Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 204
  • 307

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmiset jotka jahkailevat. Ei jokaista pikkuasiaa tarvi analysoida joka kantilta ennen kuin voi toimia tai sanoa jotain.

Ihmiset jotka eivät osaa tiivistää sanottavaansa lyhyeen muotoon vaan yhdellä lauseella sanottava asia kestää noin 10 minuuttia kun pitää jaaritella.

Jälkiviisaat.
Amen.

Omissa kavereissa on pari tuollaista tyyppiä, jotka miettivät jotain digikameran ostoa vuoden, koska ei juuri jotain hilavitkutinta löydy jostain mallista ja toisesta taas ei löydy toista. Ja selvennettäköön, että kyseessä ei todellakaan ole mitään ammattikuvaajia.

Jaarittelijat ovat toinen paha. Muistan jo kouluajoilta, kun jotkut ihmetteli miten ne voi saada jostain esseestä paljon huonomman numeron vaikka ovat kirjoittaneet viisi sivua minun puolta sivua vastaan. Toinen alaryhmähän on nämä puhelimessa jaarittelijat - huoh.

Ja jälkiviisaat. Viimeisempänä ja vähäisimpänä. Näiden tyyppien mottohan on "jos ei tee mitään, niin ei voi tehdä virheitäkään".

Jännä muuten, että monesti nuo kolme eri luonnetyyppiä henkilöityvät samoihin henkilöihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä on tullut paljon sellaisia asioita esille joista olen täysin samaa mieltä sivullekirjoittaneiden kanssa, joten en ala niitä nyt tässä kirjaamaan. Mutta yksi asia mikä todella ärsyttää ja jota ei käsittääkseni ole mainittu, on tämä suomalaisissa erityisesti esiintyvä patriotismi.

Tätä valtiota palvotaan ja ylistetään kuin jumalan luvattua maata ja lippua pitäisi kumartaa kuin mikäkin texasilainen punaniska tähtilipun edessä. Tällaiset ihmiset vituttaa. Esimerkkinä, olin tässä muutama vuosi takaperin katselemassa uudenvuoden ilotulitusta ja ennen sitä soitettiin maamme- laulu. Joku saatanan lipunpalvoja tuli ottamaan mua olkapäästä kiinni ja käskemään ottamaan hatun pois päästä. Miksi?! Taustalla soi joku vitun värssy joka ei merkitse mulle paskaakaan ja mun pitäis seistä pakkasessa paljain päin vain tämän ikälopun ämmän toivomuksesta. Juu, ei, sanon ma.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mutta yksi asia mikä todella ärsyttää ja jota ei käsittääkseni ole mainittu, on tämä suomalaisissa erityisesti esiintyvä patriotismi.

Tätä valtiota palvotaan ja ylistetään kuin jumalan luvattua maata ja lippua pitäisi kumartaa kuin mikäkin texasilainen punaniska tähtilipun edessä. Tällaiset ihmiset vituttaa. Esimerkkinä...

Olen kyllä samaa mieltä. Ja toisinaan juurikin amerikkalaisten ylimielisen röyhkeä tapa ilmaista kansallistunnettaan pistää tavallisenkin ihmisen turpiinveto-modeen. Se pitää vaan niellä.

Lisäksi vastakkaisena ilmiönä ärsyttää antipatriotismi. Joidenkin maailmankansalaisten mielestä kun kaikki mikä on jotenkin kansallistunteeseen liittyvää, on perseestä jo itsessään. Minkähän takia sitten samoilla sepoilla mm. Jatkoajan keskustelupalstalla löytyy nimimerkin vierestä suosikkijoukkue, vitun hihhulit...
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tulipa sattumalta mieleen, että minua ärsyttävät ihmiset, joille perinteet, hyvät tavat ja vanhojen normien kunnioittaminen ovat täysin yhdentekeviä asioita. Otetaan vaikka satunnaisena esimerkkinä hattupäät kansallislaulun aikana.

Onhan se oman päätösvaltansa ja erilaisuuden korostaminen tietysti hienoa, mutta minä katson halveksien näitä jääräpäitä, joille pienen kunnioituksen osoitus omaa isänmaata kohtaan on täysin tekemätön paikka. Voihan siinä pariminuuttisessa tietenkin päänahka syväjäätyä. Ja kengät ovat märkänä loskalumesta. Voi apua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eniten ärsyttävät itsensä liikaa tapetille nostavat ihmiset, leuhkat ihmiset, toisia huomioon ottamattomat ihmiset, huumorintajuttomat ihmiset ja "jeesustelijat".
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Tulipa sattumalta mieleen, että minua ärsyttävät ihmiset, joille perinteet, hyvät tavat ja vanhojen normien kunnioittaminen ovat täysin yhdentekeviä asioita. Otetaan vaikka satunnaisena esimerkkinä hattupäät kansallislaulun aikana.

Jooh, jatkan hattupäistä. Luulis et kaikki olisi tietoisia ja opetettu ettei lakki päässä istuta ruokapöydässä. Jotenkin tökeröä kun aikuinen mies illastaa ravintolassa kaljamainoslippis päässä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ihmiset, jotka "tietävät oikeutensa" ja "eivät aio tyytyä vähempään". Yleensä keski-ikäisiä. Yleensä naisia. Nostavat järkyttävän metelin, jos kaikki ei mennytkään niinkuin piti. Juna on 15 minuuttia myöhässä tai jokin osa ostetusta tavarasta olikin viallinen: "Vaadin korvausta!"
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä valtiota palvotaan ja ylistetään kuin jumalan luvattua maata ja lippua pitäisi kumartaa kuin mikäkin texasilainen punaniska tähtilipun edessä. Tällaiset ihmiset vituttaa. Esimerkkinä, olin tässä muutama vuosi takaperin katselemassa uudenvuoden ilotulitusta ja ennen sitä soitettiin maamme- laulu. Joku saatanan lipunpalvoja tuli ottamaan mua olkapäästä kiinni ja käskemään ottamaan hatun pois päästä. Miksi?! Taustalla soi joku vitun värssy joka ei merkitse mulle paskaakaan ja mun pitäis seistä pakkasessa paljain päin vain tämän ikälopun ämmän toivomuksesta. Juu, ei, sanon ma.

Kaikki tyhjänpalvojat ärsyttää, oli kyse sitten kristityistä, muslimeista tai isänmaallisista ihmisistä. Yleensä he eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja ottavat itseensä heti jos joku kritisoi jotain hänen palvomaansa. He eivät kunnioita erilaisia ja toisella tapaa asioita ajattelevia ihmisiä. Valitettavan usein mukaan liittyy myös rasismia. Eikä siinä kaikki, pahin asia on se että sitä omaa hömppää tyrkytetään väkisin muille: valtionuskonnot, hattupäät, kreationismi, asevelvollisuus jne ja noita perusteellaan sitten mitä naurettavimmilla tavoilla
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pata-Sami taitaa olla varsinainen alfa-urosten ilmentymä juttujen perusteella. Ärsyttää netissä lesoilevat velliperseet ja muut itsetunnon kohottajat yli kaiken.
En ole koskaan väittänyt niin. Itsetunto on hyvä, en kaipaa sille kohotusta tai palvontaa että olisin varma itsestäni ja siitä mitä osaan ja mihin kykenen.
Nuo baarissa uhojat ovat 99% huonon itsetunnon omaavia pellejä, jotka valitsevat kohteekseen heikkoja, tai heikolta näyttäviä kohteita. Kun kohde ei osoittaukaan heti lattiarätiksi niin menee pupu pöksyyn. Näin se vain menee.

Siviilissäkin voi jutella näistä asioista jos "netissä lesoilu" ärsyttää. Yhteystiedon saa yv:llä.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Siviilissäkin voi jutella näistä asioista jos "netissä lesoilu" ärsyttää. Yhteystiedon saa yv:llä.

Meinasitko katsoa suoraan silmiin? Uuh mama, käyn kuumana mama, vaikka Intian kuumalla hiekalla mama.
 

dimmu

Jäsen
Meinasitko katsoa suoraan silmiin? Uuh mama, käyn kuumana mama, vaikka Intian kuumalla hiekalla mama.

Ettei vaan olisi kertonut sinusta tämä SamSpaden teksti?

Tuo teksti mitä SamSpade kirjoitti, on vaan totta. Todella usein tämmöisiä näkee juuri baareissa haastamassa riitaa, ja sitten kun joku sanookin takaisin, niin heti ollaan sovittelemassa ja sanomassa " kavereitahan tässä". Ja sekös ärsyttää..
 

Schadowan

Jäsen
Ruokatavat ärsyttää ja vituttaa niin paljon, ettei pysty käsittämään. Siis saatan pitää jostain ihmisestä hyvinkin paljon, mutta jos sitten satutaan samaan ruokapöytään ja sieltä alkaa kuulua maiskuttamista, mässyttämistä, ryystämistä, niin alkaa kädet puristumaan nyrkkiin aivan hetkessä. Enkä voi sille mitään, mielestäni on kuvottavaa katsoa/kuunnella sellaista. Joskus toivoisin, että voisin olla, ettei se haittaa, mutta se ei vaan ole mahdollista:) Kyllä mä ymmärrän, että jotkut lapset syö vähän miten sattuu, mutta kun aikuiset, mukamas hyvä tapaiset, ihmiset syövät kuin siat niin kyllä vituttaa. Tosin propsit itselleni, että vain parille puolitutulle olen sanonut asiasta, koska näitä tapauksia näkee ja kuulee joka päivä. Tietysti läheiset ihmiset ovat joutuneet ehkä kärsimään siitä että asiasta huomautan.

Muuten ärsyttää ihan samat asiat, mitä tässä ketjussa on jo mainittukin:).
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Ettei vaan olisi kertonut sinusta tämä SamSpaden teksti?

Ihan totta?!? Ei kaikki tamperelaiset olekaan niin tyhmiä kuin miltä kuullostaa. Tai näyttää. Tai miltä kaikki testit ovat osoittaneet.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
.
Tosi rumat ihmiset on myös ärsyttäviä...

Miksi nämä tosi rumat ihmiset ovat ärsyttäviä? Siksi koska ovat rumia, vai? Sikäli kuitenkin mielenkiintoinen ärsyyntymisen kohde koska he eivät kuitenkaan mahda rumuudelleen mitään verrattuna esim. ylipainoisiin, joista suurin osa sille mahtaa jos halua ja tahtoa on (poikkeuksia ovat tietty sellaiset joiden ylipaino johtuu sairaudesta tai lääkityksestä, heidän on hyvin vaikea kontrolloida painoaan vaikka haluaisivatkin).

Vai ärsyttääkö sinua rumuudessa kenties se koska he pelottavat sinua?

*****

Minua taasen ärsyttävät juuri yltiöpatrioottiset ihmiset, siksi vältänkin tilaisuuksia joissa heihin törmätä. Toki jos Maamme soi niin otan hatun päässä säällä kuin säällä mutta siihenpä se isänmaallisuus sitten jääkin, ja vaikka en isänmaallinen olekaan niin itsenäisyyspäivänä käyn - jos mahdollista - äitini isän sankarihaudalla. Mutta se, että pitäisi kannattaa suomalaisia urheilijoita koska asun Suomessa ei mahdu minun kaaliini. Minulle maajoukkue ja Suomi-urheilijat ovat siinä mielessä evvk. Minulle on sama mistä urheilija tulee jos suoritus on loistava, tai kuka joukkueessa pelaa jos kannatan joukkuetta.

vlad.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki saatanan perseennuolijat ärsyttävät aivan helvetisti. Silmissä näkyy punaista aina kun joku alkaa hiemankin mielistelemään jotakuta hyötymismielessä. Ja useimmiten tämä vielä toimii.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Asioita, tai ihmisiä pidetään itsestään selvyytenä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi nämä tosi rumat ihmiset ovat ärsyttäviä? Siksi koska ovat rumia, vai? Sikäli kuitenkin mielenkiintoinen ärsyyntymisen kohde koska he eivät kuitenkaan mahda rumuudelleen mitään verrattuna esim. ylipainoisiin, joista suurin osa sille mahtaa jos halua ja tahtoa on (poikkeuksia ovat tietty sellaiset joiden ylipaino johtuu sairaudesta tai lääkityksestä, heidän on hyvin vaikea kontrolloida painoaan vaikka haluaisivatkin).

Vai ärsyttääkö sinua rumuudessa kenties se koska he pelottavat sinua?

vlad.

Vähän jäänyt ajatus lauseestani kesken, lähinnä tarkoitin yhdistää todella lihavia ja rumia. On rumat sinälläänkin ärsyttäviä, jos ei yhtään kiinnitä ulkonäköön huomiota ja on oikeasti kammottavan näköinen.

Ärsyttää myös viestien allekirjoittaminen. Tämä ei ole mitenkään vlad sinua kohtaan, yleisesti tuo jotenkin vain hieman ärsyttää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vähän jäänyt ajatus lauseestani kesken, lähinnä tarkoitin yhdistää todella lihavia ja rumia. On rumat sinälläänkin ärsyttäviä, jos ei yhtään kiinnitä ulkonäköön huomiota ja on oikeasti kammottavan näköinen.

Tähän voisin itsekin kommentoida vielä sen verran, että jos nyt ei aivan ärsytä niin ihmetystä herättää se jos joku alinomaan valittaa sitä, että on ylipainoinen mutta ei edes yritä tehdä mitään laihduttaakseen - poikkeuksena ovat sitten tietty oikeasti sairaat jotka eivät painolleen mahda mitään tai henkilöt joiden lääkitys on yksinkertaisesti sellainen, että syystä tai toisesta sitä painoa nyt kuitenkin kertyy kehoon (esim. remeron ja tolvon ovat siitä mielenkiintoisia lääkkeitä, että voivat aiheuttaa todella rajun painnonousun ja hyvinkin lyhyessä ajassa).

Rumat taasen eivät herätä ärsytystä, siis sellaiset rumat ihmiset jotka eivät todella mahda ulkonäölleen mitään - ovat syntyneet sellaisiksi jollaisia ovat eivätkä mahda sille mitään, tai onnettomuus tms. syy on saanut aikaan sen, että poikkeavat ulkomuodoltaan tai näöltään muista. Se tietty toisinaan nyppii jos joku normaalin näköinen valittaa alinomaan ulkonäöstään vaikka siinä ei ole mitään vikaa, mutta ongelmansa itsekullakin.

Ja varmasti minäkin herätän ihmisissä ärsytystä (kenties jopa vitutusta) mutta koetan elää tämän asian kanssa ja ajatella, että kukaan ei ole täydellinen. Kaikilla on omat inhimilliset puutteensa, niin minulla kuin kenellä muulla tahansa. Oppia voi ottaa mutta kaikkea ei välttämättä tarvitse muuttaa muita miellyttääkseen.

vlad.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama sananen Teille urpot. Minä työssäni nään vähän kaikenlaista, varsinkin huomalaisia ihmisiä. Ammatinvalintakysymys, mutta voin vakuuttaa, että suurin osa humalaisistakin ihmisistä on ihan ok-tyyppejä ja osaavat käyttäytyä edes joten kuten. Mutta sitten on myös muutamia hyvinkin erityyppisiä idiootteja.

Idioottilaji numero 1. Aikuiset ihmiset, jotka luulevat ettei kännissä tarvitse käyttäytyä. Kännissä ja läpällä saa sotkea ja rikkoa toisten omaisuutta, varsinkin jonkun yrityksen omaisuutta, niillä on vara maksaa kun minä maksan täällä viinoistani niin paljon. Piä tunkkis ja juo kaljas jossain muualla, ok?! Pöydillä saa hyppiä ja vessan seinään piirtää, akkaa saa pettää ja tarvittaessa raahata tukasta. Aamulla mennään sitten vuoden vanhempina lasten kanssa mäkkäriin ja annetaan kotona pikku-Anselmille selkään, kun kaveri piirsi pöytään.

Idioottilaji numero 2. Minäminämaan-asukkaat. MINÄ olin ensin. MINÄ kyllä tiedän. MINÄ sitä ja MINÄ tätä. MINÄ olen niin helkkarin pätevä kaikessa, että neuvon sinua työssäsi ja MINULLA on oikeus juoda nämä juomat loppuun vaikka laki muuta sanoisi, sillä eihän se sano, koska jos sanoisi niin kyllähän MINÄ sen tietäisin!

Idioottilaji 3. Baarimikkojen ja -maijojen paraskaveri (not). Ihan oikeesti, älkää tulko siihen tiskille kertomaan, että näinpä sinun kävelevän eilen kadun yli. Tai ,että kävitpä sitten kaupassa. Joo niin kävelin ja niin kävin. So? Ohan se ihan imartelevaa kun jotkut asiakkaat haluaa tilata vain sinulta, mutta in the end, se vtuttaa aika paljon sitä, jonka hoitamassa päädyssä seisot. Ja tosi kiva hei lähteä siitä omalta tontilta tuomaan sitä kaljaa sinne toiseen päähän.


Vapaa-ajalla vihaan vain tyhmiä ihmisiä, teiniprinsessoja (varsinkin niitä täysi-iän saavuttaneita) sekä narkkareita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Perseennuolijat ovat listalla kärkipäässä myös Brunon mielestä. Tosin ainakin työelämässä sillä näyttää pääsevän pitkälle.
Mutta eniten ärsyttää se, etteivät jotkut ihmiset osaa olla ikinä ajoissa tai aina pitää ruveta säätämään jotain ennen kuin pääsee lähtemään. Tai sitten ei viitsitä ilmoittaa, jos ollaan oleellisesti myöhässä.
Hyvänä esimerkkinä eilinen. Soitin kaverilleni n. klo.16 ja kysyin pääseekö herra Oulunkylän torille klo. 16.30. Itse olin Haagassa odottamassa Helsingin nopeinta bussia eli 52:ta. Tulin paikalle 16.30, huomasin ettei äijää näy, kävin kaupassa siinä välissä, takaisin torilla olin 16.40. Soitin äijälle, että mikäs meininki. Kaveri oli päättänyt alkaa syömään ja käydä paskalla ennen kuin lähtee ulos ovesta.
Kuitenkaan mielessä ei käynyt mahdollinen ilmoittaminen myöhästymisestä. Paikalle herra suvaitsi saapua 17.05.
Tiedän, etten itsekään aina ole ajoissa, mutta pyrin ilmoittamaan jos myöhästyn. Ei se ole vaikeaa, kohteliasta vain.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Lähimmäisinehmon vihaamisketjun inspiroimana onnistuin kaivamaan lähimmäisinehmojen ärsyttävyysketjun, jonne lataan vidutukseni ylimielisistä pyöräilijöistä pimeässä marraskuussa ja lumettomassa joulukuussa. Ja myös heijastinköyhistä jalkahenkilöistä.

On se nyt jumalauta käsittämätöntä kuinka typeriä aikuisia pyöräilijöitä kaupungeissakin vielä on. Vetelevät rehvakkaina ennen aamuseitsemää jalkakäytäviltä, tai ihan sama vaikka pyöräteiltä poikki kadun pimeillä pyörillään. Luulisi monilla olevan ajokortti, mutta ei näköjään vaikutusta.
Ylimielisillä maailmanparantajilla riittää energiaa polkea niin perkeleesti menemään, mutta ei varaa heijastinliiveihin puhumattakaan kätevistä moderneista led-valoista: ei ne saatana energiasyöppöjä maailmaa turmioon ajavia vehkeitä ole. Aikuiset ajokortilliset eivät osaa mukuloitaan heijastinliiveihin pukea,sen ymmärrän että teineille eivät mitään voi, mustissa kulkien pitää maailman tuskaa (ehkä auton töytäisytkin siis) kokea, mutta että sitten vielä itse rehvakkaina poljetaan pimeinä vauhdilla.
Vai onko ajokortinhaltijoina vieläkin ihmisiä, jotka eivät tajua katuvalaistuksen ja auton ajovalojen rajoittuneisuutta, ihmisiä jotka eivät ole marraskuun sateessa autolla ajaneet. Koittakaa nyt älykääpiöt tajuta, että vaikka te näette auton valot ja hyvin pystytte katuvalaistuksessa pyöräilemään, niin Teitä ei välttämättä autoilija jokapaikoin huomaa. Teidän kirkasotsainen valopäisyytenne ei välttämättä näy kaikille. Saatana, arveeta vituttaisi, jos töistä myöhästyisin johonkin ylimieliseen idioottiin törmäämisen takia.
Pistäkää ainakin niille mukuloille pirusti killuttimia mukaan, opettakaa heidät näkymään Suomen vaihtelevissa oloissa.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
@arvee

Ihan oikeita havaintoja. Luulen, että kovemmalla sanktiolinjalla ilman heijastinta kävelevälle/pyöräilevälle jalankulkuväylällä liikkuvalle voisi olla suotuisia vaikutuksia tähän näkyvyys-asiaan. Eikä mitään vitun kilttiä nuhtelua, että nyt soo soo menepäs hakemaan joku glitteri vaan kunnon päiväsakot tilaukseen. Lisäksi onnettomuuksien sattuessa voitaisiin erikseen arvioida jalankulkijan näkyvyys autoilijalle, mikä ei vyöryttäisi lain voimalla kaikkea syyntakeisuutta autoilijalle, kuten nyt on tapana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pistäkää ainakin niille mukuloille pirusti killuttimia mukaan, opettakaa heidät näkymään Suomen vaihtelevissa oloissa.
Vuosia vuosia on ärsyttänyt ihmiset ilman heijastimia. Itsellä on kaikissa takeissa heijastimet kiinni, yleensä sellaisilla ns. karabiinilukoilla kiinnitettävät heijastimet takkien taskujen vetoketjuissa. Kyllä aika usein ihmisille muistuu mieleen laittaa heijastinta päälle kun lähtee koiraa ulkoiluttamaan... No ei kaikilla mutta useimmilla. Heijastittomia näkee usein kävelemässä kotiin linja-autolta pimeällä, kapealla ja mutkaisella kylätiellä. Oli se matka nyt 100 metriä, puoli kilsaa tai jopa pari kilsaa niin heijastin olisi hemmetin hyvä juttu mutta eipä ole muistunut mieleen tai koko asiasta ei välitetä. Onkohan ne taas niitä "kaupunkilaisia" jotka eivät tajua miten maalla ollaan?
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Google -asiantuntijat. Jos joku firma on tehnyt menestyksellisesti jotain 50 vuotta, niin vitut siitä. Minäpä kurkkasin netistä ja siellä joku Esko sanoi, että putket saa halvalla Kiinasta ja palokatkot on turhia. Ok.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekeskeisyys. Ei ajatella kun omaa napaa. Juuri kaupassa törmäsin taas näihin, kun tukitaan käytävät poikittain olevilla kärryillä ja sit puhistaan kun itse siirrät niitä, että mahdut kulkemaan.

Parkkipaikoillakin näitä näkee. Pääasia että itse saat auton hyvälle paikalle, vitut siitä et viereiseen autoon ei mahdu sisälle kun oot jättäny sen niin lähelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös