Miksi Jatkoaika ei enää kiinnosta?

  • 84 385
  • 556

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo. Eiks se Sihteeriopisto mennyt jotenkin nurin ja Pallontallaajat. Kaikki mitä ihminen tarvitsee. Onneks tää on vielä pystyssä, paitsi että vähän muuttunut Kissin chatiksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo. Eiks se Sihteeriopisto mennyt jotenkin nurin ja Pallontallaajat. Kaikki mitä ihminen tarvitsee. Onneks tää on vielä pystyssä, paitsi että vähän muuttunut Kissin chatiksi.
Sihteeriopisto on tullut takaisin, vai onko se mennyt taas nurin?

Mua kiinnostaa tämä palsta lähinnä pesäpallokauden aikana, koska tämä on ylläripylläri myös minun makuuni Suomen paras pesäpallopalsta. Täällä harvemmin lähtee niin lapasesta kuin supervuoro.comissa ( jonka löysin vasta tänä vuonna). Toki täälläkin on vahvoja värilaseja ja ylilyöntejakin silloin tällöin tulee.
 

Glove

Jäsen
Sihteeriopisto on tullut takaisin, vai onko se mennyt taas nurin?

Mua kiinnostaa tämä palsta lähinnä pesäpallokauden aikana, koska tämä on ylläripylläri myös minun makuuni Suomen paras pesäpallopalsta. Täällä harvemmin lähtee niin lapasesta kuin supervuoro.comissa ( jonka löysin vasta tänä vuonna). Toki täälläkin on vahvoja värilaseja ja ylilyöntejakin silloin tällöin tulee.
Kaikki joko-joko-pallokeskustelut jatkoajassa pitäisi ehdottomasti kieltää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvä palstahan tämä on. Joka päivä oppii aina jotain uutta.

Komppaan tätä. Sen lisäksi että tämä keskustelupalsta on yhä minunkin mielestäni mielenkiintoinen niin on tämä myös parhaimmillaan osoittautunut vuosien aikana sangen hyödylliseksi keskustelupalstaksi. Tästä kertoo ehkä sekin fakta että aika usein kun minulla pyörii jokin ajatus mielessäni niin tulen sen ensimmäisten joukossa tänne kirjoittamaan. Olen oppinut vuosien varrella siihen että täältä saa päteviä vastauksia, erilaisia näkökulmia asioihin ja ehdotuksia ongelmienkin ratkaisukeinoiksi. Joskus tätä kautta olen saanut jopa ihan konkreettisiakin lahjoituksia.

Lisäksi tällä palstalla pyörii melko toinen toistaan erilaisempaa porukkaa. Ja tämä lisää itse asiassa sitä mahdollisuutta saada apua ja tietoa lähes ongelmaan kuin ongelmaan. Tai kysymykseen kuin kysymykseen.

Ja minua tämä keskustelupalsta kyllä itseäni yhä sangen paljon myös kiinnostaa. Sen olen havainnut nyt taas sairauslomanikin aikana kun on ollut selkeästi enemmän sekä aikaa että myös energiaa tutustua ja lukea monipuolisesti erilaisia keskusteluja. Työpäivinä nyt ei välttämättä jaksa sitten taas kun seurata niitä minulle tärkeimpiä eli Kierrätyskeskusta ja HPK-osiota.

Mutta omasta mielestäni palsta on siis yhä kiinnostava. Ja täältä saa lukea monesti asiantuntevaa ja pätevää tekstiä sangen monesta eri aiheesta. Itse kun olen taas innostunutkin vielä seuraamaan monia eri keskusteluja politiikasta KHL-Jokereihin ja Ässien sekä Lukon välisestä väännöstä Valioliigaan näin esimerkiksi. Yksi palstan vahvuus onkin mielestäni tuo monipuolisuus ja käyttäjien välinen rikkaus/erilaisuus kuitenkin.

Aina ilokin toisaalta huomata kuinka joku jaksaa miettiä arkenakin Vihervasemmistopolitiikkaa kun omat ajatukset nykyään pyörivät ehkä liiankin kanssa omassa elämässä. Tai mielenkiintoista oli kerran (viikko, pari sitten) lukea en nyt muista kenen ja jaksa tarkastaa niin varsin ansiokas ja syväluotaava analyysi Suomen hiihtomaajoukkueen tilasta. Minulla ei itselläni todellakaan ennen sitä viestiä ollut läheskään niin kattavaa käsitystä tuosta asiasta. Mutta nyt on ja olen siitä mielissäni.

Jotkut ottaa ehkä tämän palstan välillä liiankin tosissaan, mutta sellaista muistuttaisinkin että kannattaa aina pitää mielessä että eihän se yksittäinen viesti ole koko totuus siitä kenenkään kirjoittajan elämästä ja luonteestakaan. Ja viestiin voi vaikuttaa sellaisia asioita joista meillä ei ole tietoa. Joku kirjoittaa joskus vakavamielisen, turhautuneen viestin. Taustalla voi olla yleistä vitutusta sen hetkistä elämän tilannetta kohtaan.

Mutta vaikka meno käy välillä ehkä jossain ketjuissa kärkkääksikin niin silti pidän sitä toisaalta hyvänäkin juttuna että huumoriakaan täällä ei ole unohdettu. Ja joillakin käyttäjillä on pilkettä silmäkulmassa enemmän kuin toisilla. Esimerkiksi oman suosikkijoukkueeni osiossa eli HPK-osiossa on senkin vuoksi mukava välillä vierailla kun siellä viljellään viiltävien analyysien joukossa aika usein myös huumoria. Ehkä jopa Turenki-huumoriakin. Sellaista se oikea ja terve asenne elämään onkin, pilkettä pitää silmäkulmasta aina löytyä.

No sanon loppuun vielä niitä negatiivisia ajatuksia mitä palsta on myös minussa aikaan saanut. Eli inhimillisyyttä ja tunnemaailman huomioon ottamista ei voisi koskaan olla liikaakaan. Ei keskustelu tarkoita aina samaa kuin toisen keskustelijan maan rakoon työntämistä viesti toisena jälkeen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika helppo. Eihän täällä saa sanoa enää mitään. Onneksi olen moniin jatkislaisiin tutustunut tosielämässä, joten tämä palsta ei ole siinä mielessä enää korvaamaton. Hienoja tyyppejä olen tätä kautta tavannut, ja siitä toki kiitos palstalle, mutta kyllä Jatkiksen merkitys vähenee koko ajan. Siinä voisi olla peiliin katsomisen paikka vaikka niillä, jotka keskustelua sääntelevät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös