Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 622
  • 50 364

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Luettelit alkuperäisessä viestissäsi monta kauden aikana kiukutellutta ässätähteä. Se olit sinä jonka likainen mielikuvitus ajatteli minun luonnollisesti tarkoittavan Kapasen muksua. ~HA!

Voi jeesus. Jos puhuttiin liigakiekkoilijoista, niin Kapasen muksuhan sitä on vai kuinka? Ja vihjailit, että käyn puistoissa ja muissa tirkistelemässä lapsia. Kuparinen, Kivenmäki, Peltonen. Nämä mielestäsi lapsia? Hieno mies. Hyvin yritit tosta selvitä, mutta O-W jo kivasti pudottikin sut alas. Ei se aina kato toimi.


Olet edelleenkin ainoa joka on tarkkailut jonkun toisen, minun, siviiliminää.

Etten peräti oikein tirkistellyt? Piilota se siviiliminäsi, jos ottaa noin koville, että joku porilainen sen saattaa löytää netin ihmeellisestä maailmasta. Varmasti olen ainoa, koko suomessa ainoa joka tuon profiilisi on nähnyt. Mistä tiedän, että et ole tietoinen minun siviiliminästäni?


Ja oikein kaverien kanssa. Helpottaa vitusti yöunia.

Heh, ei mun yöunia tälläset paskanjauhamiset jonkun nobodyjen kanssa paljon häiritse. Toivottavasti itse saat unta.

Niin, ja ihan hienosti jätit taas vastaamatta kaikkiin noihin sulle esittämiini kysymyksiin, mutta täähän sulla on ollut yleisesti aina linja täällä.

Mut koita hei pärjätä, aina ei voi edes netissä päteä. Yritä joskus siviilissä, haastavampaa ja paljon mukavampaa
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Muistakaapahan nyt pojat kuitenkin se, että "sanasotaan" tarvitaan aina kaksi osapuolta. Ei GoldenAWe ole yhtään sen syyllisempi kuin Hespelerkään.

No jaa, jos ekassa viestissä GA:n suunnalta ruvetaan tyyliin pedofiiliksi syyttelemään, niin ei tarvitse "syyllistä" kaukaa etsiä. GA haki vastinetta ja sai semmoisen. GA:n harmiksi vastapuoli oli vain tällä kertaa fiksumpi, ja tämä "ovelasti" rakennettu mukahauskuus paska levisi GA:n omiin käsiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Muistakaapahan nyt pojat kuitenkin se, että "sanasotaan" tarvitaan aina kaksi osapuolta. Ei Golden AWe ole yhtään sen syyllisempi kuin Hespelerkään.

Tässä tapauksessa n. 12-20 joista Hespelerin kanssa käydyn harmittoman sanailun päätteeksi 95 % koittaa kertoa kuinka olin paha poika, keksiä mitä värikkäimpiä syitä sille mitä lapsuudessani on tapahtunut että minusta tuli tällainen, mitä teen elämässäni, ja sitä miksi pelkästään minut pitäisi sanailijoista heittää palstalta pienen Ässämiinan™ takia. Elämä on mukahauskaa.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Muistakaapahan nyt pojat kuitenkin se, että "sanasotaan" tarvitaan aina kaksi osapuolta. Ei Golden AWe ole yhtään sen syyllisempi kuin Hespelerkään.

Tänään Ässät-Kalpa-ottelussa istuskelivat Kapasen Ikku, Kivenmäen Mave, Kuparisen Masa, ja keppien kanssa linkutti Peltosen Pasi. Kapasen muksulla oli Timrån pipo ja takki.

Näin kirjoitin Bongaa liigakiekkoilija ketjuun. Ja vastauksena tuli tämä:

Tiirailetko useinkin lapsia kiekkohalleissa? Mites puistot, leikkikentät?


Sotaan tarvitaan aina kaksi, mutta tässä mentiin kyllä vähän rajan yli. Ja ihan ilman syytä. Sitä tässä nyt näköjään edelleen selvitellään.

Tai ei tässä mitään enää selvitellä, GA ajoi itsensä paskaseen kuoppaan, ja yritti nyt epätoivoisesti poistella viestejä, ja nostaa itseään ylös. Se nyt ei vaan onnistunut, ja ihan yksin en mielipiteeni kanssa tässä ole. Tietysti löytyy näitä GA:n faneja, jotka omalla kohdallaan olisivat varmasti olleet ymmärtäväisiä tuollaisiin aiheettomiin vihjailuihin, ja lähteneet mukahauskaan rillutteluun mukaan, mutta kaikki ei lähde. Jollain voi mennä raja jossain toisaalla kuin muilla, ja muutenkin on kyseessä asia, mistä ei "mukahauskaa" saa rautakangellakaan.

Ja nyt lähden nauraen nukkumaan.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Nauran tälle ketjulle HFboardsilla. Tai lähinnä sen parille viimeiselle sivulle.

Kokeilkaas muuten kirjoittaa FF:llä tai Operalla googleen find chuck norris ja painakaa I'm feeling lucky nappia.
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Muistakaapahan nyt pojat kuitenkin se, että "sanasotaan" tarvitaan aina kaksi osapuolta. Ei Golden AWe ole yhtään sen syyllisempi kuin Hespelerkään.

No kyllä tämä sanasota alkoi hyvin yksipuolisesta ja yllättävästä vittuilusta. En ihmettele yhtään jos Hespeler veti herneet nenään. Tämä koko homma olisi varmaankin vältetty jos GA olisi tajunnut pyytää surkeaa heittoaan anteeksi heti tuoreeltaan, eikä vaan kiemurtelisi.
 

Cube

Jäsen
Tämä koko homma olisi varmaankin vältetty jos GA olisi tajunnut pyytää surkeaa heittoaan anteeksi heti tuoreeltaan, eikä vaan kiemurtelisi.
Kyllähän kiemurrella kannattaakin, koska ennemmin tai myöhemmin joku selkääntaputtelija kuitenkin aina löytyy. Niin tälläkin kertaa, kun Liverpool-fani Saikka saapui paikalle nuolemaan persettä. Mahtaa GA olla ylpeä siitä, että noinkin arvovaltaiselta taholta tuli ymmärrystä. Ehkä voitte joskus käydä oluella, kunhan Saikka pääsee sisään muuallekin kuin Pulpukkaan.
 

d2uce

Jäsen
Kyllähän kiemurrella kannattaakin, koska ennemmin tai myöhemmin joku selkääntaputtelija kuitenkin aina löytyy. Niin tälläkin kertaa, kun Liverpool-fani Saikka saapui paikalle nuolemaan persettä. Mahtaa GA olla ylpeä siitä, että noinkin arvovaltaiselta taholta tuli ymmärrystä. Ehkä voitte joskus käydä oluella, kunhan Saikka pääsee sisään muuallekin kuin Pulpukkaan.

On pidettävä mielessä myös se (ei siis ~SE™, AWe huom.), että GA:lla on suhteita (ei mitään vihjailua ~SEKSUAALISEEN KANSSAKÄYMISEEN™, AWe huom.) moderaattoreihin.

Oma veikkaukseni onkin Hespelerille kahdesta kolmeen viikkoa pelikieltoa ja liigakiekkoilijan bongausketjuun mukahauska viesti moderaattoreilta.

Tää on tätä, elämätä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kaikkea siis ei välttämättä kannata ottaa täälläkään ihan vakavasti. Ja tuo ei ollut kannanotto kenenkään puolesta eikä ketään vastaan.

Jackpot.

Cube hey, mitäsvittua?

1. Mistä tiedät mihin pääsen sisään ja mihin en?

2. Mistä fitusta tiedät ikäni? (ilmeisesti et tiedä)

3. Perseennuolentaa tai ei, mutta AWen setit sattuvat itseäni välillä naurattamaan, ja tämä on kuitenkin "Mille naurat juuri nyt?" -ketju, joten päätin ilmoittaa että nauroin AWen jutuille Bongaa Liigakiekkoilija -ketjussa.

Hyvin. Sä. MulQQ!1!!1!!1. Vedät.

PS. Nauran sille, että joku pitää naurattaa ettei tule penaltia Modeilta.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotkut eivät vaan tajua lopettaa ajoissa...

Jep, hetken jo luulin että Awe olisi ymmärtänyt lopettaa siihen öiseen anteeksipyyntöön, mutta eipä mitään, itsestään puhuminen jatkuu heti aamusta alkaen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No kyllä tämä sanasota alkoi hyvin yksipuolisesta ja yllättävästä vittuilusta. En ihmettele yhtään jos Hespeler veti herneet nenään.

Tähän pieni tarkennus. Mehän olemme Hespelerin kanssa vanhoja kamuja. Juurikin viime viikolla mies kyseli yv:llä mitä nettistalkeeraukselleni Susanna Penttilän suhteen kuuluu. Luulisi nyt sellaisia tiedustelevan huumorimiehen myös ymmärtävän "alan miesten" huumoria. Viimeisenä sieltä herneitä odottaisi.

ja lähteneet mukahauskaan rillutteluun mukaan, mutta kaikki ei lähde.

Missä vaiheessa sinä sitten oikeasti suutuit kun aluksi vain nokittelit samaan tyyliin kuin minä, vihjaillen minua pedofiiliksi?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mehän olemme Hespelerin kanssa vanhoja kamuja. Juurikin viime viikolla mies kyseli yv:llä mitä nettistalkeeraukselleni Susanna Penttilän suhteen kuuluu.

No näin selvisi sitten syykin tähän onnettomaan hyökkäykseen Hespeleriä kohtaan. Puheet on pidetty ja nyt vaan odotellaan mielenkiinnolla mahdollisia tuomioita.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Millons Jatkoajassa on alkanut tämä ''kenellä on pipo tiukimalla'08''-mittelö?
Menee surkuhupaisuudessaan jo säälin puolelle ja säälihän on sairautta. AWE ressukka. Kaverihan on kuin ilmetty esikuvansa Ile. Verbaalisesti liian etevä kaveri, joka on syystä tahi toisesta aina kusessa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaverihan on kuin ilmetty esikuvansa Ile. Verbaalisesti liian etevä kaveri, joka on syystä tahi toisesta aina kusessa.

Iso kiitos, oikeanlainen vittuilu lämmittää aina. Kun tarpeeksi kauan jatkamme niin huomataan että Jeesusta ristille roudanneet muiluuttajatkin huomaavat nauttivansa ihan yhtä paljon kuin itse Jeesuskin. Tässäkin ketjussa on käyty viskomassa jo pari sivullista kiviä. Lisäksi olen pyytänyt jo anteeksi kaikilta sivullisiltakin. Enkö siis ole saanut ihan ansioni mukaan? Vieläkö tässä pitäisi penaltia saada siitä hyvästä että olen tuottanut niin monelle mielihyvää julkisesta rankaisusta ja runkkariksi haukkumisesta? Vielä moderaattorien kamuksikin haukutaan vaikka totuus on että tunnen vain monta toimittajaa heidän oikeilta nimiltään. Hesaristakin ihan päätoimittajaa myöten.

I feel for you, Ike.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Tähän pieni tarkennus. Mehän olemme Hespelerin kanssa vanhoja kamuja. Juurikin viime viikolla mies kyseli yv:llä mitä nettistalkeeraukselleni Susanna Penttilän suhteen kuuluu. Luulisi nyt sellaisia tiedustelevan huumorimiehen myös ymmärtävän "alan miesten" huumoria.


Kai sitä pakko on vielä sitten jaksaa. Ei me tosiaan olla mitään vanhoja kamuja, ja jos olen YV:llä kysellyt sinulta jotain, niin sinä et sitä saisi täällä edes tuoda julki. Korjatkaa jos olen väärässä. Mielestäni tästä on ennenkin ollut palstalla ankarat säännöt, mutta nyt kerrot kaikille, että mitä olen yksityisesti sinulta kysellyt. Huumoria se oli, mutta on siinä sekin juttu, että muutaman mutkan kautta tuon Suskin tavallaan "tunnen", niin siksi tiedustelin.



Viimeisenä sieltä herneitä odottaisi.

Missä vaiheessa sinä sitten oikeasti suutuit kun aluksi vain nokittelit samaan tyyliin kuin minä, vihjaillen minua pedofiiliksi?

Eiköhän jokainen normaali ihminen, netissä tai siviilissä, ota herneet nenään, jos joku tuntematon alkaa täysin aiheetta vihjailemaan lasten tirkistelystä. Minä puhuin liigakiekkoilijoista, sinä vaihdat aiheen lapsiin. Kyllä minä suutuin ihan sen sun ekan viestin jälkeen, ja en edelleenkään käsitä, mikä ihme saa ihmisen heittämään tollasta juttua. Olisiko pitänyt olla hiljaa, ja poistua palstalta ajatellen, että kylläpäs se GA nyt taas laittoi asiallisen ja "mukahauskan" kuitin. Alkoi vituttaa, niin siksi nokitin.

Ja hienoa, että olet pyytänyt sivullisilta anteeksi, niitähän sinä loukkasit, ja vihjailit pedofiileiksi ilman syytä.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Täälläpäs on riehakas meno. Nauran kaikelle muka-hauskuudelle ja tälle Kanervakohun koomisuudelle noin niinku ylipäätään. Mutta se blondihan on saanut mitä halusikin, paljon palstatilaa ja nytkin näytti jonain puputyttönä olleen. Se ei naurata!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mielestäni tästä on ennenkin ollut palstalla ankarat säännöt, mutta nyt kerrot kaikille, että mitä olen yksityisesti sinulta kysellyt. Huumoria se oli, mutta on siinä sekin juttu, että muutaman mutkan kautta tuon Suskin tavallaan "tunnen", niin siksi tiedustelin.

Juurihan minä sen äsken kerroin. Minäkin "tunnen" Suskin muutaman mutkan kautta enkä ikinä loukkaisi kaunista ja loppupeleissä kuitenkin fiksunoloista naista, ahkeraa yrittäjää, kauneusalan veenusta.

Olisiko pitänyt olla hiljaa, ja poistua palstalta ajatellen, että kylläpäs se GA nyt taas laittoi asiallisen ja "mukahauskan" kuitin. Alkoi vituttaa, niin siksi nokitin.

Ja hienoa, että olet pyytänyt sivullisilta anteeksi, niitähän sinä loukkasit, ja vihjailit pedofiileiksi ilman syytä.

No ei näitä kannata niin tosissaan ottaa, ja jos ottaa, niin sitten raportoi tai kysyy yv:llä miksi pieraisin. Kyllähän tosielämän pedofiilejä ovat ne jotka ovat kaikkein harmittomimman oloisia, eivät ne elämäntapalavertelijat jotka kailottavat "tapoin Kennedyn". Hyvä että meillä alkaa nyt olla sopu päällä. Jonkun ajan päästä nauramme tätä virtuaalioluen äärellä. Ei halata silti jos meikäläisestä on homoepäilyjäkin päällä.

T: Lee Harvey
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Hyvä että meillä alkaa nyt olla sopu päällä. Jonkun ajan päästä nauramme tätä virtuaalioluen äärellä. Ei halata silti jos meikäläisestä on homoepäilyjäkin päällä.

Vai sopu? Heh. Mielestäni sopu on kyllä aika kaukana, jos jätkällä ei ole edes munaa pyytää anteeksi tuota loukkaavaa vihjailuasi. Siinä nyt olisi edes alkua sovulle. Enkä juo mitään virtuaalioluita, oikea olut kyllä maistuu toisinaan.

Sen voin kanssasi ottaa, jos joskus kauniina päivänä jossain tapaamme. Epäilen kyllä vahvasti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vai sopu? Heh. Mielestäni sopu on kyllä aika kaukana, jos jätkällä ei ole edes munaa pyytää anteeksi tuota loukkaavaa vihjailuasi. Siinä nyt olisi edes alkua sovulle. Enkä juo mitään virtuaalioluita, oikea olut kyllä maistuu toisinaan.

Totta kai on! Iso anteeksipyyntö, ei ollut tarkoitus loukata tunteitasi tai hermostuttaa. Minusta olet ihan hyvä jätkä.

Sovitaan että kunhan saan sen TV-shown tarjoan korillisen oikeaa olutta. Nyt puolikas keskari virtuaalisesti.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Nauran juurikin golden awelle. Mies elää kyllä täysillä virtuaalimaailmassa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nauran juurikin golden awelle. Mies elää kyllä täysillä virtuaalimaailmassa.

Juttelen lämpimikseni sinullekin notta voit tuntea itsesi paremmaksi yksilöksi. Hommat tehdään täysillä tai niitä ei tehdä ollenkaan. Miksi yrittääkään ohjastaa pillastuneen hevosen vetämiä kärryjä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös