Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 727
  • 50 368
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heh, naureskelin tossa aiemmin appiukon kommentille, kun original vishy kaupasta loppu: "tottakai on loppu, kun sehän on se oikea vischy, jota kaikki haluaa. Ne muut on jotain fairy-sekotteita". Viittasi niihin lukuisiin värikkäisiin makuvissyihin siis :D
Olipa osuvasti sanottu. En ole ikinä ymmärtänyt näitä "makuvissyjä". Hyi vittu. Ihan kun tiskivettä. Vissyt vissynä ja limut limuina saatana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
KANADA!
 

Liitteet

  • Screenshot_20200529-171331~2.png
    Screenshot_20200529-171331~2.png
    97,9 KB · kertaa luettu: 458
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa osuvasti sanottu. En ole ikinä ymmärtänyt näitä "makuvissyjä". Hyi vittu. Ihan kun tiskivettä. Vissyt vissynä ja limut limuina saatana.

Muutenkin pullotetun veden ostaminen on aika älytöntä. Sodastream ym hapotuslaite maksaa jonkun kympin ja vaihtokaasu alle viisi euroa ja sillä pärjää noin kuukauden. Tulee äkkiä halvemmaksi.

Sen verran tunnustan, että tykkään laittaa veden sekaan vähän suolaa ja sitruunaa, mutta noi kirsikkapersikkalipstikkahamsteri-vedet ovat juurikin sitä tiskivettä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olipa osuvasti sanottu. En ole ikinä ymmärtänyt näitä "makuvissyjä". Hyi vittu. Ihan kun tiskivettä. Vissyt vissynä ja limut limuina saatana.

Täytyy kyllä sanoa, että appiukolla on ollu tuon lisäks aika paljon muitakin hyviä heittoja, jotka jääny mieleen, ja sopivina annoksina ihan hauskoja. On voinu itekin kans pari kertaa käyttää sopivassa paikassa :)

"Siinä vaiheessa kun autokauppias sanoo tämän olevan ehdottomasti viimeinen tarjous, niin siitä alkaa sitten se ihan oikea tinkaaminen"

"Kiitos PDF-hinnaston lähettämisestä. Mut tämän nyt saa netistäkin. Nyt vielä odotellaan sitä lupaamaasi tarjousta"
(Kun autokauppias lähettänyt tarjouksen mailina).

"Pitäisköhän tänä kesänä hommata meillekin sellanen Thaimaalainen marjanpoimija?"
(Heillä 2 marjapensasta takapihalla)

"No ootko sie sitte ennenki täyttäny 70v?"
Kun sukulaisen 70v juhlissa juhlakalu heitti, että kiva nähdä teijjänkin porukkaa näillä synttäreillä.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Hymyilyttää oheinen.
Vitsin sisällä oleva vitsi on vielä siinä, että lähin Raumaa oleva Alepa taitaa olla Hyvinkäällä!
Sinnekin pääsee pakulla, en mä sitä epäile raumalaisilta yhtään.

Vitsin on selkeästi kehittänyt joku raumam murret opetellut stadin kundi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En ehkä saisi nauraa, mutta 112 Hätäkeskus -ohjelma pisti pasmani sekaisin. Äiti soittaa hälytyskeskukseen, kuinka ei saa poikaansa kiinni. Poika taisi olla 25-vuotias, eikä edes mikään sairaustapaus. Onko ajatusmaailma tosiaan noin lyhyt nykyään, että 112 on se oikea suunta. Tuohon voisi kuvitella, että on koittanut pommittaa myös jotain Facen Kadonneet -ryhmää hädällään. Tuossa tilanteessa hätäkeskus auttoi pohtimaan, että olisiko pojalla vaan kiirus töissä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kultainen suihku. Hih, pervoa.

Metti Forssell paljastaa, millainen perheen uudesta kodista tulee: Mikael-puoliso toivoo kultaista suihkua, lapset saavat omat kylpyhuoneet... Metti Forssell paljastaa, millainen perheen uudesta kodista tulee: Mikael-puoliso toivoo kultaista suihkua, lapset saavat omat kylpyhuoneet...
Kas kun ei kaviaaria ennen/jälkeen kultaista suihkua.

On siinäkin koodinimi päälle kusemisessa ja paskomisessa. Mitä helvettiä. Miks sille on pitäny ees keksii jokin koodinimi? Onks ne ennen myyny jossain Motonetin tiskin alta päälle kusemisia, ettei kukaan jonossa hiffaa, kun kerrot haluavasi kultaisen suihkun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On tälläkin jo naureskeltu vaikkei se tapahtumahetkellä ollut kovin hauskaa. Unohdin nimittäin ostoskassin kauppaan. Käytiin miehen kanssa kaupassa ja kerkisin pakata yhteen kassiin meidän kaikki pienimmät ostokset sillä aikaa kun mies oli kassalla. Osa tavaroista nostettiin sitten kärryyn että seuraava asiakas pääsee pakkaamaan. Kärry oli niin täysi että otin kassin kantoon sen sijaan että olisin laittanut sen kärryyn. Sitten laskin kassin penkille sillä aikaa kun pakattiin loput tavarat kasseihin. Sitten autolle ja kassit takkakonttiin. Kotona sitten aloin purkamaan kasseja ja huomasin että osa ostoksista puuttuu että autossa pitää olla vielä yksi kassi. No ei ollut... Sillä hetkellä tajusin että se on siellä penkillä kaupassa. Ei minulla varsinaisesti ole huono muisti olen vain hyvin hajamielinen. Soitto kauppaan ja selvisi että kassi on siellä heillä kylmiössä. Mies kävi hakemassa koska minä varmaan matkalla unohtaisin mihin olin menossa... vitsi vitsi. Kyllä tätä tarinaa kerrotaan useamman kerran eteenpäin naureskellen... Kun Iisoppi ostoskassin täynnä ruokaa kauppaan unohti. On se kyllä hauska juttu!?!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
On tälläkin jo naureskeltu vaikkei se tapahtumahetkellä ollut kovin hauskaa. Unohdin nimittäin ostoskassin kauppaan. Käytiin miehen kanssa kaupassa ja kerkisin pakata yhteen kassiin meidän kaikki pienimmät ostokset sillä aikaa kun mies oli kassalla. Osa tavaroista nostettiin sitten kärryyn että seuraava asiakas pääsee pakkaamaan. Kärry oli niin täysi että otin kassin kantoon sen sijaan että olisin laittanut sen kärryyn. Sitten laskin kassin penkille sillä aikaa kun pakattiin loput tavarat kasseihin. Sitten autolle ja kassit takkakonttiin. Kotona sitten aloin purkamaan kasseja ja huomasin että osa ostoksista puuttuu että autossa pitää olla vielä yksi kassi. No ei ollut... Sillä hetkellä tajusin että se on siellä penkillä kaupassa. Ei minulla varsinaisesti ole huono muisti olen vain hyvin hajamielinen. Soitto kauppaan ja selvisi että kassi on siellä heillä kylmiössä. Mies kävi hakemassa koska minä varmaan matkalla unohtaisin mihin olin menossa... vitsi vitsi. Kyllä tätä tarinaa kerrotaan useamman kerran eteenpäin naureskellen... Kun Iisoppi ostoskassin täynnä ruokaa kauppaan unohti. On se kyllä hauska juttu!?!
Melkein sama on käynyt minulle, kerron sen nyt niin nauretaan yhdessä. Hoidin ostokset asiallisesti, kuitti ja morjens, kamppeet vaan jätin hihnalle ja tein lähtöä kun kassa huuteli perään. Kyllä ne kannattaa mukaan kerätä kun on kerran maksanut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Laitoin Hurtigruten-sivulla selaimen kielikäännösversion käyttöön testimielessä. Hyttien lisäämisestä tuli oheinen käännös. :D

"Lisää lisää mökkejä".
 

Liitteet

  • Screenshot 2020-05-31 at 23.53.55 - Edited.png
    Screenshot 2020-05-31 at 23.53.55 - Edited.png
    12,6 KB · kertaa luettu: 364
Keskiajalla noitia poltettiin roviolla, Trump on sanonut häneen kohdistuneita syytöksiä noitavainoiksi ja nyt Valkoisen talon lähellä mielenosoittajat ovat sytyttäneet tulipaloja.
Ei kovin sivistyneitä mielleyhtymiä minulla, mutta jotenkin näin noissa asioissa makaaberia huumoria.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ilta-Sanomien uutinen suomalaisen jengijohtajan oikeudenkäynnistä:
"Toinen osoitus määräysvallasta on se, että jengijohtaja ainakin kahdesti määräsi kaikki tai lähes kaikki UB:n jäsenet huumausaineiden käyttökieltoon, jota hän valvoi virtsatesteillä."

Voi hyvänen aika sentään. Toivottavasti oikeus tapahtuu ja virtsatestiin määrätyt saavat korvauksia kärsimyksistään. Ja jengipomolle kovennettua epäinhimillisestä käytöksestä.
 
Sain eilen kutsun kaverini varpajaisiin. Nyt tässä tuli tylsyyteen googlattua varpajaiset. Ja nyt nauran noille hakutuloksille. En viitsi paljastaa mitään, mutta suosittelen kiinnostuneille suorittamaan saman googlauksen. Mikä yhdistää useampaa hakutulosta?
Kävin googlaamassa. Hymyilytti.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain eilen kutsun kaverini varpajaisiin. Nyt tässä tuli tylsyyteen googlattua varpajaiset. Ja nyt nauran noille hakutuloksille. En viitsi paljastaa mitään, mutta suosittelen kiinnostuneille suorittamaan saman googlauksen. Mikä yhdistää useampaa hakutulosta?

Kohtalaisen vihaisia ellei suorastaan aggressiivisia hakutuloksia. Onko tää sama juttu kuin se ettei miehet tarvitse omaa päivää, kun on jo isänpäivä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Paavo Hölsä siirtyy RoKi-veräjältä Sloveniaan." Eikö Hölsän Pate ole sama jermu joka taisteli vapaussodassa ja antoi henkensä alttiiksi itärintamalla? Paavo Hölsä oli paikalla kun lennätintä patentoitiin. Paavolla on nainen nimeltä Terttu-Angervo. Paavo Hölsä käy joka sunnuntai kirkossa vaikkei usko jumalaan. Paavo Hölsä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sain eilen kutsun kaverini varpajaisiin. Nyt tässä tuli tylsyyteen googlattua varpajaiset. Ja nyt nauran noille hakutuloksille. En viitsi paljastaa mitään, mutta suosittelen kiinnostuneille suorittamaan saman googlauksen. Mikä yhdistää useampaa hakutulosta?
Mielensä voi pahoittaa aivan kaikesta.

Olen järjestänyt omien lasten syntymän kunniaksi yhdet varpajaisiksi kutsutut juhlat, ja parit vähän sen kaltaiset. Kutsuttuna vieraana olen ollut ehkä 7-8 varpajaisissa. Yhdetkään noista juhlista eivät ole tietojeni mukaan aiheuttaneet mitään ääneen lausuttuja negatiivisia tuntemuksia sen enempää lasten äideissä kuin muissakaan läheisissä. Toisaalta homma on näissä tapauksissa hoidettu asiallisesti, eli syntynyttä lasta, lapsen äitiä ja kaikkia muita asiaan läheisesti liittyviä huomioiden. Kotiväelle on järjestetty tarpeen vaatiessa myös mm. lastenhoitoapua juhlien ajaksi.

Suunniteltuja varpajaisia on myös siirretty tai kokonaan peruttu, jos äidin tai lapsen/lasten etu on sitä vähänkin vaatinut. Niin tolloa sakkia ei minun eikä läheisten kaverieni tuttavapiirissä ole, etteivätkö he ymmärtäisi, jos etukäteen ounastellut varpajaiset jäävät pitämättä esimerkiksi äidin tai lapsen sairauden takia. Tai siksi, jos mistä hyvänsä syystä johtuen vaan ei jaksa tai pysty.

Yleensä tuo on mennyt niin, että asiat on jo alustavasti sovittu kotiväen kesken ennen synnytystä, ja juhlista sovitaan tarkemmin vasta lapsen synnyttyä, kun on tiedossa ettei esteitä juhlimiselle ole. Vieraita voi tietysti pyytää jo hyvissä ajoin bookkaamaan varpajaispäivän kalenteriin jonnekin 2-3 viikkoa lasketun ajan jälkeen tms., mutta luonnollisin varauksin, koska synnytys on aina synnytys.

Suoraan synnytyslaitokselta kaveriensa kanssa ryyppäämään lähtevää tuoretta isää voi kyllä ihan hyvästä syystä katsoakin vähän viistoon. Myös siinä tapauksessa, että äiti ja lapsi voivat oikein hyvin. Niin kiire ei isällä voi olla, etteikö vähintään muutamaa ekaa päivää voisi varata ensisijaisesti perheen käyttöön, vaikka välillä ehkä töissä kävisikin. Kaverien kanssa ehtii kyllä pitää mieleisensä juhlat vähän myöhemminkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös