Nii.
Nää on just niitä, kun Virosta saa paljon halvemmalla. Tai mistä vaan. Markalla saa markan vehkeet :D
Näin juuri. Minusta on silti turha vertailla desingtuotetta perushirsipöytään.
Nii.
Nää on just niitä, kun Virosta saa paljon halvemmalla. Tai mistä vaan. Markalla saa markan vehkeet :D
Tuossa viestissä ei ollut mukana minun mielipidettäni, vaan referointi siitä mitä olin asiantuntijalta kuullut. Paksuista puista jokainen ei kelpaa tuon jakkaran valmistukseen erilaisista syistä.Olemme tästä eri mieltä, turha tästä on enempää vääntää.
Nyt en hiffaa. Tämähän on juuri sitä mitä sinä teet. Puhut männystä kun aihe on tammi ja olet roudaamassa Nikarille kakkoslaadun kamaa Baltiasta, kun nämä ovat tähän asti kelpuuttaneet vain ruotsalaista ja fiskarilaista materiaalia.Näin juuri. Minusta on silti turha vertailla desingtuotetta perushirsipöytään.
...Nyt en hiffaa. Tämähän on juuri sitä mitä sinä teet. Puhut männystä kun aihe on tammi ja olet roudaamassa Nikarille kakkoslaadun kamaa Baltiasta, kun nämä ovat tähän asti kelpuuttaneet vain ruotsalaista ja fiskarilaista materiaalia.
Onhan tuo nyt festarikävijöille melkoista vittuilua. Weekend on joka vuosi myynyt loppuun ennakkoon, joten ymmärrettävästi porukka on pitänyt kiirettä lippujen oston kanssa, vaikka kaikkia esiintyjiä ei oltu vielä edes julkistettu. Joka vuosihan siellä on ollut elektronisen musiikin nimiä ihan maailman kirkkaimmalta huipulta. Nyt sitten jätetään yhden pääesiintyjistä julkistus viime tinkaan ja paljastetaan nimi, jonka on voinut koko kesän ajan nähdä lähes jokaisilla suomifestareilla. Artisti, jolla ei ole juuri mitään tekemistä festarin kantavan voiman eli eletronisen tanssimusiikin kanssa. Tämä kyseinen artisti vielä laitetaan soittamaan päälavalle, samalla kun huomattavasti kovemmat nimet pyörittelevät kiekkojaan pienemmillä lavoilla.Nauran tällä hetkellä pikku someraivolle:
Weekend Festival paljasti pääesiintyjäkseen Antti Tuiskun - raivo repesi pettymyksestä: "Miten kehtaatte tehdä tämän?"
Kertokaa tyhmemmälle ja sellaselle joka ei tälläsestä musiikista niin perusta, mikä tässä on niin hirveetä? Vai onko Tuiskun musiikki kenties liian aitoa tonne konemusan keskelle? Pienestä menee festarit pilalle jos yks väärä esiintyjä väärässä paikassa saa aikaan tälläsen hyperventilaation. Veikkaan tosin että tuo aika paljon lisää kävijöitä tuonnekin.
Sanni vetäisi päälavalla illan päätteeksi ja Pink Floyd, The Who ja Rolling Stones olisivat soittaneet pienemmillä lavoilla jo alkuillasta.
Varmasti eka kerta kun olen tämän nimimerkin kanssa ihan sanasta sanaan samaa mieltä jostakin.Pink Floydin rinnastaminen jonkun Weekend Festivalin esiintyjiin sopii kyllä ainakin tämän ketjun otsikkoon kuin nenä päähän. Pink Floydin keikalla artistit laulavat ja soittavat instrumentteja. Antti Tuiskukin laulaa. Sitten on niitä "muusikoita", jotka eivät tee kumpaakaan.
Varmasti eka kerta kun olen tämän nimimerkin kanssa ihan sanasta sanaan samaa mieltä jostakin.
Haha, itse asiassa nauroin taas pitkästä aikaa eilen tuollekin jutulle kun oli kaverin kanssa puhetta tästä aiheesta. Huhhuh, on se voinut olla David Ghettoblasterille raskas kokemus. Mitenkähän, onkohan Guettalla oma roudari tuolle muistitikulle?Älkääs nyt! Vetihän Deivid Kettakin keikan Old schoolisti.
David Guetta soitti kokonaisen festivaalikeikan USB-muistikuilta - Rumba.fi
Käyttäisi pillunmetsästysajan vaikka englannin opiskeluun, niin hyvä tulisi. Agentin tms. kannattaisi opettaa pojalle vähän tapoja, sillä p-amerikkalainen media voi olla vähän raaempi kuin Seiska.
Tuhannet kauniit Jessen ikäiset tytöt olisivat valmiina antamaan miehelle sitä kaikkein kauneinta, mutta Jessepä ajattelee seiskaa lukiessaan että "katho siinäphä fiksu ja kaunis nuori nainen Cheyenne, lähetänpä kuvan pippelistäni".
Eero Aarnion pallotuoli on suurin yksittäinen sisustuksellinen haaveeni!Tämän foorumin mainostajat ovat huomanneet tuon pölkky-istuin-keskustelun ja tajunneet että täältä löytyy rahakkaita, designia ja laadukkaita takamuksen lepuutukseen sopivia istuimia arvostavia mondaaneja nuoria miehiä. Nyt on seuraava yritys alkanut mainostaa todella korkealaatuista designia: Kuplatuoli vain n.4500.
Eero Aarnion pallotuoli on suurin yksittäinen sisustuksellinen haaveeni!
Pink Floydin rinnastaminen jonkun Weekend Festivalin esiintyjiin sopii kyllä ainakin tämän ketjun otsikkoon kuin nenä päähän. Pink Floydin keikalla artistit laulavat ja soittavat instrumentteja. Antti Tuiskukin laulaa. Sitten on niitä "muusikoita", jotka eivät tee kumpaakaan.
Mitä jos tekisimme niin että sinä tässä 24h sisällä teet "tietokoneella" meille biisin.
Noin. Minäkin olen muusikko. Omia biisejä mulla ei ole mutta tuon biisin tulkitsin aika mahtavasti.
Omassa genressään nämä David Guettat, Aviciit ja Armin van Buurenit ovat ihan saman luokan megatähtiä kuin nuo mainitsemani artistit omassaan. Se, että sinä et osaa näiden artistien musiikkia arvostaa, ei muuta asiaa miksikään. Ei ole millään tapaa sattumaa, että vain kourallinen EDM-artisteja on aivan maailman kärkiluokkaa omassa hommassaan. Jos hommaan ei vaadittaisi muuta kuin kiekon pyörittelyä ja nappien painelua, voisi Weekendissäkin pääesiintyjänä olla kuka tahansa random-sedulan perjantai-illan DJ.Pink Floydin rinnastaminen jonkun Weekend Festivalin esiintyjiin sopii kyllä ainakin tämän ketjun otsikkoon kuin nenä päähän. Pink Floydin keikalla artistit laulavat ja soittavat instrumentteja. Antti Tuiskukin laulaa. Sitten on niitä "muusikoita", jotka eivät tee kumpaakaan.