Mille naurat juuri nyt?

  • 13 216 142
  • 50 369

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En mennytkään nukkumaan. Nauran ja samalla kunnioitan noita muutamaa tyyppiä, jotka erottuivat jalkapallokisojen avauspelin keltaisesta yleisömassasta valkoisilla pelipaidoillaan. Hetkinen, olipa tutun näköisiä... aivan, aivan. Leijonien pelipaitojahan ne.

*e*

kuva
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Presidentillä ei kuitenkaan ole merkittävää poliittista valtaa ja täten voimmekin pohtia, miksi järjestämme kuuden vuoden välein kalliit vaalit, aloitteessa sanotaan."

Sen verran mitä olen seurannut, niin käsittääkseni kuninkaallisilla ei ole mitään merkittävää valtaa sivistysmaissa, mutta järjestelmän ylläpito maksaa veronmaksajille aika kiitettävästi.

On siis halvempaa, tehokkaampaa ja järkevämpää säilyttää tasavalta. Se on sitten eri ketjun asiaa pitääkö olla halpa, tehokas ja järkevä joka helvetin asiassa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koko suur-Helsinkihän tässä on seonnut... Lähden pian etsimään jostain ravintoa, mutta pidän jo suussani valmiina pommisuojasta löytämiäni syanidikapseleita sen varalta, että se hirvi vielä tulee jostain.

Tilanne on kieltämättä aika pelottava, mutta onko ulkonaliikkumiskielto jo asetettu?

Muuten se pienempi otus poro. Onko se hirven lapsi eli jonkinlainen esiaste ja yhtä verenhimoinen peto?
 

ace

Jäsen
Maailman raivohulluin ja sairaalloisesti mustasukkaisin ex-tyttöystävä on paksuna varatulle, perheelliselle ukolle. Mahtavaa, ei voi kuin nauraa. Onnea vain molemmille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Maailman raivohulluin ja sairaalloisesti mustasukkaisin ex-tyttöystävä on paksuna varatulle, perheelliselle ukolle. Mahtavaa, ei voi kuin nauraa. Onnea vain molemmille.

Onko tämä exä myös väkivaltaa ihannoiva? Onko meillä kenties sama exä?

Nimim. "Se jätkä tuli iskemään mua, sun olis pitäny hakata se"
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kuvottavaa, mutta luonnollista toimintaa kun on kategorisesti ylempänä parisuhdemarkkinoilla kumppaniinsa verrattuna. Kannattaa pitäytyä oman tasoisissa naisissa, niin tällaista ei vain tapahdu. Itse mielummin jopa tingin hieman naisen ulkonäöstä saadakseni täyden dominointiaseman. En tosin missään tapauksessa käytä sitä niin härskisti kuin exäsi.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Lisättäköön, että mähän en anna hänen kontrolloida itteäni seksillä kuten aiemmasta viestistäni saattaa päätellä. Se on mulle häneltä semmonen anteekspyytely ja kiitos kaikesta-juttu.

Tarkoitan, että jollakin hän sinua kontrolloi, jos kerta olit valmis laittamaan omaa rahaa suhteeseen. Jo tuo on täysin poissuljettua minun arvomaailmassani.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Se, että mikseiköhän kukaan oleavannut ketjuja:

- Tässä ketjussa vaadimme nimimerkkien fågel, Lhutuur, Liigasorsa ja Juhaht pelikiellon peruuttamista!

- Kysy erkulta, erku tietää!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
- Kysy erkulta, erku tietää!

Mielestäni tällaisen ketjun avaamisen vastuu kuuluisi ko.henkilölle itselleen. Näin voitaisiin jo avausviestistä lähtien viedä keskustelua haluttuun suuntaan ja vältyttäisiin kaikista typerimmiltä itsestäänselvyys -kysymyksiltä.

Toinen juttu on, että näitä ketjuja kuuluisi avata useampaan eri osioon. Liigaosioon, KHL-palstalle, Yleiskiekkokeskusteluun ja Vapaan puolelle. Liigan puolella luonnollisesti käsiteltäisiin päässäntöisesti sitä, kuinka liiga on paskaa, KHL-puolella sitä, kuinka NHL on paskaa, yleiskiekkokeskustelussa kaikki muu paitsi Johtava on paskaa ja vapaan puolella kaikkien muiden mielipiteet on paskaa.

En halua vihjata mitään, mutta mielikuvat rikkinäisestä levystä yhdistyvät tähän viraaliveijariin kuin hunaja mehiläiseen
 

ace

Jäsen
Onko tämä exä myös väkivaltaa ihannoiva? Onko meillä kenties sama exä?

Nimim. "Se jätkä tuli iskemään mua, sun olis pitäny hakata se"

Ei sentään ihannoinnut väkivaltaa, eikä ollut väkivaltainen. Muuten ihan mitä vaan saattoi odottaa kun raivokohtauksen sai. Yleensä vielä ihan turhasta, omassa päässään kehittämästään jutusta.

Vihasi pettämistä ja epäili minua siitä jatkuvasti. Nyt ilmeisesti sitten ollut osallisena hajoittamassa tämän uuden miehen perhettä.

Mahtavaa omien periaatteiden vastaista toimintaa. Kuka noita naisia ymmärtää?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Oman kokemukseni mukaan ihmiset jotka epäilevät jatkuvasti kumppaniaan pettämisestä ovat hyvin hanakoita tekemään sitä itse.

Niin siitähän se tuleekin, kun itse tekee jotain niin ajattelee, että muutkin tekevät.

Kun itse menin yläasteelle, niin suorastaan järkytyin kun kaikki jätkät eivät seuranneetkaan jääkiekkoa yhtä suurella intohimolla kuin minä.

Ketjuun liittyen voisi mainita sen, että itse koen erittäin huvittavana jos joku sanoo pettäneensä vahingossa. "Se vain tapahtui". Olisi kiva tietää miten "vahingossa pettäminen" toimii käytännössä?
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin siitähän se tuleekin, kun itse tekee jotain niin ajattelee, että muutkin tekevät.

Kun itse menin yläasteelle, niin suorastaan järkytyin kun kaikki jätkät eivät seuranneetkaan jääkiekkoa yhtä suurella intohimolla kuin minä.

Ketjuun liittyen voisi mainita sen, että itse koen erittäin huvittavana jos joku sanoo pettäneensä vahingossa. "Se vain tapahtui". Olisi kiva tietää miten "vahingossa pettäminen" toimii käytännössä?

Sehän toimii suurinpiirtein niin, että sen sijaan, että vahingossa astuisit naisen kantapäälle, astutkin naista. Muista sanoa: "oho".
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjuun liittyen voisi mainita sen, että itse koen erittäin huvittavana jos joku sanoo pettäneensä vahingossa. "Se vain tapahtui". Olisi kiva tietää miten "vahingossa pettäminen" toimii käytännössä?

Mut onks se muka pettämistä jos käyttää kortsua?

Ja sitä paitsi, ihan vähän vaan kärkeä kostutin. Tarviiko siitä nyt suuttua...
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nauraisin jos tämä olisi sattunut jonkun muun kohdalle. Joudun lähtemään kyydittämään ja shoppailuttamaan talouden vaimoväkeä Ikeaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Olisi kiva tietää miten "vahingossa pettäminen" toimii käytännössä?

Johan tästä oli aikoinaan velipuolikuussa, kun Arvi kertoo vastineena syytöksille siitä että "on ollu Potsin kanssa", että "emmie vasite".

(Selityksenä että kun navetassa ei kerta ollu valo, niin kompastui ämpäriin ja siten vahingossa oli potsin kanssa.)

Alla vielä videotallennetta tapahtuneesta (siis selityksestä, ei varsinaisesta olemisesta):
Arvi ja Potsi NEW - YouTube
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nauratti viikonloppuna Neljän Tähden Illallinen ohjelman uusintojen uusinnoissa, kun missi Anni Uusivirta olisi halunnut lehmänmaidosta valmistettua fetajuustoa. Maailmaa paljon nähnyt Anni ei tiedä, että aitoa fetajuustoa tehdään vain joko vuohen- tai lampaanmaidosta? Jos se on tehty jostain muusta raaka-aineesta niin se ei ole fetajuustoa. Vähän sama kuin edelleen kuulee usein kuohuviinejä kutsuttavan samppanjaksi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Feta ei maistu ollenkaan, joten yhdyn Annin toiveeseen ja vaadin vastaavaa juustoa maidosta tuotettuna!

No kokeile vaikka tätä.

Mutta se siis ei ole fetajuustoa ; )

Linkki: Valion kotisivut ja tuote-esittely.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Eipä Tammelassakaan fudista juuri käy ihmisiä katsomassa, mutta ei sinne niiden muiden ihmisten takia mennäkkään, vaan itse fudiksen. No ehkäpä tästä syystä useimmiten onkin tosin kivempaa katsella junnujen pelejä...

Harmi ettei tälläkään kaudella ole käynyt Tammelassa katsojia kuin keskimäärin 2395 ottelussa. Siis ykkösessä! Tuolla lukemalla oltaisiin Veikkausliigassa ja koko Suomessa sijalla 3. HJK:n 4677 ja Lahden 2427 jälkeen.

Iso mahtava IFK:kin kiinnostaa enemmän ja heitä on käynyt katsomassa keskimäärin 871 katsojaa pelissä. Eiku. Hakaakin on käynyt katsomassa 1231 katsojaa ja AC Oulua 885.

Hämäläiset on todistetusti hitaita, mutta nyt meni jo ylitse. Kaukosäädin pääsi kuittaamaan vihdoista viimein eaglen yli vuoden vanhaan viestiin. Tuosta tuli varmaan erittäin hyvä fiilis kuittaajalle, kun pääsi napauttamaan oikein kunnolla palstatoverilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös