Miesasiat

  • 261 692
  • 1 149

Mima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK.
Huikeaa Rööri. Elämänmakuisella tarinallasi osoitit, ettei miehenä ja/tai naisena oleminen ole aina niin kuoleman vakavaa.

Ellei sitten juoppohullu, sovinisti sika-mies satu kovertamaan kirveellä vaimo-kullan kasvoja uuteen muotoon hieman liian suurella innolla tai ellei kylmä, tunnevammainen hyväksikäyttäjä vaimo satu tekemään kauppoja aviomies-kullan sisäelimistä vääränlaisen pakistanilaisen sedän kanssa.

Sitäpatsi oletteko ajatelleet, että nämä kaksi luojan luomaa, mies ja nainen, näyttävät sopivan ainakin joiltain osin hyvin yhteen. Kaikki ihmiset, ja The Orginal Jagskin, ovat siitä eläviä esimerkkejä.

Vai oliko se sittenkin neitseellinen sikiäminen?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Väkivalta, väkivalta, heikoin löytyy kasan alta"

Kerrotaan nyt tännekin tämä vanha mielestäni tappohauska jutustelu entisen kämppikseni, treenikaverini ja tutkaparini, alkuperäisen Iso H:n, Käsivarsi-Hannun, joka asustaa nykyään Tsadin keskustassa, kanssa:

AWe: "Ei sitä naisia kehtais lyödä..."

H: "Ei niin...


...no kyllä niitä joitai pitäis vähä läppästä!"
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Mitä asioita ja luonteen piirteitä te miehissä arvostatte?

Arvostan perinteisesti luotettavuutta, rehellisyyttä ja huumorintajua. Nykyisen kumppanin kanssa nuo kaikki ovat erittäin hyvin kunnossa. Lisäksi toivon mieheltä avoimuutta ja kykyä ilmaista tunteitaan sekä sanoin että teoin. Hyvin voimakkaana tunneihmisenä voin nimittäin erittäin pahoin, ellen koe saavani "ilmaistua tunneyhteyttä" kumppaniini. Mieheni on siis kyettävä keskustelemaan asiasta kuin asiasta enemmän kuin yhdellä sanalla, tai muuten jossain alkaa helistä.

Arvostan sitä, että minua arvostetaan. Arvostaminen voi näkyä vaikka niinkin yksinkertaisina asioina, kuin mielipiteiden huomioonottamisena, toisen kuuntelemisena ja yleisenä huomiointina. Haluan myös, että minua kunnioitetaan yksilönä, ei vain parisuhteen toisena puoliskona. Tuohon kunnioittamiseen lasken mukaan esimerkiksi sen, että omaa elämääni koskevia päätöksiäni pidetään arvossa ja tarvittaessa niitä myös tuetaan. Myös miehelläni on oltava olemassa oma elämä, puuhailut, päätökset, mielipiteet ja itsenäisyys. Itsenäisyyttä arvostan siksi, että itse olen oppinut melko kovan koulun kautta hoitamaan asiani ja elämäni yksin ja itse. Kaikkea ei tarvitse aina kysyä ja pyytää äipältä ja iskältä, jos itsekin osaa ja voi. Järki tosin tuossakin sitten mukana, esimerkiksi avun pyytäminen joissain tilanteissa voi olla paljon parempi ratkaisu kuin asioiden vaikeamman kautta tekeminen.

Tuossa oli ehkä tärkeimpiä henkisiä ominaisuuksia. Sinänsä vaativaa, mutta vaadin myös itseltäni samoja asioita parisuhteessa. Ja kaikkia ei voi edes suoranaisesti vaatia. Jonkun kanssa esimerkiksi yhteinen huumori on helposti saavutettavissa; toisen kanssa ei vain yksinkertaisesti synkkaa. Toisaalta myös oletan, että arvostus ja kunnioitus toista kohtaan syntyvät kahden psyykkisesti tasapainoisen ihmisen välille melko luonnostaan, jos oikeita tunteita omaa kultaa kohtaan on vain olemassa.

Ulkonäöllisesti vaadin mieheltä erityisesti vain yhtä asiaa: hänen on oltava pitempi ja kookkaampi kuin minä. Tuntisin itseni aivan jättiläiseksi erityisesti korkokengissä, jos käsikynkkää kanssasi kuljeskelisi minua viisi senttiä lyhyempi, luinen ja "ohut" mies. Toinen ulkonäköön liittyvä asia on se, että toivoisin miehen huolehtivan hygieniastaan ja siisteydestään, mutta tuon uskoisin olevan melko normaalia käytöstä useimmille aikuisille ihmisille. Muutoin en osaa sanoa mitään, mitä mieheltä erityisesti edellyttäisin, sillä tärkeintä on kuitenkin se, että kokonaisuus sytyttää. Parisuhde ei ole vakaalla pohjalla ilman fyysistä vetovoimaa.

Nukkumiskeskusteluun kommentoisin, että toisen läheisyydessä on kiva olla illalla ja siihen olisi mukavaa myös nukahtaa, mutta... No, nukahtaminen saattaisi itseltäni vielä onnistua ja on onnistunutkin, mutta usein esteeksi muodostuu molemmille sopivan asennon saaminen. On mahdotonta nukahtaa, jos tuntuu, että niskat taittuvat, olkapää litistyy, yksi käsi on täysin liikaa ja selkä kiertyy. Omaa tilaa tuleekin melko usein otettua, mutta toisen käsi on kiva tuntea selän päällä nukahtamisvaiheessa. Kai siitä saa turvallisuudentunnettakin. Kuumuus on sitten toinen täysin vierekkäin nukuttaessa ilmenevä haitta - tällä viikolla meinasin eräänä yönä läkähtyä 80cm leveässä sängyssä niin täysin, että siirryin lattialle. Onneksi tuota kuitenkin tapahtuu harvoin, ja leveämmin nukuttaessa ongelmaa ei ole.

Viestin lähetti Designer
Naispuoliset kommentoikoot tätä. Luulen, että myös naisille on vaikea laittaa itsensä likoon siinä tilanteessa, kun tunnustellaan, saisiko tästä nyt sellaisen parisuhteen aikaiseksi vai ei. Pelätään näpeille saamista sen verran, että heittäydytään joko välinpitämättömäksi tai ylimieliseksi.

En usko, että tämä on sukupuolikysymys. Ennemmin olettaisin, että tässäkin ihmisen käytökseen vaikuttaa paljon henkilöhistoria sukupuolesta riippumatta. Seurustelusuhteen alkutaipaleella molemmat osapuolet ottavat tietoisen riskin näpeille saamisesta, mutta se, miten voimakkaana pelot tuntee, on täysin henkilökohtaista. Joillekin kiintyminen ja luottaminen ovat helppoa, jolloin taustoissa saattaa olla esimerkiksi turvallinen lapsuus, "hyvä elämä" ja voimakas itsetunto, fiilis siitä, että minä selviän. Toiselle uuden ihmisen lähelle päästäminen voi taas olla melkoinen kriisi, vaikka toki siitä samalla pystyy paljon myös nauttimaan. Kriisillä tarkoitan siis siitä, että uuteen suhteeseen alkaessaan ihminen voi joutua kokemaan ja kohtaamaan monia sellaisia tunteita ja pelkoja, joita hän ei aiemmin edes voinut kuvitella. Kenties henkilöllä on tuolloin taustalla jotain, joka on hajottanut hieman keskimääräistä enemmän ja jättänyt jälkiä tunnemuistiin. Joskus jonkun ihmisen tilanne voi olla myös niin surullinen, että pelot hylätyksi tulemisesta, kiintymisestä, mahdollisesta epäonnistumisesta ja kivusta ovat niin suuria, että ihminen suojaa itseään kieltäytymällä parisuhteesta. Hän tietää pelkojensa olemassaolon, mutta ei halua kohdata ja selvittää niitä, vaan ennemmin pakenee esimerkiksi käyttäytymällä kylmästi ja ylimielisesti. Se kertonee jotain pelkojen ja ahdistusten voimakkuudesta.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti goldenawe
"Väkivalta, väkivalta, heikoin löytyy kasan alta"

Kerrotaan nyt tännekin tämä vanha mielestäni tappohauska jutustelu entisen kämppikseni, treenikaverini ja tutkaparini, alkuperäisen Iso H:n, Käsivarsi-Hannun, joka asustaa nykyään Tsadin keskustassa, kanssa:

AWe: "Ei sitä naisia kehtais lyödä..."

H: "Ei niin...


...no kyllä niitä joitai pitäis vähä läppästä!"

Tosta tulee mieleen bändi nimeltä MENTORS. Yhdessä kipaleessa lauloivat jotenkin I had to show her the law of the land, I had to show her the power of my backhand.

Tää oli siis laulusta ja itse en tekisi tietenkään noin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti vlad
Mikäs sen mukavampaa kuin ilahduttaa itseään ja massuaan itse tehdyllä täytekakulla!

vlad.
Tuli vain mieleeni, että koristeletko itselle tehdyn kakun kuten jos tarjoisit sen vieraille? Läimitkö mansikat sun muut ruusukkeet sinne tänne vai pursotatko kermavaahdon viimeisen päälle? Jos minä tekisin joskus vain itselleni täytekakun, luulisin hiplaavani sitä kuitenkin viimeiseen ruusunlehteen saakka, ja pyyhkisin kermatahrat lautaselta.

Täytekakuista puheenollen, rahka-kermavaahtosekoitus sopii kakun väliin mainiosti. Rahkan sekaan vaikka mustikoita, ja pohja ohuiksi viipaleiksi. Toinen hyvä yhdistelmä on banaani-vaniljavispikastikesysteemi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti sampio
Tuli vain mieleeni, että koristeletko itselle tehdyn kakun kuten jos tarjoisit sen vieraille? Läimitkö mansikat sun muut ruusukkeet sinne tänne vai pursotatko kermavaahdon viimeisen päälle?

Olen näissä asioissa perfektionisti, eli viimesen päälle homma tehdään aina.

Rahka-kermavaahto-persikka -yhdistelmä kakun väliin on todella hyvää, toki jotkin marjatkin käyvät - paitsi eivät mansikat, kas kun en erityisemmin välitä mansikoista. Banaani on myös välissä hyvää mutta mielestäni tällainen kakku on syötä heti, inhoan mustuneita banaaniviipaleita. Mieluiten käytänkin persikkaa, kiiwiä tai sitten mustikoita.

vlad.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sattumalta tuli aihetta sivuten käytyä keskustelua vaimokullan kanssa pari iltaa sitten. Meillä on takana 15 vuotta yhteisiä jääharjoituksia, joihin on mahtunut niin ylä-kuin alapesiäkin. Kun oli saatu A-junnut vällyjen väliin ja ihmeteltiin taas, että tässä sitä ollaan kahdestaan, mitäs nyt tehtäsiin, niin huomasimme kaivaa vanhat valokuva-albumit kirjastohuoneen (!) ylähyllyltä. Siinä niitä selailtiin ja ihmeteltiin kuvista näkyviä outoja ihmisiä. Langanlaihoja etelän riukuja, kirkasotsaisia ylioppilaita, hemaisevia fuksivosuja (kirjaimellisesti) ja sekalaisia bilekuvia joissa olennaista näkyi olleen huomioarvon maksimointi kaikin mahdollisin halvoin keinoin. Omia opiskeluaikaisia tallenteita siis.

Yhdessä tuumin korkattiin viskipullo (Lagavulin 12v) ja siivu tummaa suklaata ja huokaistiin, kuinka ihanaa on, ettei tarvitse itseänsä enää myydä tuolla lihatiskeillä, mainostaa omaa haluttavuuttaan ainejärjestöbileissä, liioitella lajiominaisuuksiaan kaikenkarvaisissa (jälleen kirjaimellisesti) illanistujaisissa. Ei tarvitse kantaa huolta arvostuksestaan, fuckabality-rankingistaan, kity-lehden viimeisimpien trendijuttujen kriteereistä tai iskutilastoista.

Kun aikanaan suhteeseen divinani kanssa päädyin, se oli sattumaa. Kohtalon hevosenleikkiä. Vuosien varrella kaikki kuvittelemani puolisokriteerit ovat joutaneet jätesäkkiin (paperiseen kierrätyssäkkiin). Mitä sitä olisi osannut parikymppisenä kölvinä naiselta odottaa muuta kuin himoa ja näköä? Ja jos olisikin osannut "toivoa", mitä jakoa niillä ominaisuuksilla olisi ollut toteutuessaankaan nykyarjen kanssa?

Onneksi ei tarvi olla kakskymppinen enää. Onneksi ei tarvi rakennella noita median syöttämiä haavelistoja ja tapella pyrkiäkseen itse puolestaan niitä täyttämään. Onneksi saa sattuman sokeasti ohjastamana olla oma itsensä tuon epätäydellisen mutta haluttavan ja jumalallisen eukkonsa kanssa. Joka ei ollenkaan ole sitä mitä kuvittelemani täydellinen nainen olisi. Mutta joka pitää tämän minun todellisuuteni kasassa. Täydellisesti.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti The Original Jags
Minun kokemukseni nykyajan naisista ovat pääosin negatiivisia. On sääli, että se ainoa tuntemani nainen, jonka luonne oikeasti on kaunis, ei viehätä minua tarpeeksi fyysisesti.

Hieman karkeasti yleistäen nykyajan naiset ovat

- liian hyvälle tottuneita

- liiaaksi etuoikeutettuun asemaansa tottuneita - pitävät sitä jo itsestäänselvyytenä

- feministejä

- materialisteja - näkevät miehen liian usein pelkkänä elintason tarjoajana, eivät ihmisenä.

- itsekkäitä, ylpeitä, omahyväisiä, omasta "erityisyydestään" erittäin tietoisia.


Oikeasti kauniin, reilun ja rehellisen luonteen omaava nainen on harvinaisempi kuin vesi Saharassa.

Lempilainattavani on taas vauhdissa :) Toisaalta Jags on oikeassa, varsinkin tuossa viimeisessa lauseessa.

Mutta itse on vaikea uskoa, että kristillinen uskon omaava nainen jota kaipaat, on tuollainen. Nykyaikana uskovia ihmisiä on yhä vähemmän, ja sellaisen naisen tapaaminen siis yhä vaikeampaa. Itse en ole montaa materialistia 30 ikävuoteen tavannut. Ihmisen pitää omata kyllä itsetunto ja arvostaa itseään, mutta tuskin nuo kauniit itserakkaat diivat ovat sitä mitä haet oikeasti? Tai itseasiassa kiinnostais tietää missä noita yllämainitsemiasi piirteitä omaavia naisia tapaat? Jos suurin osa tapaamistasi naisista on tuollaisia, niin veli hyvä, etsit aivan väärästä paikasta.

Niin ja koska itselle uskolla ei ole niin merkitystä, kokonaisuus ja kemiat ratkaisevat. Oma itsetuntoni kestää kyllä jääräpäisyyden ja ison egonkin. Mikäpä sen mukavampaa, kuin intohimoinen rakkaussuhde.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Kiitos ja kumarrus

Viestin lähetti Rööri
Lysähtää pöydän ääreen poimien vielä sylkeen kostutetulla sormenpäällä muutaman murusen lakatun männyn pinnalta. Mies on sysätty hyiseen kaivoon ja vieritetty kannelle kivi painoksi, mutta vilu ja ahdistus tulee vasta aamulla.

Vaikutteena ja vakuuttuneena yhdyn Jet-Acen ja Minan mielipiteiseen. Röörin kertomus oli karhean kaunis - suomalaista arkirealismia paljaimmillaan.

"... poimien vielä sylkeen kostutetulla sormenpäällä muutaman murusen lakatun männyn pinnalta."

Kaunista.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hienosti kirjoitettu Yläpesä! Ei muuta lisättävää tällä erää.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti vlad
Taidanpa suunnata mononi sinne Valamoon ja äkkiä...

Vakavasti otettavaa pohdintaa kenties myöhemmin kunhan tulee noita vastauksia enemmin.

vlad.

Saitko tarpeeksi vastauksia?
Minkä ihmeen takia suuntaisit monosi Valamoon?
Jos yhtään voin lohduttaa niin uskon että kykenet kyllä joitakin "vaatimuksia" täyttämään naisten toiveista.

Oikeastaan tulin kertomaan että olen tainnut nukkua vähän turhan kauan yksikseni kun valtailen jo koko 160 cm sängyn ja tarvitsen kaksi peittoa.
Mitähän lie kertoo minusta.
Nunnaksi luostariin sitten?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Another HAB
Tosta tulee mieleen bändi nimeltä MENTORS. Yhdessä kipaleessa lauloivat jotenkin I had to show her the law of the land, I had to show her the power of my backhand.

Tää oli siis laulusta ja itse en tekisi tietenkään noin.

Juu juu uskotaan. Erään entisen työnjohtajani sanoin: "Vaimo pitää vähintään kerran kuukaudessa nostaa seinälle puukon kanssa".

Viestin lähetti mysteeri
Oikeastaan tulin kertomaan että olen tainnut nukkua vähän turhan kauan yksikseni kun valtailen jo koko 160 cm sängyn ja tarvitsen kaksi peittoa.
Mitähän lie kertoo minusta.
Nunnaksi luostariin sitten?

Kokeile ensin nukkumista poikittain.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti goldenawe
Kokeile ensin nukkumista poikittain.

Itseasiassa sitäkin harrastan, sekä kääntymistä pää kohti jalkopäätä.
Teen myös kolmatta peittoa niin että unissani otan toisesta peitosta pussilakanan pois, jolloin yhtälöksi saadaan kolme kahden sijaan.

Lattialla nukkumista en vielä ole koittanut, liekö se seuraavana vuorossa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti mysteeri
Itseasiassa sitäkin harrastan, sekä kääntymistä pää kohti jalkopäätä.
Teen myös kolmatta peittoa niin että unissani otan toisesta peitosta pussilakanan pois, jolloin yhtälöksi saadaan kolme kahden sijaan.

Lattialla nukkumista en vielä ole koittanut, liekö se seuraavana vuorossa.

Noh, jahka selvitän tämän matematiikan tentin ensi viikolla alkaa valmistuminen olla pulkassa - olen sitten periaatteessa vapaa tekemään ihan mitä tahansa. Ma voin siis puolikasta keskiolutta vastaan tulla goijaamaan siihen toiselle puolelle, jospa se auttaisi rauhoittumaan. En kuorsaa mutta iltasadut voivat olla hiukan perrr-verssejä.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti goldenawe
Noh, jahka selvitän tämän matematiikan tentin ensi viikolla alkaa valmistuminen olla pulkassa - olen sitten periaatteessa vapaa tekemään ihan mitä tahansa. Ma voin siis puolikasta keskiolutta vastaan tulla goijaamaan siihen toiselle puolelle, jospa se auttaisi rauhoittumaan. En kuorsaa mutta iltasadut voivat olla hiukan perrr-verssejä.

Jahas, jahas.
No josko kuitenkin yritän kieriä ja pyöriä yksin, on vähän enemmän tilaakin ;).
Perrrrr-verssit iltasadut voisit kyllä tulla lukemaan mutta ei lapsen kuullen, hssss!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti mysteeri
Jahas, jahas.
No josko kuitenkin yritän kieriä ja pyöriä yksin, on vähän enemmän tilaakin ;).
Perrrrr-verssit iltasadut voisit kyllä tulla lukemaan mutta ei lapsen kuullen, hssss!

Ymmärrän. Keskityn sitten pyörähtelijän sijasta pyörähdyskappaleen tai onton pyörähdyskappaleen tilavuusintegraaleihin...mutta vain keskiviikkoon asti.

Tulee vai yksi ongelma: Kukas sen puolikkaan keskioluen hännän nostaa ellei kissa itse juo?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mysteeri
Saitko tarpeeksi vastauksia?
Minkä ihmeen takia suuntaisit monosi Valamoon?
Jos yhtään voin lohduttaa niin uskon että kykenet kyllä joitakin "vaatimuksia" täyttämään naisten toiveista.

Kyllähän niitä vastauksia tuli ihan hyvin, valtaosassa vastauksista toiveet olivat juuri sellaisia joita itsekin tulevalta kumppaniltani perään, tai ainakin toivon hänellä niitä olevan.

Tärkeää on, että kumppanini on rehellinen, avoin ja luonnollinen - nämä ovat ne merkityksellisimmät hyveet joihin ihmisen luonteessa kiinnitän huomiota. Näihin piirteisiin jos lisätään vielä hyvä huumorintaju - saa olla toisinaan jopa hivenen sairas, sekä riittävästi sivistystä - tuntisin itseni orvoksi jos tällä tasolla en löytäisi mitään yhtymäkohtaa kumppaniini. tämä sivistys ei välttämättä tarkoita korkeaa koulutusta vaan kykyä ymmärtää ja hahmottaa asioita ja kykyä keskustella erilaisista asioista, tämän voi hankkia muutoinkin kuin väittelemällä itsensä tohtoriksi. En kuitenkaan tuntisi oloani vaivautuneeksi vaikka tuleva kumppanini olisi minua fiksumpikin, tämä toisi ainakin haastetta elämään toisella tapaa.

Ulkonäölliset seikat eivät enää tätänykyä niin merkityksellisiä ole, kuten olen jossain ketjussa kirjoittanut, riittää, että on persoonallinen ja omaa ripauksen viehätysvoimaa ynnä hyppysellisen siroutta. Persoonallisuutta ja kauneutta on niin montaa eri lajia, riittääö, että on jokin mikä viehättää ja innostaa. Olipa kyseessä silmät, nenä, huulet tms.

Toki toivon, että oma tuleva kumppanini on valmis hyväksymään minut hyvine ja huonoine puolineni, näihin kuuluu myös persoonallinen ulkoinen olemus ja ajoittainen jääräpäisyys.

Niinpä, maailma on täynnä mielenkiintoisia naisia - ehkäpä tämän tähden siirrän sen Valamon matkan tuonnemmaksi.

vlad.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin pokalla väittää, ettei ainakaan Helsingistä löydy kovin montaa nuortamiestä joka: on lukenut kaikki Muumi-kirjat, tunnustautuu feministiksi, on korkeakouluttautunut ja omillaan toimeentuleva, laulaa kuin enkeli, kiroilee yhtä paljon kuin minä ja omistaa kaikki Beatlesin levyt vinyyleinä. Yksi tuollainen nyt vain kuitenkin pöllähti maailmaani. Ja vaikuttaa vielä tykkäävän minusta. Ei perkele, nipistäkää mua ja varmistakaa etten mä näe unta.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pikku Myy
Voisin pokalla väittää, ettei ainakaan Helsingistä löydy kovin montaa nuortamiestä joka: on lukenut kaikki Muumi-kirjat, tunnustautuu feministiksi, on korkeakouluttautunut ja omillaan toimeentuleva, laulaa kuin enkeli, kiroilee yhtä paljon kuin minä ja omistaa kaikki Beatlesin levyt vinyyleinä. Yksi tuollainen nyt vain kuitenkin pöllähti maailmaani. Ja vaikuttaa vielä tykkäävän minusta. Ei perkele, nipistäkää mua ja varmistakaa etten mä näe unta.

Nipistellään toki. Hereillä taidat olla.

Hyvä, että on kivaa. Toiset ne vaan onnistuu kerta toisensa jälkeen tapaamaan täydellisen tuntuisia miehiä, joilla on vain yksi pieni ongelma. Tuppaavat nimittäin olemaan kovasti usein varattuja kaikki seuraani eksyvät mielenkiintoiset miekkoset.

Mutta ei se mitään, ei aina voi voittaa. Ja jotkuthan ei voita sitten koskaan.

En ole katkera.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Nukkumisesta ja nukkumaanmenosta

Juohtuipa mieleeni...

Viestin lähetti mysteeri
En myöskään pidä siitä jos 160 cm leveässä tai leveämmässä sängyssä toinen ottaa selkeästi toisen puolen ja toinen toisen reviirikseen. Tarkoitan siis että kummatkin nukkuvat omalla puolellaan eivätkä toisissaan kiinni.

...tulipa tässä viikonvaihteessa testattua tuota sylikkäin nukkumista perusteellisemmin ja hyvinhän se onnistui. Uni oli tasaista ja laadukasta, aamulla sitä heräsi pirteänä toisen vierestä, huomaten, että oli jotenkin kummasti onnistunut yönaikaan vaihtamaan puolta sängyssä toisen kanssa heräämättä tähän.

Tätähän kokeilee mielellään uudelleenkin...

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mysteeri
Jahas, jahas.
No josko kuitenkin yritän kieriä ja pyöriä yksin, on vähän enemmän tilaakin ;).
Perrrrr-verssit iltasadut voisit kyllä tulla lukemaan mutta ei lapsen kuullen, hssss!

Yksin se on täälläkin kierittävä ja pyörittävä ainakin vielä tämä yö... viikonvaihteesta en sitten mene takuuseen.

Muuten onkos mysteerille kerrottu niitä iltasatuja viimeaikoina?

vlad.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
irGGu, elämä voittaa!!

Viestin lähetti irGGu
suoranainen helpotus päästä tuosta pojasta eroon, että sinällään tuli tehtyä, nähtyä, ja voitettua.

Tappavan tylsää elämää kuumeisena ja ilman omaa kultaa.
Mitäs ihastun poikaan joka on melkein lapsi vielä. Neljän vuoden ikäero tässä iässä on aivan liikaa.

tottua siihen että on toinen kainalossa.
Eiköhän tähänkin totu

Hyvää yötä ja anteeksi häiriö.

irGGu,
Kiitos kun tulit jakamaan kanssamme tämän jutun.
Voisin sanoa tietäväni mitä se on jos mies on vielä täysin poika tai lapsi. Eikä se vaadi edes aina 4 vuoden ikäeroakaan niinpäin että mies on nuorempi.

Kaikkeen tottuu, yksin olemiseenkin, mutta se ottaa oman aikansa. Tottakai on ihanaa kun on joku joka on kainalossa, eikä ole huolta huomisesta, että joutuisi eroon toisesta, mutta joskus ikävä kyllä niin käy. Tai sinun tapauksessa, kuten kerroit oli helpotus, muttei kaikessa mielessä kun rivien välistä tuota yritin hieman tarkemmin lueskella.

Jotain jäit kaipaamaan ja niin siinä aina käy, vaikka suhteen loppuminen olisikin toivottu juttu. Ainahan toisessa on ne hyvätkin puolet, vaikka huonoja olisi monen monta kertaa enemmän.

En voi muuta kuin toivotella voimia ja jaksamista sinne! Toivoen että se mr. oikea vielä osuu kohdalle jotain kauniina päivänä ja vie sinut mennessään.

Elämä voittaa vielä, sen olen tässä itse todennut.

-mysteeri-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös