Heh, en minä ole sinua miksikään muuksi vihjannut kuin tosikoksi. Sinä nimimerkkinä kuvailit melko tarkasti, tarkkailemasi mukulan käyttäytymistä ja vaatetusta. Mikä oli keksittyä kun kysyin tarkkailetko lapsia useinkin?
No ensinnäkin keksittyä on tuo lapsien tarkkaileminen. En tarkkaile lapsia. Jos menen lätkämatsiin, tarkkailen itse peliä. En tiedä mitä sinä tarkkailet matsissa, enkä haluakaan. Etkä vihjaillut minua tosikoksi, se miksi minua vihjailet paljastuu tossa alempana.
Tänään Ässät-Kalpa-ottelussa istuskelivat Kapasen Ikku, Kivenmäen Mave, Kuparisen Masa, ja keppien kanssa linkutti Peltosen Pasi. Kapasen muksulla oli Timrån pipo ja takki.
Noin kirjoitin alunperin. Ja vastineesi(vihjailusi) oli tämä :
Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?
Kuvailenko tuossa ekassa postauksessani nyt jonkun lapsen käyttäytymistä
melko tarkasti tai ylipäätään lainkaan? Sanoinko tiirailleeni mitään? Olin katsomassa peliä, ja kyseiset pelurit istuivat liki minua. Kapanen lähimpänä, poika sylissään, jolla oli Timrån pipo ja takki, jotka olivat mielestäni hienoja vaatteita. Verrattuna esim. Ässien junnujen, joka itsekin olen joskus ollut, releisiin. En olisi voinut seurata tuota ottelua niin, etteikö Kapanen olisi osunut näkökenttääni aika ajoin. Se että tuosta vaatetuksesta mainitsin, ei merkitse mitään. Vai merkitseekö se sinusta jotain? Ilmeisesti, koska seuraavaksi olen jo mielestäsi muksujen stalkkaaja puistoissa ja leikkikentissä. Miten saat tuosta edes mieleesi alkaa jauhamaan paskaa jostain lasten kyttäämisestä? Onko sinulla siis oikeasti kaikki hyvin?
Olisiko minun pitänyt vaihtaa paikkaa hallissa? Sulkea silmät aina kun kiekko tuli kulmaan? Vai olisiko pitänyt olla kirjoittamatta tuohon Bongaa liigakiekkoilija ketjuun, ettet sinä olisi saanut taas aihetta olla "mukahauska". Tällä kertaa et edes ollut.
En pidä sinua oikeasti niin vaarallisena. Olet joka tapauksessa kuviani katsellut, se nyt tuli selväksi, ja se on erikoisen hauskaa. Nauran sille nyt. Minä taas en tiedä sinusta kuin nimimerkin ja suosikkijoukkueesi.
En pidä myöskään itseäni vaarallisena, paitsi jos kaltaisesi (en tosin tiedä millainen olet siviilissä) tyhjänpuhuja, millainen olet täällä osoittanut olevasi, tulee HENKKOHT. vihjailemaan minulle jostain lasten tirkistelystä tms., niin siinä voi rauhallinenkin ihminen muuttua vaaralliseksi.
Ja mä nauran nyt sille, et pitäs aamulla mennä duuniin, ja täällä väännetään yhden pygmin kanssa.