Tää palsta on muuttunut todella radikaalisti siitä, kun minä 2008 aloitin tänne kirjoittamisen. Ja muuttunut nimenomaan todella vastenmieliseen suuntaan. Muutos tapahtui jossain tuossa vuoden 2010-2011 tienoilla, kun paremmisto heräili omasta kuplastaan. Sen jälkeen meno onkin ollut rajua kun paremmat ihmiset ovat näyttäneet meille muille mallia, miten käyttäydytään huonosti ja miten ei suvaita mitään muuta kuin virallinen totuus. Vaikka samaan aikaan paasaavat suvaitsevaisuudesta, joka tarkoittaa siis sitä että kaikki toisinajattelijat ovat väärässä ja paskasakkia. Itse en halua tuollainen suvaitseva olla koskaan.
Tämän palstan kirkkainta kärkeä tuossa omassa erinomaisuudessaan edustavat mm.
@kahden suunnan sentteri eli
@harto, [USER=112529]@Kanerva ,
@bebeto ,
@Tuomas ,
@TosiFani ,
@Anssi #5 ,
@Action Bronson ,
@mjr ,
@JypFabu jne. Tuollaisten ihmisten kanssa en haluaisi olla oikeassa elämässä missään tekemisissä, joten miksi haluaisin olla täälläkään? Ihmisille pitäisi vissiin antaa toinen mahdollisuus, mutta noille yllämainituille se onnistuisi vain niin, että heidät survottaisiin takaisin spermaksi ja nussittaisiin uudelleen. Mutta uusien vanhempien toimesta, edelliset ovat selvästi epäonnistuneet pahasti.
Trollit ovat asia erikseen, niitäkin tällä palstalla on mielin määrin, mutta ne voi helposti jättää omaan arvoonsa, sillä niille nauraa kaikki, myös he itse. Ylläolevat oikeasti idiootit ovat siitä ikäviä, että he ovat kaikessa sokeassa vihassaan ja idiotismissaan tosissaan. Ja kun ihminen on tosissaan, se jaksaa levittää aatettaan hamaan tappiin asti ympäri palstaa ketjusta toiseen. Trolli käy tökkimässä siellä täällä mutta jos kukaan ei takerru syöttiin, se kuolee pois. Idiootti ei välitä vaikka puhuisi yksikseen, kuten ylläolevat. Ei täällä palstalla pysty enää keskustelemaan mistään ilman, että tietyt nimimerkit seuraavat perässä vaikka asia ei heitä koskisikaan tai he eivät siitä(kään) mitään tietäisikään. Vapaan puolen ketjut ovat täysin lukukelvottomia kiitos ylläolevan koplan.
Nyt kun joku yllämainituista taas nykäisee sen marttyyriviitan ylleen ja toteaa, että minä en vain pidä eri mieltä olevista, niin päinvastoin. Esim. nimimerkit
@vlad tai
@Cobol tai
@Pisin Kääpiö 186cm tai
@Daespoo . Heidän kanssaan on ollut ihan oikeasti kiva keskustella, vaikka yli on välillä läikkynytkin ja eri mieltä ollaan oltu rankastikin. Mutta se, että jostain asiasta ollaan oltu eri mieltä, ei heille tarkoita sitä että siitä eteenpäin joka ikisessä asiassa pitää olla eri mieltä ihan vain periaatteesta.
@MustatKortit myös kuuluu tuohon ryhmään, mutta pelkurimainen pako hävityn vedonlyönnin jälkeen laskee arvostusta aika roimasti.
Joten minun urani tällä palstalla on tässä. Ei tälläinen meno huvita enää, ihmettelen että miten olen jaksanut näinkin kauan. Muilla palstoillahan minä en olekaan, joten nettipalstat jäävät nolliin. Ehkä joskus jossakin viisaammassa paikassa aloitan uudelleen kirjoittamaan, mutta vain ja ainoastaan omalla nimelläni ja niin, että muutkin ovat omalla nimellään. Tippuu nuo pahimmat idiootit pois kertalaakista, sillä eiväthän he uskalla huudella kuin nimimerkkien suojista, se on selvä.
@Moderaattorit pitää sanoa sen verran, että palstalla on se linja, mikä on. Eikä siinä mitään, mutta sen toivoisi olevan tasapuolinen kaikille. Nykyään täällä ei oikein mitään muuta vapaan puolella tehdäkään kuin vittuillaan toisilleen. Itse olen niistä saanut pelikieltoa ja se on ihan oikein, ei niissä ole mitään epäselvää kuin yhdessä tapauksessa eikä siinäkään mitään sen kummempaa kun pelikieltojen aikanahan ei mitään varsinaisesti menetä. Mutta on se huvittavaa, että samoista vittuiluista ja samasta kielenkäytöstä jaetaan toiselle pelikielto ja toiselle ei. Tietysti minä nyt en ihan hirveästi sitä raportointinappia ole kuluttanut, ehkä 50 kertaa koko palstan aikana? Minusta on ihan varmasti raportoitu paljon enemmän kun nuo ylläolevat idiootit saavat siitä jotain seksuaalista tyydytystä.
Eikä siinäkään mitään, mutta on se jotenkin huvittavaa, että pelikieltoa jaetaan raportointimäärien mukaan, ei itse tekstien sisällön mukaan. Kirjoittajia saa täällä palstalla haukkua idiooteiksi, vammaisiksi, vajaiksi, vähä-älyisiksi, alkoholisteiksi, jne. ilman minkäänlaista sanktiota, mutta kun sanoo
@kahden suunnan sentteri n käytävän piriä ja pilveä ja että hän on vassariloinen, niin siitä napsahtaa pelikielto teidän mukaanne 6§ perusteella, vaikka nimimerkki ihan itse on myöntänyt huumeita käyttävänsä ja olevansa vasemmiston sekä vastikkeettoman rahan jakamisen kannattaja. Logiikka, missä pelaa? Te laitoitte mulle yksityisviestin, josta selvisi että sain kuukauden pelikiellon aikanaan näistä viesteistä, jotka oli osoitettu
@kahden suunnan sentteri lle:
ja
Ja sitten teillä on täällä niitä nimimerkkejä, jotka eivät saa pelikieltoa yhtään mistään vaikka kuinka hyökkäisivät henkilökohtaisesti nimimerkin kimppuun jopa yksityisviestein (heippa vaan
@Tuomas ) Raportoitu niistä on... Ja sitten joku
@The Original Jags , joka saa jatkaa aina puolen vuoden välein, ei saa ikuista bannia millään.
@erku myönsi kerran, että hänellä on palstalla toinenkin nimimerkki, mutta ette reagoineet mitenkään. Tasapuolinen tämä palsta ei ole, tosin en ole ihan varma että oletteko sellaista väittäneetkään?
Jätän siis palstan, ihan hyvillä mielin toki. Joitakin harvoja ajattelemisen arvoisia viestejä lukuunottamatta tämä palsta ei ole antanut minulle yhtään mitään. Ennemminkin olen hukannut aikaani lukemalla viestejä, joilla ei ole mitään arvoa yhtään minkään kannalta. Mutta se loppuu nyt ja uskon vahvasti, että jos palstaa ei uudisteta rajusti, niin koko palsta loppuu hyvinkin pian, ainakin vapaan osalta. Kun idiootit jäävät pyörimään keskenään kun muilta loppuu jaksaminen heidän suhteensa, niin mitä silloin jää jäljelle?[/USER]