Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 303
  • 307

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseänihän vituttaa tällä hetkellä yli kaiken ihmiset, jotka eivät vastaa lupauksistaan huolimatta sähköposteihinsa. Muutaman päivän odottelun kyllä vielä ymmärtää, mutta muutaman viikon odottelu ei enää ole kivaa. Ja entistä enemmän vituttaa, kun yrittää hienovaraisesti kysellä asiaa uudella viestillä, eikä siihenkään vastata.

Näihin on törmännyt viime aikoina sekä työssä, että harrastuksissa vähän turhan usein. Nyt rupeaa nyppimään oikein tosissaan. Varsinkin, jos yhteystiedoissa painotetaan, että yhteydenotot vain sähköpostitse...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itseäni ärsyttää ihmiset, joilla on tapana jättää lupaamansa asiat tekemättä.

Esimerkiksi herra X lupaa tulla tasan kello kahdeksan, mutta tuleekin tunnin myöhässä kello yhdeksän. Yksi kerta ei olisikaan mitään, mutta jos vastaava tuppaa toistumaan herra X:ltä, niin alkaa jo kyrsimään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
vilperi kirjoitti:
Itseäni ärsyttää ihmiset, joilla on tapana jättää lupaamansa asiat tekemättä.

Esimerkiksi herra X lupaa tulla tasan kello kahdeksan, mutta tuleekin tunnin myöhässä kello yhdeksän. Yksi kerta ei olisikaan mitään, mutta jos vastaava tuppaa toistumaan herra X:ltä, niin alkaa jo kyrsimään.
Siksi kannattaakin valita neiti C. Toivottavasti pääsette Hankasalmelle.

Minua ärsyttää itseni kaltaiset ihmiset.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen oli just uimahallissa kaksi keski-ikäistä naista hinaamassa kävelyvauhtia jotkut saatanan kellukkeet päällä keskellä leveää uimakaistaa, niin että sai koko ajan väistellä ohittaessa jommalta kummalta puolelta. Eivät voineet edes siirtyä toiseen laitaan, vaan oli keskellä mentävä. Meinas tosiaan hermot mennä siinä ohitellessa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmiset, jotka eivät kerro omia tunteitaan. Jos jotain ehdottaa, niin 99% varmuudella siihen myös suostutaan. Ei välttämättä kuulosta hirveän ärsyttävältä, mutta helposti tulee fiilis, että itse olisi pikkulapsi, jonka toiveisiin on pakko suostua.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kateus

Cube kirjoitti:
Aamen. Kaikki sellaiset, jotka kuvittelevat, että heille on sallittua sellainen käytös, joka muille on kiellettyä.

Niin, taas tätä perisuomalaista kateutta.
Tästä johtuen päädynkin sanomaan, että perisuomalainen kateus ottaa närpiöön.

Täältä tähän
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Grome kirjoitti:
Ei välttämättä kuulosta hirveän ärsyttävältä, mutta helposti tulee fiilis, että itse olisi pikkulapsi, jonka toiveisiin on pakko suostua.

Miksi ehdotat asioita joihin et edes halua vastustajan suostuvan?
 

Europoli

Jäsen
EsKa kirjoitti:
Ihmiset jotka änkeävät viereen/vastakkain istumaan julkisissa kulkuvälineissä vaikka tilaa on muuallaki.

Tuo viereen istuminen ei niinkään ärsytä, mutta voi perkele näitä tyyppejä joiden on pakko kaivaa kahden minuutin välein kassistaan milloin mitäkin ja samalla tökkiä vieruskaveria kylkiluihin. Samoin ärsyttää se, että isokokoiset istuessaan minun pienempikokoisen viereen katsovat tarpeelliseksi vallata puolet meikäläisenkin istuimesta -> meitsi on puristuksissa ison ihmisen ja ikkunan välissä. Näissä tilanteissa ymmärrän niitä jotka istuvat itse reunapaikalla ja lepuuttavat kassiaan ikkunan puolella (vaikka sekin kyllä normaalisti ärsyttää).

kiwipilot kirjoitti:
Minua vituttaa suunnattomasti häikäilemätön etuilu jota harrastavat varsinkin vanhemmat naisihmiset. Ihan kun heillä nyt "ikäihmisinä" olisi joku helvetin oikeus tunkea pokkana jonon kärkeen. Kerran jonotin

Tuo ärsyttää minuakin. Haagamarketissa joku mummo kerran kiilasi minut niin törkeästi etten ehtinyt sitä edes tajuta. Sanoin niin kohteliaasti kuin pystyin että "rouva, jonon pää on tuossa mun takanani". Mitä tekee minkkiturkkinen muumio: katsoo minua halveksivasti päästä jalkoihin, tuhahtaa ja kääntää selkänsä. Enhän minä ikäihmistä voinut voimakeinoinkaan jonosta poistaa, joten tyydyin kiristelemään hampaitani. Hänen pakatessaan tavaroitaan (joilla oli tietenkin vallannut koko kassatiskin molemmat puolet) julistin sitten kassatytölle (jota ämmä oli juuri kohdellut aika vittumaisesti) että on se ihmeellistä kun hyvät käytöstavat eivät ilmeisesti koske yli 60-vuotiaita lainkaan. Kassalla oli tekemistä kun koitti olla nauramatta.

Edit. On tää elämä tosiaan aika vaikeeta...
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nännimäinen kirjoitti:
Ne teistä, jotka pysäköivät tuhannen euron rippikouluikäiset ruoskansa premium-luokan autoni viereen marketin parkkipaikalla. On se jumalauta kumma, että vaikka tyhjiä parkkiruutuja on mielin määrin, on se oma kosla pakko parkkeerata siihen ihan viereen. Ja näin talvella mielellään niin, että autojen peilit koskettavat toisiaan - ruudut kun ovat lumen ja jään peitossa.

Käyttäisitte julkisia!

Ehkäpä ne tuhannen euron rouskujen omistajat ärsyyntyvät kun näkevät sen sinun pröömium luokan autosi ja vittuillakseen ajavat sen koslansa siihen kylkeen kiinni. Näin ainakin itse teen.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kiwipilot kirjoitti:
Minua vituttaa suunnattomasti häikäilemätön etuilu jota harrastavat varsinkin vanhemmat naisihmiset. Ihan kun heillä nyt "ikäihmisinä" olisi joku helvetin oikeus tunkea pokkana jonon kärkeen.
Näitä riittää. Kerran erehdyin ärähtämään yhdelle eukolle, joka jyräsi jalkani mustaksi ostoskärryillään kiilatessaan kassajonossa edelleni ja kas kummaa kaikki mulkoilivat minua kuin olisin ollut joku kansanmurhan tehnyt diktaattori.
Toisaalta kun ajattelee, niin ymmärtäähän sen, että kiirettä on syytä pitää kun aika käy vähiin ja kuolema kolkuttelee kantapäillä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Korppi kirjoitti:
Näitä riittää. Kerran erehdyin ärähtämään yhdelle eukolle, joka jyräsi jalkani mustaksi ostoskärryillään kiilatessaan kassajonossa edelleni ja kas kummaa kaikki mulkoilivat minua kuin olisin ollut joku kansanmurhan tehnyt diktaattori.
Hehee, tästä tulikin mieleeni yksi monta vuotta sitten sattunut tapahtumus tai siis tapahtunut sattumus. Olin Alkossa valitsemassa sopivaa viiniä illan treffejä varten kun käytävää eteni omaan horjahtelevaan tahtiin noin 80-vuotias pariskunta. He joutuivat kohdallani tekemään noin neljänkymmenen sentin väistöliikkeen, josta johtuen aloittivat mutinan nykynuorison huonoista tavoista kun ei voida edes väistää. Käytävällä oli tilaa kolmen metrin verran joten hyvin mahtuivat, mutta heidän mielestään minun olisi pitänyt väistää jotta he olisivat voineet mennä suoraan. Traumoja ei jäänyt minulle ainakaan, mutta tapauksen tietynlainen käsittämättömyys sai sen jäämään mieleen.
 

Cube

Jäsen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, taas tätä perisuomalaista kateutta.
Tästä johtuen päädynkin sanomaan, että perisuomalainen kateus ottaa närpiöön.
Jaaha, taas näitä. No ota sinä vaan "närpiöön" niin paljon ja pitkään kuin jaksat.

Tiedätkö mikä minua ärsyttää?
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minua ärsyttää tekopyhät oikeudenvarjelijat, joille ei kuitenkaan tuota mitään ongelmaa käyttää omaa valta-asemaansa väärin. Ovat ensimmäisenä retostelemassa niitä, jotka syyllistyvät virheisiin, ja vaativat kovaan ääneen asioiden "julkituomista". Silti käyttävät mm. voimakasta sensuuria kun kyse on oman tai lähipiirin asioiden salaamisesta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olkipukki!

Cube kirjoitti:
Tiedätkö mikä minua ärsyttää?

Niin, monialaisena asiantuntijana näkisin, että sinulla voisi olla ongelmia peilikuvasi kanssa.

Tarkempana diagnoosina voisin antaa ns. olkipukki-syndrooman. Tosin asiain tässä valossa kyseessä on toistaiseksi pelkkä, ja vahva ennakkoarvio.

Täältä tähän
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksi tilanne kertoa tähän ihmisistä, joka ärsyttää:

Olin koirani kanssa kävelyllä tässä yks kerta. Koira sattumalta teki sitten jätöksensä tien varteen taajamassa. Eikö mitä niin vihreä auto tuli siihen, kuski aukaisi ikkunaansa ja alkoi valittamaan tyyliin:

Sinä haet sitten kotoasi pussin ja korjaat nuo pois, onko ymmärretty. Ei pidä koiraansa antaa kakkia joka paikkaan, metsät on sitä varten.

Voi herranjumala. Onko näin turhamaisia ihmisiä olemassakin?

Asian teki vielä hauskemmaksi se, että tämä tapahtui ihan kotitaloni vieressä ja tämä mieskin oli tältä samalta tieltä. Hän ei ehkä tiennyt, että vanhempani asuvat samalla tiellä ja minäkin vielä silloin siis. Ja kaiken lisäksi, hän itse oli vuoden ehkä asunut tällä tiellä, meidän jo asuttua 20 vuotta! Jos hän olisi tunnistanut minut, niin enpä usko hänen mitään minulle sanoneen...

Mutta kyllä jotkut osaa olla turhamaisia.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
vilperi kirjoitti:
Yksi tilanne kertoa tähän ihmisistä, joka ärsyttää:

Olin koirani kanssa kävelyllä tässä yks kerta. Koira sattumalta teki sitten jätöksensä tien varteen taajamassa. Eikö mitä niin vihreä auto tuli siihen, kuski aukaisi ikkunaansa ja alkoi valittamaan tyyliin:

Sinä haet sitten kotoasi pussin ja korjaat nuo pois, onko ymmärretty. Ei pidä koiraansa antaa kakkia joka paikkaan, metsät on sitä varten.

Voi herranjumala. Onko näin turhamaisia ihmisiä olemassakin?

Asian teki vielä hauskemmaksi se, että tämä tapahtui ihan kotitaloni vieressä ja tämä mieskin oli tältä samalta tieltä. Hän ei ehkä tiennyt, että vanhempani asuvat samalla tiellä ja minäkin vielä silloin siis. Ja kaiken lisäksi, hän itse oli vuoden ehkä asunut tällä tiellä, meidän jo asuttua 20 vuotta! Jos hän olisi tunnistanut minut, niin enpä usko hänen mitään minulle sanoneen...

Mutta kyllä jotkut osaa olla turhamaisia.

Turhamaisia ja turhamaisia.. Mikään ei voi olla etovampaa kun jonkun kapisen rakin jätökset. Jos ei jaksa viedä sitä piskiään metsään paskalle, niin käyttäköön sitten himan nurkassa ennemmin kuin ihmisten ilmoilla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mike kirjoitti:
Turhamaisia ja turhamaisia.. Mikään ei voi olla etovampaa kun jonkun kapisen rakin jätökset. Jos ei jaksa viedä sitä piskiään metsään paskalle, niin käyttäköön sitten himan nurkassa ennemmin kuin ihmisten ilmoilla.

Mutta se, että ketä helvetti voi vähempää kiinnostaa tuollainen...

Koiran paskoista ihmiset valittavat, mutta ketään ei tunnu haittaavan niin paljon se, että ihmiset itse roskaavat luontoa. Heittävät karkkipapereita ja tupakka-askejaan luontoon. Sitten vielä kaiken huippuna rikkovat teille olutpulloja. Tähän täytyy mielestäni ennemmin puuttua kuin johonkin koiran paskaan. Koiran paska sentään hajoaa luontoon, kun taas joku tupakka-aski.

Mietitäänpäs tilannetta, että pikkulapsi juoksee paljain jaloin ulkona. Sitten lyö jalkansa koiran paskaan, tämän saa pestyä. Mutta entäs jos pikkulapsi juoksee ja lyö jalkansa pullon siruihin?

Niin ja kukaan ei tunnu valittavan hevosten paskoista, vaikka se kasa on tulivuori verrattuna koiran vastaavaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
vilperi kirjoitti:
Mutta se, että ketä helvetti voi vähempää kiinnostaa tuollainen...



Niin ja kukaan ei tunnu valittavan hevosten paskoista, vaikka se kasa on tulivuori verrattuna koiran vastaavaan.

Hevosia on harvemmin kotieläiminä ja niitä paskakasoja ei ole niin ollen joka paikassa, kuten rakin vastaavia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mike kirjoitti:
Hevosia on harvemmin kotieläiminä ja niitä paskakasoja ei ole niin ollen joka paikassa, kuten rakin vastaavia.

Ok, mutta kiinnostaako sinua yhtä paljon luonnossa olevat roskat, kaljapullon sirpaleet jne. Eiköhän nämä ole kuitenkin luonnolle suurempi riski.

Ja mä en silti ymmärrä kuka voi olla niin hieno ja turhamainen, että joku koiran paska jaksaa kiinnostaa ja jaksaa vielä siitä valittaakin...
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Oikeastaan en anna ihmisten ärsyttää itseäni, jos eivät jotenkin suoranaisesti osoita mieltään minulle.

Tuttavapiirissä monesti alkaa vituttaa, kun joillain on tapana vittuilla joka asiasta ihan turhaan ja sitten ollaan kuulemma niin huumorintajuttomia, kun ei ymmärretä "huumorin" päälle.

Kaikennäköinen tekopyhyys ja ihmisten pilkkaaminen jostain sellaisesta asiasta, mitä itsellään ei ole vain oman saamattomuutensa takia, vituttaa yli kaiken ja antaa tälläisestä ihmisestä melko säälittävän kuvan.

Myös jatkuva valitus ja sille mitään tekemättömyys saa karvani pystyyn.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
vilperi kirjoitti:
Ok, mutta kiinnostaako sinua yhtä paljon luonnossa olevat roskat, kaljapullon sirpaleet jne. Eiköhän nämä ole kuitenkin luonnolle suurempi riski.

Ja mä en silti ymmärrä kuka voi olla niin hieno ja turhamainen, että joku koiran paska jaksaa kiinnostaa ja jaksaa vielä siitä valittaakin...

Ei mua se luonto niin kiinnosta ne haisevat paskakasat kyllä. Ja kyllä, minullakin on rakki koska avoaimolla sattui sellainen olemaan, mutta se ei varmasti paskanna muualle kuin metsään tai syötän sille tyhmälle otukselle ne paskansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mike kirjoitti:
Ei mua se luonto niin kiinnosta ne haisevat paskakasat kyllä. Ja kyllä, minullakin on rakki koska avoaimolla sattui sellainen olemaan, mutta se ei varmasti paskanna muualle kuin metsään tai syötän sille tyhmälle otukselle ne paskansa.

Jaa, että sinä kyllä hyväksyt tuosta vain nuorten kaljapullojen rikkomisen teille, mutta et koirien ulosteita?

Mietipäs kahdesti, kummasta enemmän on kuitenkin haittaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös