Kuka muka juo espanjalaista proseccoa?
Champagnen kylässä?
Itse juon vain Bernard Massardia koska pullo näyttää sivustakatsojalle ohimennen Veuve Cliquotilta. Keeping up the appearences... ja kun pullo on tyhjä, se täytetään Lidlin päärynäsiiderillä.
...
Maakunta, ota Hotti asioista selvää ennenkuin alat valistamaan. Nauran siis J.Hotille.
Espanjalaiset?
Naurattaa että Jatkoajassa visaillaan vieläkin vaikka se yksi visanpitäjä teki mainion tempun ja paljasti Joppe K:n johtaman huijausrintaman.
Vielä enemmän naurattaa että on perustettu ketju jälkipuinneille johon voi käydä heti visan jälkeen kirjoittamassa keksimänsä perustelun miksi on jotain vastannut ja välttyy tällöin huijausspekuloinneilta. Kenties jopa itse alkaa uskoa keksimäänsä tarinaan kun sitä tarpeeksi vahvasti "perustelee".
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.
Itse sain Paula Koivuniemen, eikä naurata vaikka tähän ketjuun kirjoitankin.
Tuli tehtyä Ilta-Sanomien kesäheilatesti. Sieltä pamahti Kike Elomaa. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta nyt ainakin nauran.
Tuosta on muuten naisillekin versionsa. Mä tein sen ja siitä pamahti Pekka Rinne.
Jasper Pääkkönen. Vaihdetaanko? Mä haluan Pekan.
Itse sain Paula Koivuniemen, eikä naurata vaikka tähän ketjuun kirjoitankin.