Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 654
  • 304

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
SergeiK kirjoitti:
No, mitä vittua sinä sitten mesoat joistain lasinsiruista?

Koiran paskoista ihmiset valittavat, mutta ketään ei tunnu haittaavan niin paljon se, että ihmiset itse roskaavat luontoa. Heittävät karkkipapereita ja tupakka-askejaan luontoon. Sitten vielä kaiken huippuna rikkovat teille olutpulloja. Tähän täytyy mielestäni ennemmin puuttua kuin johonkin koiran paskaan. Koiran paska sentään hajoaa luontoon, kun taas joku tupakka-aski.

No luepa toi pätkä...

Siis en ymmärrä sitä, että ihmiset mesoavat jostain koiran paskoista ja kuitenkin ihmiset rikkovat esimerkiksi lasin siruja luontoon ja nämä eivät saa niin paljon vihantunteita kuin koiran paskat, vaikka ovat monta kertaa pahempia.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
vilperi kirjoitti:
No luepa toi pätkä...

Siis en ymmärrä sitä, että ihmiset mesoavat jostain koiran paskoista ja kuitenkin ihmiset rikkovat esimerkiksi lasin siruja luontoon ja nämä eivät saa niin paljon vihantunteita kuin koiran paskat, vaikka ovat monta kertaa pahempia.

No eikös nämä koiranpaskoista piittaamattomat luonnonlapset voisi sitte yhtä hyvin paskottaa rakkejaan sisällä. Win-Win. Niitä ketä vituttaa paskat ei tarvi katella niitä ja ne keitä ei haittaa ei haittaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
vilperi kirjoitti:
Siis en ymmärrä sitä, että ihmiset mesoavat jostain koiran paskoista ja kuitenkin ihmiset rikkovat esimerkiksi lasin siruja luontoon ja nämä eivät saa niin paljon vihantunteita kuin koiran paskat, vaikka ovat monta kertaa pahempia.
Samat ihmisetko noita lasinsiruja luontoon toimittavat?

No, tee testi. Ota selvää naapurisi aikatauluista ja ennenkuin hän tulee himaan, niin riko kotikadullanne pulloja järjestelmällisesti asfaltiin. Sittenpähän saamme empiiristä tietoa naapuri ärsyyntymisen eri asteista.

Terveisia muuten Varjolta - hän käski sanoa, ettei lasinsiruista saa saada tunnekuohuja, koska Indokiinassa on maassa jalkaväkimiinoja. Ne ovat monta kertaa pahempia kuin lasinsirut.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minua vituttavat nämä ihmiset, jotka ovat seuranneet jotain tv-sarjaa "Amerikan aikaan" netistä ja tulevat viisastelemaan kuinka 4. tuotantokauden 14. jakson alkupuolella on todella jännä kohta. Näitä yleensä ilmaantuu siinä vaiheessa, kun jokin sarja alkaa, ja pitää päästä pätemään omalla erinomaisuudellaan, että "minä olenkin jo seuraamassa X tuotantokautta".
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Sama vituttaa itseä, enää ei uskalla lukea LOST-ketjuakaan, kun siellä joko jo spoilataan tai tullaan spoilaamaan tulevista tapahtumista.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua vituttavat autokuskit, jotka ajavat aivan puskurissa kiinni kymmeniä kilometrejä. Samaten vituttaa liian lähellä ajaminen, sekä sumuvalot. Tekee mieli joka kerran, kun tuollaiseen kusipäähän törmää, hakata kyseinen henkilö. Oli hän sitten mies tahi nainen. Tänäänkin teki mieli ampua muutama ihminen 6-tiellä. Onneksi ase oli kotona. Eikö ole hullua, että minulla on vittumainen olo tuollaisen takia?

Joskus osuu. Be aware!

Samaten vituttaa ns. ammatti-autoilijat. Jätkillä ei pysy edes oma vehje lapasessa, mutta silti pitää rahtarikahvilassa olla tosi äijää. Vielä alempaa kastia ovat taksikuskit, ne ei omaa vehjettään vissiin edes ole koskan nähneetkään.

Tuollaista tällä kertaa. perkele! Ahdistaa ajella Suomen teillä, kun suurin huolenaihe on toisten osaamattomuus.

-duud-
 
duud kirjoitti:
Minua vituttavat autokuskit, jotka ajavat aivan puskurissa kiinni kymmeniä kilometrejä. Samaten vituttaa liian lähellä ajaminen, sekä sumuvalot. Tekee mieli joka kerran, kun tuollaiseen kusipäähän törmää, hakata kyseinen henkilö. Oli hän sitten mies tahi nainen. Tänäänkin teki mieli ampua muutama ihminen 6-tiellä. Onneksi ase oli kotona. Eikö ole hullua, että minulla on vittumainen olo tuollaisen takia?-

Ei ole hullua, meinaan ruveta joka päivä riehumaan juuri näiden kuskien takia. Vittu, eilenkin ajoin täällä Raumalla varmaan 5 kilsaa jonkun urpon perässä, joka piti takasumuvaloja päällä. Kello alkoi olemaan juuri sitä aikaa, että oli hieman hämärää ja totta lekassa nuo sumuvalot meikäläisen ajamista häiritsivät!

Toinen on juuri nämä "liian lähellä" ajavat. Neljänkympin alueella välillä ollut hyvä olo, kun päristelee ~50 km/h ja sitten tsekkaa taustapeiliin, niin eikös siellä joku "kiireinen" bemarimies roiku takapuskurissa kiinni, tämä alkaa todella vituttamaan!

Toinen on sitten kun, otetaan taas nyt neljänkympin alue esimerkiksi, joku ajaa appatirallaa 30 km/h edessä. Yleensä tällöin edessä on nk. mummopappa-yhdistelmä, joissa mummo neuvoo likinäköistä pappaa ajamaan, kun ei itse ole aikoinaan korttia viitsinyt hankkia. Pappa sitten ajelee niinkuin kuuluukin, mutta mittarin ylittäessä 35 alkaa mummo vieressä rääkymään liian kovasta vauhdista, ja juurikin tällöin syntyy tällainen "letkajenkka"-tilanne.

Vittusaatana!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka ruvetessaan seukkaamaan, muuttuvat ihme nössöiksi nyhvöiksi, ollen jatkuvasti tossun alla ja jotenkin tylsänpuoleisia ihmisiä muutenkin. Sellainen huolettomuus ja impulsiivisuus puuttuu täysin ja kaikki ex tempore -meininki on tuntematon käsite....

...tosin, olin itsekin tuollainen nuivistus, kun seurustelin, että siltä pohjalta.
 
Ted Raikas kirjoitti:
Sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka ruvetessaan seukkaamaan, muuttuvat ihme nössöiksi nyhvöiksi, ollen jatkuvasti tossun alla ja jotenkin tylsänpuoleisia ihmisiä muutenkin. Sellainen huolettomuus ja impulsiivisuus puuttuu täysin ja kaikki ex tempore -meininki on tuntematon käsite....

Älä? Muutama kaverini on muuttunut juuri tällaiseksi. "Lähetkö ryyppäämään?" "Emmä tiiä ku toi Lissu tossa sano, et tänää katotaa leffa ja ollaan kotona."
Voi vittu!

Ted Raikas kirjoitti:
...tosin, olin itsekin tuollainen nuivistus, kun seurustelin, että siltä pohjalta.

Näin kävisi ehkä allekirjoittaneellekin, mutta olen tehnyt pyhän lupauksen; En seurustele. Yhden illan jutut riittää mulle. Tosin niitäkin saisi osua vähän enemmän kohdalle. (ÖÖH.. sanoo mies joka on juuri nyt kotona kirjoittamassa Jatkoaikaan pyyhe päällä :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lakaisija kirjoitti:
(ÖÖH.. sanoo mies joka on juuri nyt kotona kirjoittamassa Jatkoaikaan pyyhe päällä :)
Äläs nyt! Joku/jotkut Jatkoajan naiset/tytöt saattavat olla juuri linjoilla ja innostua suuresti tuosta tiedosta, jonka juuri paljastit kaikille. =)

Kuuma kamaa!

Eli tarkkaile postiasi!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Lakaisija kirjoitti:
Toinen on juuri nämä "liian lähellä" ajavat. Neljänkympin alueella välillä ollut hyvä olo, kun päristelee ~50 km/h ja sitten tsekkaa taustapeiliin, niin eikös siellä joku "kiireinen" bemarimies roiku takapuskurissa kiinni, tämä alkaa todella vituttamaan!

OffTopic: Kuinka yllättävää, että juuri bemarimies on taas kaiken pahan alku ja juuri. OnTopic: Lakaisijan viestistä muistinkin juuri yhden ihmisryhmän, joka minua vituttaa yli kaiken. Nimittäin ko. automerkin omaavana saan kuulla aika paljon turhaa vittuilua ja arvostelua, vaikken mitenkään edes käyttäydy "bemarin omaavana".

Sitten, monien muiden merkkien kuskeilla on liikenteessä silloin tällöin jokin ihme halu härnätä bemarilla ajavaa. Montakohan kertaa olen ajanut jostain selkeästi nopeusrajoituksen alle ajavasta autosta ohi, enkä ole edes roikkunut perässä. Kohta on pitkää valoa koko takalasi täynnä tai sitten pitää tulla muuten vaan provosoimaan takapuskuriin.

Yksi juippi säikähti aika lailla, kun ajelin yöaikaan Lahden motaria pitkin kotiin ja juuri esimerkin kaltaisen ohituksen tein. Kohta oli ohitettava auto takapuskurissa kiinni. Vetäisin vasemmalle kaistalle takaisin ja jarrutin sen verran, että pääsin ko. auton takapuskuriin. Kaveri veti seuraavalta rampilta ylös, minä perässään. Yritti hieman kiihdytelläkin, muttei karkuun päässyt. Vähän aikaa pyörittiin yhtä kaupunginosaa ympäri, kunnes en jaksanut enää vaan lähdin kotia kohti.

PS: Ei Lakaisija ollut sulle suunnattu tää tilitys, mutta tuli omasta viestistäsi mieleen.
 
Nebula kirjoitti:
OffTopic: Kuinka yllättävää, että juuri bemarimies on taas kaiken pahan alku ja juuri. OnTopic: Lakaisijan viestistä muistinkin juuri yhden ihmisryhmän, joka minua vituttaa yli kaiken. Nimittäin ko. automerkin omaavana saan kuulla aika paljon turhaa vittuilua ja arvostelua, vaikken mitenkään edes käyttäydy "bemarin omaavana".

PS: Ei Lakaisija ollut sulle suunnattu tää tilitys, mutta tuli omasta viestistäsi mieleen.

Juu, siis ei todellakaan mulla ole mitään Bemareita vastaan. Varmasti ottaisin sellaisine juurikin patonkini tilalle, jos joku tarjoaisi.
Siinä on vaan se, että pelottavan usein juuri nämä mulkut, ainakin täällä Raumalla, ovat BMW:n omistavia ihmisiä.

Toisaalta kovin moni alinopeutta edessäni ajava on ollut Volvo, joten varmaan pitäisi pikkaisen pistää paskaa myös näiden tällaisten autojen omistavien ihmisten niskaan. =)

Ei vaan, ihmisestähän se riippuu, ei autosta.


Ted Raikas kirjoitti:
Kuuma kamaa!

Eli tarkkaile postiasi

Mulla rupee kuule Ted vähän oikeasti hiipimään kauhu puseroon (jos mulle semmoinen jostain löytyisi) tässä. Sinähän vastaat jopa häkellyttävän nopeasti viesteihini, ja jos pyyhe minun päälläni on mielestäsi "kuumaa kamaa", niin en oikein tiedä, miten pitäisi suhtautua.

Pelottaa! =)
 
Viimeksi muokattu:

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lakaisija kirjoitti:

Olisi varmaan sulle sitten ihan erikseen pitänyt speksata nuo olosuhteet mitkä minua ovat alkaneet vituttaa.

Siis: pimeä, liukas, pitkä matka, sade, yö. Siis sellainen todella vittumainen keli.

Pirun liukas, väsymys ja vitutus.

Riittikö?

-duud-

edit. rivi
 
duud kirjoitti:
Olisi varmaan sulle sitten ihan erikseen pitänyt speksata nuo olosuhteet mitkä minua ovat alkaneet vituttaa.

Siis: pimeä, liukas, pitkä matka, sade, yö. Siis sellainen todella vittumainen keli.

Riittikö?

Varmasti riitti. Ajattelin, että puhuit noin yleisesti, ja löysin tuttuja tekijöitä viestistäsi. Ei ole syytä hermostua, kerroin vain, että löysin hyvin samoja vituttavia tekijöitä sinun postauksestasi.

Nuo uusimmassa viestissäsi luettelemasi tekijät taas ovat niitä, joille ei mahda oikein milloinkaan mitään, joten ne jätän suosiolla käsittelemättä.

Takaisin saunaan ->
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lakaisija kirjoitti:
Varmasti riitti. Ajattelin, että puhuit noin yleisesti, ja löysin tuttuja tekijöitä viestistäsi. Ei ole syytä hermostua, kerroin vain, että löysin hyvin samoja vituttavia tekijöitä sinun postauksestasi.

Nuo uusimmassa viestissäsi luettelemasi tekijät taas ovat niitä, joille ei mahda oikein milloinkaan mitään, joten ne jätän suosiolla käsittelemättä.

Takaisin saunaan ->

Noku!

Nyt vaan olen erityisen ärtynyt muutamien ihmisten ajotavoista tuolla tien päällä. Itsellä tulee hinkattua noita teitä jotain 50 kkm joka vuosi ihan pakosta, joten ei huvittaisi katsella ihan järjetöntä välinpitämättömyyttä.

On muuten usein pakko mennä, jos haluaa saada leipää. . .

-> sauna lämpiimään taas.

-duud-

ps. joskus tuollainenkin voi vituttaa...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eniten ärsyttävät ihmiset, joihin ei voi luottaa. Luotettavuuden puute kattaa laajan skaalan lupausten rikkomisesta, sanojen syönnistä, myöhästyneestä velanmaksusta aina normaalimyöhästelyyn saakka.

Ja vieläkin enemmän ärsyttää se, että tunnen järkyttävän vähän luotettavia ihmisiä. Selvästi suurin osa tuntemistani ihmisistä onkin enemmän tai vähemmän - yleensä enemmän - epäluotettavia. Tosin kaikkien tuntemieni ihmisten luotettavuutta ei toki ole vielä ollut tarvetta "testata", mutta mm. neljä kuukautta sitten alkanut uusi työni on tutustuttanut minut taas uusiin epäluotettaviin - eli erittäin ärsyttäviin - ihmisiin.

Edellisessä työpaikassani - tai pikemminkin sieltä lähdön jälkeen - sain puolestaan todella karmaisevan esimerkin lupausten pettämisestä. Töiden päättyessä palkanlaskija/esimies kertoivat lähettävänsä minulle työtodistuksen postissa, mutta vasta monen muistutuspuhelun jälkeen sen sain.

Vähän samanlainen kokemus työelämästä oli viime syksynä, kun kävin työhaastattelussa ja työhaastattelija lupasi ilmoittaa, saanko paikan vai ei, "syyskuun alussa". Mitään ilmoitusta ei kuitenkaan tullut, vaikka syyskuu kääntyi jo lopulleen, ja niinhän sitäkin oli sitten itse kyseltävä.

Epäluotettavien lisäksi ärsyttävät mm. itsekkäät tupakoitsijat. Siihen olen menettänyt jo uskoni, että juuri kukaan koskaan kysyisi minulta "häiritseekö tupakointini sinua?", mutta kun tupakointia harrastetaan aivan tahallaan sellaisissakin paikoissa, joissa se nimenomaisesti on kiellettyä, menetän uskoni ihmiseen ihan täydellisesti. Varsinkin kun tupakoitsijana tuossa paikassa on aikuinen mies eikä mikään teinipoika/-tyttö ja varsinkin kun se tupakkapaikkakin olisi muutaman metrin päässä. Mutta eihän sinne viitsi kävellä, vaan spaddu on laitettava palaamaan sellaisten ihmisten edessä, jotka paikassa, jossa tupakointi on kiellettyä, haluaisivat haistella raitista ilmaa.

Onhan niitä muitakin ärsyttäviä ihmisiä, mutta tuossa nyt ne kaikkein eniten ärsyttävimmät.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Lyhyesti ja ytimekkäästi vastaus ketjun kysymykseen:"Millaiset ihmiset ärsyttävät?"


Vastaus: Ranskalaiset
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Itseäni vituttavat ns. urbaanit cityihmiset, jotka kuvittelevat olevansa "cooleja" ja sivistyneitä, kun heittävät englanninkielisiä termejä (ja yleensä vielä amerikkalaisella aksentilla) juttunsa sekaan....ns. "professional talk".

Todella 80-lukulaista ja junttia. Nykyisin jokainen 12-vuotiaskin osaa Suomessa englantia.
 

tiikeri

Jäsen
Pee kirjoitti:
Vähän samanlainen kokemus työelämästä oli viime syksynä, kun kävin työhaastattelussa ja työhaastattelija lupasi ilmoittaa, saanko paikan vai ei, "syyskuun alussa". Mitään ilmoitusta ei kuitenkaan tullut, vaikka syyskuu kääntyi jo lopulleen, ja niinhän sitäkin oli sitten itse kyseltävä.

Tässä tapauksessa on pelkästään silkkaa tyhmyyttä uskoa, että asiat menee kuten on luvattu. Sehän on nyt on selvää, että on oltava itse aktiivinen ja kyseltävä sen työpaikan perään, vaikka sieltä luvataankin ottaa yhteyttä. Monestihan työnantaja tällä tavalla ilmoittamatta testaa, että kuka siitä paikasta on oikeasti kiinnostunut. Jos soitat perään osoitat sillä olevasi todella halukas tulemaan sinne töihin, eikä vaan "no kävinpä nyt tuollakin haastattelussa" -asenteella.

Tiedän että tämä saattaa tuntua vittumaiselta (myös itsestäni), mutta niin se vain menee. Mitään ei saa ilmaiseksi ja sen työpaikan eteen on nähtävä monesti vähän enemmänkin vaivaa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ihmiset jotka eivät vain voi millään tajuta. Esim. jos yrittää selittää jotain asiaa, ja kyseessä on jokin heidän mielestään ikävä asia, niin ei edes yritetä ymmärtää mitä toinen tarkoittaa. Koska edellä mainittu teksti oli noinkin epäselvää niin esimerkki:

Jossain ylen keskusteluohjelmassa oli aiheena väestönkasvu yms. Joku professori siellä sitten sanoi että "AIDS on hyvä asia väestönkasvun kannalta". Sitten muut osanottajat rupeaa kauhistelemaan siinä, että miten se voi olla hyvä asia että ihmisiä kuolee. Ja vaikka kuinka proffa koittaa selittää, että ei tarkoita että "Hyvä että on AIDS, niin väestö vähenee" vaan jos ajatellaan asiaa pelkästään väestönkasvun kannalta (ei humaanisti), niin se on väestönkasvun kannalta hyvä asia.

Vituttaa tuommoinen.
 
Vanhat eläkepäiviään viettävät idiootit mm. naapurustossa, jotka

a.) eivät ymmärrä mistään mitään
b.) luulevat elävänsä ja elämän olevan kuin 30-luvulla
c.) tunkevat itsensä toisten asioihin
d.) epäilevät kaikkea

Kiikuttelisivat vaan siinä keinutuolissa ja katsoisivat viiden uutisia. Ymmärrän hyvin, että halutaan elää viimeisiä vuosia rauhassa jne. mutta rajansa kaikella.

Eikö työmaalla saa tehdä töitä rauhassa ilman, että +1000 euron arvoisia koneita kiikutetaan paikalliseen roska-astiaan? (herätys?) Ilman häiriötä ja apuaan tarjoavia eläkeläisiä?

"Mutta minä kun olin apumiehenä vuonna 1873..."

Eikö omalla tiellä (lue: yleinen tie) saa näin jussin aikaan vähän leikkiä ja rellestää vanhan kunnon monkeyn kanssa? (:D)

Viettäkööt maalla 365 päivää vuodessa tai laittakoot korvatulpat. Tai vaihto-ehtoisesti herätköön vuoteen 2006.

E: Myös porvoolaiset ärsyttää.
 

Spetelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Bayern, SoJy, Manse PP NSU, Packers
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä käteistä mukanaan, vaikka tietävät varmasti, että tulevat sitä tarvitsemaan. "Mul ei oo yhtään käteistä, ku käytän vaan tätä pankkikorttii!". Saatana, sitten saa aina itse olla lainaamassa rahaa heille. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät muista itse enää velkojaan, vaan joudun itse kyselemään omien lainojeni perään. Ugh!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sellaiset, jotka vielä viisi vuotta eurojen käyttöön oton jälkeen laskevat ostoksia markoissa. Samat puupäät yleensä valittavat myös miten hinnat ovat nousseet ja että "se mikä ennen maksoi markan, maksaa nykyään euron". Paskanjauhantaa sanon mä! Mikään hyödyke Suomessa ei ole kuusi kertaa kallimpaa nykyään markka-aikaan verrattuna ja jos sattuu olemaan, niin se ei todellakaan johdu nykyisestä valuutasta!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Spetelius kirjoitti:
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä käteistä mukanaan, vaikka tietävät varmasti, että tulevat sitä tarvitsemaan. "Mul ei oo yhtään käteistä, ku käytän vaan tätä pankkikorttii!". Saatana, sitten saa aina itse olla lainaamassa rahaa heille. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät muista itse enää velkojaan, vaan joudun itse kyselemään omien lainojeni perään. Ugh!
Elä itsekin samalla tapaa? Rahat kotiin ja kortti mukaan. Säästät pitkän pennin ja aina on joku hyväuskoinen puolituttu jolta voi kysyä lainaksi rahaa. Takaisinmaksusta ei tarvi huolehtia, jos se puupää muistuttaa siitä niin sitten maksaa ja jos ei muistuta niin ei se sitä tarvitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös