Re: Mitäs mieltä miehet tällaisesta?
Viestin lähetti mysteeri
Mutta mitäs mieltä olette siitä jos nainen onkin sellainen että menee miehen sijasta autoa korjaamaan?
Vaihtaa tuosta vaan pa-suodattimen, jne.
Rehellisesti sanottuna miehinen itsetuntoni ei välttämättä kestäisi sitä, että nykyinen vaimoni korjaisi autoamme. Moni alalle koulutettu nainen varsinkin nykyään homman osaa hoitaa, eikä siinä mitään. Itse olen kuitenkin sen verran vanhanaikainen, että toivon itse hanskaavani remonttihommat edes hiukan paremmin kuin vaimoni, jota ei siis ole alalle koulutettu. Hän on kylläkin kiinnostunut useista miehisistä harrastuksista*, joten välillä pitää tsempata, että etumatka säilyy.
Mitä tulee miehisiin miehiin ja pikkusormipoikiin, sijoitun varmaan sinne jonnekin välimaastoon. Ulkoisesti olen ehkä lähempänä tosimiestä, tällainen romuluinen, melko kookas ja karvainen kun olen. Henkisesti sijoittunen lähemmäksi näitä äitinpoikia. Vaatteet, hajusteet ja hoitoaineet kiinnostavat, ja jos vain rahaa olisi, ei sen kuluttaminen erilaisiin rätteihin olisi ongelma. Piilevästä trendipossuisuudestani huolimatta jo alta parikymppisenä erinäisissä haalarihommissa työskennellessäni huomasin, että tulen kohtalaisen hyvin juttuun näiden perusmiesten kanssa. Ehkä kiivas parrankasvuni jo 17-kesäisenä teki heihin vaikutuksen.
*Tästä on myös se etu, että urheilun seuraaminen tv:stä ei aiheuta riitaa, koska kumpikin seuraavat sitä yhtä suurella kiinnostuksella.