Mitä odotat juuri nyt?

  • 373 842
  • 2 529

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä terassilla istuskelen kera Leijona viinan ja odottelen, että illalla Philly tuo rahaa pelitilille. Sanoisin, että pullat on hyvin uunissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Odotan, että Wolt-lähetti tuo Double Whopper-aterian Burger Kingistä. Ensimmäinen kerta muuten, kun tilaan ruuan Wolt-sovelluksella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Odottelen tässä sitä, että veli @Roger Moore
pääsee tänään nostamaan heikoille käsivarsilleen kannua yhdessä Toronton kanssa.
SE ON SIINÄ!

Ratkaiseva finaali 3-0 ja koko sarja 4-1. Löin luukut kiinni ja viimeiseen kolmeen peliin St. Louis teki vain yhden maalin, itse asiassa kaksi viimeistä matsia nollapelejä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SE ON SIINÄ!

Ratkaiseva finaali 3-0 ja koko sarja 4-1. Löin luukut kiinni ja viimeiseen kolmeen peliin St. Louis teki vain yhden maalin, itse asiassa kaksi viimeistä matsia nollapelejä.
Kuvakaappaus tai muuten tätä ei usko kukaan ja kalkki ajattelevat sun hävinneen ja olevan surkea valehtelija.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuvakaappaus tai muuten tätä ei usko kukaan ja kalkki ajattelevat sun hävinneen ja olevan surkea valehtelija.
Yritin itse asiassa lisätä kuvaa mutta tiedosto oli liian suuri tänne niin ei onnistunut. Tavares oli kannun kanssa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toukokuussa muutto erittäin kivaan omakotitaloon. Kesäkuussa pääsee jäämään 9 viikon vanhempainvapaalle. Eli kesää odotellessa.

Itse muuttotapahtumaa odotan kyllä kauhulla, mutta odotan sitä hetkeä kun tavarat ovat uudessa paikassa ja voidaan alkaa sinne asettumaan. Nykyisessä kämpässäkään ei ole mitään vikaa, mutta kun kyse on ollut tietyllä tapaa väliaikaisesta kämpästä kun jotenkin on haikailtu omakotitalon perään...
 

Glove

Jäsen
Toukokuussa muutto erittäin kivaan omakotitaloon. Kesäkuussa pääsee jäämään 9 viikon vanhempainvapaalle. Eli kesää odotellessa.

Itse muuttotapahtumaa odotan kyllä kauhulla, mutta odotan sitä hetkeä kun tavarat ovat uudessa paikassa ja voidaan alkaa sinne asettumaan. Nykyisessä kämpässäkään ei ole mitään vikaa, mutta kun kyse on ollut tietyllä tapaa väliaikaisesta kämpästä kun jotenkin on haikailtu omakotitalon perään...
Onnea uuteen kotiin jo etukäteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joku keittäisi mulle aamukahvit.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
En enää mitään, mutta tätä hetkeä olen odottanut koko pitkän talven. Kuvassa varma kevään merkki.
 

Liitteet

  • 20210407_145340.jpg
    20210407_145340.jpg
    319,8 KB · kertaa luettu: 130

Glove

Jäsen
Seuraavaa maalia. Hyviä nämä SHL:n pelit Liigaan verrattuna. Näissä saa jopa taklata, eikä aina soi pilli kun joku kaatuu.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@HPL76 Suomeen tuloa. Vihdoin päästään tapaamaan livenä. Ja nautitaan silloin @banaaninviljelijä tekemää sapuskaa, saunotaan ja höpötetään aamuun asti.

Täytyy sanoa että odotan itse tätä myös. Aina mukava höpötellä uusien tuttavuuksien kanssa, vaikka onhan tässä nyt jauhettu jo pidemmän aikaa etänä.

Kuten ehkä aikaisemmista kirjoituksistani palstalla voi päätellä, odotan myös saunomista. Ei sitä ymmärrä kunnon saunan hienoutta ennenkuin sitä ei ole. Jos tässä nyt jossain vaiheessa tulee muutettua pois kerrostalosta, saunan rakennan kyllä vaikka henki menisi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odottelen että linja-auto toisi teinin "kotiin". Meidän pitäisi tänään kokata yhdessä. Odotan ihan mielissäni sitäkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meidän pitäisi tänään kokata yhdessä. Odotan ihan mielissäni sitäkin.
Vanhempi valtiohenkilö odottelee että pääsee "kokkaileen" teinin kanssa. Tuleeks muillekkin vahvat Breaking Bad -vibat tästä...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös