Mille naurat juuri nyt?

• 13 410 574
  • 50 843

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Hesarissa oli jutta nälkälakossa olevista vastaanottokeskuslaisista. Yksi kaveri oli keksinyt "erilaisen" tavan olla nälkälakossa; oli "lopettanut" käynyt kai vetämässä päivällisen ja iltapalan, jonka jälkeen oli nälkälakko jälleen alkanut. Tuolla taktiikalla kaveri kestää kyllä pitkään.

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Tälle: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?&p=2228444

GA:sta tulisi hyvä rikollinen: "Ai sen jälkeen, kun ryöstää eläkeläismummon rahat ja potkii hänet sairaalaan ja jää kiinni, ja pyytää anteeksi liian alas asetettua rimaa ja palauttaa vielä ryyppämättä jääneet 20 EUR ja on niinku tosi katuvainen ja saa kuulla poliiseilta olevansa ihan paska ja tyhmä jätkä, niin pitäisi vielä saada joku tuomiokin vai?"

Eipä tässä voi muuta kuin päätyä loppukaneetiksi toteamaan:

LOL! MILF!! BUTTBUDDY!!!

Täältä tähän.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Täällähän on hyvää settiä, KultaPoju vs. Hespeler. Taas saa porilaisille nauraa, mikä *ittu teitä vaivaa? Annas Häspeleri taas raportti kun torstaina POJAT pelaavat siellä patakattilassa, jookosta joo! Haluaisin tietää onko Ikun vekaroilla mitään KalPa-kuosia päällä tällä kertaa!

Yrityksesi olla hauska menee taas kerran pahasti metsään. KultaPoju? Häspeleri? Mikä sinua vaivaa? Porilaiset? Menen torstaina hallille, ja voin pelitapahtumista jotain raportoida. Jos bongaan hallilla liigakiekkoilijoita, tai vaikka julkkiksia, voin raportoida niistäkin niille kuuluviin ketjuihin. Sitä vartenhan ne ketjut on olemassa, eikö?

Jos haluat tietää jonkun ihmisen pukeutumisesta, niin mene itse paikalle, ja ota selvää. Olet ilmeisen tietämätön koko asian kulusta, ja siitä mistä tämä mielestäsi "hyvä setti" on lähtenyt käyntiin, niin anna olla. Louskutuksesi on aina ollut täysin tyhjää, eikä näköjään ole muuttunut mihinkään.

Eihän näihin kannattaisi edes tarttua.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
BUTTBUDDY!!!

NOT TODAY THANK YOU!

Ehkä olisi taas ilmaistava itseään laulun sanoin:

"Minun pitäisi päästä tosi etäälle täältä,
joko heti tai sitten ei koskaan.
Olen kadulla paskiaisten pilailun kohde,
olen kaupungin naisille niin... vieras ja omituinen.
Minä aion näyttää niille mihin mä pystyn,
minä pakotan kaikki ne katsoon
mihin minä oon päässy - mihin ne taas on jääny;
olen menossa huipulle, tai pää eellä joen pohjaan.

Marat, Marat, me tullaan taas,
niin kuin on tultu monta kertaa.
Marat, Marat, me tullaan taas,
hyvästä syntyneet, pahassa kasvaneet,
vihaiset miehet, vihaiset miehet!

Olin tyranni kerran, olin menossa kylpyyn,
olin varomaton, ja niin - kuolin.
"

Huomenna Kauko Röyhkä ja Riku Mattila Tavastialla.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä hetkellä näyttää siltä, että Danske Bank on tarjonnut minulle viikonlopun aikana mm. yhden ilmaisen junamatkan ja muuta pientä. Kelpuutan kyllä sellaisen uudistuksen jonka aikana voi heilutella Visa Electronia vapaasti ilman veloitusta.

Tosin se ei naurata, että olen tällaisen pankin asiakas. Taidan nostaa rahani pois ja pistää ne molemmat takaisin säästöpossuun.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Välierien yleisömäärille. Ei helvetti tämä liiga tarvitsee IFK:ta.

tutzba

Jäsen
Nyt kyllä lyö sen verran tyhjää, että olisi mukava tietää mikä tuossa nimessä hymyilyttää?

Täysin varma en tietenkään voi olla, mutta henkilön nimi on Riku Rantala. Kumivene upposi, ihmiset eivät uineet pois. Mihin ihmiset eivät uineet? Rantaan. Sattuipa hassusti. Ironiaa jopa.

Rantala. Ranta. Kuin kaksi marjaa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Flint keksi uuden sanan, polvitaklaus

Tätä on taas hoettu eilisen pelin otteluketjussa:

flintstone kirjoitti:
Kaksi selkeääkin selkeämpää taklausta Leinoa polviin, ei ollut mitään tarvetta filmata muuten kuin jos olisi haluttu hakea jämäpakki Laatikaiselle ulosajoa ja pelikieltoa. Polvitaklaajien onneksi Leino ei ole filmaavaa tyyppiä ja Leino nousi molemmilla kerroilla ylös jäästä eikä jäänyt odottamaan isoa jäähyä joka olisi pienllä kierimisellä ja kopissa käynnillä saatu helposti.
Voiko puusilmäisempää enää olla.

(Lainauksen lihavointi on omani.)

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mikä on varma kevään merkki? IFK-osiossa alkaa mopo karata käsistä. Bros, Murray, Hirso ja Loppi IFK:ssa ensi kaudella. Jep jep!

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Mikä on varma kevään merkki? IFK-osiossa alkaa mopo karata käsistä. Bros, Murray, Hirso ja Loppi IFK:ssa ensi kaudella. Jep jep!
Lisää listaan Jantunen. Huikeeta!

raindex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Music televisionista tuli äsken worst rock ever vs. best rock ever.
Musiikkina oli snoop doggia ja pussycat dollseja. Kaippa se on tuolla kanavalla sitten rockkia se.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy