NHL16 – mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 25 662
  • 117

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli tähän voisi kerätä mustaa listaa näistä menukarkaajista, jotka voittavat pelin tekemällä sen tietyn toimivan kikkailun pelin alkuvalikossa sen alkaessa onlinessa. En kerro miten tehdään, jotta kukaan mahdollisesti tätä lukeva ei tuota ainakaan hyödynnä.

PS4:

Antti_T3ch
Asbest13
bones_22
BRo-KiLLer_
Crazy_Huotari99
CrazyPenMan
Crusify
DetH4qrl
Dethrölli
dudacheck
Elm3r1337
Ensio94
Eremiaas
Guccistacky
Gzell60
Henry67fi
igor91
jantunen89
Jjuti
Jonkka95
jorma196
Junez
Junnu
Jupsuhh
Jutiloituminen
juusokoo
K3rh0Ukk0n3n13
Kalzu_89
karvainenkettu69
Kettu97
KiekkoPeikko
Konookkeli
Konookkeli
KuulaLehkonen
kurvaprivet
Lasseva1n1
lauqqq
mirka82
mizeewww
moh_abd123
peng-31
Predator1998__
Pruhjuhousu
seppoveli
Sikaranne
Suomiboy97
teraszorro
Trickayh
Tryckser
tshiiro
wHalaMadrid

Xbox One:

|| Jonathan ||
DARRAPEIKKO
DenverKh
Konookkeli
Kostaja63
Markno73/74
Sveltemuffin651
YeomanSphinx240

Edit:

nhlblacklist Sivusto, jolla on blacklist pelaajista ja video/kuvatodisteet pelleilyistä.
 
Viimeksi muokattu:

Maximilian

Jäsen
Suosikkijoukkue
WSH
Olen ihmetellytkin mitä ihmettä mulla on tapahtunut tuossa. Ja tuosta taitaa tulla myös tappio pysyvästi itselle? Yksi nimimerkki, jota en kyllä nyt muista, haastoi mut kolme tai neljä kertaa onlinessa sen jälkeen kun oltii pelattu matsi jonka voitin jatkoajalla. Luulin ensin että netti lagailee, mutta kolme tappiota näytti oma saldo tuon jälkeen.
 

KaZziT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Buffalo Sabres
Jos tähän huijaamiseen sattuisi olemaan jotain keinoja välttää tätä, niin sen voisi tänne myös mainita. Vielä ei ole kertaakaan itselle tullut vastaan kyseinen kepulikonsti
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otan tähän toiseen ketjuun postaamani listan viime viikolta.
Alusta PS4:

Antti_T3ch
Asbest13
bones_22
BRo-KiLLer_
CrazyPenMan
Crusify
DetH4qrl
Dethrölli
Elm3r1337
Gzell60
jantunen89
Jjuti
Junez
Junnu
Jupsuhh
Jutiloituminen
juusokoo
K3rh0Ukk0n3n13
karvainenkettu69
Kettu97
Konookkeli
Konookkeli
Lasseva1n1
lauqqq
mirka82
moh_abd123
peng-31
Predator1998__
seppoveli
Sikaranne
Suomiboy97
Trickayh
tshiiro
wHalaMadrid
Yoloberg
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Eilen illalla kun pelasin, niin tuli vastaan PS 4:n puolella vastaan sellainen herrasmies kuin kurvaprivet. Erilaista tämän jannun huijauksessa oli se, että hän ei tehnyt sitä ennen kuin peli ehti edes alkaa, vaan kun oltiin pelattu 1-2min. Välittömästi kun tein maalin, niin peli jäätyi ja yläkulmaan tuli lukemaan tämä EA:n teksti, että "yhteys palvelimeen on katkennut, jne jne...". Kaiken huippuna tässä oli se, että jouduin sulkemaan NHL 16 -pelin, ja kun yritin saada sen takaisin päälle, niin se ei lähtenytkään päälle, vaan näytöllä oli tämä "NHL 16" teksti noin 30 sekunnin ajan, jonka jälkeen peli sulkeutuu ja näytölle tulee lukemaan, että peliä ei voi käynnistää sekä virhekoodi. (Se oli jokin CE-alkuinen). Vasta seuraavana päivänä pääsin taas pelailemaan NHL:ää. Tänään kävin toki katsomassa tämän kurvaprivet:n tilastot ja kaikkihan siellä oli voittoja, kun vastustajalta oli katkennut yhteys. Eli tätä huijausyritystä ei siis voinut edes välttää, kuten muita on pelkästään poistumalla pelistä, kun he painavat pausea alkuintrojen aikana. Toivottavasti ei lähde leviämään tämän kaverin konstit.
 
Xonella ainakin vastaan on tullut DARRAPEIKKO. Ei tosin saanut mitään kerättyä multa, kun sammutin konsolin huomattuani kusetuksen. Noh, soppareita kului mutta matsi ei rekisteröitynyt mihinkään. Mulla on kaksi-kolme muutakin, jotka ovat kokeilleet starttikusetusta, kaivan ne esiin, kunhan pääsen töistä. Olen laittanut EA:lle raporttia jokaisesta pellestä, mutta eivätpä taida mitään tehdä asialle. Eikös NHL 15 alkuun rage quiteilla saanut jotain hyötyäkin, mutta sen jälkeen EA teki muutoksen (pelin kesken jättänyt hävisi automaattisesti 3-0)? Jotain samaa voisi viritellä tähänkin ongelmaan.

Edit: muutenkin kummastuttanut, että jos matsi ei ehdi edes alkaa, niin miksi se pitää kirjata tilastoihin ja jakaa coinsit. Tällä kitkettäisiin aika helpostikin nuo starttikusetukset tai ainakaan eivät olisi haitaksi kuin ajantuhlaajina.
 
Viimeksi muokattu:

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
PS4:

jorma196, kaikki edelliset pelit keskeytyksiä, useammalla erinimisellä joukkueella
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Semmonen kun Trykser tai Tryckser yritti huijata (laiton sulje sovellus niin ei tule tappiota sentään) voi että miten turhauttaa tällaset pellet, nytkin viis korttia mokelle turhaan ja sopimuksia menee. Ps4 sit sellanen kun Komentaja66 myös
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kaltzu_89 tai vastaava ja PS4. Henkilökohtaisesti tuli ihan uutena juttuna tuo ottelun tauolle laittaminen heti kättelyssä ja kieltämättä melkoinen yllätys, kun koko mööpeli sammui ja tilastoihin löytyi meikäläiselle tappio.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sveltemuffin651 XboxOnella. On ilmoitettu EA:lle ja isketty blokkiin koko urpo, saa nähdä tapahtuuko mitään.

Tällaiset idiootit pilaavat koko pelin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lisäsin avausviestiin sivuston josta näkee todistein näitä eri persereikiä ja jonne myös voi ilmoittaa live/psn-tunnukset näiltä huijaajilta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kettu97 tormäsin. Mulle teki melkein palveluksen, kun sain tappion ja tipuin ykkösestä kakkoseen. Ei mun paskajengillä ole mitään asiaa mennä sinne pyörimään. Vastustajan ukot tanssii balettia mun ympärillä. Turris taitaa olla mun kallein ukko.

Pistin kaverille viestin, että hieno mies ja olet päässyt jo bannilistoillekin. Kaveri myönsi ja halusi vielä linkin nähdä.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
En tiedä liityyköö itse pelaamiseen vai olisiko ennemmin HUT-ketjuun pitänyt, mutta laitetaan tefru20 tänne. Lähestyi hyvässä hengessä HUT-pelin jälkeen kyselemään pelaajista ja kysyi saisiko lainaan 8k, jonka maksaisi takaisin. Lopulta tulimme päätökseen että, lainaan hänelle 40k ja hän palauttaa minulle 40k + Johansen, jonka jälkeen palautan Johansenin. Noh, eipä tullut rahoja tai Johansenia. Ei toi 40k sinänsä paina, koska ei tule hirveästi pelattua mut pisti hivenen naurattamaan kaverin toiminta. Toivottavasti tuli kaverille hyvä mieli, menin aivan liian helppoon. Konsolina PS4.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En tiedä liityyköö itse pelaamiseen vai olisiko ennemmin HUT-ketjuun pitänyt, mutta laitetaan tefru20 tänne. Lähestyi hyvässä hengessä HUT-pelin jälkeen kyselemään pelaajista ja kysyi saisiko lainaan 8k, jonka maksaisi takaisin. Lopulta tulimme päätökseen että, lainaan hänelle 40k ja hän palauttaa minulle 40k + Johansen, jonka jälkeen palautan Johansenin. Noh, eipä tullut rahoja tai Johansenia. Ei toi 40k sinänsä paina, koska ei tule hirveästi pelattua mut pisti hivenen naurattamaan kaverin toiminta. Toivottavasti tuli kaverille hyvä mieli, menin aivan liian helppoon. Konsolina PS4.

Pystyisitkö vippaamaan mulle ihan oikeaa rahaa. Maksan kyllä kaikki korkoineen takaisin... Aloitetaan vaikka 100 eurosta, maksan sulle sitten joskus 200 euroa. Sopiiko?
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Pystyisitkö vippaamaan mulle ihan oikeaa rahaa. Maksan kyllä kaikki korkoineen takaisin... Aloitetaan vaikka 100 eurosta, maksan sulle sitten joskus 200 euroa. Sopiiko?
Hauska, voisin lainatakki kun KELA tuki vasta, tilille vai käteisenä laitetaan? Kait sitä vaan on ite niin liian sinisilmäinen ja luottavainen et tommoseen hömppään tuli lähettyä mukaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jahas. Taisi tulla meikän eka syncoyrittäjä vastaan. Läksin keittiöön kun peli alkoi lataamaan HUT:ssa noita playoffeja ja kuulin kuinka heti ensimmäisten Docin sanojen jälkeen kuului se "menuääni", juosten Boksille ja pois pelistä, onneksi ehdin. Toki saattoi vaan painaa pausea koska ei halua katsoa alkuintroa, mutta riskiä en ottanut. Kauankos tossa about menee, että peli syncroaa, kun se vastustaja pausea alussa painaa? 30sek?
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
PSN: KuulaLehkonen

Freezasi kaveria vastaan pelin ja kun katseltiin tilastoja niin samaa tehnyt luultavasti paljon, kaksi samanlaista näiyvissä tilastoissa ja kun peöejä se +90 luuötavasti sieltä lisääkin löytyy. Eli listalle nimi jos ei vielä siellä ole.

Eli PS4 alustana.
 
Viimeksi muokattu:

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
PSN: Eremiaas

Kaikki pelit mitkä näkyy näitä lost connect voittoja yhen vastaavasti tosin hävinnyt joku ollut nopeampi glitchaaja?

Alusta yhä PS4
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
ps4:

igor91 tai jotain sinne päin. Eka kerta kun mulle kävi näin. Ennen matsin alkua pause ja sitten tuli bugi. Suljin sovelluksen, ja tappiota ei tullut, mutta sopimuksia kului ja maalivahti väsyi.

Mitähän järkeä tuossa on, että huijaa itsensä vaikka ykkösdivariin. Varmaan tosi kivaa mennä sinne häviämään, kun taidot on ysidivarista. Itselle siis kakkosdivarissa kävi tämä.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän järkeä tuossa on, että huijaa itsensä vaikka ykkösdivariin. Varmaan tosi kivaa mennä sinne häviämään, kun taidot on ysidivarista. Itselle siis kakkosdivarissa kävi tämä.

Keket haluaa kekeillä, mutta myös trophyjen metsästäjät varmaan huijaavat mieluummin kuin tahkoavat oikeasti sen ykkösdivarin voiton.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
YeomanSphinx240-nimimerkki tuli 10. divarissa vastaan ja kun huomasi ettei pärjää, vaihtoi mokkea ja hetken päästä luki quit ruudulla ja mulle näkyi tappio merkattuna pelistä, tosin korjaantui voitoksi + sain coinsit kun kävin ulkona HUT:sta. Xbox One
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös