Golfissa ja lätkässä kädet ovat juuri päinvastoin. Siis oikeakätinen lyö golfia oikealta puolelta. Silloin oikea käsi on alhaalla ja se on se käsi, joka kääntyy tuonne ns. niskan taakse. Sen sijaan lätkässä oikea käsi on ylempänä oikeakätisellä ja pelataan vasemmalta puolelta. Ihan erityyppiset lajit, joten siinä mielessä ei voi verrata. Tennis ja golf ovat enemmän keskenään samanlaisia eli huidotaan vartalon oikealta puolelta.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen oikeakätinen ja pelaan lätkää rightilta. Vaimoni on vasenkätinen ja pelaa lätkää (ihan oikeasti vaimoni pelaa lätkää) myös rightilta. Me molemmat pelaamme golfia oikealta puolelta.
Jotta nöyryytys olisi täydellinen niin kerrottakoon vielä että vaimoni tasoitus on selvästi omaani alempi.
Minä puhuin nyt normaali-ihmisistä...
Savon Sanomissa Marko Ahoselta huikea arvostelu Kuninkaan paluusta...
Kiinnostava väite. Minkä analyysin lopputulos nyt on todistettu aivan päin vittua menneeksi? Vai puhutaanko taas jostain veikkauksista?Urheilulehden analyytikoille, niin kiekossa kuin fudiksessa. Kovasti analysoidaan ja lopputulos yleensä aivan päin vittua.
Maikkarin tekstikanava sivu 237 kirjoitti:Jokerit lopettaa viihdyttämisen
Kiinnostava väite. Minkä analyysin lopputulos nyt on todistettu aivan päin vittua menneeksi? Vai puhutaanko taas jostain veikkauksista?
Urheilukanavahan nuo näyttää samana päivänä suorana, joten en keksi syytä miksi nuo pitäisi näyttää Ylelläkin parhaaseen katseluaikaan erätaukoineen. Tuskin se olisi edes mahdollista tv-oikeuksien takia. Ylen varsinaiset Mestis-lähetykset alkavat vasta vuoden päästä ja eiköhän silloin nähdä ottelut suorina.Yle televisioi Mestiksen finaalit. Luvassa on jopa tunnin kooste joka ottelusta keskiyön aikaan, kanavana FST ja selostajana Hannulan Mikko. Voi ristus mitä touhua. Olisikohan ollut järkevää säilyttää se Yle extra vaikkapa tällaisia tapahtumia varten?
Niin, kannattaa tehdä aina ero analyysin ja jonkun ihan sinänsä turhan merkinheiton välille.Veikkauksistapa hyvinkin, ne 1X2 -jutut; tiedäthän.
Niin, kannattaa tehdä aina ero analyysin ja jonkun ihan sinänsä turhan merkinheiton välille.