Kieltämättä Jatkoajan kiinnostavuus on alkanut tipahtaa meikänkin silmissä. En halua enää muistella Kisapuistoa, koska hän ei sattuneesta syystä pysty enää itse vastaamaan jälkeensä jääneisiin kannanottoihin. Se on kuitenkin totta, mitä hän kirjoitti, että tietyt tyypit täällä rellestävät mielin määrin henkilökohtaisuuksiin mennen ja reippaasti. Itse en ole kertaakaan tehnyt kenestäkään raporttia, vaikka syytä kyllä olisi ollut monestikin. Ne, joiden on pakko mennä syvälle henkilökohtaisuuksiin, eivät mielestäni ole joko a)normaaleja tai b) niille on sattunut vittumainen elämä/hetki.
Täällä on ehkä niitäkin, jotka privaattiviesteissä kertovat osan nimimerkeistä henkilötietojakin. Olen nääs sen verran kyyninen, että modejen vaihtuessa suht´tiheästi uskon tämän olevan mahdollista. Kaikki eivät oikeassa elämässäkään osaa pitää turpaansa kiinni ja ihmisistä on nytkin kyse. Lisäksi uskon tämän "hyvä veli"-systeemin ulottuvan tännekin. Miksipä ei ulottusi, kun sitä näkee reaalimaailmassakin kaikkialla, saati sitten virtuaalitodellisuudessa.
Haluaisin kuitenkin painottaa kaikille, että jokaisen nimimerkin takana on kuitenkin elävä ihminen kohtaloineen, emmekä voi tietää, jos ei muutoin tunne toisiaan, kuin tänne kirjoittelemalla nikkien takaa, mistä syystä jonkun kirjoitus ärsyttää enemmän kuin toisen. Miksi toisen kirjoitus tuntuu väärältä ja jopa trollilta, vaikkei sitä ole. Palstat tekisivät kuolemaa välittömästi, jos kaikkien pitäisi olla samaa mieltä ja eri mieltä saa ja pitääkin olla omalla tavallaan, Jos se on varovasti tuotettua, tai värikkäämmin, niin okei. Kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Itse olen jälkimmäiseen törmännyt jopa sellaisten nimimerkkien kohdalla, joilta sitä ei olisi odottanut. Ikävä yllätys, mutta minkäs teet.Taitava osa porukasta on ovelaa ja kiertää yleistämällä jotkut loukkaukset siten, että ne kuitenkin osuvat kohteeseen. Tuohan on melkein aplodien paikka, jos ei olisi niin selkärangatonta.
Tänne kirjoittaa käsittääkseni myös x-pelaajia, en tiedä, onko nykyisiäkin. Toivon, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti, eikä veljeillä kenenkään kanssa kieli ruskeana. Jos ulostuonti on surkeaa, niin se sitten on sitä ja siitä pitää tehdä johtopäätökset, oli kyseessä kuka hyvänsä. Itse olen alkanut myös harkitsemaan, josko lopettaisin ja jäisin suosiolla vain lukijaksi, jos viitsin. Olen meinaan niin kyllääntynyt tiettyjen nikkien kirjoituksiin, en halua silti ignorea käyttääkään. He vain saastuttavat palstat niin täysin, että olen jo paljolti lopettanut kirjoittamisenkin. Lätkästä vielä jonkin verran kirjoitan lähinnä Kärppiin. Siellä on viime aikoina ollut ehkä tasokkainta kiekkokeskustelua ja toivottavasti sellaisena pysyykin.
Yleisesti sitten tiedoksi, että jos en vastaa joihinkin kirjoitukseen, se ei tarkoita sitä ,etten voisi, vaan sitä, etten halua joko kirjoituksen tason takia, tai jankkaamisen. Yksinkertaista.