Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 547
  • 50 364

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ehkä minäkin sitten olen vaan huumorintajuton tyyppi koska minun mielestäni tuo GA:n viesti oli ihan pelkästään paskaa "huumoria", ja täysin turhaa ja asiatonta.

Sama vika. Tosin en kutsu pedofiiliksi "vihjailua", vaikka sen tekisi kuinka hassuttelemalla, huumoriksi. Se kun on mielestäni lähempänä kusipäisyyttä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nauran kyllä tälle Saikan viestille. Näitä tyyppejähän löytyy, jotka ihailevat GA:n mielettömän hauskaa sanailua, kuten luokkansa isoimman bullyn oma pikku posse.

Täytyy kyllä ihmetellä tyyppejä, jotka oikeasti ihailevat Golden Awen tikusta asiaa tyyliä, jonka huumoriarvo on alta nollan. Joskus ala-asteen ekalla ja tokalla, on itse viimeksi kuullut/nähnyt yhtä huonoa "huumoria".
Mutta joo, kukin toki tyylillään, ja kaikki ei voi tykätä samoista asioista.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mutta Saikka on saanut naurut, ja taas on yksi onnellisempi ihminen maailmassa.

Jees.

Ehkä olen sitten AWen "fani", kun äijän jutut jaksavat naurattaa. Kyllä Hespelerkin ihan hyvin pisti takaisin, parin "normiviestin" jälkeen tuli ihan hyvää settiä kummaltakin. Pistipä vain naurattamaan, tuo AWen onlineri sitten ns. räjäytti pankin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ehkä olen sitten AWen "fani", kun äijän jutut jaksavat naurattaa. Kyllä Hespelerkin ihan hyvin pisti takaisin, parin "normiviestin" jälkeen tuli ihan hyvää settiä kummaltakin. Pistipä vain naurattamaan, tuo AWen onlineri sitten ns. räjäytti pankin.

Tämän "räjäytti pankin" kommentin ja oikeastaan koko viestisi ansiosta nauran juuri nyt sinulle!
Hyväntahtoisesti toki.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jees.

Ehkä olen sitten AWen "fani", kun äijän jutut jaksavat naurattaa. Kyllä Hespelerkin ihan hyvin pisti takaisin, parin "normiviestin" jälkeen tuli ihan hyvää settiä kummaltakin. Pistipä vain naurattamaan, tuo AWen onlineri sitten ns. räjäytti pankin.

Osoita mulle hauskuus näistä:

Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?

Ota Hespeler ihan rauhallisesti, lupaan etten paljasta kellekään. Uhuhuhuhuhuh...

Tiedätkö muuten mitä eroa on lapsella ja kivellä?

Hespeler ei kiihotu kiven katselemisesta.

Hyvä idea. Ajatus Kapasen mukulaa stalkkeeraavasta Ässäfanista on kieltämättä aika puistattava turtuneimmallekin pervolle. Happea, happea.

Varsinkaan kun tuotanto ei ensimmäisestä noista lähtien ollut kovinkaan tarpeellista. Makunsa kullakin. Paskallakin on ystävänsä. Näkeehän sen esimerkiksi Poolin kannattajamäärästäkin.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Varsinkaan kun tuotanto ei ensimmäisestä noista lähtien ollut kovinkaan tarpeellista. Makunsa kullakin. Paskallakin on ystävänsä. Näkeehän sen esimerkiksi Poolin kannattajamäärästäkin.

Pahoitteluni, sekoitin Hespelerin ja AWen kirjoitukset. No, viimeinen AWen viesti tuossa ketjussa upposi itselleni kuitenkin.

PS. Pool-vedosta rispektit. Vakuuttavaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?

Olen syvästi järkyttynyt. Kiitos Saikalle sentään myötätunnosta.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?

Olen syvästi järkyttynyt. Kiitos Saikalle sentään myötätunnosta.

Ja nyt kun vielä näytät, että missä minä paljastan selvittäneeni sinun henkilöllisyytesi, ja kerrot, että juurikin minä, olen ne kuvat sieltä löytänyt ja katsonut, niin mun puolesta saat vetää käräjille samantein.

Katsos kun täällä netissä on muitakin ihmisiä, ja muitakin naamakirjan käyttäjiä, niin sana leviää, ja samaten kuvat ja profiilit. Kaikki saa piiloon jos haluaa.

Pointti on nyt siinä, että sinä hyökkäät sillä "mukahauskalla" huumorillasi, täysin ilman asiayhteyttä minua vastaan, nimimerkin takaa tosin, mutta kuitenkin vihjaat epäsuorasti minua joksikin lasten kyttääjiksi.

Oletko nyt mielestäsi toiminut oikein, ja yritä kerrankin vastata ilman mitään vitun trademarkkeja, sun muita hömpötyksiä, vaikkakin fanisi tästä pitävät.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?

Olen syvästi järkyttynyt. Kiitos Saikalle sentään myötätunnosta.

No niin, Turengin jumala on puhunut. Paskaakos tässä. Niin kuin aina ennenkin, me ketkä emme juttuja arvosta olemme väärässä, turhahan sitä on odottaa että joku saattaisi miettiä sanomisiaan, tässä tapauksessa kirjoittamisiaan.

Ei muuta kun Kimalainen, BRRREEEEEAST ja muuta paskaa tähän loppuun
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No niin, Turengin jumala on puhunut. Paskaakos tässä. Niin kuin aina ennenkin, me ketkä emme juttuja arvosta olemme väärässä,

Ei sinun tarvitse arvostaa juttujani yhtään, kunhan osaat vain erottaa oikean väärästä. Arveletko tosissasi että oikeat pedofiilit kävisivät tätä keskustelua?

Nim. "Väärin vittuiltu"
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pointti on nyt siinä, että sinä hyökkäät sillä "mukahauskalla" huumorillasi, täysin ilman asiayhteyttä minua vastaan, nimimerkin takaa tosin, mutta kuitenkin vihjaat epäsuorasti minua joksikin lasten kyttääjiksi.

Heh, en minä ole sinua miksikään muuksi vihjannut kuin tosikoksi. Sinä nimimerkkinä kuvailit melko tarkasti, tarkkailemasi mukulan käyttäytymistä ja vaatetusta. Mikä oli keksittyä kun kysyin tarkkailetko lapsia useinkin?

Ja nyt kun vielä näytät, että missä minä paljastan selvittäneeni sinun henkilöllisyytesi, ja kerrot, että juurikin minä, olen ne kuvat sieltä löytänyt ja katsonut, niin mun puolesta saat vetää käräjille samantein.

En pidä sinua oikeasti niin vaarallisena. Olet joka tapauksessa kuviani katsellut, se nyt tuli selväksi, ja se on erikoisen hauskaa. Nauran sille nyt. Minä taas en tiedä sinusta kuin nimimerkin ja suosikkijoukkueesi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei sinun tarvitse arvostaa juttujani yhtään, kunhan osaat vain erottaa oikean väärästä. Arveletko tosissasi että oikeat pedofiilit kävisivät tätä keskustelua?

Nim. "Väärin vittuiltu"

En todellakaan arvellut. Mutta sinäänsä mielenkiintoista että sinulla on taito ja valta asettaa rajat sille, millaista "vittuilua" ihmiset sinulta sietävät ja myös missä tilanteissa. Et ilmeisesti käsitä että harkintaa voi suorittaa jo ihan senkin takia, että kaikki eivät ole Turenkilaisia, eivät edes henkisesti. Mutta ihan kuinka vaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En todellakaan arvellut. Mutta sinäänsä mielenkiintoista että sinulla on taito ja valta asettaa rajat sille, millaista "vittuilua" ihmiset sinulta sietävät ja myös missä tilanteissa. Et ilmeisesti käsitä että harkintaa voi suorittaa jo ihan senkin takia, että kaikki eivät ole Turenkilaisia, eivät edes henkisesti. Mutta ihan kuinka vaan.

Hyväksyt siis omien rajojesi asettelussa henkilön, joka etsii ja tuijottaa oikeita perhekuviani vihaisena, muttet hyväksy nimimerkeille vittuilua pedofiilivitsin muodossa. Oletko varma asiasta?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hyväksyt siis omien rajojesi asettelussa henkilön, joka etsii ja tuijottaa oikeita perhekuviani vihaisena, muttet hyväksy nimimerkeille vittuilua pedofiilivitsin muodossa. Oletko varma asiasta?

Tässä vaiheessa ei ole keskusteltu, ainakaan minun puoleltani Hespeleristä. Nyt oli kyse sinusta. Luulen että moni on käynyt tahattomasti tahi tahallisesti tutustumassa tietoihisi. Hespeler meni sen vaan täällä sanomaan. Minuahan ei haittaa vaikka tietojani mennään penkomaan. Sieltä ne löytyy Facebookista, en minä niitä sinne olisi laittanut jos ottaisi koville kun joku niitä kattoo.

Mutta tosiaan tuohon viestiisi. Oli tosiaan kyse siitä, kuinka sinulla on kyky asettaa rajat muittenkin huumorintajulle. Hespeleristä voimme sitten keskustella erillisissä viesteissä.

Ja sen verran kuvaan jonka sinusta saa, veikkaisin että jos vaan mahdollista on profiiliin laskuri laittaa, niin sinulla se raksuttaa ja pippeli on pystyssä kun taas joku kävi sinun profiilissasi. Voin tosin olla väärässäkin. En tiedä, mutta onneksi sinä sen minulle kerrot.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Takaisin aiheeseen. Tälle naurahdin ääneen juuri:

Mitä muuten tulee siihen Ladan maaliin, niin Hirsohan olisi voinut estää sen viikatteella. Nyt ei voinut edes harkita. Tietyistä syistä. Joten yksi oleellinen vaihtoehto oli häneltä kokonaan pois.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mutta tosiaan tuohon viestiisi. Oli tosiaan kyse siitä, kuinka sinulla on kyky asettaa rajat muittenkin huumorintajulle. Hespeleristä voimme sitten keskustella erillisissä viesteissä.

No mitä arvelet Hespelerin kyvyistä asettaa rajat muiden huumorintajulle tämän vihjaillessa minun olevan pedofiili? Onko sama vitsi toiselle sallittu ja toiselle ei, vai aiotko ryhtyä ala-astelaiseen "sää alotit"-jutusteluun? Vai myönnätkö että olet vain toiselle vihainen henkilökohtaisista syistä?

Ja sen verran kuvaan jonka sinusta saa, veikkaisin että jos vaan mahdollista on profiiliin laskuri laittaa, niin sinulla se raksuttaa ja pippeli on pystyssä kun taas joku kävi sinun profiilissasi. Voin tosin olla väärässäkin. En tiedä, mutta onneksi sinä sen minulle kerrot.

Nettipippeli, varmasti. Faniutta se on tuo sinun antifaniutesikin. Fyysisesti kiihotun enemmän tosielämän koitoksista, tosin mesekeskusteluista, puheluista ja tekstiviesteistä on meinannut viisari värähtää pari kertaa alkuvuoden aikana.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Heh, en minä ole sinua miksikään muuksi vihjannut kuin tosikoksi. Sinä nimimerkkinä kuvailit melko tarkasti, tarkkailemasi mukulan käyttäytymistä ja vaatetusta. Mikä oli keksittyä kun kysyin tarkkailetko lapsia useinkin?

No ensinnäkin keksittyä on tuo lapsien tarkkaileminen. En tarkkaile lapsia. Jos menen lätkämatsiin, tarkkailen itse peliä. En tiedä mitä sinä tarkkailet matsissa, enkä haluakaan. Etkä vihjaillut minua tosikoksi, se miksi minua vihjailet paljastuu tossa alempana.

Tänään Ässät-Kalpa-ottelussa istuskelivat Kapasen Ikku, Kivenmäen Mave, Kuparisen Masa, ja keppien kanssa linkutti Peltosen Pasi. Kapasen muksulla oli Timrån pipo ja takki.

Noin kirjoitin alunperin. Ja vastineesi(vihjailusi) oli tämä :

Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?

Kuvailenko tuossa ekassa postauksessani nyt jonkun lapsen käyttäytymistä melko tarkasti tai ylipäätään lainkaan? Sanoinko tiirailleeni mitään? Olin katsomassa peliä, ja kyseiset pelurit istuivat liki minua. Kapanen lähimpänä, poika sylissään, jolla oli Timrån pipo ja takki, jotka olivat mielestäni hienoja vaatteita. Verrattuna esim. Ässien junnujen, joka itsekin olen joskus ollut, releisiin. En olisi voinut seurata tuota ottelua niin, etteikö Kapanen olisi osunut näkökenttääni aika ajoin. Se että tuosta vaatetuksesta mainitsin, ei merkitse mitään. Vai merkitseekö se sinusta jotain? Ilmeisesti, koska seuraavaksi olen jo mielestäsi muksujen stalkkaaja puistoissa ja leikkikentissä. Miten saat tuosta edes mieleesi alkaa jauhamaan paskaa jostain lasten kyttäämisestä? Onko sinulla siis oikeasti kaikki hyvin?

Olisiko minun pitänyt vaihtaa paikkaa hallissa? Sulkea silmät aina kun kiekko tuli kulmaan? Vai olisiko pitänyt olla kirjoittamatta tuohon Bongaa liigakiekkoilija ketjuun, ettet sinä olisi saanut taas aihetta olla "mukahauska". Tällä kertaa et edes ollut.


En pidä sinua oikeasti niin vaarallisena. Olet joka tapauksessa kuviani katsellut, se nyt tuli selväksi, ja se on erikoisen hauskaa. Nauran sille nyt. Minä taas en tiedä sinusta kuin nimimerkin ja suosikkijoukkueesi.

En pidä myöskään itseäni vaarallisena, paitsi jos kaltaisesi (en tosin tiedä millainen olet siviilissä) tyhjänpuhuja, millainen olet täällä osoittanut olevasi, tulee HENKKOHT. vihjailemaan minulle jostain lasten tirkistelystä tms., niin siinä voi rauhallinenkin ihminen muuttua vaaralliseksi.

Ja mä nauran nyt sille, et pitäs aamulla mennä duuniin, ja täällä väännetään yhden pygmin kanssa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No mitä arvelet Hespelerin kyvyistä asettaa rajat muiden huumorintajulle tämän vihjaillessa minun olevan pedofiili? Onko sama vitsi toiselle sallittu ja toiselle ei, vai aiotko ryhtyä ala-astelaiseen "sää alotit"-jutusteluun? Vai myönnätkö että olet vain toiselle vihainen henkilökohtaisista syistä?

No niin, nyt kun kysyit niin totean, että ihan yhtä ala-arvoinen kommentti se oli. Mutta on tuossa "sää aloitit"-kortissakin pointti. Keskusteluhan vietiin näille raiteille ihan turhaan. Mielestäni vitsisi oli erittäin ala-arvoinen, ja niin on ollut monen muunkin mielestä.

Henkilökohtaisesti minulla ei ole sinua vastaan mitään. Emme tietääkseni koskaan ole tavanneet, joten et ole voinut saada minua vihaiseksi. Siihen kun tarvitaan paljon enemmän kuin Jatkoajan palsta. Se että en arvosta kaikkea tuotantoa mitä sieltä päästä tulee, ei tarkoita sitä, että olisin sinulle vihainen. Se vain yksinkertaisesti tarkoittaa sitä, että mielestäni se paskaa. Ymmärsitkö?

Itse olen harkitsematta vetänyt huumorissa "vammaiskortin". Istuin siitä kuukauden jäähyllä ja myönnän ettei ollut fiksuin mahdollinen veto. Mutta, minä ainakin pystyn tajuamaan ettei se mikä on minusta hauskaa, ole välttämättä kaikista hauskaa.

Nettipippeli, varmasti. Faniutta se on tuo sinun antifaniutesikin. Fyysisesti kiihotun enemmän tosielämän koitoksista, tosin mesekeskusteluista, puheluista ja tekstiviesteistä on meinannut viisari värähtää pari kertaa alkuvuoden aikana.

Etkot chatissa, jatkot mesessä. Jokainen tavallaan. Se missä viisarisi on liikkunut tänä vuonna tosin ei minua kiinnosta, mutta jaa toki tämä tieto siellä teidän omalla hiekkalaatikollanne.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naurattaa lukea kuinka vakavasti ihmiset käyvät näitä keskustelua. Toki itsekin joskus "hirttää kaasu kiinni", mutta tällä hetkellä ei, joten saan nauraa muille.

Pari tuntia sitten ei naurattanut kun ajoin 150km/h (Turengin kohdalla 170km/h) muksu kyydissä kohti sairaalan päivystystä... onneksi oli väärä hälytys.

Ehkä kuitenkin kannattaa muistaa, että ne elämän todelliset huolet ja murheet löytyy jostain muualta kuin netin keskustelupalstalta. Ainakin minulla. Kaikkea siis ei välttämättä kannata ottaa täälläkään ihan vakavasti. Ja tuo ei ollut kannanotto kenenkään puolesta eikä ketään vastaan.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Hyväksyt siis omien rajojesi asettelussa henkilön, joka etsii ja tuijottaa oikeita perhekuviani vihaisena, muttet hyväksy nimimerkeille vittuilua pedofiilivitsin muodossa. Oletko varma asiasta?

Älä nyt sentään kuvittele itsestäsi liikoja, facebook on on laaja mesta, ja samallalailla voit mennä sinne vaikka katsomaan kuviani. Mutta jos luulet, että olen nyt naama punaisena koko illan profiiliasi sieltä hakenut niin erehdyt.

Aikoja sitten eräs ihminen ne linkitti(jatkoajan aktiivi, kyllä), ja edelleen, jos et kestä että olet yleisesti näkyvissä, niin piiloon ne saa. Ei minulla ole ollut mitään hajua edes oikeasta nimestäsi, mutta ilmeisen helposti sen saa selville.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No ensinnäkin keksittyä on tuo lapsien tarkkaileminen. En tarkkaile lapsia.

Luettelit alkuperäisessä viestissäsi monta kauden aikana kiukutellutta ässätähteä. Se olit sinä jonka likainen mielikuvitus ajatteli minun luonnollisesti tarkoittavan Kapasen muksua. ~HA!

En pidä myöskään itseäni vaarallisena, paitsi jos kaltaisesi (en tosin tiedä millainen olet siviilissä) tyhjänpuhuja, millainen olet täällä osoittanut olevasi, tulee HENKKOHT. vihjailemaan minulle jostain lasten tirkistelystä tms., niin siinä voi rauhallinenkin ihminen muuttua vaaralliseksi.

Olet edelleenkin ainoa joka on tarkkailut jonkun toisen, minun, siviiliminää.

Aikoja sitten eräs ihminen ne linkitti(jatkoajan aktiivi, kyllä), ja edelleen, jos et kestä että olet yleisesti näkyvissä, niin piiloon ne saa. Ei minulla ole ollut mitään hajua edes oikeasta nimestäsi, mutta ilmeisen helposti sen saa selville.

Ja oikein kaverien kanssa. Helpottaa vitusti yöunia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Luettelit alkuperäisessä viestissäsi monta kauden aikana kiukutellutta ässätähteä. Se olit sinä jonka likainen mielikuvitus ajatteli minun luonnollisesti tarkoittavan Kapasen muksua. ~HA!

Tuo olisi selityksenä pelastuksena ollut melko oiva ilman tässä alla olevan lainauksen tummennettua kohtaa:

"Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?"

Tiesithän että vitsi on huono jos sitä pitää selittää. Ja toisaalta jos keksii selityksen perästä niin se tekee siitä jo paskan.

Tästä eteenpäin minua voi lähetyä yksityisviestein jos asiaan jää keskusteltavaa. Ja annan jopa linkin Facebookin profiiliini jos sen haluaa. Mutta nyt menen nukkumaan. Työt odottavat taas aamulla, valitettavasti.

Pienoinen lisäys:

Vaikka kävitkin viestisi poistamassa niin ne löytyvät tuolta lainaushistoriasta. Myöntäisit joskus että "nyt meni pieleen". Sitten voisi laittaa uutta matoa koukkuun.
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
on kyllä ihme touhua

On tossa Golden Awessa ainakin politiikon vikaa. Heti kun huomaa menneensä rajan yli, koettaa pyyhkiä jälkiään, mutta kuis ollakaan nehän jäikin noihin Hespelerin lainauksiin, joten sääliä hakevat viestien poistamissyyt, ovat kyllä väsyneitä.

no mutta kukin tyylillään. Jos tavoite on saada toiset ärsyyntymään niin kyllähän tuo Goldeni sen osaa. Onko sitten oleellista vaan mukahauskutella suuntaan jos toiseen onkin sitten jokaisesta itsestään kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös