Feta ei maistu ollenkaan, joten yhdyn Annin toiveeseen ja vaadin vastaavaa juustoa maidosta tuotettuna!
No kokeile vaikka tätä.
Mutta se siis ei ole fetajuustoa ; )
Linkki: Valion kotisivut ja tuote-esittely.
Feta ei maistu ollenkaan, joten yhdyn Annin toiveeseen ja vaadin vastaavaa juustoa maidosta tuotettuna!
Eipä Tammelassakaan fudista juuri käy ihmisiä katsomassa, mutta ei sinne niiden muiden ihmisten takia mennäkkään, vaan itse fudiksen. No ehkäpä tästä syystä useimmiten onkin tosin kivempaa katsella junnujen pelejä...
Harmi ettei tälläkään kaudella ole käynyt Tammelassa katsojia kuin keskimäärin 2395 ottelussa. Siis ykkösessä! Tuolla lukemalla oltaisiin Veikkausliigassa ja koko Suomessa sijalla 3. HJK:n 4677 ja Lahden 2427 jälkeen.
Iso mahtava IFK:kin kiinnostaa enemmän ja heitä on käynyt katsomassa keskimäärin 871 katsojaa pelissä. Eiku. Hakaakin on käynyt katsomassa 1231 katsojaa ja AC Oulua 885.
Olen muutaman kerran kokenut unihalvauksen ja parilla kerralla olen tiedostanut jonkun vaaleanpunaisen olennon olevan vierelläni... Ensimmäisellä kerralla muutama vuosi sitten huomasin TV:n olevan päällä ja samalla näin ikkunan kautta, että keittiöön meni joku vaaleanpunainen olento. Unihalvaus päättyi vasta, kun en enää koko olentoa noteerannut. Toisella kerralla vain muutama päivä sitten havaitsin olennon tulevan luokseni ja yht'äkkiä kaikki pimeni, kunnes heräsin.
Pelottavaa...
Saattoi olla myös Jatkoajan nimimerkki J.Grönvall.
Vähän sama kuin edelleen kuulee usein kuohuviinejä kutsuttavan samppanjaksi.
Täh? No ei kyllä ole sama. Laadukkaat kuohuviini valmistetaan samppanjamenetelmällä, joten ei tuossa raaka-aineissa tai valmistustavassa ole mitään eroa.
Hämäläiset on todistetusti hitaita, mutta nyt meni jo ylitse. Kaukosäädin pääsi kuittaamaan vihdoista viimein eaglen yli vuoden vanhaan viestiin. Tuosta tuli varmaan erittäin hyvä fiilis kuittaajalle, kun pääsi napauttamaan oikein kunnolla palstatoverilleen.
Nauratti viikonloppuna Neljän Tähden Illallinen ohjelman uusintojen uusinnoissa, kun missi Anni Uusivirta olisi halunnut lehmänmaidosta valmistettua fetajuustoa. Maailmaa paljon nähnyt Anni ei tiedä, että aitoa fetajuustoa tehdään vain joko vuohen- tai lampaanmaidosta? Jos se on tehty jostain muusta raaka-aineesta niin se ei ole fetajuustoa. Vähän sama kuin edelleen kuulee usein kuohuviinejä kutsuttavan samppanjaksi.
Nauran sulle ja tolle viimeiselle lauseelle nimittäin kaikki samppanja on kuohuviiniä, mutta kaikki kuohuviini ei ole samppanjaa.
Nauran sulle ja tolle viimeiselle lauseelle nimittäin kaikki samppanja on kuohuviiniä, mutta kaikki kuohuviini ei ole samppanjaa.
Joo ja mä nauran sun luetunymmärtämiselle. Just noinhan tossa yritetään parin viestin voimin selittää...
Ja kaikki huorat strippaavat, mutta kaikki stripparit eivät huoraa. Sekä kaikki terroristit ovat muslimeita, mutta kaikki muslimit eivät ole terroristeja.
Se on aivan sama mikä on valmistustapa tai raaka-aineet. Kaikki kuohuviinit mitkä on valmistettu muualla kuin Champagnessa, Ranskassa, ovat kuohuviinejä.
Kuitenkin sinun kirjoittama "edelleen kuulee usein kuohuviinejä kutsuttavan samppanjaksi." on melko ihmeellinen sanonta sillä samppanja on kuohuviiniä.
Mä en enää ymmärrä mistä tässä väännetään. Mä totesin vaan, että muualla kuin Champagnen kylässä valmistetut kuohuviinit ovat kuohuviinejä ja Champagnen kylässä valmistetut kuohuviinit saavat käyttää "itsestään" nimikettä samppanja. Silti usein kuulee esimerkiksi perinteisen kotimaisen Elysee kuohuviinin kohdalla, että "nyt juhlan kunniaksi samppanjaa"...
Champagnen kylässä?
Kiitos kysymästä. Eipä oikeastaan. Jos nyt ei mitenkään suurenmoisen värikäskään. Champagnen osakunnalle olisin voinut nauraakin koska siinä läppä olisi ollut selvä. Champagnen kylä taas voi olla ihan tietämättömyyttäkin ja siksi en sille nauranut aiemmin, enkä naura nytkään.Kylä, maakunta, kaupunki, valtio, osakunta, työpaikka, koulu, Jari Porttila.
Tylsä päivä?
Mä en kyllä suostu maksamaan mitään shamppanja-lisää. Suosin mieluummin italialaista cavaa.
Joo, jos se on tehty Trocken-rypäleistä.Kyllä saksalainen prosecco on parempaa.
Joo, jos se on tehty Trocken-rypäleistä.
Kylä, maakunta, kaupunki, valtio, osakunta, työpaikka, koulu, Jari Porttila.
Tylsä päivä?