No, mitä vittua sinä sitten mesoat joistain lasinsiruista?vilperi kirjoitti:Et ymmärtänyt oikein.
No, mitä vittua sinä sitten mesoat joistain lasinsiruista?vilperi kirjoitti:Et ymmärtänyt oikein.
SergeiK kirjoitti:No, mitä vittua sinä sitten mesoat joistain lasinsiruista?
Koiran paskoista ihmiset valittavat, mutta ketään ei tunnu haittaavan niin paljon se, että ihmiset itse roskaavat luontoa. Heittävät karkkipapereita ja tupakka-askejaan luontoon. Sitten vielä kaiken huippuna rikkovat teille olutpulloja. Tähän täytyy mielestäni ennemmin puuttua kuin johonkin koiran paskaan. Koiran paska sentään hajoaa luontoon, kun taas joku tupakka-aski.
vilperi kirjoitti:No luepa toi pätkä...
Siis en ymmärrä sitä, että ihmiset mesoavat jostain koiran paskoista ja kuitenkin ihmiset rikkovat esimerkiksi lasin siruja luontoon ja nämä eivät saa niin paljon vihantunteita kuin koiran paskat, vaikka ovat monta kertaa pahempia.
Samat ihmisetko noita lasinsiruja luontoon toimittavat?vilperi kirjoitti:Siis en ymmärrä sitä, että ihmiset mesoavat jostain koiran paskoista ja kuitenkin ihmiset rikkovat esimerkiksi lasin siruja luontoon ja nämä eivät saa niin paljon vihantunteita kuin koiran paskat, vaikka ovat monta kertaa pahempia.
duud kirjoitti:Minua vituttavat autokuskit, jotka ajavat aivan puskurissa kiinni kymmeniä kilometrejä. Samaten vituttaa liian lähellä ajaminen, sekä sumuvalot. Tekee mieli joka kerran, kun tuollaiseen kusipäähän törmää, hakata kyseinen henkilö. Oli hän sitten mies tahi nainen. Tänäänkin teki mieli ampua muutama ihminen 6-tiellä. Onneksi ase oli kotona. Eikö ole hullua, että minulla on vittumainen olo tuollaisen takia?-
Ted Raikas kirjoitti:Sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka ruvetessaan seukkaamaan, muuttuvat ihme nössöiksi nyhvöiksi, ollen jatkuvasti tossun alla ja jotenkin tylsänpuoleisia ihmisiä muutenkin. Sellainen huolettomuus ja impulsiivisuus puuttuu täysin ja kaikki ex tempore -meininki on tuntematon käsite....
Ted Raikas kirjoitti:...tosin, olin itsekin tuollainen nuivistus, kun seurustelin, että siltä pohjalta.
Äläs nyt! Joku/jotkut Jatkoajan naiset/tytöt saattavat olla juuri linjoilla ja innostua suuresti tuosta tiedosta, jonka juuri paljastit kaikille. =)Lakaisija kirjoitti:(ÖÖH.. sanoo mies joka on juuri nyt kotona kirjoittamassa Jatkoaikaan pyyhe päällä :)
Lakaisija kirjoitti:Toinen on juuri nämä "liian lähellä" ajavat. Neljänkympin alueella välillä ollut hyvä olo, kun päristelee ~50 km/h ja sitten tsekkaa taustapeiliin, niin eikös siellä joku "kiireinen" bemarimies roiku takapuskurissa kiinni, tämä alkaa todella vituttamaan!
Nebula kirjoitti:OffTopic: Kuinka yllättävää, että juuri bemarimies on taas kaiken pahan alku ja juuri. OnTopic: Lakaisijan viestistä muistinkin juuri yhden ihmisryhmän, joka minua vituttaa yli kaiken. Nimittäin ko. automerkin omaavana saan kuulla aika paljon turhaa vittuilua ja arvostelua, vaikken mitenkään edes käyttäydy "bemarin omaavana".
PS: Ei Lakaisija ollut sulle suunnattu tää tilitys, mutta tuli omasta viestistäsi mieleen.
Ted Raikas kirjoitti:Kuuma kamaa!
Eli tarkkaile postiasi
Lakaisija kirjoitti:
duud kirjoitti:Olisi varmaan sulle sitten ihan erikseen pitänyt speksata nuo olosuhteet mitkä minua ovat alkaneet vituttaa.
Siis: pimeä, liukas, pitkä matka, sade, yö. Siis sellainen todella vittumainen keli.
Riittikö?
Lakaisija kirjoitti:Varmasti riitti. Ajattelin, että puhuit noin yleisesti, ja löysin tuttuja tekijöitä viestistäsi. Ei ole syytä hermostua, kerroin vain, että löysin hyvin samoja vituttavia tekijöitä sinun postauksestasi.
Nuo uusimmassa viestissäsi luettelemasi tekijät taas ovat niitä, joille ei mahda oikein milloinkaan mitään, joten ne jätän suosiolla käsittelemättä.
Takaisin saunaan ->
Pee kirjoitti:Vähän samanlainen kokemus työelämästä oli viime syksynä, kun kävin työhaastattelussa ja työhaastattelija lupasi ilmoittaa, saanko paikan vai ei, "syyskuun alussa". Mitään ilmoitusta ei kuitenkaan tullut, vaikka syyskuu kääntyi jo lopulleen, ja niinhän sitäkin oli sitten itse kyseltävä.
Elä itsekin samalla tapaa? Rahat kotiin ja kortti mukaan. Säästät pitkän pennin ja aina on joku hyväuskoinen puolituttu jolta voi kysyä lainaksi rahaa. Takaisinmaksusta ei tarvi huolehtia, jos se puupää muistuttaa siitä niin sitten maksaa ja jos ei muistuta niin ei se sitä tarvitse.Spetelius kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä käteistä mukanaan, vaikka tietävät varmasti, että tulevat sitä tarvitsemaan. "Mul ei oo yhtään käteistä, ku käytän vaan tätä pankkikorttii!". Saatana, sitten saa aina itse olla lainaamassa rahaa heille. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät muista itse enää velkojaan, vaan joudun itse kyselemään omien lainojeni perään. Ugh!