Mitä odotat juuri nyt?

  • 373 886
  • 2 529

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kotimaisen koripalloilun miesten sarjan kuudetta finaaliottelua odottelen. Se pelataan huomenna ja ottelussa kohtaavat Salon Vilpas ja Kauhajoen Karhu Basket. Lähtökohdat kuudenteen finaaliin ovat jännittävät, Vilpas on voitolla mestari ja Kauhajoki voitollaan vie finaalisarjan taas legendaariseen game seveniin.

Minut täällä tuntevat tietävät jo mitä seuraa itse kannatan joten ei siitä sen enempää kuin että toivottavasti tulee game seven.

Finaalit ovat tarjonneet tähän mennessä lähinnä tasaisia ja viihdyttäviä otteluita. Viime pelissä vaan Kauhajoki oli aika ylivoimainen. Finaalit ovat tarjonneet niin viihdyttävää koripalloilua että olen tosissani alkanut miettimään onko koris jopa yleisöystävällisempi laji kuin jääkiekko. Koripallossa kun tulee niin kovalla syötöllä tulosta niin siksi se pesee melkein jääkiekonkin viihdyttävyydessään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Duunikaveri tulisi puolilta päivin toimistolle. Lupasi tuoda tänään tekemäänsä mustikkapiirakkaa. Lupasin keittää kaffet. Tai no hänelle teetä, ei juo kahvia.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ei kyllä vissiin ole siis mikään virallinen traileri vaan fanin tekemä pätkä tuo edellä oleva.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joo eikös GTA-sarja ole maailman markkinoiduin ja myydyin viihdetuote joten ei sieltä traileri vähin äänin tule.
Ensin ilmoitetaan että rockstarballa on pian jotain ilmoitettavaa jolloin mediat virittyvät tappiinsa. Tuo ilmoitus on sitten päivämäärä eikä mitään muuta. Tuona päivämääränä sitten tulee traileri vähin infoin ilman mitään pelattavien henkilöiden määrä tms. Sitten sitä videota tulkitaan puolivuotta ennen seuraavaa jossa kiusataan julkaisupäivällä joka sitten lykkääntyy pari kertaa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Paria kirjaa tässä odotellaan:

Jens Henrik Jensenin Oxen- sarjan neljättä osaa "Ihmiselle susi", joka jo onneksi ilmestyy kesäkuussa.
Stefan Ahnhemin Risk-sarjan kuudetta osaa"Den sista spiken", tulee suomeksi sitten kun tulee...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Odotan mun hammaslääkäriaikaa aamulla. Voin sanoa että kuumottaa, edellisestä kerrasta on liian pitkä aika.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
EM-fudiksen Tanska - Suomi matsia. Kyllä tässä vielä muutaman tunnin jaksaa kun periaateessa on viimeset n. 30 vuotta tota Suomen arvokisa debyyttiä odottanut. Kieltämättä pitkä venaus takana, mutta hyvää kanattaa odottaa ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämän päiväistä työvuoroa odotan nyt yllättävän paljon. Ja tuo työvuoro alkaa kello 6.00. Olen nyt herännytkin jo ihmeen aikaisin eli heräsin jo siinä kolmen aikoihin, tosin menin kyllä todella hyvissä ajoin maatekin että varmaan tuli nukuttua lopulta ainakin 8 tuntia.

Miksi odottelen sitten tämän päivästä työvuoroa niin paljon? Kun yleensä en tietenkään odottele työvuorojani lainkaan. Noh, ilmassa on vähän sellaista fiilistä että alkais jo! Niin loppuisikin sitten, olisi toivottavasti just tämä työvuoro kunnialla ohi ja pääsisi juhannuksen juhlintaan.

Nämä juhlapyhiä edeltävät viimeiset arkityöpäivät ovat varsin usein meillä työpaikalla todella työntäytteiset. Ja nyt varsinkin. Tämä johtuu ennen kaikkea siitä syystä että työpaikallamme toimii siis joka arkipäivä ruoan kotiinjakelu myös vanhuksille eli asiakkaillemme koteihin. Ja perjantaisin sekä juhlapyhiä edeltävinä viimeisinä arkityöpäivinä lähetetään asiakkaiden koteihin myös sen juhlapyhän ja viikonlopun ruoat jäähdytettyinä annoksina. Tähän settiin kuuluu lämmin ruoka, jälkiruoka ja salaatti.

Tänään siis lähetetään näin juhannuksen alla vanhuksille koteihin sekä tämän päivän ruoat lämpimänä (salaatti toki kylmänä) että myös koko juhannuksen ruoat eli perjantain, lauantain ja sunnuntain ruoat.

Noh, tuon takia tänään töissä riittää hulinaa ja kiirettä. Minä olen tuttuun tapaani taas salaattipisteessä ja vastaan salaattien valmistuksesta. Noh, alkais jo tämä työpäivä niin olisi sitten ohikin. Ja toivottavasti kunnialla ohi. Fintelligensin Kaikki peliin biisiä tässä kuuntelen motivaation nostatusbiisinä eli laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii...

Haastetta tähän työpäivään tuo lisää se että lähes kaikki salaatit valmistetaan keittiöllä itse. Ja ne ovat siis muutakin salaattia kuin perus vihersalaatti. Noh, sunnuntain salaatin tilalla lähetetään tyyliin jotain etikkaisia säilykkeitä, suolakurkkuja sun muuta kun siinä alkaa tulemaan jo sekin vastaan että säilyvätkö salaatit.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jokos porukka aloittanut juhannustörpöttelyt? Itse en jaksanut odottaa, vaan otin varaslähdön Saksasta tulleiden tavaroiden voimin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
YT-neuvotteluiden toinen osa alkaisi vartin päästä. Saapahan vähän selvyyttä miten kesä menee.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sadetta, kaiken kastelevaa, vilvoittavaa sadetta, joka saa taas nurmen viheriöimään ja mieleni virkeäksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Sadetta, kaiken kastelevaa, vilvoittavaa sadetta, joka saa taas nurmen viheriöimään ja mieleni virkeäksi.
Moni lienee kanssasi samaa mieltä, toki itsekin. Näillä hetkillä pitäisi tipahdella ensimmäiset pisarat. Tuuli yltyi jo, ja olen avannut tässä paikassa, kaikki luukut selälleen.
Kohta sataa! Sitäkin joskus innoissaan tulee odotettua. (Kyse ei ole Pete Parkkosen biisistä, josta joku jatkoaikalainen kertoi sen juonen).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kesäloman alkua. Vielä kaksi viikkoa ja yksi päivä. Sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös