Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 149 805
  • 122 417

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Joo, kyllä tää 3-0 riittää, kiitos. Laitoin rahaa kiinni tähän tulokseen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joko ne tulevan EM-alkulohkon vitsijoukkueet tiedetään? Tämä porukka tekee -04 kreikat.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei se ole kaunista kun iso mies nyyhkyttää, mutta se on tilanne. Mikä on tilanne sitten heidän parissa, jotka tätä jengiä ovat oikeasti seuranneet kotimaassa ja ulkomailla kelistä riippumatta, pettymyksestä toiseen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Helvetti kun vaimo päätti ryhtyä leikkaamaan sipulia... Silmäthän tässä hikoilevat.

Ei kun vittu, eihän mulla ole vaimoa, kämpässä ei sipulia ole ja silmätkään eivät taida pystyä hikoilemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt olen tullut siihen tulokseen että Hradecký on Suomen joukkueen komein pelaaja. Ai onko minulla tylsää vai? Ei oikeastaan kunhan pohdin.
Meillä on samanlainen miesmaku - kun matsissa ei ole enää jännitystä, niin kommentoidaan sitten tätä... Ei silti, ei tässä tylsää tosiaan ole.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
On tätä odotettu pitkään ja monen kertaan on saanut pettyä, että Suomi ei ole jalkapallon arvokisoihin päässyt. Tänään se kirous tullaan hetken päästä murtamaan. Kiitos Suomen jalkapallomaajoukkue ja kiitos Markku Kanerva!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Suomi menee futiksen EM-kisoihin!!! Tulipa onneksi tämäkin päivä vielä nähtyä!!!

Toivottavasti Huuhkajat kohtaa die Mannschaftin vasta finaalimatsissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös