aiheista striimiä ja mahdollisia uutisia Diablo IV:sesta ja mahdollisesta Diablo II Remasteredista.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Istun juuri nyt keittiönpöydän ääressä ja keskustelen kumppanini kanssa tulevaisuuden suunnitelmista ja hiljaa mielessäni mietin, että odotan sitä kun olen taas sinkkuna ja voin revitellä, sekä liitää vapaana kuin taivaan lintu. Mutta ei haluaisi tuottaa pettymystä toiselle. Kuitenkin odotan sitä tunnetta kun saa olla taas vapaa tekemään täysin sitä mitä itse haluaa. Ei minua ole parisuhteeseen 'luotu', vaikka kuinka kerta toisensa jälkeen yritän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään sain koronarokotteen numero kaksi ja nyt odottelen ja seuraan jännityksellä tuleeko jotain oireita tuosta. Kuten vaikkapa kuumetta tai käsikipua.

Työpaikkamme keittiöllä neljälle annettiin rokote aikavälillä viime viikon to-pe ja näistä kolmelle tuli kuumetta ja muuta oiretta. Sekä muuten työpaikallamme muun muassa oliko torstaina kun annettiin kuulemma kahdellekymmenelle rokotteet ja seitsemälle nousi kuume. Ja monelle muulle muita oireita.

No minulla on tietenkin moukan tuurikin ja pysyn terveenä. Se toki olisi myös toivottavaa. Mutta on se kai valitettavasti aika todennäköistä että myös minulle tulee jotain oireita. Keittiöllä tehtiin emännän toimesta jo tänään valmiiksi muutoksiakin siltä varalta jos myös minä tulen kipeäksi enkä pääse huomenna töihin. Minulla on sitten hyvä mahdollisuus jäädä saikulle.

No,seurataan tilannetta! Jännitetään ja odotetaan mitä tapahtuu.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tänään sain koronarokotteen numero kaksi ja nyt odottelen ja seuraan jännityksellä tuleeko jotain oireita tuosta. Kuten vaikkapa kuumetta tai käsikipua.
Onko teidän kaikki työntekijät itsesi mukaan lukien yli 80-vuotiaita saattohoidossa olevia pitkäaikaissairaita/monisairaita vai mistä tämmöinen rokotusnopeus?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko teidän kaikki työntekijät itsesi mukaan lukien yli 80-vuotiaita saattohoidossa olevia pitkäaikaissairaita/monisairaita vai mistä tämmöinen rokotusnopeus?

Ei kun käsittääkseni työpaikan takia saimme rokotteet näin nopeasti. Eikös nämä jotka ovat työnsä puolesta riskiryhmäläisten kanssa kuten ikäihmisten kanssa tekemisissä saa rokotteet pikaisella aikataululla? Olen töissä siis etenkin ikäihmisten palvelutalossa.

Minä en noista rokotteiden antamisesta niin paljoa tiedä joten saatan olla väärässäkin. Mutta punainen läiskä oikeassa käsivarressa on yhä muistona ja todisteena siitä että rokotteet olen todella saanut.

Ja vitsikäs varsinkin HPK-fani lohkaisisi että meillä istuu Jorma Hassinen hallituksessa nopeuttamassa asioiden kulkua. Heh, vaikka saattaisi ollakin että paljastin tässä samassa sen työpaikkani täällä. Nyt sen pystyy ainakin googlettamaan varmaankin?
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ole kauheasti odoteltavaa. Varmaankin tulevan illan yhtyeharkkoja. Harjoitellaan vastikään sävellettyjä kappaleita. Perustettiin oma ryhmäkin niistä tehdyille äänitteille niin löytää helposti, aiemmin on joutunut käyttämään tähditystä WhatsAppissa kun yhtyeen ryhmässä keskustellaan kaikenlaista.
 

Glove

Jäsen
Odotan inspiraatiota ja ideoita. Jääkaappini on nimittäin lähes tyhjä ja se tarvitsee täydennystä. Nyt vain pitää keksiä, mitä haluan syödä viikonloppuna ja sitten käyn kaupassa. Keksiminen vaan on jostain syystä nyt aika vaikeaa. Pitänee surffata ”mitä tänään syötäisiin” ketjuun hakemaan ideoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös