Mille naurat juuri nyt?

• 13 410 595
  • 50 844

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tämän uutisen eräälle kohdalle.

"Vastaanottokeskuksen johtajan mukaan nälkälakot loppuvat yleensä ajan kanssa."

Ihan maalaisjärjelläkin voisi ajatella nälkälakkojen loppuvan tavalla tai toisella ajan kanssa.

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bongaa liigakiekkoilijaketjussa käynnissä olevalle Hespeler vs. Golden AWe mittelölle.

Naurattaakin, mutta noi kaverit on sen ihan oikeesti vaivautuneet kirjoittamaan. Enemmänkin "Pitäisikö itkeä vai nauraa". Jos tuo siis on totista keskustelua eikä kaverusten keskinäistä heittelyä.

Old TJ

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Naurattaakin, mutta noi kaverit on sen ihan oikeesti vaivautuneet kirjoittamaan. Enemmänkin "Pitäisikö itkeä vai nauraa". Jos tuo siis on totista keskustelua eikä kaverusten keskinäistä heittelyä.

Old TJ

Kaikkihan näkee mistä koko "keskustelu" alkoi. Satuin nyt vaan näkemään hallilla liigakiekkoilijoita, ja tuosta kun on ketju, niin ajattelin siitä kirjoittaa. Ja kun yhdellä heistä oli perhettä mukanaan, ja tuon jääkiekkoilijan yhden perheenjäsenen hienosta jääkiekko-aiheisesta asusta kommentoin, niin kimppuuni hyökkää joku täysin käsittömästi syyttäen jostain vitun lasten stalkkaamisesta.

Olenko nyt siis tehnyt jotain väärin, vai eikö täällä saa todellakaan sanoa, että esim. Joensuun Jessen näin prismassa, ja sen eukolla oli nätit kengät? Jos Jessellä olisi vaikka alaikäinen tytteli, niin olisin lasten stalkkaaja?

Ja tosiaan, emme ole nim. Golden Awen kanssa mitään kaveruksia, ja tuskinpa meistä sellaisia koskaan tulisikaan, koska itsellä ei ensimmäisenä ole täällä viestejä lukiessa mielessä mitkään muksujen kyttäämiset. Mutta ajatuksensa kullakin, ja GA siinä alkoi omiaan tuomaan esille.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kaikkihan näkee mistä koko "keskustelu" alkoi. Satuin nyt vaan näkemään hallilla liigakiekkoilijoita, ja tuosta kun on ketju, niin ajattelin siitä kirjoittaa. Ja kun yhdellä heistä oli perhettä mukanaan, ja tuon jääkiekkoilijan yhden perheenjäsenen hienosta jääkiekko-aiheisesta asusta kommentoin, niin kimppuuni hyökkää joku täysin käsittömästi syyttäen jostain vitun lasten stalkkaamisesta.

Tuli sitten ensimmäistä kertaa painettua "raportoi viesti Moderaattoreille" nappia. Jos vaikka kaikille olisivat säännöt samat. Mutta ei siis tästä viestistä vaan tuolla toisessa ketjussa. Tuntui että on korkea aika.

Jää nähtäväksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli sitten ensimmäistä kertaa painettua "raportoi viesti Moderaattoreille" nappia. Jos vaikka kaikille olisivat säännöt samat. Mutta ei siis tästä viestistä vaan tuolla toisessa ketjussa. Tuntui että on korkea aika.

Jää nähtäväksi.

Kieltämättä aika... sanoisinko tarpeetonta kommentointia. Ennemminkin menisi tuonne osastolle "Ei tiedä itkeäkö vai nauraa".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näillä kahdella jotain skismaa aiemmalta vaiheelta elämää? Golden AWe vaikuttaa siltä kuin Hespeler olisi kussut aamulla kaverin muroihin, tai vaihtoehtoisesti vienyt kaverin viimeisen Kinder-munan.

Öööh... just olisi sopiva ilmaus kuvaamaan tätä keskustelua.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näillä kahdella jotain skismaa aiemmalta vaiheelta elämää? Golden AWe vaikuttaa siltä kuin Hespeler olisi kussut aamulla kaverin muroihin, tai vaihtoehtoisesti vienyt kaverin viimeisen Kinder-munan.

Öööh... just olisi sopiva ilmaus kuvaamaan tätä keskustelua.

Ehkä vaan toisella on laajempi huumorintaju kun toisella. Mut toi ilmaus oli kerrassaan sympaattinen.

laiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisi mennä myös FM 2008- tai Hauskimmat urheilijoiden nimet tjsp. -ketjuun, mutta naurattaa FM 2008:ssa eteen tullut valmentajan nimi kun olin etsimässä maalivahtikoutsia. Ei herännyt kiinnostus ja jäi soppari tarjoamatta kun äijän nimi on Sören Nånting... ei sillä, ei ne valmentaja-arvotkaan kovin kummoiset olleet.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ehkä vaan toisella on laajempi huumorintaju kun toisella.

Olen kyllä sitten paska, ja huumorintajuton ihminen, kun ei vaan toi GA:n one-lineri oikein osunut mun huumorintajuuni.

Mutta katsellaan nyt jatkoa, että oliko toi nyt sitten minun huonoa huumorintajua, vai tarpeetonta ja loukkaavaa provoa ja vihjailua, aiheesta minkä luulisi olevan sen verran arka, että ei oikein läpät osunut kohilleen.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tämä pisti naurattamaan ihan todenteolla. AWe kyykyttää jälleen pahaa-aavistamatonta palstalaista. Hespeler, you have been AWed. Loistavaa settiä kyllä ketjussa, ihan hyvin Hespelerkin läppää heittää, keep up the good stalk...öö wörk.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tämä pisti naurattamaan ihan todenteolla. AWe kyykyttää jälleen pahaa-aavistamatonta palstalaista.
Näin juuri. Mr Golden AWe saa provota palstalla schollin tavoin minkä työajaltaan ehtii mutta missään moderaattorien listoissa tämä ei näy. Schollin perusteluksi on sanottava, että hän kirjoittaa yllättävn usein ihan asiastakin, eikä tyydy GA:n tavoin oman kultapossukerhon "hauskuuksiin".

Nauran kyllä tälle Saikan viestille. Näitä tyyppejähän löytyy, jotka ihailevat GA:n mielettömän hauskaa sanailua, kuten luokkansa isoimman bullyn oma pikku posse.

"Hei Jesse sä oot tosi kova jätkä kun veit sen rillipään lounasrahat!"

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Elitserienin pudotuspeleissä kuumana käyvälle Andreas Jämtinille. Jää Leinot ja Pesoset reilusti jälkeen tämän sankarin ämmäilyistä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä minäkin sitten olen vaan huumorintajuton tyyppi koska minun mielestäni tuo GA:n viesti oli ihan pelkästään paskaa "huumoria", ja täysin turhaa ja asiatonta.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Tämä pisti naurattamaan ihan todenteolla. AWe kyykyttää jälleen pahaa-aavistamatonta palstalaista. Hespeler, you have been AWed. Loistavaa settiä kyllä ketjussa, ihan hyvin Hespelerkin läppää heittää, keep up the good stalk...öö wörk.

No, jokainen valitsee puolensa, ja jos GA:n one-linerit lapsien tirkistelystä, sun muusta vastenmielisestä touhusta, oman asiallisen kirjoitukseni jälkeen, millä ei ollut mitään tekemistä tuollaisen toiminnan kanssa, ovat sinusta kyykyttämistä, niin näin olkoon. Se ei muuta maailmaani suuntaan tai toiseen. Jos joku kokee anonyyminä netissä "kyykyttämisen" kovana saavutuksena, niin aivan vapaasti. Elämä eletään kuitenkin toisaalla.

Olisin voinut raportoida tuota viestiä eteenpäin, mutta mitä sitä turhaan, väitellään sitten turhasta, ja se että vääntö päättyy siihen, että Awe utelee minulta mitä pidän himassa päällä, niin sekin kuulostaa jo vähintään oudolta. Jopa vähän homolta. En tietystikään tarkoita että GA olisi, mutta kuitenkin.

Mutta Saikka on saanut naurut, ja taas on yksi onnellisempi ihminen maailmassa.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehkä minäkin sitten olen vaan huumorintajuton tyyppi koska minun mielestäni tuo GA:n viesti oli ihan pelkästään paskaa "huumoria", ja täysin turhaa ja asiatonta.

Sama vika. Tosin en kutsu pedofiiliksi "vihjailua", vaikka sen tekisi kuinka hassuttelemalla, huumoriksi. Se kun on mielestäni lähempänä kusipäisyyttä.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nauran kyllä tälle Saikan viestille. Näitä tyyppejähän löytyy, jotka ihailevat GA:n mielettömän hauskaa sanailua, kuten luokkansa isoimman bullyn oma pikku posse.

Täytyy kyllä ihmetellä tyyppejä, jotka oikeasti ihailevat Golden Awen tikusta asiaa tyyliä, jonka huumoriarvo on alta nollan. Joskus ala-asteen ekalla ja tokalla, on itse viimeksi kuullut/nähnyt yhtä huonoa "huumoria".
Mutta joo, kukin toki tyylillään, ja kaikki ei voi tykätä samoista asioista.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta Saikka on saanut naurut, ja taas on yksi onnellisempi ihminen maailmassa.

Jees.

Ehkä olen sitten AWen "fani", kun äijän jutut jaksavat naurattaa. Kyllä Hespelerkin ihan hyvin pisti takaisin, parin "normiviestin" jälkeen tuli ihan hyvää settiä kummaltakin. Pistipä vain naurattamaan, tuo AWen onlineri sitten ns. räjäytti pankin.

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ehkä olen sitten AWen "fani", kun äijän jutut jaksavat naurattaa. Kyllä Hespelerkin ihan hyvin pisti takaisin, parin "normiviestin" jälkeen tuli ihan hyvää settiä kummaltakin. Pistipä vain naurattamaan, tuo AWen onlineri sitten ns. räjäytti pankin.

Tämän "räjäytti pankin" kommentin ja oikeastaan koko viestisi ansiosta nauran juuri nyt sinulle!
Hyväntahtoisesti toki.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jees.

Osoita mulle hauskuus näistä:

Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?

Ota Hespeler ihan rauhallisesti, lupaan etten paljasta kellekään. Uhuhuhuhuhuh...

Tiedätkö muuten mitä eroa on lapsella ja kivellä?

Hespeler ei kiihotu kiven katselemisesta.

Hyvä idea. Ajatus Kapasen mukulaa stalkkeeraavasta Ässäfanista on kieltämättä aika puistattava turtuneimmallekin pervolle. Happea, happea.

Varsinkaan kun tuotanto ei ensimmäisestä noista lähtien ollut kovinkaan tarpeellista. Makunsa kullakin. Paskallakin on ystävänsä. Näkeehän sen esimerkiksi Poolin kannattajamäärästäkin.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinkaan kun tuotanto ei ensimmäisestä noista lähtien ollut kovinkaan tarpeellista. Makunsa kullakin. Paskallakin on ystävänsä. Näkeehän sen esimerkiksi Poolin kannattajamäärästäkin.

Pahoitteluni, sekoitin Hespelerin ja AWen kirjoitukset. No, viimeinen AWen viesti tuossa ketjussa upposi itselleni kuitenkin.

PS. Pool-vedosta rispektit. Vakuuttavaa.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?

Olen syvästi järkyttynyt. Kiitos Saikalle sentään myötätunnosta.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?

Ja nyt kun vielä näytät, että missä minä paljastan selvittäneeni sinun henkilöllisyytesi, ja kerrot, että juurikin minä, olen ne kuvat sieltä löytänyt ja katsonut, niin mun puolesta saat vetää käräjille samantein.

Katsos kun täällä netissä on muitakin ihmisiä, ja muitakin naamakirjan käyttäjiä, niin sana leviää, ja samaten kuvat ja profiilit. Kaikki saa piiloon jos haluaa.

Pointti on nyt siinä, että sinä hyökkäät sillä "mukahauskalla" huumorillasi, täysin ilman asiayhteyttä minua vastaan, nimimerkin takaa tosin, mutta kuitenkin vihjaat epäsuorasti minua joksikin lasten kyttääjiksi.

Oletko nyt mielestäsi toiminut oikein, ja yritä kerrankin vastata ilman mitään vitun trademarkkeja, sun muita hömpötyksiä, vaikkakin fanisi tästä pitävät.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue

No niin, Turengin jumala on puhunut. Paskaakos tässä. Niin kuin aina ennenkin, me ketkä emme juttuja arvosta olemme väärässä, turhahan sitä on odottaa että joku saattaisi miettiä sanomisiaan, tässä tapauksessa kirjoittamisiaan.

Ei muuta kun Kimalainen, BRRREEEEEAST ja muuta paskaa tähän loppuun

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No niin, Turengin jumala on puhunut. Paskaakos tässä. Niin kuin aina ennenkin, me ketkä emme juttuja arvosta olemme väärässä,

Ei sinun tarvitse arvostaa juttujani yhtään, kunhan osaat vain erottaa oikean väärästä. Arveletko tosissasi että oikeat pedofiilit kävisivät tätä keskustelua?

Nim. "Väärin vittuiltu"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy