Kieltämättä todellisuus vääristyy mielenkiintoiseksi siinä vaiheessa kun minä, avoimesti pervoja, huonoja vitsejä jakeleva nimimerkki saan nettihenkilöä koskevalla pedofiilivitsilläni nimimerkki Hespelerin ja muutaman sivullisen, tuntemaan olonsa vaivautuneeksi ja uhatuksi vaikka seuraavissa viesteissä nimenomaan Hespeler paljastaa selvittäneensä oikean henkilöllisyyteni ja katselleensa Facebookista selvittämäsi oikean henkilöllisyyteni perhekuviani. Jos te raportoitte moderaattoreille niin pitäisikö minun sitten soittaa poliisille?
Olen syvästi järkyttynyt. Kiitos Saikalle sentään myötätunnosta.
Ja nyt kun vielä näytät, että missä
minä paljastan selvittäneeni sinun henkilöllisyytesi, ja kerrot, että juurikin
minä, olen ne kuvat sieltä löytänyt ja katsonut, niin mun puolesta saat vetää käräjille samantein.
Katsos kun täällä netissä on muitakin ihmisiä, ja muitakin naamakirjan käyttäjiä, niin sana leviää, ja samaten kuvat ja profiilit. Kaikki saa piiloon jos haluaa.
Pointti on nyt siinä, että sinä hyökkäät sillä "mukahauskalla" huumorillasi, täysin ilman asiayhteyttä minua vastaan, nimimerkin takaa tosin, mutta kuitenkin vihjaat epäsuorasti minua joksikin lasten kyttääjiksi.
Oletko nyt mielestäsi toiminut oikein, ja yritä kerrankin vastata ilman mitään vitun trademarkkeja, sun muita hömpötyksiä, vaikkakin fanisi tästä pitävät.